کارفرما

نمونه متن آگهی استخدام کارپرداز

زمان مطالعه: 4 دقیقه

نحوه درج آگهی استخدام کارپرداز

سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ جهت استفاده درست از منابع و خرید اجناس با کیفیت و قیمت پایین، به کارپرداز استخدام کرده و به درج آگهی استخدام می‌پردازند. کارفرمایانی به نتیجه مطلوب دست می‌یابند و رزومه‌های مرتبط دریافت می‌کنند که متن آگهی استخدام خود را به صورت خلاقانه و جذاب نظیم نموده اند.
در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کلیدی که در متن آگهی استخدام کارپرداز باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان کنیم و چند نمونه متن آگهی استخدام کارپرداز را ارائه نماییم.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

نکات مهم برای درج آگهی استخدام کارپرداز

شغل کارپرداز جز مشاغلی است که با امور مالی ارتباط نزدیکی دارد. از این رو از حساسیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از بروز خطا و خسارات مالی احتمالی، در متن آگهی خود به الزامات و مسئولیت‌های این شغل توجه ویژه ای داشته باشید.

عنوان شغلی هنگام درج آگهی بهتر است عنوان جذاب و کاملی را برای آگهی استخدام خود انتخاب نمایید. در این صورت می‌توانید رزومه‌های مرتبط تری را دریافت نمایید.
وظایف و مسئولیت‌ها کارپردازان در هر سازمانی با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای سازمان وظایف و مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند. برخی از رایج‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این افراد عبارت‌اند از:
– تهیه برگ استعلام بها و تكمیل جدول مقایس‌های مربوطه
– استعلام حداقل بهای اجناس پیش از خرید و گزارش به سرپرست مربوطه
– کسب آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از برابری با مشخصات
– گزینش و انتخاب كالای مرغوب واستاندارد برای خریداری
– تهیه نمونه كالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات
– فراهم نمودن ترتیب حمل اجناس خریداری شده به دانشكده
– تحویل اجناس خریداری شده به انبار دانشكده ویاواحد درخواست كننده و دریافت رسید
– تهیه فهرست وقیمت پرداختی كالاها ومواد خریداری شده و بررسی انطباق اسناد با فاكتور خرید
– دریافت تأییدیه از متصدیان فنی مبنی بر انطباق كیفیت اجناس خریداری شده با برگ درخواست
– تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاكتور
– ارائه اسناد ودریافت مجدد تنخواهگردان
– تسویه حساب تنخواه دریافتی در هر سال
– تهیه گزارش های لازم
– انجام سایر امور محوله ازسوی مقام مافوق
الزامات و مهارت ها مدرک تحصیلی: به طور کلی برای استخدام کارپرداز، حداقل مدرک دیپلم در نظر گرفته می‌شود. اما شما می‌توانید در متن آگهی استخدام خود تحصیلات بالاتر و رشته تحصیلی خاصی را درج نمایید.
مهارت‌هایی که می‌توانید برای استخدام کارپرداز در متن آگهی استخدام خود درج کنید عبارتند از:
– قدرت و سلامت جسمانی
– مقاومت در برابر خستگی
– استعداد کلامی
– سرعت عمل بالا
– تمرکز و دقت حواس و حافظه خوب
– علاقه به امور اداری و تجاری
– قبول مسئولیت
– توانایی کار در شرایط دشوار
– برخورد مناسب و رفتار مطلوب
–  به‌روز بودن اطلاعات و آگاهی
– سرعت عمل در انجام امور
– تجزیه و تحلیل موقعیت
– آگاهی و اشراف بر حوزه فعالیت سازمان و تامین‌کنندگان سازمان
– تسلط بر مسائل اقتصادی، مالی و حسابداری
– داشتن شخصیت اخلاق‌مدار
– قدرت مذاکره
– تحلیلگر بودن
– آگاهی تجاری
– تسلط بر حسابداری و امور مالی
– دقت و کنجکاو بودن نسبت به جنبه های مختلف یک کالا
نوع همکاری و ساعت کار نوع همکاری با کارپرداز از قبیل تمام وقت یا پاره وقت را در متن آگهی استخدام خود درج نمایید.
ساعت کاری و روزهای کاری را به طور دقیق مشخص نمایید.
در صورت داشتن کار شیفتی در آگهی استخدام خود به این مورد اشاره نمایید.
حقوق و درآمد میزان حقوق و دستمزد کارپرداز به عواملی مانند سابقه کار، توانایی افراد، میزان فعالیت، محل کار، تلاش و پشتکار و … بستگی دارد.
بیان حقوق به صورت توافقی یا ثابت، بیمه تامین اجتماعی از روز اول کاری، بیمه تکمیلی، پاداش، اضافه کاری، صبحانه و ناهار و… در متن آگهی استخدام می‌تواند به گرفتن نتیجه بهتر کمک کند.
اطلاعات تماس تلفن تماس، ارسال رزومه از طریق واتساپ و تلگرام، تکمیل فرم استخدام، ارسال رزومه از طریق ایمیل و آدرس می‌توانند راه‌های ارتباطی شما با کارجو محسوب شوند.

 

نمونه متن آگهی استخدام کارپرداز

متن آگهی استخدام شماره 1:

عنوان آگهی: استخدام تحصیلدار (کارپرداز) با سابقه کار در شرکت …..

متن آگهی:
شرکت / مجموعه ….. در تهران برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
1- شرایط احراز: داشتن خودرو و داشتن گواهینامه الزامی است – داشتن گواهینامه عدم سوء پیشینه کیفری الزامی است – صبور، با دقت، دارای سرعت عمل و مسئولیت پذیری بالا – دارای روابط عمومی بالا، خوش برخورد، منظم و ظاهر آراسته – دارای مهارت برنامه ریزی در انجام امور – آشنا با رویه‌های اداری جهت مراجعه به ادارات، سازمان ها و سایر شرکت ها به منظور پیگیری و انجام امور اداری شرکت – انجام کلیه امور برون سازمانی مرتبط با تامین کنندگان
2- جنسیت: آقا
3- محدوده سنی: … الی … سال
4- تحصیلات: لیسانس
5- سابقه کار: … سال سابقه کار مرتبط
6- نوع قرارداد: تمام‌وقت
7- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه … تا … (دو پنجشنبه در ماه تعطیل می باشد)
8- حقوق و مزایا: حقوق توافقی (باتوجه به مهارت ها و توانمندی ها)، بیمه از روز نخست (دارای بیمه تکمیلی)
9- محل کار: تهران، شهرک صنعتی …..

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند رزومه کاری خود را با ذکر مشخصات به شماره واتساپ یا تلگرام ……. ارسال نمایند.

متن آگهی استخدام شماره 2:

عنوان آگهی: استخدام کارپرداز بصورت تمام وقت برای یک شرکت معتبر در تهران

متن آگهی:
یک شرکت معتبر در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
1- شرایط احراز: انجام مراجعات اداری (بانک – تامین اجتماعی – ادارات دولتی) – انجام امور اداری و دفتری – مسلط به ورد و اکسل – مسلط به نرم افزار سپیدار – ثبت اسناد و گزارش گیری های مالی از سیستم حسابداری و بایگانی – آشنا به تحریر دفاتر مالی و پنل تامین اجتماعی و ارسال لیست بیمه – دارای کارت پایان خدمت – دارای وسیله نقلیه – شرط تاهل الزامیست – روابط عمومی خوب و ظاهر آراسته – منظم و متعهد و مسئولیت پذیر
2- جنسیت: آقا
3- محدوده سنی: حداکثر … سال
4- تحصیلات: حداقل دیپلم
5- سابقه کار: … سال
6- نوع قرارداد: تمام وقت
7- ساعت کاری: شنبه تا چهار شنبه … تا … پنجشنبه‌ها تا …
8
– حقوق و مزایا: حقوق توافقی – بیمه – بیمه تکمیلی – ناهار – بیمه تامین اجتماعی – باشگاه ورزشی مختص کارکنان

اطلاعات تماس:
متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره همراه ……. تماس حاصل نمایند و یا رزومه خود را از طریق واتساپ به همین شماره ارسال نمایند.

برای درج آگهی استخدام کارپرداز در سایت ایران استخدام کلیک نمایید

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا