کارفرما

نمونه متن آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نحوه درج آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا

امروزه سازمان‌های صنعتی یا تجاری برای رقابت، در فضای مجازی حضور دارند. تمام فعالیت‌های تبلیغاتی که در فضای مجازی انجام می‌شوند، نیازمند تولید محتوای جذاب، متنی، تصویری یا صوتی هستند. برای همین سازمان‌های تجاری نیازمند استخدام کارشناس تولید محتوا هستند و با درج آگهی استخدام به جذب کارشناس تولید محتوا می‌پردازند. اما کارفرمایانی رزومه‌های مرتبط دریافت می‌کنند که متن آگهی استخدام خلاقانه و جدابی را تنظیم نموده باشند.
در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کلیدی که در متن آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان کنیم و چند نمونه متن آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا را جهت بررسی شما ارائه نماییم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نکات مهم برای درج آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا

کارشناسان تولید محتوا برای اینکه بتوانند به راحتی از پس این شغل برآیند، باید دارای یک سری مهارت‌های کلی و تخصصی باشند. از این رو به کارفرمایان توصیه می‌کنیم که شرایط و الزامات لازم، وظایف و مسئولیت‌های این شغل را در متن آگهی خود ذکر نمایند.

عنوان شغلی هنگام درج آگهی بهتر است عنوان جذاب و کاملی را برای آگهی استخدام خود انتخاب نمایید. در این صورت می‌توانید رزومه‌های مرتبطی را دریافت کنید.
وظایف و مسئولیت‌ها حیطه کاری کارشناسان تولید محتوا معمولا با توجه به سازمان، شرکت، رسانه و حتی کشورها متفاوت است. برخی از وظایف و مسئولیت‌های کارشناس تولید محتوا عبارتند از:
– تحقیق در زمینه‌های مرتبط با صنایع
– تهیه پیش‌نویس‌های ساختاری خوب با استفاده از پلتفرم‌های انتشار دیجیتال
– نوشتن محتوای بازاریابی و تبلیغاتی، به‌منظور تبلیغ شرکت و محصولات ما
– مصاحبه با متخصصان صنایع و درج نظراتشان در پست‌های بلاگ
– ویرایش محتواهای نوشته‌شده پیش از انتشارشان
– تحقیق درباره کلمات کلیدی و استفاده از سئو، به‌منظور بهینه‌سازی محتوا
– نوشتن محتوا در شبکه‌های اجتماعی و نظارت و پیگیری بازخوردهای آن، مانند کامنت و اشتراک‌گذاری
– شناسایی نیازهای مشتری و پیشنهاد مباحث جدید بر مبنای آن
– همکاری و هماهنگی با تیم طراحی و بازاریابی برای مصورکردن محتواها
– بررسی میزان ترافیک ایجادشده بر اساس محتوای وب‌سایت
– به‌روزرسانی وب‌سایت، در صورت لزوم
– تهیه‌ی محتواهای تبلیغاتی از نوع متنی، صوتی یا تصویری
– نوشتن بخش‌های مختلف وب‌سایت از بخش از راهنمای استفاده از وب‌سایت گرفته تا پست‌های بلاگ
– سئوی محتوایی و لینک‌دهی داخلی و خارجی
– تهیه‌ی محتواهای متنی، صوتی یا تصویری برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی
– پیشنهاد دادن موضوعات جذاب مرتبط با کسب‌وکار برای جذب ترافیک ارگانیک
– همکاری با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و سئو
الزامات و مهارت‌ها مدرک تحصیلی: در استخدام کارشناس تولید محتوا توجه زیادی به میزان تحصیلات نمی‌شود، اما اگر رشته و مقطع تحصیلی خاصی را در نظر دارید حتما در متن آگهی خود ذکر کنید.
کارشناس تولید محتوا هم مانند مشاغل دیگر، نیازمند داشتن مهارت‌های مختلفی است که باید آن‌ها را در خود تقویت کند. این مهارت‌ها عبارتند از:
– مهارت‌های مدیریت زمان
– توانایی انجام کار تیمی
– توانایی کار فریلنسری
– خلاقیت در پیشنهاد دادن موضوعات برای تهیه‌ی مطالب
– تسلط به زبان انگلیسی و توانایی ترجمه‌ی متون انگلیسی به فارسی
– داشتن تجربه کاری در زمینه خلق و نوشتن محتوا یا موارد مشابه
– داشتن نمونه‌کار از مقالات منتشرشده
– تجربه جست‌وجوکردن با استفاده از چندین منبع
– آشنایی با نشریات وب
– داشتن تجربه کار با سیستم‌های مدیریت محتوا، مانند وردپرس (WordPress)
– مهارت عالی در زمینه نوشتن و ویرایش محتوا به زبان انگلیسی
– مهارت در نویسندگی و ویراستاری
– آشنایی با ابزارهای تحلیلی مثل Google Analytics، Instagram insights و …
– توانایی کار با سیستم‌های مدیریت محتوا (content management systems) مثل وردپرس و جوملا
– آشنایی با استانداردهای تهیه‌ی محتوا
– مهارت کار با نرم‌افزارهای ویرایش متن، عکس، ویدئو و پادکست
– تسلط به مجموعه‌ی مایکروسافت آفیس به ویژه ورد و اکسل
– آشنایی با ابزارهای دورکاری مثل Google drive، Dropbox، زوم، اسکایپ، Microsoft teams، Trello و …
– خلاقیت لازم برای پیشنهاد دادن موضوعات ببرای تهیه‌ی مطالب
نوع همکاری و ساعت کار نوع همکاری با کارشناس تولید محتوا از قبیل حضوری، دورکار، تمام وقت یا پاره وقت را در متن آگهی استخدام خود درج نمایید.
ساعت کاری و روزهای کاری را به طور دقیق مشخص نمایید.
اگر کار شما به صورت فریلنسری یا دورکاری است حتما در متن آگهی خود ذکر نمایید
حقوق و درآمد حقوق و مزایای کارشناس تولید محتوا با توجه به نوع کار آن یعنی حضوری یا دورکاری متفاوت است. درآمد کارشناسان دورکار معمولا به صورت توافقی یا بر حسب تعداد کلمات و یا به صورت پروژه‌ای تعیین شود.
بیان حقوق به صورت توافقی یا ثابت، بیمه تامین اجتماعی از روز اول کاری، بیمه تکمیلی، پاداش، اضافه کاری، سرویس ایاب و ذهاب، صبحانه و ناهار و… در متن آگهی می‌تواند به گرفتن نتیجه بهتر کمک کند.
اطلاعات تماس تلفن تماس، ارسال رزومه از طریق واتساپ و تلگرام، تکمیل فرم استخدام، ارسال رزومه از طریق ایمیل و آدرس می‌توانند راه‌های ارتباطی شما با کارجو محسوب شوند.
توجه: کارجویان شغل کارشناس تولید محتوا اغلب به ارسال رزومه تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

 

نمونه متن‌ آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا

نمونه متن آگهی استخدام شماره 1:

عنوان آگهی: استخدام کارشناس تولید محتوا برای مجموعه ….. در تهران

متن آگهی:
مجموعه ….. در تهران برای توسعه تیم دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای خود، به چند نفر همکار باانگیزه، خلاق و علاقه‌مند یادگیری با شرایط زیر نیازمند است:
1- شرایط احراز: تولید، بازنویسی، ویراستاری و تحقیق محتوا ویژه وبسایت و فضای مجازی و… – انتشار مطالب و آنالیز بازخورد بر اساس تقویم محتوا – نظارت، پیگیری و صحت سنجی – تحقیق و جستجو در خصوص مطالب جدید از منابع معتبر – ایده پردازی، هماهنگی و انجام امور محوله مدیر تولید محتوا – تسلط به زبان و ادبیات فارسی (نگارش و ویرایش) – ذوق و قریحه نویسندگی (برای شبکه های اجتماعی و وبسایت) – تسلط به نرم افزارهای ورد و اکسل – علاقه مند به یادگیری و کسب اطلاعات – خلاق و ایده پرداز با روحیه تیمی بالا + منظم ، متعهد، پرتلاش – آشنایی یا تسلط بر زبان انگلیسی، نرم افزارهای ادوبی، مفاهیم سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و… مزیت محسوب می گردد
2- جنسیت: خانم
3- محدوده سنی: … – … سال
4- تحصیلات: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در یکی از رشته های روانشناسی، مشاوره، علوم شناختی و علوم تربیتی
5- سابقه کار: … سال
6- نوع قرارداد: تمام وقت و حضوری
7- ساعت کاری: در سه شیفت کاری در ساعات مختلف
8- حقوق و مزایا: حقوق بصورت توافقی + مزایا

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل ……. ارسال نمایند.

نمونه متن آگهی استخدام شماره 2:

عنوان آگهی: استخدام کارشناس تولید محتوا آشنا به وردپرس در یک موسسه معتبر

متن آگهی:
یک موسسه معتبر در تهران برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد:
1- شرایط احراز: تسلط بر تولید محتوای روانشناسی یا تحصیلی – آشنایی با وردپرس و لینک سازی داخلی سایت – تسلط به کار با کامپیوتر – تسلط کامل به word , excel و مرورگر های و پرتال های آنلاین – توانایی سرچ و یافتن مطالب – آشنایی با فتوشاپ – خلاق و توانایی همکاری تیمی – منظم و منضبط
2- جنسیت: آقا
3- تحصیلات: دیپلم
4- سابقه کار: حداقل … سال سابقه کار مرتبط
5- نوع قرارداد: کار به صورت دورکاری، پروژه ای و بلند مدت
6- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … تا …
7- حقوق و مزایا: پایه حقوق از ….. ، افزایش حقوق در صورت رضایت از کار و مدت زمان تحویل کار، مزایا

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ یا تلگرام ……. ارسال نمایند.

برای درج آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا در سایت ایران استخدام کلیک نمایید

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا