ساخت و دانلود نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ
به دلیل تغییرات سریع و گسترده دیجیتال در جهان امروز، اکثر برندها و شرکتها برای توسعه کسب و کارشان نیازمند استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند. بازار کار دیجیتال مارکتینگ بسیار پررقابت است، با این حال تقاضای جهانی برای این شغل، بهشدت در حال افزایش است. اگر شما نیز یکی از علاقه مندان این شغل هستید و میخواهید در این حوزه فعالیت کنید، باید یک رزومه کامل و حرفهای که در برگیرنده تواناییها و تجربه کاریتان باشد، داشته باشید.
در این مطلب قصد داریم به بررسی یک نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است بپردازیم. سپس نکات مهم و کلیدی برای نوشتن رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ و تنظیم آن را توضیح می دهیم.
فهرست مطالب
نمونه رزومه دیجیتال مارکتینگ تکمیل شده توسط ایران استخدام
سایت ایران استخدام برای آشنایی بیشتر شما با اصول صحیح ساخت رزومه کاری کارشناس دیجیتال مارکتینگ، نمونه رزومهای کامل از جهت درج اطلاعات، مهارتها و سابقه فعالیت را برای این شغل تهیه و تنظیم نموده است. شما میتوانید با بررسی آن، با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای بیشتر آشنا شوید و از آن برای تنظیم رزومه خود استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومهها حاوی تمامی اطلاعات است. لازم است شما با توجه به مهارتها و زمینه فعالیت خود رزومهتان را تکمیل نمایید.
چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ
کارشناس دیجیتال مارکتینگ، شغلی پر درآمد و کاربردی است. از این رو افراد زیادی متقاضی ورود به این شغل هستند. برای اینکه شما نیز بتوانید به آسانی وارد این شغل شوید و رزومهتان در میان هزاران رزومه ارسالی این رده شغلی برجسته تر باشد رعایت این 4 نکته کلیدی زیر حائز اهمیت است:
1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری کارشناس دیجیتال مارکتینگ
کارفرمایان و مدیران استخدام شرکتها برای توسعه کسب و کار خود و دستیابی به جایگاه بهتر در بازار، بیشتر به دنبال جذب کارشناسان با تجربه و دارای مهارت در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند. برای همین میتوان این کارشناسان را در دو گروه زیر قرار داد:
کارشناس دیجیتال مارکتینگ سطح ورودی و بدون تجربه: اگر جز کارشناسان دیجیتال مارکتینگی هستید که هنوز تجربه و سابقه کار کافی در این زمینه را کسب نکردهاید، پیشنهاد میکنیم ابتدا در یک دوره کار آموزی شرکت نمایید و با کسب تجربهی عملی، مهارت کافی را برای ادامه راه به دست آورید.
کارشناس دیجیتال مارکتینگ با تجربه و دارای سابقه کار: اگر جز کارشناسان دیجیتال مارکتینگ دارای تجربه و سابقه کار هستید، به راحتی میتوانید به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار شوید. به این ترتیب که در رزمه کاری خود روی برجستهترین دستاوردهایتان تمرکز کنید. تمام تجربیات کاری خود در این زمینه را با بیان نام شرکت و سمت کاریتان ذکر نمایید. موفقیتها، ارائه راهکارها، تقدیر و ترفیع هایتان و آموزشهایی که دیدهاید را ذکر کنید.
یادتان باشد رزومه ارسالی شما زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه، مطالبه میکنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود مدارک و گواهینامههای مورد نیازتان را جمع آوری کنید.
2- بیان تجربیات به صورت کمی و عددی کارشناس دیجیتال مارکتینگ
همانطور که میدانید مشاغل مرتبط با بازاریابی با اعداد و ارقام سر و کار دارد. در دیجیتال مارکتینگ نیز ارزش کاری و میزان تخصص شما با توجه به میزان تاثیرگذاریتان در فروش ارزیابی میشود. از این رو بیان کمی تجربیات و دستاوردهای شغلی در رزومه کاری باعث میشود، کارفرمایان درک بهتری از نحوه کارکرد شما داشته باشند. پیشنهاد میکنیم تجربیاتتان را در قالب اعداد و ارقام و به صورت درصدی بیان نمایید.
نمونههایی برای تجربیات کمی:
- افزایش میزان کلیک مفید به میزان 356% رشد در یکسال
- افزایش فالوور 40% در توییتر، 55% در اینستاگرام و 80% در فیس بوک، با برنامهریزی پستها در زمان اوج ترافیک
- ردیابی سئو 8 وب سایت شرکتی
3- اهمیت اشاره به مهارتها در رزومه کارشنای دیجیتال مارکتینگ
الف) مهارتهای نرم کارشناس دیجیتال مارکتینگ
- یادگیری تفکر طراحی
- رهبری پروژه
- حل خلاقانه مسئله
- سازگاری
- مهارت مدیریت زمان
- کنجکاوی
ب) مهارتهای سخت کارشناس دیجیتال مارکتینگ
- جستوجوی کلمههای کلیدی و توسعه محتوای بهینه شده
- آشنایی با HTML، CSS و جاوا اسکریپت
- تولید محتوا و ویراستاری
- آشنایی با اصول بازاریابی
- داشتن مهارتهای خلاقانه و ارائه خوب
- دانش در زمینههای کلیدی بازاریابی
- آشنایی با نحوه برنامهریزی، ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی
- درک ابزارهای اندازه گیری کلیدی موجود
- توسعه حضور اجتماعی و حمایت موثر از برندها
ج) نرم افزارهای موردنیاز کارشناس دیجیتال مارکتینگ
- نرمافزارهای SEO مثل: Google Analytics، SEMrush، Ahrefs، Moz، Google Search Console و Screaming Frog
- نرمافزارهای بازاریابی ایمیلی مثل MailChimp وConstant Contact
- مجموعه نرمافزارهای آفیس مثل مایکروسافت آفیس، G Suite و Adobe Creative Suite
4- نکات کلی در نوشتن رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ
نوشتن خلاصه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ: کارفرمایان و مدیران استخدام برای جذب کارشناس دیجیتال مارکتینگ تعداد زیادی رزومه دریافت میکنند. اما آنها زمان زیادی را برای بررسی و مطالعه رزومههای دریافتی ندارند. اگر میخواهید در همان ابتدا نظر مدیر استخدام را جلب کنید، یک بازخورد اولیه عالی از رزومه خود ایجاد کنید و در چند جمله کوتاه و در ابتدای رزومهتان تمام اطلاعات کلی در مورد خودتان، موفقیتها و برجسته ترین دستاوردهایتان را بیان کنید.
تحصیلات کارشناس دیجیتال مارکتینگ: در اغلب موارد برای استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ تحصیلات اهمیتی ندارد و معیار مهم کارفرمایان میزان سابقه کاری و تواناییهای فردی کارجویان است. در صورتی که فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر هستید لازم است میزان تحصیلات و گرایش تحصیلی خود را با ذکر معدل، نام دانشگاه محل تحصیل و زمان اخذ مدرکتان را بیان کنید. همچنین اگر دارای مدرک و گواهینامه دوره کارآموزی هستید آن را نیز ذکر کنید.
نکته: داشتن حداقل مدرک لیسانس در یکی از حوزههای بازاریابی، کسبوکار یا سایر رشتههای مرتبط مزیت محسوب میشود.
درج حقوق درخواستی کارشناس دیجیتال مارکتینگ: میزان درآمد کارشناس دیجیتال مارکتینگ معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها میزان سابقه، تجربه و دانش فرد و اندازهٔ شرکت است. پس بهتر است در بخش حقوق درخواستی، حقوق توافقی را انتخاب کنید تا با توجه به سوابق شغلی، شرایط کار و مهارتهایتان و با توافق کارفرما حقوق و درآمدتان را مشخص شود.
تکمیل و تنظیم رزومه کاری کارشناس دیجیتال مارکتینگ از دو طریق
اکنون با نکات مهم و کلیدی تنظیم رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید و یک نمونه رزومه دیجیتال مارکتینگ را در بالا بررسی نمودید. مطمئناٌ تمایل به تنظیم رزومه کاری خود به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای دارید. بر همین اساس مجموعه ایران استخدام از دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه، شما را در این امر یاری می نماید:
دانلود فرم خام رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ
ایران استخدام با توجه به درخواست بالای کارجویان، فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام قرار داده است. این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ می شود و شما می توانید پس از دانلود رزومه، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.
برای دانلود فرم خام رزومه کاری کارشناس دیجیتال مارکتینگ – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید
ساخت آنلاین رزومه کاری کارشناس دیجیتال مارکتینگ
در صورتی که تمایل به تنظیم رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ به صورت استاندارد و کارفرما پسند به صورت آنلاین دارید، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکانات زیادی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.
برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین کارشناس دیجیتال مارکتینگ کلیک نمایید
راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)
کارفرمایان و مدیران استخدام شرکتهای معتبر، برای جذب و استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ آگهیهای استخدام خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.
نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهیهای استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.
نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:
- ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
- ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.
نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار میگیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر میرود.
راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)
کارفرمایان شرکتهای بزرگ در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.
نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی خود را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و با انتخاب پلن مناسب از میان پلنهای مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.
نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:
- بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کردهاند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
- بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام: در این روش کارفرمایان میتواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.
نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.
منبع: ایران استخدام
نمونه رزومه که گذاشتین بیشتر به درد گرافیست میخوره نه دیجیتال مارکتینگ
دوست عزیز،
مهارتهایی که تو رزومه اسم برده شدن جزو برنامههای لازم برای ادیت عکس، فیلم و… هستند. یک تدوینگر، گرافیست و… میتونه به عنوان یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام بشه.