• ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه مصاحبه تخصصی (تست بدنی)

خبر 16 بهمن 1402: مصاحبه تخصصی (تست بدنی) پذیرفته شده گان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/07/28 در رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی
به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ 28/07/1402 در رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر میرساند:
مصاحبه تخصصی (تست بدنی) در روز های سه شنبه و چهارشنبه مورخ 1402/11/17و 1402/11/18در سالن ورزشی دانشکده پزشکی به آدرس : ایرانشهر- بلوار شهید ولی فتح مرادی – جنب پمپ بنزین کهرازه - برگزار میگردد. از افراد به شرح جدول پیوست تقاضا میگردد در مکان فوق الذکر حضور بهم رسانند.
به همراه داشتن اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار - کفش ورزشی و لباس ورزشی مناسب (شلوار و پیراهن ورزشی) - کارت بیمه ورزشی معتبر الزامی می باشد.
با توجه به طولانی بودن فرآیند فوق، برنامه ریزی های لازم را بعمل آورند.
قابل ذکر می باشد تمامی داوطلبین می بایست راس ساعت اعلام شده در ساعت جدول پیوستی حضور داشته باشند. تاخیر به منزله انصراف و حذف از فرآیند آزمون استخدامی می باشد.

اطلاعیه شروع ارزیابی تکمیلی

خبر 18 دی 1402: اطلاعیه شروع ارزیابی تکمیلی و مصاحبه عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر
به اطلاع می رساند پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده با اطلاعات خوداظهاری در زمان ثبت نام، از داوطلبین واجد شرایط ( سه برابر ظرفیت ) طبق لیست پیوست جهت ارزیابی تکمیلی و مصاحبه دعوت بعمل می آید.
تذکرات مهم:
شروع ارزیابی تکمیلی و مصاحبه عمومی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر از تاریخ 1402/10/17 می باشد.
محل برگزاری: ایرانشهر – خیابان الزهرا – جنب الزهرا 2 – معاونت دانشجویی و فرهنگی – ساختمان شماره 2 ساعت ورود داوطلبین در نوبت صبح راس ساعت 7 و نوبت عصر راس ساعت 13 می باشد.
1- کلیه داوطلبین مجاز به شرکت در مصاحبه می بایست اصل مدارک ( کارت ملی یا شناسنامه ) را همراه داشته باشند و در صورت عدم ارائه امکان حضور در مصاحبه را نخواهند داشت.
2- کلیه داوطلبین صرفاً در تاریخ و زمان تعیین شده در جدول پیوست جهت مصاحبه حضور یایند و در صورت عدم حضور در زمان مقرر امکان انجام مصاحبه در روزهای بعد وجود ندارد و به منزله انصراف از روند استخدام می باشد.
3- با توجه به اینکه کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی در مصاحبه عمومی دارای امتیاز می باشد می بایست اصل مدارک و مستندات به همراه کپی را در روز مصاحبه ارائه نماید و لازم به ذکر است مدارک ذکر شده صرفا در زمان مصاحبه قابل پذیرش می باشد و در صورت عدم ارائه امتیاز مربوطه تعلق نخواهد گرفت و امکان محاسبه امتیاز و ارائه در روزهای دیگر وجود ندارد.
4- همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی اعم از تلفن همراه،هندزفری،MP3 پلیر، ساعت هوشمند و همچنین سایر وسایل شامل کیف، دفتر،سررسید،جزوه، لپ تاپ و ... ممنوع می باشد و از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می گردد و در صورت مشاهده داوطلب از روند استخدامی حذف می گردد. لذا از به همراه داشتن هر یک از وسایل مذکور خودداری نمائید.
5- کلیه داوطلبین می بایست به این موضوع توجه نمایند و آمادگی لازم را داشته باشند که در نوبت صبح و عصر می بایست تا پایان نوبت مصاحبه ( صبح 12 ) ( عصر 18 ) متناسب با زمان حضور در مصاحبه امکان خروج از محل را نخواهند داشت. لذا افراد تا زمان اعلام کانون امکان خروج یا دسترسی به محیط بیرونی را نخواهند داشت و می بایست هماهنگی های لازم با محل اشتغال و خانواده را داشته باشند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه درخصوص رشته فوریت های پزشکی آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 4 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر درخصوص رشته فوریت های پزشکی آزمون استخدام وزارت بهداشت
با عنایت به اعلام سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/7/28 در نظر است افراد لیست پیوست ذیل در تاریخ 1402/10/05 از ساعت 8 صبح لغایت 15 عصر اندازه گیری قد و وزن داوطلبین آزمون استخدام پیمانی رشته فوریت پزشکی مهرماه 1402 در ستاد اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار گردد. بدینوسیله به اطلاع داوطبین شرکت کننده در رشته فوریت‌های پزشکی در آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1402 می رساند؛ مطابق مفاد آگهی، لازم است جهت تعیین شاخص BMI و قد و وزن در مرحله بررسی مدارک، جهت انجام تست به محل تعیین شده مراجعه نمایند. "بدیهی است در صورت عدم مراجعه از ادامه فرآیند استخدامی حذف و مسئولیت آن بر عهده داوطلب می باشد."
محل مراجعه: ایرانشهر، کیلومتر 5 جاده بمپور، جنب بیمارستان ایران، ستاد اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی

مشاهده لیست اسامی

اطلاعیه زمانبندی مراجعه جهت تشکیل پرونده آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 13 آذر 1402: اطلاعیه زمانبندی مراجعه جهت تشکیل پرونده آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن تبریک وآرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم براساس نتایج اولیه اعلام شده آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی جهت فرآیند بررسی مدارک، با توجه به عدم ارائه مستندات ومدارک مورد نیاز توسط نفرات اولیه ،نفرات بعدی طبق لیست اکسل جهت بررسی مدارک دعوت می گردند، به آگاهی می رساند جدول زمانبدی و محل تحویل مدارک بر اساس جدول اکسل می باشد.

مشاهده اطلاعیه

تمدید مهلت بارگزاری مدارک

خبر 12 آذر 1402: تمدید مهلت بارگزاری مدارک آزمون پیمانی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ تا مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی مورخ ۲۸ مهرماه سال ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان جهاد دانشگاهی ، به اطلاع می رساند : لازم است داوطلبان محترم مفاد مندرج دراین اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوط به و بارگزاری آنها از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ از طریق سامانه بررسی مدارک به آدرس pis.irshums.ac.ir:۸۲ اقدام نمایند .
نام کاربری و رمز عبور کد ملی شخص می باشد.
کلمه عبور پرسنل قرار داد ی و طرحی دانشگاه برابر با کلمه عبور تعیین شده توسط خودشان در سامانه جامع دانشگاه (فیش حقوقی) می باشد.
۱- توجه : نیازی به ایجاد حساب کاربری در سامانه نیست و با وارد نمودن کد ملی در قسمت نام کاربری و کلمه عبور می توانید در سامانه وارد شوید
۲-نام کاربری و کلمه عبور کد ملی می باشد.
۳-تذکر: از تغییر کلمه عبور خودداری کنید.
۴- افرادی که کد ملی آنها با ۰ (صفر) شروع می شود بدون صفر اول می توانند در سامانه وارد شوند.
۵- آن دسته از افراد که موفق به بارگزاری مدارک در سامانه نشده اند اما کد رهگیری دریافت کرده اند می توانند با کد رهگیری دریافت شده پس از ورود در قسمت ویرایش پس از ورود به آن بخش نسبت به بارگزاری مدارک اقدام کنند.
۶- فایل اسکن شده اصل وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح (پایان طرح، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)
۷-همچنین افرادی که در ورود به سامانه دچار مشکل می باشند و یا با صفحه سفید مواجه می باشند در پیام رسان گپ به نشانی https://gap.im/irshums
۸-پیام ارسال کنند و تا رفع مشکل شکیبا باشند و از ارسال پیام های تکراری، ناقص و فاقد موضوعیت خودداری کنند. در صورت ارسال پیام های دارای شرایط ذکر شده پیام بدون پاسخ خواهد ماند.
پذیرفته شدگان گرامی لطفا نسبت به مطالعه و دریافت نسخه کامل اطلاعیه اقدام نمایید.
۱-اصل کارنامه آزمون صادره توسط جهاد دانشگاهی
۲-عکس ۴ *۳ جدید با زمینه سفید
۳-اصل صفحات شناسنامه داوطلب
۴-اصل صفحات شناسنامه همسر متقاضی(در صورت تاهل)
۵-اصل صفحه اول شناسنامه فرزند /فرزندان متقاضی
۶-اصل پشت و رو کارت ملی
۷-اصل کارت پایان/ معافیت از خدمت وظیفه (ویژه آقایان) / گواهی ترخیص از خدمت

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه فرآیند بررسی مدارک پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی 28 مهر ماه 1402

خبر 5 آذر 1402: اطلاعیه فرآیند بررسی مدارک پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی 28 مهر ماه 1402
با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی مورخ 28 مهرماه سال 1402 از طریق سایت سازمان جهاد دانشگاهی ، به اطلاع می رساند : لازم است داوطلبان محترم مفاد مندرج دراین اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوط به و بارگزاری آنها از تاریخ 1402/09/05 لغایت 1402/09/10 از طریق سامانه بررسی مدارک به آدرس pis.irshums.ac.ir:82 اقدام نمایند .
نام کاربری و رمز عبور کد ملی شخص می باشد.
کلمه عبور پرسنل قرار داد ی و طرحی دانشگاه برابر با کلمه عبور تعیین شده توسط خودشان در سامانه جامع دانشگاه (فیش حقوقی) می باشد.
لازم به ذکر است لیست اعلام شده به میزان سه برابر ظرفیت بر اساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام، برای بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط بوده که پس از بررس ی و تایید مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط سازمان جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد. طبق مفاد آگهی منتشر شده اعلام نتیجه نهایی مشروط به بررسی و تایید صحت مدارک اعلامی می باشد، لذ ا مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط ایشان در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی شده و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویت های مقرر قانونی مندرج در آگهی برای بررسی مدارک توسط دانشگاه دعوت به عمل خواهد آمد. بدیهی است عدم بارگزاری مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت خواهد شد .
پذیرفته شدگان گرامی لطفا نسبت به مطالعه و دریافت نسخه کامل اطلاعیه اقدام نمایید.
1-اصل کارنامه آزمون صادره توسط جهاد دانشگاهی
2-عکس 4 *3 جدید با زمینه سفید
3-اصل صفحات شناسنامه داوطلب
4-اصل صفحات شناسنامه همسر متقاضی(در صورت تاهل)
5-اصل صفحه اول شناسنامه فرزند /فرزندان متقاضی
6-اصل پشت و رو کارت ملی
7-اصل کارت پایان/ معافیت از خدمت وظیفه (ویژه آقایان) / گواهی ترخیص از خدمت

مشاهده اطلاعیه

بارگزاری مدارک

اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون بهیاری

خبر 5 شهریور 1402: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون بهیاری سال 1403-1402
به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون کتبی بهیاری سال 1402-1403 می رساند زمان مصاحبه بر اساس حروف الفبا می باشد.
زمان مصاحبه بر اساس حروف الفبا:
مکان: ایرانشهر، کیلومتر 4 جاده بمپور، دانشکده پزشکی جنب بیمارستان ایران
مدارک مورد نیاز
1- اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و تصویر آن (1 سری)
2- دو قطعه عکس 3*4 پشت نویسی شده
3- اصل ریز نمرات پایه نهم و یک سری تصویر آن

ردیف حروف الفبا جنسیت تاریخ ساعت
1 " الف" تا "د" دختر 1402/06/06 8صبح لغایت 12
2 "ر" تا "ی" دختر 1402/06/07 8صبح لغایت 12
3 " الف" تا "د" پسر 1402/06/08 8صبح لغایت 12
4 "ر" تا "ی" پسر 1402/06/09 8صبح لغایت 12

مشاهده متن کامل اطلاعیه

برنامه زمان بندی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1401

خبر 23 خرداد 1402: اطلاعیه برنامه زمان بندی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1401
با عنایت به اعلام نتایج آزمون مهر ماه 1401 از طریق سازمان سنجش، پذیرفته شدگان می بایست جهت ادامه فرایند استخدام صرفا براساس برنامه زمان بندی تعیین شده به ایرانشهر-خیابان بلوار امام خمینی(ره) جنب کوچه ۴۶ –ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.
داوطلبین جهت تکمیل فرایند استخدامی مدارک ذیل را تکمیل و به همراه داشته باشند.
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در مدیریت هسته گزینش
1. اصل و تصویر كليه صفحات شناسنامه، همسر و فرزندان
2. اصل و تصویر كارت ملي (دوطرف كارت)
3. اصل و تصویر كارت پایان خدمت (دوطرف كارت برای آقایان)
4. اصل و تصویر آخرین مدرك تحصيلي ( با ذكر معدل)
5. دوازده قطعه عكس پشت نويسي شده 4*3 جدید
6. گواهي مدارك ايثارگري (خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ازادگان ، رزمندگان)
7. تکمیل فرم های مربوطه
8. کارنامه نهایی صادر شده از سازمان سنجش
9. اصل و تصویر معافیت یا پایان طرح(برای رشته های طرح اجباری)
مدارک جهت تشکیل پرونده صرفا روی برگه A4 تهیه گردد.

قابل توجه قبول شدگان آزمون استخدام پیمانی

خبر 27 اردیبهشت 1402: اطلاعیه قابل توجه قبول شدگان آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
فرم اطلاعات فردی خود را در یک برگه A4 چاپ ، تکمیل و به همراه کپی (کپی کلیه مدارک در برگ A4 الزامی می باشد.) آنها در یک برگه A4 از ساعت 8 الی 13:30 مورخ 30/02/1402 لغایت03/03/1402 طبق جدول زمان بندی به ( ایرانشهر – بلوار امام خمینی (ره) جنب کوچه 46 – ستاد مرکزی دانشگاه هسته گزینش ) تحویل نمایید. 
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در مدیریت هسته گزینش
دو قطعه عکس 4*3  
کپی از تمام صفحات شناسنامه  
کپی کارت ملی  
کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (برادران)  
کپی آخرین مدرک تحصیلی یا کپی پایان طرح (برای رشته های دارای طرح اجباری)  
کپی کارت بسیج  
کپی مدارک ایثارگری  
کپی مدارک ICDL (در صورت دارا بودن مدرک)  
کارنامه قبولی سازمان سنجش

رشته شغلی تاریخ مراجعه به هسته گزینش دانشگاه
1 پرستار – کارشناس رادیولوژی – کارشناس طراحی و تحلیل نرم افزار 1402/02/30
2 فوریت های پزشکی – کارشناس اتاق عمل- کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماریها 1402/02/31
3 کاردان بهداشت خانواده – داروساز – کارشناس آزمایشگاه غذا و دارو – کارشناس امور اموزشی –کارشناس امور مالی – کارشناس بهداشت محیط -کارشناس علم اطلاعات و دانش سیاسی 1402/03/01
4 کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی– کارشناس بهداشت حرفه ای – کارشناس سلامت روان - کارشناس فناوری اطلاعات سلامت 1402/03/02
5 کارشناس هوشبری ، ماما-کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی – کارشناس منابع انسانی - کارشناس گفتار درمانی 1402/03/03

فرم اطلاعات فردی | فایل راهنمای نحوه تکمیل فرم

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=630230
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k