۳ هفته پیش

استخدام Special Account Management Specialist در اسنپ فود
اسنپ فود

استخدام Special Account Management Specialist در اسنپ فود

اسنپ فود
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام اسنپ فود

 

مجموعه اسنپ فود در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Special Account Management Specialist 
Maintain Close relationship and enhancement with vendors as the main contact person.
Having the responsibility of reaching vendors to their order targets.
Continuous Check and follow up of vendors Activation Process.
Continuous monitoring and analysis of vendors’ performance and sharing insight for them in order to improve performance.
Prepare gap assortment analysis and share the related insightful analysis with vendors to improve their assortment.
Holding Meeting with vendors to improve their sales and solve issues.
Acting as a facilitator in solving vendor issues (Operational, Financial, Contract, …) and follow with related teams to ensure the timely and successful delivery of our solutions according to vendor needs and objectives.
Continuous checking of vendor operational KPIs and assist vendors to improve them.
Responsible for following up all Specials vendor issues through a win-win collaboration.
Checking the contracts and the information of Specials vendors in the back office.
Involve in all marketing campaign and make a good deal with vendors
Responsibilities:
Familiar with Sales and Marketing
Strong negotiation knowledge and ability
Excellent MS Excel skill and good at other officeand google tools
Experience in the food industry is a plus
Requirements
Vouchers for Vacations, Gym, Therapy Sessions, Internet Costs
Complementary Insurance
Educational platform of advanced courses
Snappfood’s Discount codes
Loans
Benefits

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3027799
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه