کروز

CROUSE

  • بیش از ۵۰۰۰ نفر
  • تهران - تهران
  • crouse.ir
دنبال کنید
دنبال کنید
ثبت امتیاز

معرفی شرکت کروز

شرکت صنایع تولیدی کروز که در سال ۱۳۶۱ تأسیس شد، در طی ۳۰ سال به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تأمین‌کننده قطعات در صنعت خودروی ایران تبدیل گردید. در سال ۱۳۹۶، این شرکت توسط سازمان مدیریت صنعتی به عنوان پنجاهمین شرکت برتر ایران رتبه‌بندی شد. این شرکت بر این باور است که کارکنان ، سرمایه اصلی کروز هستند.

آدرس دفتر مرکزی کروز

تهران، کیلومتر ۱۱ بزرگراه لشگری، پلاک ۲۵۳

آدرس کارخانه ۱ کروز

تهران، بزرگراه متوسلیان (بزرگراه فتح)، خیابان فتح نهم

آدرس کارخانه ۲ کروز

تهران، کیلومتر ۲۱ بزرگراه لشگری، پلاک ۴/۶۵۳

آدرس کارخانه ۳ کروز

تهران، کیلومتر ۱۷ بزرگراه لشگری، خیابان آذر ۵، پلاک ۱

استخدام با مدرک دیپلم در شرکت کروز

در شرکت کروز، موقعیت‌های شغلی مختلفی برای دارندگان مدرک دیپلم وجود دارد که شامل کارگر ساده، تکنسین خطوط تولید، نگهبان، انباردار و.. می‌شود. این موقعیت‌ها نیازمند داشتن مهارت‌های پایه‌ای در زمینه فنی و صنعتی، توانایی کار با تجهیزات و ابزارهای مختلف و آشنایی با نرم‌افزارهای عمومی مانند Word و Excel است. شرکت کروز به‌طور مرتب نیروی انسانی جذب می‌کند و به عنوان مثال، در یک فراخوان عمومی، ۱۰۰۰ نفر برای خطوط تولید و مشاغل فنی استخدام شدند. 

فرایند جذب و استخدام کروز چگونه است؟

با توجه به افزایش تولید شرکت کروز در سال‌های اخیر و نیاز بالا به استخدام نیروی انسانی آقا و خانم، به ویژه فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی عمران، این شرکت بصورت ماهانه آگهی‌های استخدام شرکت کروز را در سایت کاریابی ایران استخدام منتشر می‌کند. جهت مشاهده جدیدترین و بروزترین آگهی های شرکت کروز در همین صفحه روی بخش آگهی های استخدامی کلیک نمائید.

شرایط و مراحل استخدام کروز چیست؟

مراحل جذب شرکت کروز به هفت مرحله مهم دسته بندی شده است:

مرحله اول: بررسی رزومه

مرحله دوم: ارزیابی اولیه

مرحله سوم: مصاحبه اول

مرحله چهارم: کمیته جذب

مرحله پنجم: پیشنهاد حقوق

مرحله ششم: جمع‌آوری مدارک

مرحله هفتم: حضور در شرکت

همچنین شرکت کروز با شعار و هدف کیفیت زندگی کارکنان، شرایط و تسهیلات فراوانی برای کارمندان خانم و آقا که در صنایع تولیدی کروز مشغول به کار هستند در نظر گرفته است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

شرایط استخدام خانم ها در شرکت کروز

شرکت کروز نه تنها به جذب نیروی کار مرد، بلکه به استخدام خانم‌ها نیز توجه ویژه‌ای دارد. حدود ۷۰ درصد از کارکنان این شرکت را زنان تشکیل می‌دهند که سه‌هزار نفر از آن‌ها سرپرست خانواده هستند. این نشان می‌دهد که کروز فرصت‌های شغلی متنوعی را برای خانم‌ها فراهم می‌کند. خانم‌های فارغ‌التحصیل در رشته‌های مهندسی مکانیک خودرو، مهندسی برق و مهندسی صنایع می‌توانند در بخش‌های تحقیق، توسعه و تولید محصولات شرکت کروز مشغول به کار شوند. 

ساعت کاری شرکت کروز

توجه به ساعات کاری و تقسیم آن به سه شیفت کاری ۸ ساعته و همچنین فراهم نموندن سرویس ایاب و ذهاب در انتهای هر شیفت تا درب منازل، نشان دهنده میزان توجه این مجموعه بزرگ به پرسنل خود است.

مزایای کار در کروز

شرکت کروز تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات صنعت خودرو در ایران، حقوق و مزایای قابل توجهی را مانند پاداش، دوره های آموزشی، وعده ناهار، مرکز بهداشت، باشگاه ورزشی و ماموریت را برای کارکنان خود ارائه می‌دهد. سایر مزایایی که میتوان به آن اشاره کرد شامل موارد زیر است:

۱.حقوق پایه و پاداش: پرداخت حقوق رقابتی و منظم، همراه با پاداش‌های عملکردی بر اساس ارزیابی‌های دوره‌ای.

۲.بیمه: پوشش بیمه درمانی، بیمه عمر، و بیمه تأمین اجتماعی برای تمامی کارکنان.

۳.مزایای رفاهی: امکانات رفاهی مانند غذا، بن‌های خرید، و کارت‌های اعتباری برای خرید کالا و خدمات.

۴.افزایش حقوق و مزایا: امکان افزایش حقوق سالیانه بر اساس تجربه، عملکرد، و شرایط اقتصادی.

۵. تأمین امکانات آموزش و توسعه: دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی برای ارتقاء مهارت‌های فردی و حرفه‌ای کارکنان.

۶.ترفیع و پیشرفت شغلی: فرصت‌های ارتقاء شغلی و پیشرفت در ساختار سازمانی برای کارکنان با عملکرد برتر.

کروز تهران با توجه به اهمیت منابع انسانی، تلاش می‌کند تا محیط کاری مناسبی را فراهم کند که به رشد و رضایت کارکنان کمک نماید.

مزایای کار بانوان در کروز

در کروز، به همه نیروهای انسانی خانم که باردار می‌شوند، مطابق با قوانین مربوطه، اجازه مرخصی دوران بارداری و شیردهی اعطا می‌شود.

در صورت ورود نیروهای خانم به دوران بارداری در خط تولید، ایستگاه کاری آن‌ها مطابق با نیازهای بارداری تنظیم می‌شود و شیفت‌های کاری آنها با توجه به سلامت فیزیکی آن‌ها تنظیم می‌گردد.

حمید کشاورز
موسس و بنیان گذار کروز
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه