معرفی اسنپ فود
اسنپفود، فرهنگ جدید سفارش غذا در ایران است که اولین بار در سال ۱۳۸۸ معرفی و اجرا شد. قبل از اسنپفود، سفارش اینترنتی غذا در ایران تنها یک رویا بود. این وبسایت، متعلق به شرکت آوا نگار اطلس تجارت، توانسته است با امکانات متعددی راحتی بیشتری برای مردم و رستورانها فراهم کند. کاربران اسنپفود میتوانند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند، یکی از سه روش پرداخت را تعیین کنند و در نهایت غذای خود را تحویل بگیرند.
چرا اسنپفود؟
اسنپفود تنوع بینظیری از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، ایتالیایی، گیاهی و رژیمی را ارائه میدهد. روشهای پرداخت متنوع شامل حضوری، اعتباری و آنلاین است. امکان جستجوی آسان بر اساس نوع رستوران، منطقه و غذای مورد علاقه وجود دارد. کاربران میتوانند رستورانهای مورد علاقه را به پروفایل خود اضافه کنند. قیمت منوها در اسنپفود با رستورانها یکسان است. تخفیفهای ویژه و کمپینهای مناسبتی، تجربهای اقتصادی را فراهم میکنند. منوها و عکسهای به روز غذاها نیز موجود است.
آشنایی با محیط کاری اسنپ فود
اکنون که با خدمات اسنپ فود آشنا شدیم باید بدانیم که این خدمات به واسطه تیمی یکدست و یکپارچه ایجاد شده. تیمی که به واسطه مجموعه ایی از خدمات بصورت گروهی در کنار هم به توسعه اسنپ فود کمک میکنند. در این ویدیو نمایی از این همکاری را مشاهده میکنیم.
فرهنگ سازمانی اسنپفود
فرهنگ سازمانی اسنپفود بر پایه احترام، دوستی، مسئولیتپذیری و پیشرفت است. جوی دوستانه حاکم بوده و تبادل ایدهها را تسهیل میکند. موفقیت کسبوکار با تلاش اعضا ممکن میشود و تلاش تیمها ارج نهاده میشود.
اعضای تیم اسنپ فود
استخدام در اسنپ فود
اسنپ فود در ردیف های شغلی ایی همچون کارشناس ارشد E-CRM، تحلیلگر تجاری (رشد تجاری)، تیم لید پشتیبانی مشتریان، مهندس تست نفوذ، متخصص شبکههای اجتماعی، تحلیلگر قیمتگذاری، مهندس تجربه کاربری (UX Engineer)، مدیر پروژه ارشد و... به دنبال جذب نیرو می باشد که صرفا مختص به تهران نیست و در بعضی از ردیف ها امکان دورکاری نیز فراهم می باشد.
مراحل جذب در اسنپ فود
به طور کلی برای استخدام در اسنپفود شما باید مراحل مصاحبه با کارشناس منابع انسانی، مصاحبه تکنیکال و انجام تست فنی (Task) رو طی کنید که البته ترتیب این مراحل برای هر موقعیت شغلی متفاوت می باشد.
نتیجه هر مرحله طی ۴۸ ساعت از طریق ایمیل اطلاعرسانی میشود و در صورت موفقیت، جزئیات مرحله بعدی (شخص مصاحبهکننده، زمان و نوع مصاحبه) اعلام میشود.
قهرمـان قصـهای باش که میســازی!
"در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم قهرمـانهایی کنـارمون باشند تا بـرای عـبور از هـفتخـان مسائل کــسبوکــار، همراهــیمون کنند."