• ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

آشنایی با رشته مديريت و كميسر دريايی

آشنایی با رشته مديريت و كميسر دريايی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

معرفی رشته مدیریت و كمیسر دریایی

222

ایران استخدام: سایت ایران استخدام در این صفحه به معرفی رشته مدیریت و كمیسر دریایی پرداخته است امیدواریم این اطلاعات برای شما عزیزان سودمند واقع شود.
توجه! کاربران گرامی، مجموعه مباحث آشنایی با رشته های شغلی و تحصیلی در سایت ایران استخدام جهت آشنایی کلی با مباحث کلی و پیرامون هر رشته شغلی و یا تحصیلی توسط گروه نویسندگان ایران استخدام تهیه، تنظیم و ارسال میگردند.


مدیریت و كمیسر دریایی

تهیه‌ قطعات‌ یدكی‌ كشتی‌ یا لوازم‌ الكترونیكی‌ و مكانیكی‌ موجود در كشتی‌، سوخت‌ كشتی‌ و مواد غذایی‌ برای‌ كاركنان‌ نیروی‌ دریایی‌، تقسیم‌بندی‌ و جا به‌ جایی‌ پرسنل‌ نیروی‌ دریایی‌، پیش‌بینی‌ و ارائه‌ طرح‌های‌ آموزش‌ ضمن‌ خدمت‌ كاركنان‌ نیروی‌ دریایی‌ و استخدام‌ نیروی‌ انسانی‌ جدید بر عهده‌ افسران‌ كمیسر دریایی‌ است‌. به‌ همین‌ دلیل‌ فارغ‌التحصیلان‌ این‌ رشته‌ باید درباره‌ تخصص‌های‌ مختلف‌ نیروی‌ دریایی‌ اطلاعات‌ نسبتاً خوبی‌ داشته‌ باشند تا بتوانند جا به‌ جایی‌ پرسنل‌ نیروی‌ دریایی‌ را به‌ درستی‌ انجام‌ دهند و در تهیه‌ قطعات‌ یدكی‌ دستگاه‌های‌ مختلف‌ دچار مشكل‌ نشوند.
توانایی‌های‌ لازم :
توانایی‌های‌ لازم‌ و موقعیت‌ شغلی‌ این‌ رشته‌ در بخش‌ معرفی‌ رشته‌های‌ دانشگاه‌ علوم‌دریایی‌ امام‌خمینی‌ ذكر شده‌ است‌. گفتنی‌ است‌ این‌ رشته‌ از بین‌ داوطلبان‌ هر سه‌ گروه‌ آزمایشی‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌تجربی‌ و علوم‌انسانی‌ دانشجو می‌پذیرد.
درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل :
دروس‌ پایه‌ :
روانشناسی‌ كار، حقوق‌ اساسی‌ ، اقتصاد خرد، اقتصاد كلان‌، اصول‌ حسابداری‌، ریاضیات‌ و كاربرد آن‌ در مدیریت‌، آمار و كاربرد آن‌ در مدیریت‌ ، كامپیوتر و كاربرد آن‌ در مدیریت‌ ، روش‌ تحقیق‌ در مدیریت‌ ، توسعه‌ اقتصادی‌ و برنامه‌ریزی‌ ، مبانی‌ مدیریت‌ اسلامی‌ و الگوهای‌ آن‌ .
دروس‌ اصلی‌ و تخصصی‌:
مبانی‌ سازمان‌ و مدیریت‌ ، مدیریت‌ رفتار سازمانی‌ ، مدیریت‌ منابع‌ انسانی‌ ، تحقیق‌ در عملیات‌ ، حسابداری‌ صنعتی‌ ، مدیریت‌ تولید، تجزیه‌ و تحلیل‌ و طراحی‌ سیستم‌ ، بازاریابی‌ و مدیریت‌ بازار، اصول‌ ناوبری‌، اصول‌ مهندسی‌ دریایی‌، تداركات‌ در دریا، مدیریت‌ پرسنلی‌ در ارتش‌، اصول‌ ترابری‌، مدیریت‌ تداركات‌ در ساحل‌، حقوق‌ دریایی‌ ، اصول‌ بیمه‌ و بیمه‌ دریایی‌، اقتصاد ترابری‌، مدیریت‌ مالی‌ در ارتش‌، حسابداری‌ دولتی‌، سیستم‌ خرید و انبارداری‌ و توزیع‌، حقوق‌ بازرگانی‌ ، زبان‌ تخصصی‌، كارآموزی‌.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=325141
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد