ایران استخدامکارجوکارفرما

ویدیو معرفی کامل خدمات ایران استخدام

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تا چند سال قبل که تکنولوژی پیشرفت چندانی نداشت و استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند و … رایج نبود، آگهی های استخدامی در روزنامه‌ها به چاپ می‌رسیدند و یا بصورت آگهی بر دیوارها نصب می‌شدند. افرادی که جویای کار بودند نیز با در دست داشتن تعدادی برگه که شامل مدارک شناسایی و تحصیلی و … بود و با صرف هزینه های زیادی به صورت حضوری به شرکت‌ها و سازمان‌ها مراجعه می‌کردند تا شغل مورد نظرشان را بیابند. این روند بسیار دشوار بود و هزینه‌های زیادی را هم برای کارفرما و هم کارجو در پی داشت.
اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن کاریابی‌های مجازی این مشکلات حل شد. همانطور که می‌دانید امروزه کاریابی‌های مجازی زیادی بصورت آنلاین و تحت عنوان سایت‌های کاریابی به درج آگهی استخدام می‌پردازند که یکی از معتبرترین و جامع‌ترین این سایت‌ها ایران استخدام است.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

مزایای سایت ایران استخدام برای کارفرمایان

سایت ایران استخدام به شما به عنوان کارفرما کمک می‌کند بدون واسطه و متحمل شدن هزینه‌های بالا برای چاپ و تبلیغات، نیروی مورد نیاز خود را در هر زمینه شغلی جذب نمایید. کافیست به عنوان کارفرما در این سایت ثبت نام نموده و آگهی مورد نظرتان را درج کنید. هچنین می‌توانید از طریق بانک رزومه این سایت رزومه‌های فعال کارجویان را مورد بررسی قرار دهید.

مزایای سایت ایران استخدام برای کارجویان

اگر جویای شغل هستید، با مراجعه به این سایت و جستجوی شغل مورد نظرتان و تکمیل فیلدهای موجود، جدیدترین فرصت‌های شغلی سراسر کشور را به صورت فیلتر شده‌ مشاهده و مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با ثبت نام به عنوان کارجو انجام تنظیمات دریافت آگهی در پنل کارجویی خود، آگهی‌های استخدامی را به صورت پیامک و ایمیل دریافت نمایید.
یکی دیگر از مزایای این سایت برای شما ساخت رزومه کاربردی بصورت رایگان است. شما می‌توانید با فعال قرار دادن رزومه‌تان در سایت خودتان را به کارفرمایان معرفی کنید.

اپلیکیش ایران استخدام

اپلیکیشن ایران استخدام یک برنامه رایگان و کاربردی برای کارجویان و کارفرمایان است. شما می‌توانید با دانلود (از بازار و گوگل پلی) و نصب آن روی گوشی اندروید خو از خدمات این برنامه جامع استفاده کنید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا