املاک بزرگ امپراطور ،به عنوان یکی از املاک های معتبردرزمینه ملک و ساختمان ،باایجادتفکرفرایندگرادرکلیه سطوح سازمان درجهت براورده ساختن الزامات قانونی و رعایت اصول فنی،کیفی وهمچنین سرلوحه قراردادن مشتری مداری ازطریق تامین خواسته هاورضایت مشتریان،خودرامتعهدبه اصول زیرمی داند.
_ رعایت استانداردهای ملی وبین المللی
_تلاش درجهت افزایش رضایت مشتریان
_ توسعه منابع انسانی ازطریق بکارگیری نیروی متخصص اموزش دیده
_ فراهم نمودن محیط کارمناسب وصمیمی وایجادمشارکت بین همکاران درتصمیم گیری های سازمانی
_ گسترش استفاده ازفناوری اطلاعات و ارتباطات
_ بهبودمداوم سطح کیفی انجام کارجهت دسترسی به بازارهای جدیدوبزرگتر
_ فراهم نمودن شرایط همکاری ومشارکت بامراجع ونهادهای ذیربط
به منظوردستیابی به اصول بالا این مجموعه،سیستم مدیریت کیفیت رامنطبق باالگوی استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ ،سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان منطبق براستانداردISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ وسیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان منطبق باالزاماتISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ درکلیه سطوح مجموعه به اجرادراورده وبه طورمداوم خودرانسبت به بهبود مستمر واثربخشی این سیستم متعهدمی داندهمچنین این مجموعه درابتدای هرسال نسبت به تعیین اهداف کیفی درراستای این خط مشی اقدام نموده وبابازنگری ازطریق پایش واندازه گیری وتحلیل،میزان تحقق اهداف کیفی رابررسی میکند.
اینجانب بااعتقادکامل و عزمی راسخ ازاین سیستم پشتیبانی نموده وازهمه همکاران انتظاردارم ضمن درک صحیح ان درجهت براورده ساختن خواسته های استاندارد وشکل گیری سیستم مدیریت کیفیت تلاش نمایند.برای پیشبرداین سیستم وبه منظور حصول اطمینان ازکارایی واثربخشی ان به نماینده مدیریت درامورکیفیت اختیارات لازم تعویض شده است.
باتشکر_مدیریت_سامیارسعیدی
مدیریت کل مجموعه املاک بزرگ امپراطور [ کلیه شعب ]
داری ۶ سال سابقه کار در زمینه ملک و ساختمان
مشاور رنج فروش و کارشناس در رنج اجاره