آموزش ساخت و دانلود نمونه رزومه کارشناس شبکههای اجتماعی (با فرم خام)
به نظر شما تنظیم یک رزومه حرفهای، چقدر می تواند به شما در استخدام شغل کارشناس شبکه های اجتماعی کمک کند؟ درست است! داشتن رزومه ای استاندارد و کامل که در برگیرنده توانایی ها و تجربه کاری شما در این زمینه باشد، بسیار حائز اهمیت است.
در این مطلب قصد داریم با بررسی نمونه رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی که با رعایت اصول استاندارد توسط سایت ایران استخدام تنظیم شده است، نکات مهم و کلیدی را که برای نوشتن رزومه کاری کارشناس شبکه های اجتماعی و تنظیم آن نیاز است توضیح می دهیم.
فهرست مطالب
نمونه رزومه کارشناس شبکههای اجتماعی تکمیل شده توسط ایران استخدام
جهت آشنایی شما با اصول صحیح ساخت رزومه حرفه ای،نمونه رزومهای کامل از جهت درج اطلاعات، مهارت ها و سابقه فعالیت، توسط کارشناسان سایت ایران استخدام تهیه و تنظیم شده است. لطفا توجه داشته باشید این نمونه رزومه حاوی تمامی اطلاعات است و لازم است شما با توجه به مهارت های خود رزومهتان را تکمیل نمایید.
چهار نکته کلیدی برای نوشتن رزومه کاری کارشناس شبکه های اجتماعی
شغل کارشناس شبکه های اجتماعی به دلیل جذابیتهای ذاتی و فرصتهای شغلی نسبتا زیاد و مناسب در طول سالهای اخیر، علاقهمندان بسیاری را به خود جذب نموده است. اگر شما نیز متقاضی استخدام در این شغل هستید و تصمیم گرفته اید رزومه کاری برجسته ای در میان هزاران رزومه ارسالی داشته باشید، پیشنهاد میکنیم رعایت نکات زیر را در الویت قرار دهید:
1- ارائه توضیحات در رابطه با تجربه کاری کارشناس شبکه های اجتماعی
در حال حاضر اکثر مردم میتوانند در انواع سایتها جستوجو کنند و از انواع شبکههای اجتماعی استفاده نمایند. نکته اینجاست که کارفرمایان معمولا به دنبال افراد با تجربه ای هستند که بتوانند کار خود را درست انجام دهند. در پلتفرمهای مختلف، تعامل را افزایش دهند و نتایج مورد نیاز را کسب کنند. در نتیجه کارشناسان شبکه های اجتماعی را می توان در دو دسته زیر قرار داد:
کارشناسان شبکههای اجتماعی سطح ورودی: اگر تجربه حرفه ای در این زمینه ندارید، نوشتن هدف شغلی راه عالی برای پر کردن فاصله بین تجربه کاری و شغل است. می توانید پروژه هایی را که در زمان تحصیل ارائه داده اید، تجربیات داوطلبانه، فعالیت های مرتبط و گواهینامه هایی که در این زمینه دریافت نموده اید را لیست کنید.
کارشناسان شبکههای اجتماعی حرفه ای و با تجربه: اگر جز کارشناسان شبکههای اجتماعی با سابقه هستید، از آخرین سابقه کاری خود شروع کنید و تمام جزئیات سوابق خود را شامل صلاحیت ها و مسئولیت های کلیدی که داشته اید ذکر کنید. به تمام فعالیت های حرفه ای و مهمی که در زمینه کارتان کسب کرده اید، مانند تولید محتواها، ایده ها، کمپین های ایجاد شده، دستاوردها، تقدیر و ترفیع هایتان اشاره کنید.
توجه داشته باشید رزومه ای که ارسال می کنید زمانی ارزشمند است که اصل صداقت را در آن رعایت کرده باشید. این اصل زمانی اثبات می شود که شما بتوانید مدارک و مستنداتی را که از شما به هنگام مصاحبه حضوری برای سابقه کار و تجربه در زمینه کارهای محتوایی، مطالبه می کنند را ارائه دهید. در نتیجه قبل از شروع تکمیل رزومه و اشاره به تجربیات خود، مدارک و گواهینامه های مورد نیازتان را جمع آوری کنید.
2- بیان تجربیات کارشناس شبکههای اجتماعی به صورت کمی
در تکمیل رزومه کارشناس شبکههای اجتماعی بهتر است تجربیاتتان را در معیارهای کمی بیان کنید. این کار باعث خواهد شد توانایی های شما برای کارفرما اثبات گردد و شما از سایر نامزدها متمایز شوید.
نمونه هایی برای تجربیات کمی:
- افزایش 35% مخاطبان
- توسعه کمپینهای بازاریابی آنلاین که منجر به افزایش بیش از ۱۴۰۰ فالوور شد
- تولید 8 محتوای ویدیوئی و تصویری
- برگزاری مسابقات و لایو اینیستاگرامی
- افزایش ترافیک وبلاگ تا 250 درصد در یک سال
3- اهمیت اشاره به مهارت ها در رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی
کارفرمایان برای استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی بیشتر بر مهارت های فنی و سخت توجه دارند. بهتر است چند آگهی های استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی را بررسی نمایید تا ببینید که چه چیزی بیشتر از همه برای کارفرما اهمیت دارد. سپس با توجه به آنها، توانمندیها و مهارتهای خود را لیست کنید.
الف) مهارت های سخت و نرم کارشناس شبکه های اجتماعی
- استراتژی شبکههای اجتماعی
- تولید محتوا
- تحقیق و جستجو
- تولید تصاویر گرافیکی
- کار با ابزارهای شبکههای اجتماعی
- برندسازی در شبکههای اجتماعی
- آشنا به زبانهای برنامه نویسی
- آشنا به نصب تجهیزات شبکه
- آگاهی از روند بازار
- مدیریت زمان و برنامهریزی
- خلاقیت و داستانسرایی
- درک آمار و تجزیه و تحلیل دادهها
ب) ابزارها و نرم افزارهای کارشناس شبکه های اجتماعی
- لینوکس
- ویندوز سرور
- Hootsuite
- Buffer
- Buzzsumo
- Brandwatch
- Bitly URL Shorter
گفتنی است یکی از شبکههای اجتماعی موثر و محبوب در عصر حاضر اینستاگرام است. معمولا کارفرمایان در کنار استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی، به استخدام ادمین اینستاگرام نیز می پردازند. ادمین پیج اینستاگرام با خدماتی که ارائه میکند، نقش بسیار مهمی در موفقیت تجاری کسب و کارها دارد.
مهمترین مهارتهای مورد نیاز برای رزومه ادمین اینستاگرام
- ارسال منظم محتوا در پیج
- تدوین کپشن مناسب برای پستها و استوریهای منتشر شده
- پاسخ به نظرات، پیامها و سوالات دنبالکنندگان پیج
- تدوین استراتژیهای مناسب برای افزایش فالوورهای واقعی و همچنین تعداد لایکها و کامنتها
- حفظ امنیت پیج
- بالابردن نرخ تعامل پیج
- داشتن خلاقیت در تولید محتوا اینستاگرام
- تسلط نسبی بر نرمافزارهای گرافیکی
- آشنایی با روشها و استراتژیهای تبلیغات در اینستاگرام
4- نکات کلی در نوشتن رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی:
نوشتن خلاصه رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی: بهتر است خلاصه ای کوتاه و چند جمله ای از تجربه کاری و مهارت های مرتبط خود را در ابتدای رزومهتان قرار دهید. کسب و کار مورد نظر را با نام ذکر کنید و آن را با کلمات کلیدی که تخصص های شما را برجسته می کند، سفارشی کنید، مطمئناً در این صورت رزومهتان توجه مدیر استخدام را جلب می کند.
تحصیلات کارشناس شبکه های اجتماعی: در رزومه شبکه های اجتماعی تجربه و مهارت بر تحصیلات اولویت دارد. اگر سابقه و تجربهای در این شغل نداشته اید سوابق تحصیلی، معدل، نام دانشگاه محل تحصیل و مدت اخذ مدرکتان را بیان کنید.
درج حقوق درخواستی کارشناس شبکه های اجتماعی: همانطور که می دانید حقوق کارشناس شبکه های اجتماعی بر حسب تواناییها و مهارت هایی که دارد مشخص می شود و با توجه به میزان پیشرفت و بازده کاری او، افزایش پیدا می کند. پس بهتر است در بخش حقوق درخواستی، حقوق توافقی را انتخاب کنید تا با توجه به سوابق شغلی، شرایط کار و مهارتهایتان و با توافق کارفرما حقوق و درآمدتان را مشخص شود.
تکمیل و تنظیم رزومه کاری کارشناس شبکه های اجتماعی از دو طریق
اکنون که با نکات مهم و کلیدی تنظیم رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی آشنا شدید و یک نمونه رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی را در بالا بررسی داشتید، مطمئناٌ تمایل به تنظیم رزومه کاری خود به عنوان کارشناس شبکه های اجتماعی به صورتی کاملا استاندارد و حرفه ای دارید. بر همین اساس مجموعه ایران استخدام از دو روش کاملا رایگان برای ساخت رزومه، شما را در این امر یاری می نماید:
دانلود فرم خام رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی
فرم خام رزومه کاری استانداردی را به دو زبان فارسی و انگلیسی (در قالب فایل Word) تنظیم نموده و در اختیار متقاضیان استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی قرار داده است، این فایل شامل تمام فیلدهای مورد نیاز رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی می شود و شما می توانید پس از دانلود، اطلاعات خود را به طور کامل وارد نموده و با خروجی PDF و Word ذخیره نمایید.
برای دانلود فرم خام رزومه کاری کارشناس شبکه های اجتماعی – فارسی و انگلیسی کلیک نمایید
ساخت آنلاین رزومه کارشناس شبکه های اجتماعی
در صورتی که تمایل به تنظیم رزومهای استاندارد و کارفرما پسند برای شغل کارشناس شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین دارید، ایران استخدام در پنل کارجویان خود رزومه ساز آنلاینی را طراحی نموده و با امکانات زیادی از جمله قالب های متنوع، دانلود فوری و رایگان رزومه، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
برای ساخت رزومه از طریق سیستم رزومه ساز آنلاین ایران استخدام لازم است در پنل کارجو ثبت نام نمایید و پس از تکمیل اطلاعات خود، از بین قالب های موجود قالبی را انتخاب و گزینه ذخیره را برای دریافت رزومه در فرمت PDF بزنید.
برای ثبت نام در پنل کارجو ایران استخدام و ساخت رزومه آنلاین کارشناس شبکه های اجتماعی کلیک نمایید
راهنمای جستجوی آگهی و ارسال رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارجویان)
کارفرمایان فروشگاه ها و شرکت های بزرگ آگهی های جذب و استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی خود را در مجموعه ایران استخدام اطلاع رسانی می کنند.
نحوه جستجوی آگهی های استخدام: کارجویان برای اطلاع از جدیدترین آگهی های استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی منتشر شده در مجموعه ایران استخدام از چند طریق می توانند اقدام نمایند که مهمترین آنها استفاده از بخش جستجو مشاغل در سایت می باشد. پس از جستجو و بررسی آگهی های استخدام فعال، با ارسال رزومه کاری خود برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی خواهند کرد.
نحوه ارسال رزومه برای آگهی های استخدام: برای هر آگهی جهت ارسال رزومه برای کارفرما از دو طریق می توان اقدام نمود:
- ارسال رزومه از طریق ایمیل، واتساپ: در این روش کارجویان می توانند رزومه آماده خود را از طریق ایمیل یا واتساپ برای کارفرما ارسال نمایند.
- ارسال رزومه از طریق کاریابی ایران استخدام: در این روش کارجویان پس از ثبت نام در کاریابی ایران استخدام و تکمیل فرم رزومه، قادر خواهند بود آن را مستقیما برای کارفرما ارسال کنند و یا با فعالسازی رزومه ساخته شده آن را در معرض دید کارفرمایان قرار دهند.
نکته: با ثبت نام در کاریابی ایران استخدام پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، رزومه شما در معرض دید کارفرمایان قرار میگیرد و امکان جذب و استخدام شما بالاتر میرود.
راهنمای درج آگهی و جستجوی رزومه در سایت ایران استخدام (ویژه کارفرمایان)
مدیران شرکت ها و سازمان های معتبر در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در پنل کارفرما ایران استخدام، برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف اقدام به درج آگهی استخدام نمایند.
نحوه درج آگهی استخدام: کارفرمایان پس از ورود به پنل خود، از بخش درج آگهی جدید می توانند عنوان و متن آگهی خود را وارد نمایند. سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و با انتخاب پلن مناسب از میان پلن های مختلفی که در این بخش وجود دارد، آگهی خود را برای انتشار در مجموعه ایران استخدام ارسال نمایند. پس از تایید آگهی استخدام و ارسال آن دسترسی کارفرمایان به صورت خودکار به بانک رزومه های موجود در سایت ایران استخدام فعال می گردد.
نحوه جستجوی رزومه توسط کارفرما: کارفرمایان برای بررسی رزومه کارجویان از دو طریق می توان اقدام نمایند:
- بررسی رزومه های دریافتی در پنل کارفرما: در این روش اگر کارفرما هنگام درج آگهی استخدام خود در سایت ایران استخدام گزینه دریافت رزومه از طریق پنل ایران استخدام را فعال نموده باشد، کارجویانی که در ایران استخدام ثبت نام کردهاند می توانند رزومه خود را برایشان ارسال کنند. در این صورت کارفرمایان می توانند پس از بررسی رزومه ها و انتخاب رزومه مناسب با کارجوی مورد نظرشان تماس بگیرند.
- بررسی رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام : در این روش کارفرمایان میتواند رزومه های موجود در بانک رزومه ایران استخدام را با توجه به عنوان شغلی مورد نظر جستجو و بررسی نمایند.
نکته: با ثبت نام و درج آگهی استخدام به عنوان کارفرما در سایت ایران استخدام، می توانید به بانک رزومه دسترسی پیدا کنید.