راهنمایی شغلیکارجو

راهنمای استخدام در بیمارستان نیکان (تکمیل فرم استخدام)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آموزش صفر تا صد تکمیل فرم استخدام بیمارستان نیکان

مجموعه بیمارستان های نیکان تهران (Nikan Hospital) یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین گروه‌های درمانی در ایران است که با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص، تجهیزات پیشرفته و امکانات مدرن، طیف گسترده‌ای از خدمات درمانی و بیمارستانی را به بیماران خود ارائه می‌دهد. اما بیمارستان نیکان کجاست؟ شرایط استخدام بیمارستان نیکان چیست؟ در این مطلب به بررسی شرایط، مدارک و نحوه ارسال فرم استخدام در بیمارستان نیکان می‌پردازیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

آشنایی با مجموعه بیمارستان های نیکان

این مجموعه با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی با کیفیت و نوآوری در زمینه بهداشت و درمان تأسیس شده است. مجموعه بیمارستان‌های نیکان شامل چندین بیمارستان و مرکز درمانی در نقاط مختلف تهران است. در ادامه لیست بیمارستان های نیکان تهران و همچنین آدرس بیمارستان های نیکان را مشاهده میفرمایید:

  1. بیمارستان نیکان اقدسیه یا همان بیمارستان نیکان ارتش (اقدسیه ابتداری بلوار ارتش)
  2. بیمارستان نیکان غرب (اتوبان همت به سمت غرب نرسیده به میدان المپیک)
  3. بیمارستان نیکان شرق یا همان بیمارستان نیکان سپید حکیمیه (اتوبان شهید بابایی، بلوار بهار)
  4. مرکز جراحی محدود و سرپایی نیکان (تهران، اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش)
  5. بیمارستان مجازی نیکان (اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، روبروی بیمارستان نیکان)
  6. بیمارستان نیکان نیایش (اتوبان همت غرب، بعد از اشرفی اصفهانی)

جهت مشاهده آگهی‌های استخدام بیمارستان‌ها در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

نحوه نوبت دهی بیمارستان نیکان

نوبت دهی این بیمارستان کاملا بصورت اینترنتی از طریق سایت بیمارستان نیکان به نشانی nikanhospital.com می‌باشد. همچنین امکان شماره نوبت دهی بیمارستان نیکان از طریق سامانه اتوماتیک تلفنی نیز فراهم می‌باشد. برای مشاهده شماره نوبت دهی نیز به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه نمایید.

نوبت دهی بیمارستان نیکان

چگونه در بیمارستان نیکان استخدام شویم؟

باتوجه به وجود شعبات متعدد این بیمارستان در سطح تهران، نیاز به جذب و استخدام نیروی انسانی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران در تمامی عناوین شغلی روز به روز در حال افزایش است. به منظور تسهیل و تسریع در کار واحد منابع انسانی بیمارستان نیکان، امکاناتی تحت عنوان فرم استخدام بیمارستان نیکان حکیمیه، نیکان غرب، نیکان اقدسیه و… در سایت این بیمارستان قرار گرفته‌ است.

علاقه‌مندان برای استخدام در این بیمارستان، ابتدا باید شرایط و مدارک مورد نیاز را فراهم نموده‌ و با مراجعه به مسیرهای ارتباطی، در خواست همکاری خود را با تکمیل فرآیند ثبت نام بیمارستان نیکان حکیمیه و یا سایر شعبات ارسال نمایند. در ادامه به بررسی برخی شرایط و مدارک لازم جهت تکمیل فرم ثبت نام می‌پردازیم.

مطلب مرتبط: راهنمای استخدام در بیمارستان میلاد (تکمیل فرم استخدام)

شرایط و مدارک لازم برای استخدام بیمارستان نیکان چیست؟

با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط تیم کارشناسان ایران استخدام، برخی مدارک و اطلاعات لازم برای تکمیل فرم استخدام بیمارستان نیکان به شرح زیر می‌باشد:

  • عکس پرسنلی با حجم کمتر از 500 کیلو بایت
  • تصویر مدارک تحصیلی با حجم کمتر از 500 کیلو بایت و مرتبط با هر مقطع کارشناسی (از کارشناسی تا آخرین مدرک تحصیلی)
  • مدرک تحصیلی، رشته، معدل، سال شروع و پایان هر مقطع تحصیلی (از کارشناسی تا آخرین مدرک تحصیلی)
  • مدرک تحصیلی، شغل و محل کار همسر (در صورت متاهل بودن)
  • تحصیلات و شغل پدر و مادر
  • وضعیت سکونت و آدرس محل سکونت فعلی و قبلی
  • گروه خونی، قد و وزن فرد متقاضی استخدام
  • مهارت‌ها، دوره‌های آموزشی و… لازم و مرتبط با شغل انتخابی
  • اطلاعات سوابق کاری و…

راهنمای ثبت نام و تکمیل فرم استخدام بیمارستان نیکان

با توجه به موارد لازم برای تکمیل فرم درخواست همکاری بیمارستان نیکان که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره شد در ادامه مراحل تکمیل فرم را برای آشنایی شما عزیزان بصورت تصویری آماده نموده‌ایم:

ابتدا برای تکمیل فرم باید به سایت منابع انسانی بیمارستان نیکان به آدرس hr.nikanhospital.com مراجعه نموده و طبق تصویر زیر روی دکمه “ثبت” کلیک نمایید.

استخدام بیمارستان نیکان
انتخاب مرکز

با کلیک بر روی دکمه “ثبت” وارد صفحه زیر می‌شوید. در این صفحه می‌توانید مراکز ‌مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب مرکز مورد نظر روی دکمه بعدی در بالای صفحه سمت چپ کلیک نمایید.

استخدام بیمارستان نیکان
مشخصات هویتی

بخش بعدی مربوط به تکمیل مشخصات هویتی متقاضی می‌باشد. اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، کدملی،عکس پرسنلی و… را باید در این مرحله تکمیل نمایید.

مشخصات فردی و ظاهری

مرحله بعدی مربوط به تکمیل اطلاعات فردی و ظاهری مانند وضعیت تأهل، اطلاعات مربوط به همسر (برای افراد متأهل)، پدر و مادر و… می‌باشد.

‌مشخصات تحصیلی

بعد از تکمیل ‌مشخصات فردی و ظاهری باید فرم مربوط به ‌‍مشخصات تحصیلی خود را تا آخرین مدرک تحصیلی خود تکمیل نمایید. همچنین در این مرحله باید تصویر مدرک تحصیلی خود را با فرمت خواسته شده ارسال نمایید. همانطور که در تصویر مشخص شده‌است از قسمت “افزودن” می‌توانید مدارک تحصیلی خود را وارد نمایید.

شغل درخواستی

پس از تکمیل مشخصات تحصیلی، وارد مرحله تکمیل فرم شغل درخواستی می‌شوید. از قسمت افزودن می‌توانید الویت‌های شغلی بعدی خود را وارد نمایید.

دوره‌های آموزشی

فرم بعدی مربوط به دوره‌های آموزشی می‌باشد. توجه داشته‌ باشید که تکمیل این بخش ضرورتی ندارد و متقاضی می‌تواند بدون تکمیل این فرم وارد مرحله بعدی شود. اما پیشنهاد می‌شود در صورت شرکت در دوره‌های آموزشی، امتیاز این قسمت را از دست ندهید.

مهارت‌ها

مرحله بعدی نیز مربوط به تکمیل مهارت‌‌های کامپیوتری، ICDL، زبان‌های خارجی و برخی از نرم افزارهای مرتبط با شغل درخواستی شما می‌باشد. تمامی این قسمت‌ها باید به دقت و درستی تکمیل شوند.

سوابق کاری

مرحله بعدی مربوط به سوابق کاری متقاضیان می‌باشد. در صورتیکه سابقه شغلی دارید می‌توانید این قسمت را تکمیل نمایید حتی با کلیک روی قسمت افزودن می‌تواند اطلاعات مربوط به سوابق کاری خود در مجموعه‌های دیگر را نیز وارد نمایید. لازم به ذکر است تکمیل این بخش ضروری نبوده و افرادی که سابقه کاری لازم را ندارند می‌توانند از این بخش عبور کنند.

اطلاعات کاری

پس از فرم مربوط به سوابق کاری، نوبت به تکمیل “اطلاعات کاری” می‌باشد. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، اطلاعات لازم و خواسته شده را وارد نمایید.

معرف‌ها

در بخش معرف‌ها می‌توانید اطلاعات افرادیکه باعث آشنایی شما با این بیمارستان شده‌اند و جزو پرسنل بیمارستان می‌باشند را وارد نمایید.

معرفی آشنایان

در بخش بعدی باید 2 نفر از کسانی که شناخت کافی از شما دارند اما از بستگان درجه یک شما نیستند را وارد نمایید.

تایید اطلاعات

مرحله بعدی و نهایی مرحله تایید اطلاعاتی است که تا به اینجا تکمیل نموده‌اید. پس از بررسی نهایی متنی که در تصویر پایینی مشخص شده است را با دقت مطالعه نموده و تیک قسمت موافق هستم را فعال نمایید.

در نهایت فرم شما برای بررسی به واحد منابع انسانی بیمارستان نیکان ارسال خواهد شد. در صورتیکه شرایط لازم را داشته باشید با درخواست همکاری شما موافقت خواهد شد.

راهنمای پیگیری درخواست همکاری بیمارستان نیکان

پس از ارسال فرم استخدام بیمارستان نیکان باید پیگیر نتیجه درخواست خود باشید. برای پیگیری نتیجه می‌توانید به آدرس hr.nikanhospital.com مراجعه نمایید. طبق تصویر زیر روی قسمت “پیگیری” کلیک نمایید.

استخدام بیمارستان نیکان

پس از کلیک روی این قسمت وارد صفحه زیر می‌شوید. کد پیگیری را که هنگام ثبت درخواست دریافت کرده‌اید را بهمراه شماره موبایل وارد نمایید سپس روی قسمت نمایش کلیک نمایید تا نتیجه درخواست همکاری خود را مشاهده نمایید.

توجه:

در صورتیکه کد پیگیری خود را فراموش کرده‌اید روی قسمت “بازیابی کد پیگیری” کلیک نمایید.

استخدام بیمارستان نیکان

حقوق و مزایای کارکنان در بیمارستان‌های معتبری مانند نیکان معمولاً بر اساس نوع شغل، سطح تجربه، تخصص و مسئولیت‌های شغلی تعیین می‌شود. بیمارستان‌ها معمولاً بسته‌های رقابتی حقوقی ارائه می‌دهند که می‌توانند شامل مزایایی مانند بیمه درمانی، بیمه زندگی، مرخصی با حقوق و امکانات آموزشی باشند. برای اطلاع دقیق از شرایط حقوقی و مزایای کار در بیمارستان نیکان، بهتر است با بخش منابع انسانی بیمارستان تماس گرفته شود یا از طریق وب‌سایت رسمی بیمارستان اطلاعات لازم را جویا شوید.

سخن پایانی

بیمارستان‌های نیکان با ارائه خدمات درمانی کامل و متنوع، فرصت‌های شغلی متعددی را برای متخصصین حوزه سلامت فراهم می‌کند. استخدام در این مجموعه نه تنها فرصتی برای پیشرفت شغلی است، بلکه امکان مشارکت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح عالی را نیز به افراد می‌دهد. اگر علاقه‌مند به کار در محیطی دینامیک و حرفه‌ای هستید، بیمارستان‌های نیکان می‌توانند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشند.

جهت مشاهده آگهی‌های استخدام بیمارستان نیکان در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا