تپسی

TAPSI

  • ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ نفر
  • تهران - تهران
  • TAPSI.ir
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی تپسی

در اوایل بهمن ماه سال ۱۳۹۴، آغاز داستان تپسی با بازگشت میلاد منشی‌پور و حمید مهینی به کشور پیدا کرد. نسخه اولیه‌ی این پلتفرم در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ به بازار عرضه گردید. در این نرم‌افزار گزینه‌ای در بخش پروفایل وجود دارد که افراد دارای ویلچر و همچنین کم‌شنوایان و ناشنوایان بتوانند آن را فعال کنند تا راننده متوجه نوع معلولیت آن‌ها شده و اقدامات متناسب را انجام دهد؛ همچنین، اپلیکیشن تپسی برای نابینایان نیز دسترس‌پذیر است.

آدرس تپسی

 تهران، سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، بلوار بهزاد، نبش کوچه باغستان، پلاک ۲

برخی از ارزش‌های تپسی

هوشمندی: تک‌تک اقدامات و فعالیت‌ها اعم از تجزیه و تحلیل موضوعات، راه‌حل‌یابی، تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و مانند آن، باید هوشمندانه باشد.

نوآوری: در مواجهه با مسائل مختلف، خارج از چارچوب‌های مرسوم به راه‌حل‌های نوآورانه فکر می‌شود. تپسی، معتقد است که ممکن کردن «غیرممکن»ها کار آن‌ها است..

نتیجه‌گرایی: تمام برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های ، به نحوی است که بتوان کارها را به نتیجه رساند. چنانچه نتیجه‌ی مثبت حاصل شد از اثرات آن بهره‌برداری می‌شود و چنانچه نتیجه کاری منفی بود، دلایل و مشکلات شناسایی می‌شود.

رشد و توسعه تیم: موفقیت و رشد تپسی، نتیجه‌ی موفقیت و رشد تک تک اعضای تیم است. بر همین اساس رشد، یادگیری و پیشرفت حرفه‌ای همکاران، از ارزش‌های اصلی است.

بلندهمتی: تپسی به دنبال بهترین‌ها است و ترسی از موانع و مشکلات ندارد.

تیم انسانی تپسی

کارکنان تپ‌سی با ارزش‌ترین دارایی شرکت هستند. آنان باهوش، کوشا و با تجربه‌اند. تپسی می‌کوشد تا بلندپروازی‌های شخصی را با اهداف ساز‎‍مانی هم‌‌راستا کند تا فرد و سازمان همزمان رشد کنند.

از جمله دستاوردهای تیم منابع انسانی در تپسی را می‌توان ارزیابی عملکرد موشکافانه‌ی کارکنان از ابتدای تاسیس تا به امروز، جذب و نگهداشت طولانی مدت نیروهای شایسته و متخصص در هر حوزه و ایجاد فضای صمیمی و دوستانه در محیط کار عنوان کرد.دغدغه همه اعضاء ارائه خدمات با کیفیت به مسافران محترم است.

روند استخدام تپسی

  • بررسی رزومه توسط تیم منابع انسانی
  • بررسی رزومه توسط مدیر مستقیم مربوطه
  • مصاحبه تخصصی ۱
  • مصاحبه تخصصی ۲
  • مصاحبه تناسب فرهنگی
  • جمع بندی نهایی
  • ارسال پیشنهاد همکاری
  • شروع همکاری

پذیرش کارآموز در تپسی

ارتباط میان تپسی و دانشگاه‌ها برای هر دو طرف ارزش‌آفرین و موثر است. فعالیت‌هایی همچون برگزاری کارگاه‌ها، جلسات انتقال تجربه و تورهای بازدید، زمینه آشنایی با صنعت و انتقال تجربیات را برای دانشجویان علاقه‌مند فراهم می کند. همچنین، امکان حمایت از پایان‌نامه‌ها و پذیرش کارآموز نیز در تپسی وجود دارد.

مزایای کار در تپسی

  • آموزش مداوم در کنار تیم متخصص
  • پاداش عملکرد سه ماهه تا ۲۵ درصد مجموع حقوق سه ماهه
  • دسترسی به پزشک عمومی و روانشناس‌ سازمانی
  • ایاب و ذهاب با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی
  • وام با سود کم
  • وعده صبحانه و میان وعده
  • امکانات تفریحی مثل پلی‌استیشن، بردگیم، پینگ‌پنگ و فوتبال دستی
  • جشن‌های مناسبتی

مسیر شغلی تپسی به زبان جناب آقای میلاد منشی پور

«استعداد و سخت‌کوشی از ویژگی‌های بارز کارکنان تپسی است. ما بهترین‌ها را استخدام می کنیم و بهترین مسیر شغلی را برای آنان فراهم می آوریم. در تپسی همیشه جا برای پیشرفت هست؛ چرا که معتقدیم رشد هر سازمانی نتیجه پیشرفت و رضایت شغلی همه کارکنان آن سازمان است. تپسی میزبان ده‌ها نفر از نخبگان مهاجر است که برای همکاری با تپسی به کشور بازگشته‌اند.»

میلاد منشی پور
بنیان گذار و مدیر عامل

ماموریت ما، ایجاد تاثیری عمیق و ماندگار در زندگی مردم کشورمان، بر پایه‌ی تکنولوژی است. تپسی بر حوزه حمل و نقل شهری و حل مسائل پیچیده آن با بهره‌گیری از فناوری تمرکز دارد.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه