کارفرما

نمونه متن آگهی استخدام منشی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نحوه درج آگهی استخدام منشی

سازمان‌ها و شرکت‌ها برای انجام کارهای اداری خود همچون برنامه‌ریزی جلسات و ارائه پشتیبانی شخصی، نامه نگاری، تنظیم انواع گزارش‌ها از فعالیت‌های مختلف، پاسخگویی به تلفن و… به فردی به نام منشی نیازمندند. کارفرمایان برای جذب و استخدام منشی برای شرکت خود و حتی پزشکان برای استخدام منشی مطب‌شان به درج آگهی استخدام می‌پردازند. کارفرمایانی رزومه‌های مرتبط و مناسب دریافت می‌کنند که متن آگهی استخدام خلاقانه و جذابی تنظیم کرده باشند.
در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کلیدی که باید در متن آگهی استخدام منشی ذکر شود را بیان کنیم و چند نمونه متن آگهی استخدام منشی در زمینه‌های متفاوت را ارائه نماییم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نکات مهم و ضروری برای درج آگهی استخدام منشی

همان‌گونه که می‌دانید شغل منشی‌گری دارای حوزه‌های مختلفی است. برای نوشتن آگهی استخدام منشی، بهتر است با توجه به موقعیت شغلی که برای منشی در نظر می‌گیرید، به مواردی مانند عنوان شغل مناسب، وظایف و مسئولیت‌ها، الزامات و مهارت‌های لازم برای این شغل اهمیت ویژه‌ای بدهید:

عنوان شغلی منشی مطب، منشی آموزشگاه، منشی مدیرعامل، منشی جوابگوی تلفن، منشی املاک، منشی آشنا به کامپیوتر، منشی آرایشگاه، منشی آشنا به حسابداری، منشی آشنا به تایپ، منشی آشنا به امور دفتری و اداری، منشی باشگاه، منشی رستوران، منشی حقوقی و منشی آشنا به زبان، عناوینی هستند که شما می توانید با توجه به موقعیت شغلی و کاری که قرار است منشی انجام دهد، انتخاب نمایید.
وظایف و مسئولیت‌ها وظایف و مسئولیت‌های منشی در زمینه‌های مختلف متفاوت است. شما می‌توانید در متن آگهی استخدام خود با توجه به موقعیت شغلی مدنظرتان وظایف و مسئولیت‌هایی را برای منشی ذکر نمایید. برخی از آنها عبارتند از:
– پاسخ‌گویی به تلفن‌ها
– رساندن پیام‌ها و پیگیری درخواست‌ها
– بررسی ایمیل‌ها، فکس‌ها، پست‌ها و پیام‌های مربوط به شرکت یا سازمان
– برنامه‌ریزی امور مربوط به شرکت
– تایپ، تهیه و تلفیق گزارش‌ها
– انجام کلیه امور مرتبط با مسئول دفتر و بخش اداری
– سازماندهی و خدمات جلسات (تهیه دستور کار و صورتجلسه)
– ارتباط با سازمان‌ها و مشتریان مربوطه
– ثبت یا پردازش صورتحساب‌ها یا هزینه‌ها
-انجام محاسبات کارکردی
– انجام حسابداری بخش، صدور فاکتور و داشتن آمار انبار
– تهیه گزارشات مدیریتی و روزمره
– تکمیل و طراحی فرم‌های پرسنلی
– تعامل و همکاری با سایر واحدهای فنی و ستادی
الزامات و مهارت‌ها مدرک تحصیلی: با توجه به منصبی که برای استخدام منشی‌ در نظر دارید مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی را انتخاب نمایید.
مهارت‌ها و توانایی‌هایی که یک منشی باید داشته باشد، با توجه به مسئولیتی که بر عهده او گذاشته می‌شود متفاوت است. در حالت کلی برخی از آنها عبارتند از:
مهارت های عمومی منشی شامل:
– روابط عمومی بالا
– تونایی برقراری ارتباط در محیط کار
– وقت شناسی و انضباط کاری و متعهد بودن
– اطلاعات عمومی قوی و چک کردن هر روز تقویم
– رفتار اجتماعی مناسب و صمیمی و خوش رو بود
– رعایت آداب در گفتار و رفتار
– اعتماد به نفس و قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت
– داشتن اعتماد به نفس بالا خصوصا در هنگام صحبت تلفنی و مواجه با مشتریان
– ظاهر و پوشش مناسب در محیط کار
مهارت‌های تخصصی منشی‌گری شامل:
– توانایی بایگانی
– آشنایی با آداب معاشرت و تشریفات اداری
– تونایی برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها در حیطه کاری
– توانایی مدیریت
– آشنایی با نرم افزارهای Microsoft Office
نوع همکاری و ساعت کار در صورت داشتن دوره آموزشی و کارآموزی منشی‌گری حتما در متن آگهی به آن اشاره کنید.
نوع همکاری منشی در شرکت خود را اعم از تمام وقت یا نیمه وقت بودن در متن آگهی استخدام خود درج نمایید.
ساعت کار و روزهای کاری را مشخص نمایید.
حقوق و درآمد درج حقوق بصورت ثابت یا توافقی
بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی
بیان مزایایی چون کارانه، هزینه ناهار، ایاب و ذهاب، مزایای مناسبتی و …
اطلاعات تماس تلفن تماس، ارسال رزومه از طریق واتساپ و تلگرام، تکمیل فرم استخدام، ارسال رزومه از طریق ایمیل و آدرس می توانند راه‌های ارتباطی شما با کارجو محسوب شوند.

1- نمونه متن آگهی استخدام منشی مدیر عامل

عنوان آگهی: استخدام منشی مدیر عامل آشنا به کامپیوتر / آشنا به امور اداری / آشنا به تایپ در یک شرکت / مجموعه معتبر

متن آگهی:
یک شرکت / مجموعه معتبر ….. در تهران به یک نفر منشی مدیر عامل خانم با شرایط زیر نیازمند است.
1- شرایط احراز: آشنا به کامپیوتر – آشنا به تایپ و امور بایگانی – تسلط به امور اداری و دفتری – با روابط عمومی عالی – پوشش و ظاهر بسیار آراسته
2- جنسیت: خانم
3- تحصیلات: کارشناسی
4- سابقه کار: حداقل دو سال سابقه کار مفید و مرتبط
5- نوع قرارداد: تمام وقت
6- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت … تا … و پنجشنبه ها … تا …
7- حقوق و مزایا: حقوق ثابت وزارت کار – بیمه تامین اجتماعی و تکمیل درمان – هزینه ناهار
8- محل کار: تهران خیابان …..

اطلاعات تماس:
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را از طریق واتساپ به شماره: ……. ارسال نموده و یا با شماره ……. تماس حاصل نمایند.

2- نمونه متن آگهی استخدام منشی مطب

عنوان آگهی: استخدام منشی آشنا به زبان / آشنا به کامپیوتر/ منشی جوابگوی تلفن در یک مطب / کلینیک در تهران

متن آگهی:
یک مطب / کلینیک تخصصی در تهران (منطقه ….. – خیابان ….. ) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
1- شرایط احراز: دارای روابط عمومی بالا – با دقت و منظم – توانایی پاسخگویی on call تماس‌ها – تسلط به زبان انگلیسی و تسلط کامل بر مهارت ICDL – خلاق و دارای روحیه کار تیمی – سرعت عمل بالا – نزدیک بودن محل سکونت
2- جنسیت: خانم
3- تحصیلات: کاردانی
4- سابقه کار: حداقل 1 سال سابقه کار در قسمت پذیرش
5- نوع قرارداد: تمام وقت
6- ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت … تا …
7- حقوق و مزایا: حقوق ثابت وزارت کار – اضافه کار – بیمه تامین اجتماعی – هزینه ناهار
8- محل کار: تهران خیابان ….. نبش کوچه ….. برج …..

اطلاعات تماس:
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را از طریق واتساپ به شماره: ……. ارسال نموده و برای هماهنگی مراجعه حضوری با شماره ……. تماس حاصل نمایند. آدرس مراجعه حضوری: خیابان ….. نرسیده به میدان ….. نبش کوچه ….. برج ….. طبقه ….. واحد …..

3- نمونه متن آگهی استخدام منشی آشنا به حسابداری

عنوان آگهی: استخدام منشی حسابدار برای شرکت / مجموعه در تهران

متن آگهی:
یک شرکت / مجموعه تولید کننده ….. در تهران جهت تکمیل کادر اداری خود اقدام به استخدام منشی آشنا به حسابداری با شرایط زیر می‌نماید.
1- شرایط احراز: روحیه کار تیمی – مسلط به امور داخلی دفتر – تسلط کامل به امور حسابداری و امور داخلی شرکت – آشنا به نرم افزار مالی سپیدار – تسلط به حقوق و دستمزد و بیمه – آشنا به امور مالیاتی – آشنا به نرم افزار حسابداری – تسلط به امور تنخواه گردانی – جوابگویی تلفنی و پیگیری مشتریان – صدور پیش فاکتور و فاکتور منظم
2- جنسیت: خانم
3- تحصیلات: کاردانی / کارشناسی حسابداری
4- سابقه کار: حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط
5- نوع قرارداد: تمام وقت
6- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … الی … ، پنج شنبه ها … الی …
7- حقوق و مزایا: حقوق ثابت + پورسانت – اضافه کار – بیمه تامین اجتماعی – هزینه ناهار
8- محل کار: تهران خیابان ….. نبش کوچه …. برج … 

اطلاعات تماس:
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را از طریق واتساپ به شماره: ……. ارسال نموده و یا رزومه خود را به ایمیل ……. ارسال نمایند.

4- نمونه متن آگهی استخدام منشی حقوقی

عنوان آگهی: استخدام منشی مسلط به کامپیوتر در یک موسسه حقوقی

متن آگهی:
یک موسسه / شرکت حقوق در منطقه … تهران جهت تکمیل کادر از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
1- شرایط احراز: مسلط به کامپیوتر – آشنایی کامل با نرم افزار WORD و EXCEL  – فعال، متعهد و مسئولیت پذیر – دارای روابط عمومی بالا – تسلط به مهارت های مربوط به شغل (پاسخگویی تلفن ، امور اداری و…)
2- جنسیت: خانم و آقا
3- تحصیلات: کاردانی / کارشناسی
4- سابقه کار: حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط
5- نوع قرارداد: تمام وقت
6- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … الی …
7- حقوق و مزایا: حقوق توافقی – اضافه کار – بیمه تامین اجتماعی

اطلاعات تماس:
متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را از طریق واتساپ به شماره: ……. ارسال نموده و یا رزومه خود را به ایمیل ……. ارسال نمایند و یا با شماره مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

راهنمای درج آگهی استخدام منشی

اکنون که چندین نمونه آگهی استخدام منشی را در بالا بررسی نمودید و با نحوه تنظیم آگهی استخدام آشنا شده اید، برای درج آگهی استخدام می‌توانید به عنوان کارفرما در سایت کاریابی ایران استخدام ثبت نام کرده و اقدام به درج آگهی استخدام موردنظرتان نمایند.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا