• بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه استان ایلام در رابطه با استخدام آموزش و پرورش

اطلاعیه استان ایلام در رابطه با استخدام آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
جزئیات بیشتر در مورد خبر

اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش استان ایلام


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تشریح روند بررسی مدارک و مصاحبه‌ی تخصصی پذیرفته شدگان

خبر 11 تیر 1401: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، حمید عبدی معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان ایلام در گفتگو با اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل روند انجام بررسی مدارک و همچنین مصاحبه معرفی شدگان نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان را تشریح کرد. 
حمید عبدی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع انسانی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در خصوص بررسی اسناد و مدارک و انجام مصاحبه استخدامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش از محل نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، در این اداره کل، مقدمات لازم جهت برگزاری مطلوب فرآیند مصاحبه از داوطلبان در پردیس های مجری مصاحبه انجام و همچنین اطلاع رسانی دقیق و کامل از طریق پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام به داوطلبان جهت حضور به موقع در مصاحبه در اسرع وقت صورت گرفته است. 
عبدی ادامه داد: ابلاغ اعضای ستاد مصاحبه و همچنین کارگروهای اجرایی صادر و نشست‌های مربوطه در این خصوص برگزار شد. کارگروه بررسی اسناد و مدارک تشکیل و فرایند بررسی اسناد و مدارک و معرفی به مصاحبه نیز از تاریخ ۶ تیر لغایت ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۱ در حال انجام می‌باشد. 
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان درباره‌ی انتخاب مصاحبه‌گران نیز افزود: مصاحبه گران تخصصی شغل به تفکیک رشته برای هر دو جنسیت، انتخاب و پس از اعلام آمادگی مصاحبه گران مورد نظر، فهرست مشخصات آن‌ها به پردیس‌های شهید مدرس (برادران) و امام جعفر صادق (خواهران) اعلام و مصاحبه تخصصی از روز شنبه مورخ ۱۱ تیرماه لغایت چهارشنبه
۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هم زمان در محل پردیس های مذکور در حال انجام است. 
عبدی با اشاره به حضور نمایندگان سازمان‌های مختلف در روند انجام مصاحبه‌ی پذیرفته‌شدگان ماده‌ی ۲۸ بیان داشت: جدول زمان بندی انجام مصاحبه به سازمان های برنامه و بودجه، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جهت حضور نمایندگان آن ها و بازدید از مراکز مجری مصاحبه ارسال شده است. 
حمید عبدی در پایان اضافه کرد: برنامه ریزی برای اجرای تمهیدات لازم جهت  فرآیند مصاحبه  به ویژه در مراکز مجری مصاحبه و همچنین فرآیند بررسی مدارک و مستندات داوطلبان اتخاذ و نماینده‌ی گزینش نیز به عنوان ناظر برای حضور در هر دو گروه مصاحبه تخصصی برادران و خواهران مشخص و در محل مصاحبه حضور دارند.

زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون

خبر 6 تیر 1401: زمان مصاحبه‌ی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ماده‌ی ۲۸ آموزش و پرورش استان ایلام اعلام شد که بر این اساس برادران پذیرفته‌شده مطابق جدول زمانبندی می بایست به پردیس شهید مدرس، و خواهران پذیرفته شده به پردیس امام جعفرصادق (ع) مراجعه کنند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، زمان مصاحبه پذیرفته شدگان نهمین دوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد که بر این اساس پذیرفته شدگان ماده‌ی ۲۸ آزمون استخدامی در استان ایلام می بایست با در دست داشتن مدارک لازم و مطابق جدول زمانبندی زیر نسبت به مراجعه به آدرس های مذکور اقدام نمایند.
برنامه زمانبندی جهت حضور و پذیرش مصاحبه اختصاصی و عمومی استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان ایلام -  خواهران

1) تاریخ پذیرش: شنبه ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱
کلیه‌ی داوطلبان رشته ی آموزگاری ابتدایی (بر اساس نام خانوادگی از الف تا پایان حرف غ)
کلیه‌ی داوطلبان رشته های دبیری ریاضی، دبیر عربی و دبیر علوم اجتماعی
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

۲) تاریخ پذیرش: یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱
کلیه داوطلبان رشته های دبیر ادبیات فارسی و دبیر تربیت بدنی
کلیه داوطلبان رشته آموزگاری ابتدایی (بر اساس نام خانوادگی از ف تا پایان حرف ی)
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

۳) تاریخ پذیرش: دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱
کلیه داوطلبان رشته دبیری معارف اسلامی 
کلیه داوطلبان رشته های دبیری علوم زیستی و بهداشتی و مشاور واحد آموزشی
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

۴) تاریخ پذیرش: سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱
کلیه داوطلبان رشته‌های دبیری هنر و مربی امور تربیتی مدارس
کلیه داوطلبان رشته های مراقب سلامت، هنرآموز/استادکار طراحی و دوخت، هنر آموز طراحی و دوخت
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

مدارک لازم:
اصل شناسنامه و کارت ملی
معرفی نامه از امور اداری اداره کل آموزش و پرورش (نمونه برگ شماره 5)
گواهی انجام معاینات پزشکی
آدرس محل مصاحبه خواهران:
مستدعی است، داوطلبان ارجمند بر اساس جدول زمان بندی فوق به پردیس امام جعفر صادق (ع) خواهران - واقع در ایلام - انتهای بلوار شهید صدوقی مراجعه نمایند.

برنامه زمانبندی جهت حضور و پذیرش مصاحبه اختصاصی و عمومی استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان ایلام -  برادران

۱) تاریخ: شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۸ صبح
آموزگاری ابتدایی (از حروف الف تا ش)
دبیری ادبیات فارسی
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۱۴ عصر
دبیری علوم اجتماعی
دبیری ریاضی
دبیری تاریخ
دبیری عربی

۲) یکشنبه: ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۸ صبح
آموزگاری ابتدایی (از حروف ع تا ی)
دبیری علوم زیستی
دبیری معارف اسلامی (حروف الف تا غ)
مشاور واحد آموزشی
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۱۴ عصر
آموزگار استثنایی
تربیت بدنی
مربی امور تربیتی
دبیری معارف اسلامی (حروف ف تا ی)
دبیری جغرافیا

۳) دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۸ صبح
استادکار الکتروتکنیک 
استادکار ساختمان
دبیری هنر
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۱۴ عصر
استادکار مکانیک خودرو
هنر آموز مکانیک خودرو

مدارک لازم:
اصل شناسنامه و کارت ملی
معرفی نامه از امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام
گواهی تایید پزشک معتمد آموزش و پرورش از کلینیک فرهنگیان ایلام
آدرس محل مصاحبه برادران:
بلوار پژوهش - بانگنجاب - بالاتر از دانشگاه ایلام - دانشگاه فرهنگیان ایلام (پردیس شهید مدرس) - تلفن: 08432227169

زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش ایلام

خبر 5 تیر 1401: مراحل، زمان، مکان و مدارک مورد نیاز انجام فرایند استخدامی قبول شدگان نهمین دوره‌ی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان ایلام اعلام شد
معرفی شدگان مرحله اول ضمن در دست داشتن مدارک از روز دوشنبه مورخ 6 تیر ماه 1401 برابر تقویم زمانی و به تفکیک رشته از ساعت 8 صبح  الی 16 عصربه آدرس محل بررسی مدارک و مستندات: (ساختمان  مرکز هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام- بلوار جمهوری  انتهای خیابان بعثت) مراجعه نمایند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، محل بررسی مدارک و مستندات، زمان و مکان مصاحبه‌ و فرایند استخدامی پذیرفته‌شدگان نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد که به این ترتیب معرفی شدگان مرحله اول ضمن در دست داشتن مدارک ذیل به منظور بررسی آن ها، از روز دوشنبه مورخ 6 تیر ماه 1401 برابر تقویم زمانی و به تفکیک رشته از ساعت 8 صبح  الی 16 عصر به آدرس محل بررسی مدارک و مستندات: (ساختمان مرکز هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام- بلوار جمهوری  انتهای خیابان بعثت) مراجعه نمایند.
عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد و فرم مربوط به غایبین تکمیل خواهد شد.
تقویم اجرایی گارگروه بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان مرحله اول (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی ماده 28 سال 1401
گروه: اول
جنسیت: زن/ مرد
رشته شغلی قبولی: آموزگار ابتدایی-آموزگار استثنایی- دبیر ادبیات فارسی
ساعت مراجعه: 8 صبح الی 16 عصر
روز مراجعه: دوشنبه
تاریخ: 6 تیر ماه 1401
گروه: دوم
جنسیت: زن/ مرد
رشته شغلی قبولی: دبیر ریاضی-دبیر عربی-دبیر علوم اجتماعی- دبیر علوم زیستی و بهداشتی- دبیری تاریخ- دبیری جغرافیا-دبیری معارف اسلامی
ساعت مراجعه: 8 صبح الی 16 عصر
روز مراجعه: سه شنبه
تاریخ: 7 تیر ماه 1401
گروه: سوم
جنسیت: زن/ مرد
رشته شغلی قبولی: دبیری هنر-مراقب سلامت-مربی امور تربیتی مدارس- مشاور واحد آموزشی- استادکار الکتروتکنیک-استادکار ساختمان-استادکار طراحی دوخت- استادکار مکانیک خودرو- هنر آموز طراحی و دوخت- هنر آموز مکانیک خودرو- دبیر تربیت بدنی
ساعت مراجعه: 8 صبح الی 16 عصر
روز مراجعه: چهارشنبه
تاریخ: 8 تیر ماه 1401
مدارک مورد نیاز:
1-یک عدد پوشه به رنگ آبی همراه با گیره
2- پرینت کارنامه قبولی در آزمون استخدامی  دو نسخه 
3- اصل و کپی گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی لیسانس/ فوق لیسانس بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد اشتغال- محل انتخابی) در زمان ثبت نام در دونسخه
4- اصل شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت ویژه آقایان – کپی از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت (ویژه آقایان) در دو نسخه و همچنین کپی شناسنامه همسر و فرزندان
5- 6 قطعه عکس با زمینه سفید و تمام رخ در سال جاری (پشت نویسی شده)
6- ارائه فرم اطلاعات فردی (ویژه گزینش) در دو نسخه با الصاق عکس (تاکید می گردد فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)
7- ارائه نمون برگ شماره 6 ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی (تاکید می گردد حتما فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)
8- ارائه اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ جدید از بنیاد شهید و امور ایثار گران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگران با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام
9- ارائه اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ جدید از سازمان بهزستی استان برای معلولین خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام 
10- ارائه اصل و تصویر مدرک یا گواهینامه معتبر حافظ قرآن کریم درجه 1 تا 3 برای افرادی که از سهمیه حافظین قرآن  استفاده کرده اند.
11- ارائه اصل گواهی حضور در جبهه های حق علیه باطل به تاریخ جدید برای  افرادی که از سهمیه سهمیه ایثارگری 5 و 25 درصد از مراجع ذیصلاح مربوطه شامل (بسیجی داوطلب- سه چهارم خدمت سربازی و نیروهای رسمی نظامی و انتظامی (پایور) ارتش و نیروی انتظامی - جهاد کشاورزی  –  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)
12- ارائه اصل گواهی و مدارک و مستندات  بیمه و سوابق غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22/11/1357  به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است (برای افرادی که می خواهند بدلیل افزایش سن از تقلیل شرایط سنی استفاده نمایند)
13- ارائه فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان (برای افرادی متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان) 
14- ارائه فرم استشهاد محلی مبنی بر سکونت حداقل 10 سال در شهرستان و منطقه محل تقاضا استخدام برای افرادی که از سهمه بومی استفاده کرده اند. (ارائه فرم مذکور برای افرادی که محل تولد درج در شناسنامه با محل شغل مورد تقاضا یکی می باشد نیاز نیست) (تاکید می گردد فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)
15- ارائه فرم اعلام آمادگی برای پذیرش مصاحبه (تاکید می گردد فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)
مکان مراجعه: (ساختمان مرکز هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام- بلوار جمهوری  انتهای خیابان بعثت)
مراحل چینش و مرتب نمودن مدارک پرونده استخدامی پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت از پایین به بالا به ترتیب ذیل انجام گردد:
1-کپی کارنامه قبولی در آزمون
2-اصل گواهی سهمیه ایثارگری  - معلولیت در صورت استفاده
3-اصل گواهی و مدارک مربوط به استشهاد محلی در صورت استفاده از امتیاز بومی
4-اصل گواهی حافظ قرآن – نخبگان در صورت استفاده از سهمیه این موارد
5-کپی مدرک دانشگاهی  که در زمان ثبت نام ارائه گردیده
6-اصل گواهی و مدارک مربوط به کسر سن (سنوات غیر رسمی، تمام وقت درسازمان ها و ادارت دولتی) برای افرادی که دارای کبر سن هستند.
7-کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و پایان خدمت (ویژه آقایان) و همچنین کپی صفحات شناسنامه همسر و فرزندان
8-فرم شماره 2 که توسط کارشناس بررسی مدارک اضافه می گردد.
مراحل انجام فرآیند استخدامی قبول شدگان چند برابر ظرفیت (مرحله اول) نهمین دوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش ایلام
1-بررسی مدارک و مستندات (برابر فرم شماره 2) توسط کارگروه مربوطه
2-ارائه فرم اطلاعات فردی گزینش و مدارک مورد نیاز به هسته گزینش استان 
2-بررسی و تکمیل  فرم مربوط به  اقدامات پژوهشی و آموزشی (25 درصد نمره کمی) توسط کارشناسان مربوطه
3- دریافت معرفی نامه مصاحبه بعد از بررسی مدارک جهت ارائه به مرکز مجری مصاحبه علمی  ( پردیس خواهران امام جعفر صادق(ع) – پردیس برادران شهید مدرس
4- دریافت معرفی نامه و فرم های مربوط به معاینات پزشکی جهت مراجعه به درمانگاه فرهنگیان به آدرس: کنار زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام
فرم های مورد نیاز:
پذیرفته‌شدگان محترم، حتما ضمن دانلود فرم‌های زیر، نسبت به تکمیل نمودن همه‌ی آنان‌ها و تحویل آن‌ها در زمان مراجعه اقدام نمایید:

لینک صفحات مفید و مرتبط

آرشیو اطلاعیه های استخدام آموزش و پرورش ایلام

دسته‌بندی آگهی‌های استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

🙂
  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی