راهنمایی شغلیکارجو

چگونه در دیجی کالا استخدام شویم؟ شرایط استخدام در دیجی کالا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شرایط استخدام در دی جی کالا

امروزه با توجه به گسترش اهمیت فضای مجازی در کسب و کار ها، شاهد افزایش حضور فروشگاه های اینترنتی در رسانه های مختلف میباشیم. دیجی کالا یکی از اولین و بزرگترین فروشگاه های اینترنی در کشور است. دیجی کالا برای بسیاری از کسب و کار ها بستری مطمئن ایجاد میکند تا محصولات خود را برای کاربران ارائه نمایند و تجربه فروش در دیجی کالا را داشته باشند. کاربران میتوانند محصولات خود را در این سایت به سادگی جست‌و‌جو و مقایسه نموده و سپس فرآیند خرید را تکمیل نمایند. با توجه به گسترگی این مجموعه شاهد فرصت های شغلی بسیاری در این سایت میباشیم. بسیاری از افراد علاقه‌مند به استخدام و همکاری در دیجی کالا میباشند. در این مطلب شما را با شرایط ثبت نام، شرایط فروش و … در دیجی کالا آشنا مینماییم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نگاهی به تاریخچه فروشگاه دیجی کالا

ایده ایجاد فروشگاه دیجی کالا از سال 1385 شکل گرفت. زمانی که برادران محمدی تجربه خوبی در خرید دوربین عکاسی خود از خیابان جمهوری نداشتند. ایده ای که با هدف پر کردن یکی از مهمترین خلاء های بازار ایران و ارائه کالای با کیفیت توانست در کمترین زمان به موفقیت برسد و اکنون با 15 سال سابقه و حدود 8000 نیرو به عنوان یک هلدینگ با زیر مجموعه های زیر به فعالیت خود ادامه میدهد:

فیدیبو، دیجی کلاب، دیجی اکسپرس، دیجی استایل، دیجی پلاس، دیجی جت، دیجی نکست، پیندو، دیجی کالا مگ، دیجی پی، کمدا و دیجی مهر

استخدام در دیجی کالا

مزایا و معایب کار در دیجی کالا چیست؟

از امکاناتی که دیجی کالا را از نظر مشتریان با سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز مینماید میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان پرداخت وجه در محل
  • امکان برگشت کالا تا 7 روز
  • ضمانت اصل بودن کالا

مزایای دیجی کالا برای فروشندگان

اما مزایای این سایت تنها شامل مشتریان نمیشود. صاحبان کسب و کاری که در این سایت به عنوان فروشنده محصولات خود را ارائه میدهند، میدهند بصورت رایگان در این سایت ثبت نام نمایند. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در مدت یک روز، به جمع فروشندگان دیجی کالا میپیوندید. حالا ایت امکان را دارید تا روزانه ویترین محصولات خود را در معرض دید بیش از 4 میلیون کاربر قرار دهید. از دیگر مزایای فروش در این سایت میتوانیم به موارد بپردازیم:

  • فروش کالا در سراسر کشور
  • کاهش هزینه های جانبی
  • فروش بصورت شبانه روزی
  • آموزش رایگان فروش اینترنتی

مزایای دیجی کالا برای کارکنان

اما مزایای دیجی کالا برای نیرو های خود چیست؟ از مزایای کار در دیجی کالا میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • زمان کاری منعطف
  • بیمه تکمیلی
  • ناهار
  • برنامه آموزش و توسعه
  • امکان خرید اقساطی
  • کمک هزینه اینترنت
  • پاداش ارزیابی عملکرد
  • امکان دورکاری
  • پاداش معرفی همکار
  • هدایای مناسبتی

معایب فروش در دیجی کالا

  • در کنار همه این مزایا، فروش در دیجی کالا معایبی نیز دارد:
  • هزینه بالای فروش در دیجیکالا (بسته بندی محصول و…)
  • کارمزد بلای برخی محصولات
  • هزینه پردازش 7 درصدی (به نوع، همان کارمزد)
  • عدم امکان بازاریابی برای فروشگاه شما

فرصت های شغلی دیجی کالا مربوط به کدام حوزه ها میباشد؟

دیجی کالا تا کنون با هدف کار گروهی و همکاری هدفمند، با وجود بیش از 486 تنوع شغلی به فعالیت خود ادامه میدهد. این سایت در مقاطع زمانی مختلف آمده همکاری با افراد جدیدی در فرصت های شغلی مختلف میباشد. در ادامه به بررسی موقعیت های شغلی میپردازیم.

(موقعیت های شغلی به تفکیک زیر نام برده شوند – توضیح دلیل استخدام این رده ها در این سایت)

1 – حقوقی

هدف افراد در تیم حقوقی دیجی کالا نظارت بر فعالیت های این شرکت طبق قوانین و مقررات میباشد. افراد با یافتن راه حل های مناسب مدافع حقوق این شرکت و مشتریان آن میباشند. مسئولیت های تیم حقوقی شامل تنظیم قرارداد ها، بررسی تحولات حقوقی، دفاع از شکایات و ثبت نشان های تجاری میباشد.

2 – بازاریابی

افراد در تیم بازاریابی دیجی کالا با شناسایی و استفاده از بروزترین و کارآمد ترین روش ها از جمله تبلیغات، تولید محتوا، همکاری سازمانی، برند و ارتباطات نیاز های مشتریان را برطرف مینمایند.

3 – ریسک و حسابرسی داخلی

افراد در این تیم با برآورد حساب ها، شرکت را از رسیدن به اهداف های آینده خود مطمئن مینمایند.

4 – عملیات (پخش و توزیع، انبار، امور مشتریان)

چنانچه تجربه خرید از سایت دیجی کالا را داشته باشید، باید به شما بگوییم تیم عملیات در این مجموعه تمامی فرآیند های خرید را هماهنگ مینمایند تا مشتریان تجربه یک خرید سریع، مطمئن و با کیفیت را داشته باشند.

5 – توسعه کسب و کار (تولید محتوا)

این تیم با مطالعه و تحقیق در مورد عوامل تاثیرگذار در توسعه کسب و کار، سعی در خلق و ایجاد فرصت های همکاری جدید و بیشتری در مجموعه میباشد.

6 – بازرگانی و فروش

تیم بازرگانی و فروش با تمرکز بر روی مدیریت تامین کنندگان کالا و فروشندگان سعی در رشد برنامه های فروش و تامین کالاهای مورد تقاضا دارد.

7 – تجربه مشتریان (امور مشتریان)

به جرئت میتوان گفت اصلی ترین و بزرگترین هدف دیجی کالا مشتری مداری میباشد. افراد در تیم تجربه مشتریان با همراهی کاربران دیجی کالا از ابتدا تا انتهای فرآیند خرید سعی در تحقق و حفظ این هدف دارند.

8 – مالی

مهمترین هدف این تیم، مدیریت سرمایه گذاری های مجموعه میباشد. بررسی تمامی فعالیت های مالی به عنوان مشاور مالی هیئت مدیره برعهده افراد این تیم میباشد.

9 – تکنولوژی (برنامه نویسی، طراحی نرم افزار و…)

محور اصلی فعالیت سایت دیجی کالا بر عهده تیم تکنولوژی آن میباشد. افراد در این تیم بستر های لازم را برای خرید بهتر، راحت تر و … را برای مشتریان ایجاد مینمایند.

10 – منابع انسانی

ارزشمندترین سرمایه برای هر مجموعه یعنی سرمایه های انسانی، توسط تیم مدیریت انسانی آن مجموعه مدیریت میشوند . دیجی کالا نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد. این تیم با جذب نیرو های جدید به رشد اعضای خانواده و اهداف دیجی کالا کمک مینمایند.

استخدام در دیجی کالا

چطور در دیجی کالا استخدام شویم؟

چنانچه تمایل به استخدام در دیجی کالا دارید، میتوانید با ثبت درخواست همکاری (تکمیل فرم ثبت نام دیجی کالا) در وبسایت این مجموعه اعلام همکاری نمایید. پس از بررسی سوابق توسط کارشناسان، در صورت تطابق با شما جهت هماهنگ کردن زمان مصاحبه تماس برقرار مینمایند. این فرآیند ممکن است تا 2 ماه طول بکشد.
لازم به ذکر میباشد این مجموعه به دو صورت مصاحبه منابع انسانی یا مصاحبه فنی با افراد متقاضی مصاحبه مینماید، پس از طی کردن این مراحل پیشنهاد حقوقی ارسال میشود. در صورت توافق همکاری شما با دیجی کالا شروع میشود.

همچنین این مجموعه آگهی های استخدام و جذب نیروی خود را بصورت ماهانه در سایت ایران استخدام درج مینماید. شما میتوانید با عضویت به عنوان کارجو در کاریابی ایران استخدام آگهی های استخدام دیجی کالا را به محض انتشار در این سایت، از طریق پیامک و ایمیل دریافت نمایید.

جهت عضویت به عنوان کارجو در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

شرایط استخدام در دیجی کالا

1 – تطابق با شرایط کیفی
2 – تطابق با فرهنگ سازمانی
3 – تطابق دانش تخصصی
4 – توافق‌های مالی
5 – صحت سوابق شغلی
6 – شروع همکاری

فرهنگ سازمانی دیجی کالا چیست؟

فرهنگ سازمانی این مجموعه بر روی اهداف زیر تمرکز دارد:

  • پیشرفت نامحدود
  • محیط شاد و پویا
  • یادگیری و رشد
  • فرصت دیده شدن
  • چالش‌های جذاب
  • کار با حرفه‌ای‌ها
  • اثرگذاری در جامعه

مدارک و تحصیلات لازم

در دیجی کالا تجربه و دانش بیشتر مورد ارزیابی قرار میگیرد تا مدارک تحصیلی. داشتن مدرک تنها معیار سنجش افراد نمیباشد.

شرایط سنی استخدام در دیجی کالا

آمار و ارقام نشان میدهد اغلب کارکنان دیجی کالا متولدین دهه 60 تا 70 میباشند. در برخی آگهی ها شرایط سنی زیر سی سال درج شده است با این حال در بسیاری از آگهی ها از شرط سنی صحبتی نشده است.

برای چند فرصت شغلی میتوان درخواست داد؟

در یک بازه زمانی به گفته کارشناسان این سایت حداکثر برای 3 فرصت شغلی درخواست ارسال نمایید تا کارشناسان روی شناخت توانمندی های شما بیشتر تمرکز کنند.

 شغل های پر طرفدار در دیجی کالا کدام اند؟

طبق گزارشات منابع انسانی دیجی کالا، 77 درصد جذب نیرو مربوط به بخش عملیات (پخش و توزیع، انبار، امور مشتریان و محتوا)، 18 درصد مربوط به بخش غیر عملیات (بازاریابی، بازرگانی، منابع انسانی، حقوقی، توسعه کسب و کار، تجربه مشتریان و ریسک) و 5 درصد مربوط به بخش تکنولوژی برنامه نویسی، طراحی نرم افزار و موارد مرتبط به فناوری بوده است.

جهت مشاهده مشاغل عملیاتی و تکمیل فرم استخدام دیجی کالا اینجا کلیک نمایید.

جهت مشاهده مشاغل اداری و تکمیل فرم استخدام دیجی کالا اینجا کلیک نمایید.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد شرکت دیجی کالا بصورت ماهانه آگهی های استخدام خود را در سایت ایران استخدام منتشر میکند. شما میتوانید آگهی های استخدام این شرکت را مشاهده نموده و در صورت تمایل با راه های ارتباطی موجود در آگهی که اغلب بصورت آدرس جهت مراجعه حضوری متقاضیان میباشد، ارتباط برقرار نمایید.

جهت مشاهده آگهی های استخدام دیجی کالا در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا