رزومه نویسیکارجو

دانلود نمونه رزومه مدیر روابط عمومی + آموزش نوشتن

زمان مطالعه: 7 دقیقه

آموزش ساخت و دانلود نمونه رزومه کارشناس روابط عمومی

اکثر شرکت‌های تبلیغاتی و سازمان‌های دولتی و خیریه‌ها برای برقراری تعامل با عوامل برون سازمانی نیاز به استخدام مدیر روابط عمومی دارند. بر این اساس می‌توان گفت، رشته‌ روابط عمومی جز رشته‌هایی است که بازار کار بسیار خوبی دارند. اگر شما هم جز فارغ التحصیلان این رشته‌ جذاب هستید و می‌خواهید به عنوان کارشناس و مدیر در یکی از شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر کشور مشغول به کار شوید داشتن رزومه ای حرفه ای و کامل که در برگیرنده توانایی ها و تجربه کاریتان باشد، برایتان بسیار حائز اهمیت است.
در این مطلب قصد داریم به بررسی نمونه رزومه‌ مدیر روابط عمومی که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی برای نوشتن رزومه مدیر روابط عمومی و تنظیم آن را توضیح می دهیم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نمونه رزومه‌ کارشناس روابط عمومی تکمیل شده توسط ایران استخدام

سایت ایران استخدام برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه‌ای برای کارشناس و مدیر روابط عمومی، نمونه رزومه‌ ای کامل از جهت درج اطلاعات، مهارت‌ها و سابقه فعالیت را برای این شغل تهیه و تنظیم نموده است. شما می‌توانید با بررسی آن‌، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن برای تنظیم رزومه کاری خود استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومه‌ها حاوی تمامی اطلاعات است. لازم است شما با توجه به مهارت‌ها و زمینه فعالیت خود رزومه‌تان را تکمیل نمایید.

نمونه رزومه‌ مدیر روابط عمومی تکمیل شده توسط ایران استخدام

قویتر شدن ارتباطات و تجهیزات ارتباطی، سبب درخشان‌تر شدن آینده شغلی روابط عمومی و تبدیل آن به یکی از مشاغل پردرآمد در جامعه شده است. اگر شما نیز می‌خواهید وارد بازار کار این شغل شوید، می‌توانید مهارت‌هایی که برای نوشتن بیانیه‌های مطبوعاتی و مطالب تبلیغاتی دارید را به کار گیرید و برای خود رزومه ای برجسته بسازید. برای این کار لازم است نکات کلیدی زیر را نیز در اولویت کار خود قرار دهید.

1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری مدیر روابط عمومی

با توجه به اهمیت و حساسیت مشاغل مدیریتی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، مدیران استخدام به دنبال جذب مدیران دارای تجربه و سابقه کار هستند تا بتوانند به راحتی وظایف و مسئولیت‌های موسسه خود را به آن‌ها بسپارند. به این ترتیب مدیران روابط عمومی را می‌توان در دو دسته زیر قرار داد:

مدیر روابط عمومی سطح ورودی: اگر جز افرادی هستید که تازه فارغ التحصیل شده‌اید و هنوز تجربه مدیریت در روابط عمومی را نداشته‌اید بهتر است ابتدا یک دوره کارآموزی در این زمینه بگذرانید و در این مدت تجربه‌ی کاری لازم را به دست آورید.در رزومه کاری خود می‌توانید اهداف و علایق خودرا ذکر نمایید و بیشتر بر دوره‌های آموزشی که گذرانده‌اید تکیه کنید.

مدیر روابط عمومی باتجربه و دارای سابقه: اگر کارشناس روابط عمومی دارای سابقه کار هستید، بهتر است به هنگام درج سوابق کاری‌تان از آخرین سابقه کاری خود شروع کنید. تمام جزئیات سوابق خود شامل محل کار و مدت زمانی که در آن مشغول به کار بوده‌اید را ذکر کنید. تمام فعالیت‌ها و تجربه‌های حرفه‌ای و مهمی که در زمینه کارتان انجام داده‌اید، مانند پروژه‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردها و دوره‌هایی که گذرانده‌اید را لیست کنید.

یادتان باشد رزومه ارسالی شما زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه در این زمینه، مطالبه می کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک و گواهینامه های مورد نیازتان را جمع آوری کنید.

2- بیان تجربیات کارشناس روابط عمومی به صورت کمی و عددی

به خاطر داشته باشید بیان کمی تجربیات و دستاوردهای شغلی در رزومه سبب می‌شود، کارفرما درک بهتری از نحوه مشارکت شما به عنوان مدیر روابط عمومی در شرکت یا سازمان داشته باشد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم تجربیاتتان را در قالب اعداد و یا به صورت درصدی بیان نمایید.

  • برگزاری 5 سمینار مجمع هیئت علمی در سال
  • انجام بیش از 10 مصاحبه رسانه ای با صدا و سیما
  • مدیریت و هماهنگی 7 تولید محتوا در فضای مجازی در سال جاری

3- اهمیت اشاره به مهارت‌ها در رزومه مدیر روابط عمومی

مدیریت روابط عمومی سازمان شغل پیچیده‌ای است برای همین داشتن مهارت و توانمندی‌ عملی در این شغل بیشتر از مدرک تحصیلی اهمیت دارد. برای اینکه به کارفرما نشان دهید که شما بهترین فرد برای این کار هستید مهارت‌ها و توانایی‌هایتان را رزومه‌تان لیست کنید.

الف) مهارت‌های نرم مدیر روابط عمومی

  • توانایی برقراری ارتباط با دیگران
  • مهارت‌های فردی
  • قدرت همکاری
  • مهارت‌های رهبری و قدرت تصمیم‌گیری
  • اولویت بندی و مدیریت زمان
  • مهارت‌های سازمان‌دهی
  • قدرت انجام چند کار به‌صورت هم‌زمان
  • قدرت مذاکره
  • مهارت مدیریت پروژه

ب) مهارت های سخت مدیر روابط عمومی

  • مهارت توسعه‌بخشی رسانه
  • مدیریت برند
  • روابط رسانه
  • برنامه‌ریزی رویدادها و بودجه بندی
  • بیانیه‌های مطبوعاتی
  • داستان‌سرایی درباره برند
  • مهارت‌های کپی رایتینگ
  • سیستم مدیریت محتوا یا CMS
  • توسعه وب‌سایت
  • طراحی گرافیک

4- نکات کلی در نوشتن رزومه مدیر روابط عمومی

نوشتن خلاصه رزومه کارشناس روابط عمومی: متن خلاصه رزومه به کافرمایان امکان شناخت کارجو را از نظر حرفه‌ای و شخصیتی می‌دهد. بهتر است این بخش که شامل اطلاعات کلی در مورد خودتان، موفقیت‌ها و برجسته ترین دستاوردهایتان می باشد، به صورت جذاب در چند خط در ابتدای رزومه قرار گیرد تا کارفرما با مطالعه آن با کلیات رزومه شما آشنا شود.

تحصیلات کارشناس روابط عمومی : برای اینکه به عنوان یک مدیر روابط عمومی مشغول به کار شوید، حداقل به مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت تبلیغات و روابط عمومی نیاز دارید. اگر جز فارغ التحصیلان در مقاطع کارشناسی و یا بالاتر هستید، در رزومه‌تان بیشتر به جزئیات تحصیل‌ و گرایش خود بپردازید. معدل‌، نام دانشگاه محل تحصیل و مدت اخذ مدرکتان را بیان کنید. همچنین اگر دارای مدرک و گواهینامه‌های مرتبط هستید آن‌ را نیز ذکر کنید.

درج حقوق درخواستی مدیر روابط عمومی: شما به عنوان یک مدیر روابط عمومی بهتر می‌دانید که حقوق درخواستی‌تان به میزان سابقه کاری، تجربه و تخصص شما، حوزه های مختلف کاری، نوع شرکت، شهر محل کار و …. بستگی دارد. پس بهترین راه، برای درج حقوق درخواستی انتخاب حقوق توافقی است که در این صورت با توجه به سوابق‌ شغلی، شرایط کار و مهارت‌هایتان می توانید با توافق کارفرما حقوق و درآمدتان را مشخص کنید.

تکمیل و تنظیم رزومه کاری مدیر روابط عمومی از دو طریق

اکنون با نکات مهم و کلیدی تنظیم رزومه مدیر روابط عمومی آشنا شدید و یک نمونه رزومه‌ کاری مدیر روابط عمومی را در بالا بررسی نمودید. مطمئناٌ تمایل به تنظیم رزومه کاری خود به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای دارید. بر همین اساس مجموعه ایران استخدام از دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه، شما را در این امر یاری می نماید:

دانلود فرم خام رزومه کارشناس روابط عمومی

ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام قرار داده است. این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه کارشناس روابط عمومی می شود و شما می توانید پس از دانلود رزومه، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.

برای دانلود فرم خام رزومه کاری کارشناس مدیر روابط عمومی – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید

ساخت آنلاین رزومه کارشناس و مدیر روابط عمومی

در صورتی که تمایل به تنظیم رزومه‌ برای کارشناس روابط عمومی استاندارد و کارفرما پسند به صورت آنلاین دارید، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده‌ و با امکانات زیادی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده‌ است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.

برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین مدیر روابط عمومی کلیک نمایید

راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)

کارفرمایان و مدیران استخدام شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر، برای جذب و استخدام کارشناس و مدیر روابط عمومی آگهی‌های استخدام خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.

نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی‌های استخدام مدیر روابط عمومی منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.

نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:

  • ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
  • ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.

نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار می‌گیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر می‌رود.

راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)

کارفرمایان شرکت‌های معتبر در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.

نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی خود را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن‎های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.

نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:

  • بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کرده‌اند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
  • بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان می‌تواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.

نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا