شرکت بین المللی تولیدی و بازرگانی رونیکس، ، فعالیت حرفه ای خود در حوزه ابزارالات را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و هم اکنون بیش از ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۰۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم، در واحدهای تامین، ارتباطات و برند، انبار، خدمات پس از فروش، طرح و برنامه، دیجیتال مارکتینگ، زیر ساخت شبکه، منابع انسانی، صادرات، فروش محصولات و قطعات، مالی و حسابداری، و نرم افراز؛ مشغول خدمت رسانی به مصرف کنندگان هستند. رونیکس با ارائه ابزارهایی با کیفیت بالا و قیمت گذاری متناسب و خدمات پس از فروش بی مانند، به یکی از مطرح ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است. ما در رونیکس با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های دنیا بیش از ۲۰۰۰ نوع ابزار صنعتی و ۲۴۰۰۰ نوع قطعه جانبی را با کیفیت و دقت هر چه تمام تر، براساس بالاترین استانداردها تولید کرده و سعی در پوشش دهی نیازهای بازار داخلی و خارجی ابزار داشته ایم. آنچه ما را از دیگر برندها متمایز می کند خدمات پس از فروش گسترده و همراهی پیوسته با مصرف کنندگانمان است. از مهم ترین ارزش های سازمانی رونیکس ارائه کیفیت بالا و پشیبانی خدمات است که با کار تیمی و روحیه بالای همکارانمان سعی درخلق داستان شگفت انگیز رونیکس داشته ایم.
هم اکنون شرکت رونیکس با بیش از ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۰۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم، با ارائه ابزارهایی با کیفیت بالا و قیمت گذاری متناسب و خدمات پس از فروش بی مانند، به یکی از مطرح ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است . رونیکس با تکیه بر دانش فنی و تجربهی تخصصی در زمینهی ارائهی خدمات پس از فروش ابزارآلات، با هدف خدمترسانی بیشتر به مصرفکنندگان، مراکز خدمات پس از فروش متعددی را در سرتاسر کشور راه اندازی کرده است و آمادگی تامین قطعات یدکی و انتقال دانش خود در هر جای کشور را دارد
فرآیند جذب و استخدام رونیکس چگونه است؟شرکت رونیکس همیشه در تلاش است تا با جذب صحیح نیروی انسانی تیمی منسجم را داشته باشد. فرآیند استخدام به این صورت است که ابتدا باید برای این مجموعه رزومه ارسال گردد. مرحله بعدی دعوت به مصاحبه مقدماتی و تخصصی خواهد بود و سپس مصاحبه منابع انسانی و در پایان نیز مصاحبه با مدیر عامل صورت خواهد گرفت. فرآیند استخدام در شرکت رونیکس با توجه به شغل مورد نظر ممکن است از سه روز تا یک هفته به طول انجامد.
ارزشهای اصلی برند رونیکس
برند رونیکس از ابتدا بر ۵ رکن اساسی بنا شده است. این ارکان بنیان موفقیت و شکوفایی رونیکس هستند.
۱) تنوع
۲) کیفیت
۳) قیمت گذاری منصفانه
۴) خدمات پس از فروش منحصربهفرد
۵) رفتار سازمانی متمایز
کیفیت رونیکس اتفاقی نیست و ثمره تلاش صدها نفر است. این کیفیت در تمام ارکان برند جاری است. از حضور در نمایشگاه، تا ساخت و تولید و عرضه ابزار به بازار.
پیشرفت و موفقیت رونیکس به عنوان یک برند کاملا ایرانی مرهون توجه به نیازهای مشتریان، سرمایه انسانی خلاق و متخصص و بکارگیری فناوری های نوین است.
بزرگترین سرمایهی رونیکس، نیروی انسانی متخصص، خلاق و پویای آن است. ما در رونیکس به دنبال جذب افرادی هستیم که بتوانند با ما در مسیر رشد و پیشرفت و رسیدن به اهدافمان همراه شوند