• ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی آزمون کارشناس رسمی دادگستری – اسفند ۹۸

آگهی آزمون کارشناس رسمی دادگستری – اسفند ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

جهت ورود به صفحه اصلی آزمون کار‌شناسی رسمی دادگستری اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه های آزمون:
*اصلاحیه دفترچه‌ آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری
*تاریخ برگزاری آزمون به روز پنجشنبه مورخ 99/06/20 تغییر یافت.
*ثبت نام مجدد آزمون در تاریخ 27 اردیبهشت ماه صورت پذیرفت.


خبر 17 دی 99: اعلام نتایج مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری همدان (منبع: کانون کارشناسان دادگستری همدان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری استان همدان اعلام گردید. پذیرفته شدگان میبایست به همراه مدارک اعلام شده در اطلاعیه طبق جدول زمانبندی به کانون کارشناسان رسمی دادگستری همدان مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 4 دی 99: اطلاعیه اعلام نتایج مرحله دوم آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قزوین (منبع: سایت کارشناس رسمی دادگستری قزوین)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ دستورالعمل اعلام نتایج و نحوه رسیدگی به اعتراض متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قزوین اعلام گردید.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 1 دی 99: اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناس رسمی دادگستری لرستان (منبع: کارشناس رسمی دادگستری لرستان) 

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اسامی افراد غیر واجد شرایط و واجدین شرایط آزمون کارشناس رسمی دادگستری لرستان جهت معرفی به کمیسیون ماده 13 و طی مراحل قانونی اعلام گردید.

جهت مشاهده اسامی غیر واجد شرایط اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اسامی واجد شرایط اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 2 آذر 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری البرز (منبع: سایت کارشناسان رسمی دادگستری البرز)

مدارک مورد نیاز برای مرحله مصاحبه کمیسیون ماده ۱۳ پذیرفته شدگان آزمون سال ۹۸. ضروری است متقاضیان محترم فقط در تاریخ و ساعت ارسالی از طریق پیامک به کانون مراجعه فرمایند.
۱ - فرم ۱۳ برگی مشخصات فردی و تکمیلی و تعهد نامه محضری
۲ - دو قطعه عکس ۴*۳
۳ - فیش واریزی به مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال به حساب سیبای شماره ۰۲۱۸۷۳۴۸۴۱۰۰۴ به نام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری
** ضروری است پذیرفته شدگان گرامی فرم ۱۳ برگی کمیسیون ماده ۱۳ را از طریق لینک موجود دانلود کرده و بدقت تکمیل نمایند و به انضمام تعهد نامه محضری موضوع صفحه آخر فرم، طبق زمانبندی مشخص شده که با پیامک به شما اعلام خواهد شد به واحد حراست کانون کارشناسان دادگستری استان البرز تحویل نمایند .**
جهت اخذ تعهد نامه محضری می توانید به دفترخانه اسناد رسمی شماره ۵۴ به آدرس: کرج میدان آزادگان بلوار طالقانی شمالی بین بانک انصار و ملت طبقه فوقانی داروخانه پگاه دفتر خانه اسناد رسمی شماره ۵۴ و یا یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه فرمایید .

جهت دانلود فرم ها اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 2 آذر 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری کرمان (منبع: سایت کارشناسان رسمی دادگستری کرمان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ ضروری است پذیرفته شدگان نسبت به تکمیل فرمها و پرداخت وجه مربوطه و تعهد محضری اقدام و حداکثر تا روز پنجشنبه 99/9/6 تحویل کانون دهند.

جهت دانلود فرم ها اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 2 آذر 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان (منبع: سایت کارشناسان رسمی دادگستری گیلان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ ضروری است پذیرفته شدگان نسبت به تکمیل فرمهای موجود در اطلاعیه اقدام و در ساعات اداری به واحد آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان در اسرع وقت تحویل نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم ها اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 28 آبان 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون شفاهی کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی (منبع: سایت کارشناسان دادگستری آذربایجان شرقی)

از کلیه قبولین آزمون شفاهی کانون کارشناسان رسمی دادگستری خواهشمند است، پس از واریز مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ ریال ( یک میلیون و پانصد هزار ریال ) به شماره حساب ۰۲۱۸۷۳۴۸۴۱۰۰۴ بنام شورایعالی کارشناسان نزد بانک ملی، با همراه داشتن اصل فیش واریزی و فرم های ۱۳ برگی مشخصات فردی تکمیل شده که در سایت کانون قابل دسترسی می باشد، به امور اداری مراجعه فرمایند. بعد از تاریخ اعلامی از طریق پیامک ارسالی هیچ گونه مدرکی تحویل گرفته نخواهد شد.

جهت دانلود فرم 13 برگی کمیسیون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 28 آبان 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری کردستان (منبع: سایت کارشناسان دادگستری کردستان)

متقاضیان گرامی؛ مبلغ 1,500,000 ریال بحساب شماره 0218734841004 سیبای بانک ملی شورای عالی کارشناسان رسمی واریز و اصل فیش را به همراه مدارک تحویل کانون نمائید تکمیل فرم پیوست (فرم 13 برگی) در پایین صفحه پیوست است فرم ها تکمیل شده ارسال گردد به هیچ عنوان فرم ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد تحویل مدارک فقط در روز پنجشنبه 29 آبان و یکشنبه و سه شنبه دوم آذر رو چهارم آذر متقاضیان شهرستانی می توانند مدارک را بوسیله پست به آدرس : سنندج-بلوار شبلی، روبروی قرارگاه شهرامفر- خیابان شاهد 5، کدپستی 6619753911 کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارسال نمائید.

جهت دانلود فرم شماره 13 اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 آبان 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان مصاحبه علمی کارشناسان رسمی دادگستری گلستان (منبع: سایت کارشناسان دادگستری گلستان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ پذیرفته شدگان می بایست فرم های موجود در متن اطلاعیه را تکمیل و به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان تحویل دهند.
مدارک مورد نیاز جهت متقاضیان آزمون ۹۸:
واریز فیش به مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال به حساب ۰۲۱۸۷۳۴۸۴۱۰۰۴ سیبای شورایعالی (رسید تحویل کانون گلستان گردد)
اصل و کپی مدرک تحصیلی
تعهد نامه محضری
تکمیل فرم ۱۳ صفحه ای و تحویل آن به کانون
مراجعه به کانون جهت دریافت نامه استعلامات سه گانه(مرکز بهداشت- تشخیص هویت- تأییدیه مدرک تحصیلی)-
دو قطعه عکس ۳*۴
متقاضیان محترم فایل مربوط به فرم شماره ۱۳ را از لینک زیر دانلود کنند.
جهت دریافت نامه سه گانه همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳*۴ و کپی مدرک تحصیلی الزامی است

جهت دانلود فرم شماره ۱۳ اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 26 آبان 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان مصاحبه علمی کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان غربی (منبع: سایت کارشناسان دادگستری آذربایجان غربی)

قبولی محترم مصاحبه علمی آزمون سال 1398 لطفا فرم ها (فرم های مشخصات فردی و تکمیلی و تعهد نامه محضری) را ابتدا ذخیره کرده سپس پرینت گرفته و تکمیل فرمایید
لطفا مدارک زیر را با دقت وخط خوانا تکمیل نموده و در پاکت سربسته و فیش واریزی با عنوان قسمت آموزش به آدرس ارومیه خیابان دانشکده نبش مجتمع فرهنگی بسیج پلاک 173 کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان غربی ظرف 48 ساعت اینده ارسال و یا به صورت حضوری تحویل کانون فرمایید
لطفا مبلغ 1.500.000 ریال به حساب شماره 0218734841004 سیبای (بانک ملی) شورای عالی واریز و رسید آنرا با مدارک زیرتحویل کانون فرمایید
فرم اول:مشخصات فردی به تعداد هفت صفحه -
فرم دوم: فرم تکمیلی به تعداد پنج صفحه --
"فرم سوم:تعهد نامه محضری که با مراجعه به دفتر خانه رسمی تکمیل گردد "لطفا گواهی امضا نباشد ---
شناسه ملی کانون کارشناسان رسمی دادگستری جهت تاییدیه دفترخانه : 14006674301
57158-46366 : کد پستی کانون
مراحل بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

جهت دانلود فرم ها اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 19 آبان 99: اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه در سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون اخذ پروانه کارشناس رسمی دادگستری- قوه قضائیه در سال 1399 اعلام گردید.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 17 شهریور 99: دریافت کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری- قوه قضائیه در سال 1399  فعال گردید.
آزمون در صبح روز پنجشنبه مورخ 99/06/20 در 31 شهرستان کشور (مراکز استان) برگزار می‌شود.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 16 شهریور 99: اطلاعیه زمان دریافت کارت و آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

به‌ اطلاع‌ متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می رساند آزمون در صبح روز پنجشنبه مورخ 99/06/20 در 31 شهرستان كشور (مراكز استان) برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه متقاضیان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌شنبه 99/06/18 بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5 ، 6 ، 7، 8 و 14 كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 99/06/20 منحصراً به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور قسمت ويرايش اطلاعات مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نماييد.

2- چنانچه نسبت به بندهاي 3، 9، 10 ، 11، 12 ، 13 و 16 (جنس، مدت سابقه كار، متقاضي انتقال، متقاضي تغيير رشته، مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي و رشته محل مورد تقاضا) معترض هستيد، ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» با همراه داشتن مدارك مربوطه (كارت ملي واصل شناسنامه عكسدار) به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نماييد.

3ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي متقاضی با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

4- چنانچه عكس روي كارت متقاضی داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند. موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ 99/06/19 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

د- زمان و محل برگزاري آزمون

آزمون همه متقاضیان در صبح روز پنجشنبه مورخ 99/06/20 برگزار مي‌گردد و شروع فرآيند آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون متقاضیان درج گرديده است.

ه‍‍ -یادآوری های مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- در ورودي حوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 8:00 بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

3- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

4- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بي‌سيم، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند.

5- خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، كارت شركت در آزمون و يا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب مي‌شود و با متقاضیاني كه اقدام به اين تخلف نمايند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

6- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني، به همراه داشتن هر گونه وسايل الكترونيكي و ارتباطي حتي بصورت خاموش (از قبيل پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بي‌سيم و ..)، جزوه، كتاب، هر گونه نُت و يادداشت و نظاير آن ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب مي گردد و با متقاضیان متخلّف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرائم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

7- متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري آزمون براي آنها، نسبت به ارسال درخواست حداكثر تا تاريخ 99/06/28 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمايند. بديهي است درخواست هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.

و- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

7- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

8- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

10- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

11- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

12- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

13- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.

به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

14- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

15- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

ز - تکمیل فرم خوداظهاری:

- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/06/18 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

ح - نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ 99/06/19 با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند 2 همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنج شنبه 99/06/20 همه روزه صبح از ساعت 8:00 الي‌ 12:00 و بعد از ظهر از ساعت‌ 14:00 ‌الي‌ 16:00 با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند.

جهت مشاهده مراکز رفع نقص کارت و آدرس آزمون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 14 تیر 99: اصلاحیه دفترچه‌ آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 98 (منبع: سایت سازمان سنجش)

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 98/12/12 و اصلاحیات مندرج در اطلاعیه مورخ 99/02/24 بدین وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون متقاضيان اخذپروانه کارشناسي رسمي دادگستري سال 1398 مي‌رساند اصلاحیه جديد ذيل در دفترچه راهنماي مذكور صورت گرفته است:
ثبت نام در تاریخ 2 خرداد 99 پایان پذیرفته است.
در رشته امتحانی امور وسایط نقلیه موتوری و زمینی (تصادفات) کد رشته 04، دو مبحث «مهندسی مکانیک» و «مهندسی ترافیک» به مباحث و سرفصل‏های امتحانی این رشته اضافه می گردد. لذا مباحث و سرفصل‏های رشته امتحانی امور وسایط نقلیه موتوری و زمینی (تصادفات) کد رشته 04 به شرح ذیل خواهد بود:
آیین ‏نامه راهنمایی و رانندگی ـ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ـ قانون بیمه ـ مجموعه دستورالعمل‏های پلیس راهور ناجا (شماره‏گذاری) ـ قانون مجازات اسلامی (مبحث تصادفات) ـ اجرائیات ـ مهندسی مکانیک ـ مهندسی ترافیک

 
 

خبر 23 اردیبهشت 99:  تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه آگهی آزمون اخذ پروانه کارشناس رسمی دادگستری سال 98 (منبع: سایت  مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و سازمان سنجش)

با توجه به شرایط کشور در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام قبلی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص تمدید مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی ۹۸ مرکز به اطلاع می رساند؛ ثبت نام این آزمون از ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ لغایت ۲ خرداد ماه سال جاری تمدید، و امکان ثبت نام مجدد فراهم خواهد شد.
به اطلاع داوطلبان آزمون متقاضيان اخذپروانه کارشناسي رسمي دادگستري سال 1398 مي‌رساند پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ 98/12/12، طبق اعلام مركز وكلاء، كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوه قضائيه اصلاحات جديد ذيل در دفترچه راهنماي مذكور صورت گرفته است، لذا باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگرديد امکان ويرايش اطلاعات براي داوطلبان ايجاد گردد. بنابراين ضرورت دارد داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنايت به توضيحات ذيل درصورت علاقه‌مندي با مراجعه به قسمت ويرايش، نسبت به ويرايش اطلاعات خود از تاریخ 99/02/27 لغايت 99/03/02 اقدام نمايند. ضمناً داوطلباني كه در اين آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، درصورت تمايل براي ثبت‌نام مي‌توانند باتوجه به دفترچه‌ راهنماي ثبت نام مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور در بازه زماني فوق نسبت ‌به ثبت‌نام اقدام نمايند.
ضمناً لازم به توضیح است تاریخ برگزاری آزمون به روز پنجشنبه مورخ 99/06/20 تغییر می‌یابد.
1- اصلاحات مربوط به جدول شماره (1) مندرج در صفحه 16-8 دفترچه راهنمای ثبت نام:
- به رشته امتحانی امورثبتی (کد03) رشته‌های تحصیلی مهندسی نقشه برداری (کد 688)، نقشه برداری (کد689)، مهندسی تکنولوژی نقشه برداری (کد 690) اضافه می‌گردد.
- به رشته امتحانی امور وسایط نقلیه موتوری زمینی (تصادفات)(کد04) رشته‌های تحصیلی مکانیک گرایش جامدات(کد521)، مهندسی مکانیک(کد569)، مکانیک گرایش مهندسی خودرو (کد691)، مهندسی ترافیک(کد704) و سایر رشته ها (کد598). ضمناً داوطلبانی که (کد 598) سایر رشته ها را درج می نمایند، باید دارای شرط ذیل باشند:
- داشتن 15 سال سابقه کار در راهور با حداقل درجه افسری و همچنين 5 سال از اخذ مدرک کاردان فنی آنان گذشته باشد.
- به رشته امتحانی راه و ساختمان (کد05) رشته‌های تحصیلی معماری (کد529)، مهندسی عمران کلیه گرایش‌ها (بجز گرایش آب و محیط زیست، نقشه‌برداری و مدیریت ساخت) (کد692)، مهندسی تکنولوژی عمران (کد693)، مهندسی تکنولوژی معماری (کد694)، مهندسی تکنولوژی ساختمان (کد695) اضافه می‌گردد.
- به رشته امتحانی برق، ماشین آلات و تأسیسات کارخانجات (کد10) رشته تحصیلی مهندسی تکنولوژی کنترل و ابزار دقیق (کد702) اضافه می‌گردد.
- به رشته امتحانی تأسیسات ساختمانی(کد11) رشته تحصیلی مهندسی فناوری شبکه‌های توزیع برق (کد701) اضافه می‌گردد.
- به رشته امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی (کد19) رشته‌های تحصیلی مهندسی کشاورزی (کد696)، ترویج و آموزش کشاورزی پایدار (کد697)، مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی (کد698)، علوم و مهندسی جنگل (کد699)، مهندسی علوم کشاورزی (کد700) اضافه می‌گردد.
- به رشته امتحانی دامپروری و دامپزشکی (کد23) رشته‌های علوم آزمایشگاهی(کد595)، دامپروری (کد703) اضافه می‌گردد.
- به رشته امتحانی آتش‌نشانی و آتش‌سوزی (کد32) سایر رشته‌های تحصیلی (کد598) با دارا بودن 15 سال سابقه کار از سازمان آتش نشانی اضافه می‌گردد.
- به رشته امتحانی حوادث ناشی از کار (کد 48) سایر رشته‌های تحصیلی (کد598) با دارا بودن 10 سال سابقه کار برای بازرسان کار مشروط به داشتن حکم رسمی کارگزینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه می گردد.
2- اصلاحات مربوط به مباحث و سر فصل های آزمون تخصصی:
مباحث و سرفصل های آزمون تخصصی در رشته های امتحانی به شرح توضیح ارائه شده، اصلاح می گردد.
رشته امتحانی امورثبتی کد (03):
- حقوق ثبت املاك ـ حقوق ثبت اسناد ـ قانون و آيين نامه ثبت اسناد و املاك ـ مجموعه بخشنامه هاي ثبتي
رشته امتحانی نفقه کد (08):
- قانون مدنی (مباحث نکاح، طلاق، وصیت، نفقه و اجرت­المثل) - قانون حمایت خانواده.
رشته امتحانی مهندسی پزشکی تجهیزات پزشکی کد(17):
- مقدمه‌اي بر مهندسي پزشكي زيستي - مبانی بیوالکتریک - مبانی بیومکانیک 2 - فيزيك مواد زيستي - حسگرهاي زيستي - اصول نگهداري وسایل، مواد و تجهيزات پزشکی - قانون مجازات اسلامی.
رشته امتحانی امور آتش نشانی و آتش سوزی کد(32):
- قانون مسئوليت مدني ـ قانون آيين دادرسي دادگاه هاي عمومي و انقلاب در امور مدني ـ سيستم هاي اعلام و اطفاي حريق ـ تئوري حريق ـ بررسي علل حريق ـ مبانيHSE
رشته امتحانی امور اقتصادی و بازرگانی کد(34):
- اصطلاحات بازرگاني بين المللي (اينكوترمز 2010) به اصطلاحات بازرگاني بين المللي (اينكوترمز 2020) اصلاح می گردد.
رشته امتحانی امور گمرکی کد(35):
- اصطلاحات بازرگاني بين المللي (اينكوترمز 2010) به اصطلاحات بازرگاني بين المللي (اينكوترمز 2020) اصلاح می گردد.
رشته امتحانی کامپیوتر (رایانه)، فناوری اطلاعات کد(38):
- مهندسي نرم‌افزار - شبكه‌هاي كامپيوتري - پايگاه داده - تحليل و طراحي نرم‌افزار - قوانين، مقررات و آيين‌نامه‌هاي ويژه رايانه و فنّاوري اطلاعات.
رشته امتحانی جرایم رایانه­ای کد(39):
- مهندسي نرم‌افزار - شبكه‌هاي كامپيوتري - روش‌ها و ابزارهاي نفوذ و شناسايي نفوذ در شبكه‌هاي كامپيوتري - پايگاه داده - روش‌ها، ابزارهاي نفوذ و كشف نفوذ در پايگاه داده - سيستم‌عامل - روش‌ها، ابزارهاي نفوذ و آلوده‌سازي سيستم‌عامل و ابزارها و روش‌هاي شناسايي و كشف نفوذ در سيستم‌عامل و فايل سيستم - قوانين، مقررات و آيين‌نامه‌هاي ويژه رايانه و فنّاوري اطلاعات.
3-اصلاحات شرايط بومي مندرج در صفحه (1) دفترچه به شرح ذيل مي باشد.
1-دارا بودن سابقه پرداخت حق بيمه به مدت 4 سال در استان مورد تقاضا تا تاريخ 99/03/09
2-مقطع تحصيلي دوره متوسطه را در استان مورد تقاضا گذرانده باشند. (با ارائه گواهي مدرك دیپلم)
3-يكسان بودن محل اخذ مدرك تحصيلي دوره كارشناسي با استان مورد تقاضا
4-يكسان بودن محل تولد متقاضي با استان مورد تقاضا
5-محل سکونت همسر براي بانوان متقاضي با استان مورد تقاضا
6-يكسان بودن محل صدور سند ازدواج متقاضي با استان مورد تقاضا
7- ارائه سند مالکيت با چهار سال سابقه و يا ارائه قرارداد اجاره نامه داراي کد رهگيري با چهار سال سابقه
8- افراد مجرد با ارائه اسناد مالکيت والدين
بند 7 و 8 به شرايط بومي مندرج در صفحه (1) اضافه مي گردد.
4- اصلاحات مربوط به رشته محل‌ها مندرج در صفحات 19 الی 200 دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
- استان و شهرستان مورد تقاضا درکد رشته محل 10040 مربوط به رشته کارشناسی امور بانکی (کد01) به خراسان رضوی، گناباد اصلاح شده و شهرستان درگز حذف می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 10256 مربوط به رشته کارشناسی امورثبتي از 9 نفر به 20 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 10272 مربوط به رشته کارشناسی امورثبتي از 73 نفر به 150 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 10554 مربوط به رشته کارشناسی امور وسايط نقليه موتوري زميني (تصادفات) از 4 نفر به 8 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 11129 مربوط به رشته کارشناسی نقشه برداري از 0 نفر به 3 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 11151 مربوط به رشته کارشناسی نقشه برداري از 3 نفر به 5 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 11397 مربوط به رشته کارشناسی معماري و تزئينات داخلي از 1 نفر به 2 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 11574 مربوط به رشته کارشناسی نفقه از 1 نفر به 3 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 12093 مربوط به رشته کارشناسی تأسيسات ساختماني از 1 نفر به 3 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 12566 مربوط به رشته کارشناسی مهندسي پزشكي (تجهيزات پزشكي) از 13 نفر به 20 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 10814 مربوط به رشته کارشناسی راه و ساختمان از 20 نفر به 40 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 10830 مربوط به رشته کارشناسی راه و ساختمان از 84 نفر به 160 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 14566 مربوط به رشته کارشناسی مواد (فلزات، سراميك و كامپوزيت) از 4 نفر به 10 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 13653 مربوط به رشته کارشناسی بيمه هاي اجتماعي از 1 نفر به 4 نفر اصلاح می‌گردد.
- ظرفیت کد رشته محل 14527 مربوط به رشته کارشناسی جرائم رايانه اي از 3 نفر به 5 نفر اصلاح می‌گردد.
5- رشته محل‌هاي جديد:

جهت دانلود فایل جدول رشته محل های جدید (PDF) اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 26 فروردین 99: اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 98 (منبع: سایت سازمان سنجش)

بدين وسيله به اطلاع داوطلبان متقاضی آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری– قوه قضائیه سال 1398 که از تاریخ 98/12/13 لغایت 98/12/23 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون مذکور ثبت نام نموده اند، می رساند به منظور رفاه حال داوطلبان و باتوجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا، این آزمون که قرار بود در تاریخ 1399/3/9 برگزار گردد، به تاریخ دیگری موکول گردید که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
ضمناً به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان، تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، فراهم می شود که زمان و نحوه انجام آن نیز طی اطلاعیه ای متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 
 

خبر 6 فروردین 99: اطلاعیه ثبت نام مجدد آزمون کارشناس رسمی دادگستری (منبع: سایت کارشناسان رسمی قوه قضائیه)

روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی رسمی ۹۸ می رساند، با توجه به درخواست تعداد زيادي از متقاضيان و گسترش ویروس کرونا و عدم دسترسی به گواهی‌ های مورد نیاز؛ از متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال۹۸ مجددا ثبت نام به عمل خواهد آمد.

در فرآیند ثبت نام مجدد، برخی از شرایط ثبت نام در تعدادی از رشته ها تغییر و در بعضی از رشته ها ظرفیت های جدیدی در نظر گرفته شده است.
بدیهی است این امر هیچگونه تغییری در وضعیت ثبت نام کنندگان قبلی ایجاد نخواهد کرد. با این حال این گروه از متقاضیان نیز مجاز به ویرایش اطلاعات ثبت‌ نامی خود خواهند بود.

زمان و جزئيات ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی رسمی سال۹۸ متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تاکید می گردد، داوطلبان اخبار تکمیلی در این خصوص را صرفا از طریق بستر های رسمی اطلاع رسانی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه پیگیری نمایید.

 
 

خبر 25 اسفند 98: تمدید مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 98 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری تا 27 اسفند 98 تمدید شد.

 
 

خبر 14 اسفند 98: سهمیه 100 نفری جذب کارشناس رسمی دادگستری در گلستان (منبع: خبرگزاری ایرنا)

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گلستان با اشاره به شروع ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری گفت که نزدیک به ۱۰۰ نفر در رشته‌های مختلف مورد نیاز دادگستری استان استخدام و مشغول به کار خواهند شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


 شروع ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 98 - 13 اسفند 98

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی اجرا و مشاوران خانواده قوه قضاییه، در اجرای بند «ب» بند آیین اجرا ۴ماده نامه ی ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ۹۷/۱۱/۲۹ از متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری جهت شرکت در آزمون سراسری کارشناسی رسمی دادگستری ۱۳۹۸ ثبت نام به عمل می آید.
مهلت ثبت نام تا 23 اسفند ماه میباشد.

> شرايط ثبت نام در آزمون و اخذ پروانه كارشناسی رسمي دادگستری

1- متدین به دین اسلام یا یکی از اقلیت های دینی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

3- داشتن حداقل 24 سال تمام شمسی تا روز برگزاری آزمون (متولدین قبل از تاریخ 1375/03/09)

4- داشتن دانشنامه معتبر کارشناسی یا بالاتر در رشته مورد تقاضا از دانشگاه های معتبر داخلی یا خارجی مورد تایید یکی از وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (مدارک معادل یا مدارک دارای ارزش استخدامی (داخلی سازمان ها) پذیرفته نمی باشد.)

5- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان تا زمان برگزاری آزمون (1399/03/09)

6- عدم سو پیشینه موثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی

7- عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تایید سازمان پزشکی قانونی و عدم تجاهر به فسق

8- داشتن سلامت جسمی برای انجام امور کارشناسی به تایید پزشکان معتمد مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده

9- داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسی و عدم سو شهرت

10- عدم محکومیت به انفصال دائم از کارشناسی رسمی

11- داشتن حداقل پنج سال تمام سابقه تجربی در رشته مورد تقاضا مطابق با نظر کمیته تخصصی مربوطه

تذکر: رشته های کارشناسی رسمی که داوطلبان با داشتن شرایط یاد شده می توانند در آن رشته ها ثبت نام کنند، در جداول شماره یک، دو و سه آورده شده است.

12- داوطلبان باید بومی استان انتخابی باشند. داوطلبان در هنگام ثبت نام، استان و شهرستان بومی خود را انتخاب می کنند. بومی به افرادی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشند:

1) دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه به مدت 4 سال در استان مورد تقاضا تا تاریخ 1399/03/09

2) مقطع تحصیلی دوره متوسطه را در استان مورد تقاضا گذرانده باشد. (با ارائه گواهی مدرک دیپلم)

3) یکسان بودن محل اخذ مدرک تحصیلی دوره کارشناسی با استان مورد تقاضا

4) یکسان بودن محل تولد متقاضی با استان مورد تقاضا

5) محل سکونت همسر برای بانوان متقاضی با استان مورد تقاضا (ارائه سند مالکیت با 4 سال سابقه نقل و انتقال یا قرارداد اجاره دارای کد رهگیری به مدت 4 سال)

6) یکسان بودن محل صدور سند ازدواج متقاضی با استان مورد تقاضا

> امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) به استناد بند چ ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه و ماده 59 و 59 مکرر قانون خدمات جامع ایثارگران، 30 درصد سهمیه پذیرش به افراد ذیل تعلق می گیرد:

– جانبازان حداقل ده درصد (10%)، آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان و فرزندان رزمندگان دارای حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه از اولویت مقرر و امتیازات مربوطه برخوردار خواهند بود.

ب) مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی، اعم از کارکنان دولت، صاحبان مشاغل، صنوف آزاد و اشخاص فاقد شغل.

> مراحل ثبت نام

الف) پرداخت وجه:

1- متقاضیان آزمون رسمی می بایستی از روز سه شنبه مورخ 1398/12/13 تا پایان روز جمعه مورخ 1398/12/23 به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموز کشور مراجعه و مبلغ 2/000/000 ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون کتبی پرداخت و سریال ثبت نام را خریداری نمایند و ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی، نسبت به تکمیل فرم و دقت در مفاد مندرج در جداول ظرفیت های استان ها ثبت نام کنند.

2- این هزینه صرفا برای مرحله آزمون کتبی می باشد و هزینه هر یک از مراحل به صورت جداگانه از متقاضیان اخذ خواهد شد.هزینه های آزمایش های پزشکی و سایر هزینه های مرتبط حسب مورد به عهده داوطلب می باشد.

3- نگهداری نسخه ای از فرم نتیجه ثبت نام تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نزد متقاضی الزامی است.

4- وجه پرداختی پس از ثبت نام، مسترد نخواهد شد.

ب) تهیه فایل عکس اسکن شده:

• فایل عکس پرسنلی اسکن شده با مشخصات زیر:

– عکس 4*3 پرسنلی تمام رخ که در سال 1398 گرفته شده باشد (بانوان با پوشش اسلامی)

– عکس فقط با فرمت jpg اسکن شود.

– عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

– عکس اسکن شده باید حداقل 300 & 300 پیکسل باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 15 کیلو بایت کمتر و از 70 کیلوبایت بیشتر باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حاشیه های اضافه عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

یادآوری: در صورتی که عکس ارسالی فاقد مشخصات یاد شده باشد یا اگر عکس شخص دیگری به جای عکس داوطلب فرستاده شود، از ادامه انجام مراحل آزمون داوطلب جلوگیری خواهد شد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، ناشی از اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، تاکید می شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد.

بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، ثبت نام و آزمون در هر مرحله که باشد، کان لم یکن تلقی می شود.

• فایل اسکن شده کارت ملی با مشخصات زیر:

– عکس اسکن شده کارت ملی با فرمت jpg باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس کارت ملی نباید از 15 کیلوبایت کمتر و از 70 کیلوبایت بیشتر باشد.

– اسکن پشت و روی کارت ملی در یک صفحه قرار داده شده باشد.

• فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه. در صورتی که شناسنامه توضیح دارد، اسکن صفحه توضیحات.

– تصویر صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg باشد.

– حجم فایل ذخیره شده تصویر صفحه اول شناسنامه نباید از 30 کیلوبایت کمتر و از 130 کیلوبایت بیشتر باشد.

– در صورت اسکن تمامی صفحات، عکس ها را در یک صفحه قرار دهید و سپس در سیستم بارگذاری کنید.

– فایل اسکن شده گواهی سابقه کار در رشته مورد تقاضا در فرمت jpg.

– فایل اسکن شده دانشنامه کارشناسی یا بالاتر یا گواهی موقت عکس دار فراغت از تحصیل در فرمت jpg.

– فایل اسکن شده کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی (برای آقایان مشمول) در فرمت jpg.

> نحوه تکمیل تقاضانامه

1- در رديف هاي 1، 2 و 3: داوطلب بايد در محل موردنظر، نام خانوادگي، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه به طور كامل و خوانا وارد نمايد. درصورت وارد نكردن هركدام از موارد فوق، اجازه ورود به مرحله بعد داده نشود (تكميل اين بندها اجباري مي باشد).

2- در ردیف 4: داوطلب بايد برحسب اينكه زن يا مرد مي باشد، منحصراً دايره مربوط را علامتگذاري نمايد ( تكميل اين بند اجباري مي باشد)

3- در رديف 5: داوطلب مي بايست وضعيت تأهل خود را مشخص نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

4- در رديف 6: داوطلب بايد تاريخ تولد خود را در محل مربوط درج نمايد ( از تاريخ 1375/03/09 به قبل) ( تكميل اين بند اجباري مي باشد)

5- در رديف 7: داوطلب بايد كد ملي خود را كه ده رقم مي باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نمايد و از درج مميز و يا خط تيره خودداري نمايد. ضمناً داوطلباني كه تاكنون موفق به اخذ كارت ملي نشده اند براي اطلاع از شماره كد ملي خود با شماره تلفن گويای 66707131-021 تماس حاصل نمایند (تکمیل این بند اجباری می باشد).

6- دررديف 8: داوطلب بايد ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نمايد و از درج حروف، مميز و يا خط تيره كه در بعضي شناسنامه ها درج گرديده خودداري نمايد. ( تكميل اين بند اجباري مي باشد )

7- در رديف 9: داوطلب بايد محل صدور شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

8- در رديف 10 و 11: داوطلب مي بايست استان و شهرستان محل تولد خود را درج نمايد (تكميل اين بندها اجباري مي باشد).

9- در رديف 12: داوطلب بايد با علامتگذاري، دين خود را مشخص نمايد (تكميل يكي از موارد اين بند اجباري مي باشد).

10- در رديف 13: داوطلب چپ دست بايد اين بند را علامتگذاري نمايد.

11- در رديف 14: داوطلبان (مرد) بايد وضعيت نظام وظيفه و تاريخ آن را در اين محل مشخص نمايند. تاريخ صدور كارت پايان خدمت يا كارت معافيت بايد قبل از 99/03/09 باشد) (تكميل اين بند براي داوطلبان مرد اجباري مي باشد).

12- در رديف 15: داوطلب چنانچه متقاضي استفاده از سهميه ايثارگران مي باشد، بايد اين بند را علامتگذاري نمايد.

13- در رديف 16: داوطلب بايد مقطع تحصيلي خود را در محل مربوط با علامتگذاري مشخص نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

14- در رديف 17: داوطلب بايد كد و عنوان رشته تحصيلي و گرايش خود را در اين محل درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

15- در رديف 18: داوطلب ابتدا بايد روز، ماه و سال اخذ مدرك تحصيلي خود را در محل مربوطه درج نمايد (تاريخ فارغ التحصيلي بايد قبل از 99/03/09 باشد) ( تكميل اين بند اجباري مي باشد).

16- در رديف 19: داوطلب بايد دانشگاه و يا مؤسسه اخذ مدرك تحصيلي خود را در محل مربوطه درج نمايد.

17- در رديف 20: داوطلب بايد كد و عنوان رشته كارشناسي خود را مطابق ضوابط دفترچه در محل مربوطه درج نمايد (تکمیل این بند اجباری می باشد).

18- در رديف 21: داوطلب بايد كد و عنوان رشته محل مورد تقاضاي خود را مطابق ضوابط دفترچه در محل مربوطه درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

19- در رديف 22: داوطلب بايد سابقه كار مرتبط با رشته مورد تقاضاي خود را (به ماه) و آخرين محل اشتغال و سمت خود وارد نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

20- در رديف 23: داوطلب چنانچه متقاضي انتقال مي باشد، بايد گزينه هاي مربوطه را علامتگذاري نمايد.

21- در رديف 24: داوطلب چنانچه متقاضي تغيير رشته مي باشد، بايد گزينه هاي مربوطه را علامتگذاري نمايد.

22- در رديف 25: داوطلب بايد شماره پروانه كارشناسي خود را وارد نمايد.

23- در رديف 26: داوطلب بايد استان و شهرستان بومي خود را وارد و يكي از گزينه هاي بومي را وارد نمايد.

24- در رديف 27 : داوطلب بايد محل اقامت خود جهت تعيين حوزه امتحاني را در محل مربوطه درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

25- در رديف 28 : داوطلب بايد نشاني دقيق محل سكونت و كدپستي دقيق خود را كه يك عدد ده رقمي مي باشد را در محل مربوط درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

26- در رديف 29: داوطلب بايد نشاني دقيق محل كار و كدپستي دقيق آن را كه يك عدد ده رقمي مي باشد را در محل مربوط درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

27- در رديف 30: داوطلب بايد شماره تلفن ضروري خود را در محل مربوط درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

28- در رديف 31: داوطلب بايد آدرس پست الكترونيكي (ايميل) خود را در محل مربوط درج نمايد (تكميل اين بند اجباري مي باشد).

> نكات مهم

• مواد امتحاني مشترك براي كليه رشته هاي امتحاني كارشناسي رسمي دادگستري:

1) دروس تخصصي مربوط به رشته مورد تقاضا طبق جداول شماره 1 الي 3

2) قوانين و مقررات مربوط به كارشناسي رسمي دادگستري

الف) قانون كانون كارشناسان رسمي دادگستري مصوب 1381/01/18

ب) آيين نامه اجرايي قانون كانون كارشناسان رسمي دادگستري

ج) ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی

د) آیین نامه اجرایی ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی مصوب 1397/11/27 رئیس قوه قضائیه

هـ) مواد مرتبط از قوانين آيين دادرسي مدني و كيفري

• تاریخ برگزاری آزمون کتبی در روز جمعه مورخ 1399/03/09 خواهد بود.

• عدم حضور در جلسه آزمون، چه كتبي و چه شفاهي، در زمان تعيين شده به هر علت كه باشد، انصراف از تقاضا تلقي مي شود و حقي به داوطلب غايب تعلق نمي گيرد.

• كليه اظهارات متقاضي در فرم ثبت نام اينترنتي حمل بر صحت مي شود و مدارك مثبته پس از اعلام نتيجه آزمون كتبي از مجازشدگان براي مرحله دوم آزمون دريافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شركت در آن، حتي كسب بالاترين نمره در بين شركت كنندگان زماني مؤثر خواهد بود كه متقاضي واجد كليه شرايط اعلام شده در آگهي باشد.در غير اين صورت پرونده متقاضي در هر مرحله كه باشد، كأن لم يكن تلقي شده و از آنجا كه ثبت نام وي با اطلاعات غلط صورت گرفته، حقي برايش ايجاد نكرده و پرونده وي مختومه مي گردد. هيچ وجهي از وجوه دريافتي نيز به وي مسترد نخواهد شد.

• به ثبت نام هاي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختي بابت ثبت نام به هيچ وجه بازگردانده نمي شود.

• آزمون در دو مرحله كتبي و شفاهي به صورت غيرمتمركز و استاني برگزار خواهد شد، لذا داوطلب بايد در تاريخ اعلام شده نسبت به اخذ كارت ورود به جلسه امتحان اقدام نموده و در زمان امتحان، در محل حوزه اي كه براي او تعيين مي شود كه ممكن است لزوماً شهرستان محل اقامت وي نباشد حضور يافته و به سؤالات آزمون پاسخ دهد.

• داوطلباني كه موفق به كسب حد نصاب نمره و رتبه در آزمون كتبي مي شوند، براي اخذ پروانه كارشناسي رسمي علاوه بر پذيرش در مصاحبه علمي و شخصيتي، بايد ساير شرايط مندرج در قوانين و مقررات حاكم بر اخذ پروانه كارشناسي و مفاد آنها را دارا باشند، آگاهي از اين شرايط و مقررات هنگام ثبت نام در آزمون، بر عهده داوطلبان است و مسئوليت عدم احراز شرايط در قوانين مذكور، متوجه ايشان خواهد بود. قبولی در هريك از مراحل آزمون كتبي يا مصاحبه علمي و شخصيتي براي شركت كنندگاني كه شرايط ذكرشده در قوانين و آيين نامه هاي مربوطه را نداشته باشند، هيچگونه حقي ايجاد نمي كند.

• پذيرفته شدگان مصاحبه علمي و شخصيتي پس از تأييد صلاحيت هاي عمومي به كارآموزي يك ساله معرفي مي شوند. اين افراد موظفند كارآموزي را در زمان تعيين شده شروع و به پايان برسانند. درصورت تأخير غيرموجه بيش از يك سال در مجموع مراحل كارآموزي و تحليف، قبولي آنان كأن لم يكن خواهد شد. مرجع تشخيص موجه بودن غيبت، اين مركز مي باشد.

• كليه اطلاع رساني ها اعم از اعلام زمان دريافت كارت ورود به جلسه و زمان و مكان آزمون، اعلام نتيجه آزمون، زمان ثبت نام حضوري قبول شدگان آزمون كتبي، زمان مصاحبه شفاهي و ساير مراحل از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور و سایت مرکز به نشانی مركز وكلا، كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوه قضائيه انجام خواهد شد. در صورت عدم اطلاع متقاضي از هريك از مراحل مذكور، مسئوليت آن متوجه وي است و هيچ گونه حقي براي تكرار هيچ يک از مراحل فوق براي او نخواهد بود. اين مركز نيز هيچ گونه تعهدي براي تكرار مراحل گذشته نخواهد داشت.

• مطابق مصوبه هيئت نظارت مركز، اشتغال همزمان وكالت و كارشناسي رسمي دادگستري يا اشتغال همزمان در دو رشته كارشناسي رسمي ممنوع است، وكلا يا كارشناسان رسمي دادگستري فقط درصورت انصراف از وكالت يا كارشناسي رسمي قبلي مي توانند پروانه كارشناسي رسمي دادگستري جديد اخذ كنند.

• با توجه به اینکه «کارشناسي رسمي دادگستري» شغل محسوب نمي شود، كليه افراد شاغل در مؤسسات دولتي و غيردولتي درصورت داشتن شرايط مي توانند در آزمون ثبت نام نمايند و درصورت قبولي در هر دو مرحله آزمون كتبي و مصاحبه و طي مراحل قانوني موفق به اخذ پروانه «كارشناسي رسمي دادگستري» شوند.

• ويرايش اطلاعات ثبت نام اعم از ثبت سهميه ايثارگري، تغيير استان محل خدمت و … پس از پايان مهلت ثبت نام به هيچ وجه مقدور نمي باشد.

• شرايط اختصاصي پذيرش رشته هاي كارشناسي رسمي در جداول شماره 1 الي 3 آمده است و داوطلبان چنانچه حائز شرايط مذكور هستند، ميتوانند اقدام به ثبت نام نمايند. پذيرش در آزمون كتبي منوط به كسب امتياز لازم براي حوزه مورد تقاضا است.

• آزمون مرحله اول به شيوه كتبي چهارجوابي خواهد بود و در مرحله دوم به صورت مصاحبه شفاهي خواهد بود.

• لازم است هر داوطلب قبل از پرداخت وجه ثبت نام از ميزان ظرفيت هر رشته در هر شهرستان در مركز استان متبوع (مندرج در جدول اعلام نياز استان ها) مطلع شود و سپس ثبت نام كند.

• سؤال هاي آزمون كتبي براساس درس هاي تخصصي دانشگاهي و موارد تجربي كارشناسي در رشته مورد تقاضا و قوانين و مقررات مرتبط تدوين مي شود.

• كارشناسان متقاضي تغيير حوزه اشتغال، درصورتي كه امتياز لازم براي حوزه مورد تقاضا را در هر دو مرحله آزمون كسب نمايند، نياز به انجام دوره كارآموزي نخواهند داشت.

• امكان تغيير محل كارآموزي به حوزه ديگري غير از محل پذيرفته شده وجود ندارد.

• تشخيص معتبر بودن كليه مدارک و گواهي هاي داوطلب با مركز وكلا، كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده خواهد بود.

• هنگام ثبت نام بايد اصل مدارک مورد نظر فقط اسكن و به پايگاه ثبت نام سازمان سنجش آموزش كشور به صورت اينترنتي ارسال شود. ارسال اصل يا تصوير هيچ يك از مدارک ياد شده به مركز تا زمان اعلام نتيجه مرحله اول آزمون ضرورت ندارد.

• كارشناسان داوطلب انتقال، جزو تعداد ظرفيت پذيرش مراكز منظور نمی شوند. اين گروه از داوطلبان ميتوانند در رشته هايي كه در جدول اعلام نياز استان ها آمده ثبت نام كنند، حتي در مواردي كه ظرفيت آنها ((صفر)) است.

• كارشناسان داوطلب انتقال حوزه جغرافيايي بايد هنگام ثبت نام ضمن انتخاب گزينه «داوطلب انتقال هستم» و ضمن تعيين مبدأ و مقصد انتقال، ساير اطلاعات درخواست شده را نيز تكميل كنند. داوطلبان انتقال پس از شركت در آزمون كتبي و شفاهي و درصورت كسب نمره قبولي براي حوزه مقصد يا كسب حداقل 70 درصد نمره قبولي آخرين نفر بدون احتساب سهميه از حوزه مقصد در آن رشته و احراز ساير شرايط مندرج در بند «ب» ماده (3) آيين نامه نقل و انتقال مركز مصوب 1398/05/14، مجاز به انتقال خواهند بود.

• كارشناسان داوطلب تغيير رشته كارشناسي بايد هنگام ثبت نام ضمن انتخاب گزينه ،«داوطلب تغيير رشته هستم» ضمن تعيين رشته فعلي كارشناسي و رشته هدف خود براي تغيير رشته، ساير اطلاعات درخواست شده را نيز تكميل نمايند. داوطلبان تغيير رشته كارشناسي پس از شركت در آزمون كتبي و كسب حد نصاب نمره و رتبه در آزمون كتبي و مصاحبه شفاهي مجاز به تغيير رشته خواهند بود.

• ضرورت دارد كه داوطلبان تا پايان مراحل مختلف اين آزمون، مطالب مندرج در سايت مركز را به نشاني مركز وكلا، كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوه قضائيه پیوسته پیگیری و مطالعه کنند.

توجه مهم: کاربران گرامی جهت مشاهده کد، عناوین رشته و رشته محل های آزمون کارشناس رسمی دادگستری فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1783724
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد