واحد تحقیقات بازاریابی گروه بازاریابی دیدگاه در سال ۱۳۸۷ با محوریت اصلی شناخت و آگاهی از سلیقه مصرف کنندگان ایرانی در زمینه سنجش محصولات بازار و همچنین ارزیابی خدماتی تاسیس گردید، که توانسته است طی سالهای اخیر پروژه های بسیار متعدد و موفقی را با استفاده از مناسب ترین و مدرن ترین روش ها و ابزارهای تحقیقات بازار و با بهره گیری از افراد مجرب و کارشناسان معتبر که دارای سوابق ارزنده ای هستند جهت انجام پروژه ها به ثمر برساند.
اطلاعرسانی شغلی
برای فعالسازی اطلاعرسانی شغلی، ایمیل خود را وارد کنید