۲ سال پیش

استخدام منشی و مسئول دفتر خانم در یک شرکت وارد کننده تجهیزات پزشکی

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام یک شرکت وارد کننده تجهیزات پزشکی

یک شرکت وارد کننده تجهیزات پزشکی جهت تکمیل کادر خود در تهران از افراد با انگیزه، پویا و خلاق دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
منشی و مسئول دفتر مسلط به امور اداری و دارای آشنایی با حسابداری
ترجیحا ساکن غرب تهران
جنسیت: خانم
نوع همکاری: تمام وقت
تجربه فعالیت به عنوان مسئول دفترو یا منشی امور اداری 
توانایی پاسخگویی به تماس های تلفنی مدیریت همزمان فعالیت های متنوع توانایی پیگیری امور محوله تا زمان حصول نتیجه دارای اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری بالا دارای مهارت های ارتباطی قوی گفتاری و نوشتاری دارای حافظه خوب و حضور ذهن بالا
آشنایی با آداب پذیرایی و تشریفات
خوش برخورد، سازگار، منعطف، صبور، خود انگیخته و پر انرژی دقیق، منظم و وقت شناس
سابقه کاری: 3 سال به عنوان مسئول دفتر مدیر عامل
تسلط مناسب به نرم افزارهای آفیس
رازداری در فعالیت‌های اداری
حداکثر سن 35 سال
ترجیحا ساکن غرب تهران

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2301643
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه