• ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
  • 141k نظر «نمایش»

استخدام سازمان تامین اجتماعی

استخدام سازمان تامین اجتماعی (منابع مطالعه)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۴۰,۷۷۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ الی ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱

آخرین وضعیت: در انتظار دریافت کارت

آزمون استخدام جدید تامین اجتماعی

آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 1403 بمنظور جذب نیروی انسانی موردنیاز واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان روز جمعه 31 فرودین ماه به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های "سراسر کشور" برگزار خواهد شد. در ادامه بمنظور مشاهده اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام سازمان تامین اجتماعی، این صفحه را همواره بررسی نمایید.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

  پاسخ به دو سوال پرتکرار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
 پیرو سوالات متعدد کاربران گرامی سایت ایران استخدام در رابطه با آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی؛ تیم پشتیبانی سایت به این دو سوال پاسخ می دهد.
1. سوالات شغل کمک پرستار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به چه صورت خواهد بود؟
برای شغل کمک پرستار صرفا سوالات عمومی استفاده خواهد شد و آزمون اين شغل، حيطه تخصصی و اختصاصی ندارد.
2. شرط حداکثر سن برای دارندگان مدرک دیپلم چقدر است؟
حداكثر سی و پنج سال (35) تمام اعلام ميگردد. 

برخی از نکات مهم دفترچه آزمون

با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی برای جذب نیرو در سراسرکشور، ایران استخدام برخی از نکات مهم دفترچه آزمون را به شرح زیر جمع بندی و ارائه کرده است.
شرایط سنی برای شرکت در آزمون چیست؟
حداقل 20 سال تمام 
حداکثر 35 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای
در برخی مشاغل تخصصی، برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی پزشکی حداکثر 40 سال خواهد بود. 
لازم به ذکر است امتیازاتی برای کاهش شرط سنی در صفحه 3 و 4 دفترچه ذکر شده است.
زمان فراغت از تحصیل و پایان خدمت؟
ملاک عمل برا ی محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، اتمام خدمت دوره ضرورت و یا معافیت دائم داوطلبان دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، ملاک عمل برای محاسبه اولین روز ثبت نام خواهد بود.
امتیاز بومی گزینی در این آزمون به چه صورت است؟
بومی گزینی از طریق محل تولد مندرج در شناسنامه
بومی گزینی از طریق سابقه سکونت به مدت ۱۰ سال در شهری که در آن ساکن هستید.
بخشی از سابقه سکونت را با کمک سوابق تحصیلی یا سوابق بیمه‌ای می‌توانید اثبات کنید.
نکته مهم برای انتخاب رشته‌های مورد نیاز:
- اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود.
- مهم: مدارک تحصیلی آن دسته از متقاضیان آزمون که دارای عبارات کارشناسی حرفه ای، مهندسی فناوری، مهندسی فناوری ارشد، علمی-کاربردی، مهندسی تکنولوژی و کارشناسی حرفه‌ای می‌باشند نیز به عنوان رشته های تحصیلی مندرج در آگهی مورد قبول می باشد.
شرایط ثبت نام متقاضیان دارای کارت معافیت پزشکی چگونه است؟
داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
تقویم آزمون:
- مهلت ثبت نام: تا 13 اسفند 1402
- زمان دریافت کارت آزمون: 28 فروردین 1403
- زمان برگزاری آزمون: 31 فروردین 1403
مواد و منابع آزمون کتبی:
مواد حیطه عمومی
- معارف اسلامی
- زبان و ادبیات فارسی
- ریاضی و آمار مقدماتی (کتاب چاپی)
- اطلاعات عمومی (جزوه آموزشی)
- زبان انگلیسی عمومی
- هوش و استعداد شغلی (کتاب چاپی) (جزوه آموزشی)
- فناوری اطلاعات (جزوه آموزشی)
- شناخت تامین اجتماعی (جزوه آموزشی)
دانلود اصل سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی
دانلود نمونه سوالات شناخت تامین اجتماعی

مواد آزمون اختصاصی و تخصصی
- مواد آزمون اختصاصی و تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در آگهی انجام خواهد شد. منابع آزمون اختصاصی و تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر مندرج در دفترچه صورت می‌پذیرد.
- تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی و تخصصی به صورت چهار گزینه‌ای می‌باشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات (عمومی و اختصاصی و تخصصی) یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

استخدام سازمان تامین اجتماعی

آگهی 26 بهمن 1402: انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز تابعه، افراد واجد شرایط را در چارچوب ضابطه نظام جذب و استخدام سازمان از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل مربوطه بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید. 
مهلت ثبت نام تا 6 اسفند 1402 تا 13 اسفند 1402 می باشد.

دانلود اصل سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی
دانلود نمونه سوالات شناخت تامین اجتماعی
دانلود اصل سوالات جهاد دانشگاهی
دانلود جزوه اطلاعات عمومی
دانلود جزوه هوش و استعداد تحصیلی
دانلود جزوه آموزشی فناوری اطلاعات و کامپیوتر
سفارش کتاب ریاضی و آمار مقدماتی
سفارش کتاب هوش و استعداد شغلی و تحصیلی

مشاهده شرایط احراز هریک از عناوین شغل

مشاهده مواد آزمون تخصصی و اختصاصی

مشاهده شغل محل ها

مشاهده شرایط ارزیابی تکمیلی

شرایط عمومی
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
تبصره: با عنایت به ماده (۸) مصوبه شماره /۱۴۰۰/۶۷۹۵دش مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تائید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند.
این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی، حداکثر تا یک سال پس از تار یخ برگزاری آزمون نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به سازمان اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرآیند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون کتبی، استخدام و بکارگیری آنان کان لم یکن تلقی می شود. همچنین انعقاد قرارداد پیمانی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشد.
داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کار ی که استخدام میشوند؛
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
داوطلبان استخدام در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سازمان و سایر دستگاههای اجرایی باشند؛
عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکتهای دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی میباشد؛
تبصره ۱: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی توسط دستگاه اجرایی مربوطه، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حكم كارگزینی در سازمان، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
تبصره ۲: با عنایت به اینکه نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس اطلاعات خوداظهاری میباشد. لذا چنانچه حسب مدارک و استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف خواهند شد.
دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال تمام
حداكثر سی و پنج سال (۳۵) تمام برای دارندگان مدارك تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای (متولدین ۱۳۶۷/۱۱/۲۶ به بعد)
 بر اساس مجوز هیات مدیره سازمان در خصوص برخی مشاغل تخصصی تصریح شده، حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای دارندگان مدارك تحصیلی دكترای تخصصی پزشکی (متولدین ۱۳۶۲/۱۱/۲۶ به بعد)
تبصره ۳: مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب ۱۳۷۱ و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب،۱۴۰۰ موارد ذیل به شرط ارائه مدارك و مستندات لازم از مراجع ذیربط قبل از مرحله مصاحبه، سنوات ارفاقی اضافه خواهد شد:
پدر، مادر، همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها، نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آن ها.
سوابق اشتغال در کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی با مالکیت بخش خصوصی جهت احراز شرایط سنی به عنوان سنوات ارفاقی قابل پذیرش نمی باشد.
به استناد ماده (۴) قانون محاسبات عمومی مصوب ۱۳۶۶/۶/۱ شرکت دولتی واحد سازمانی مشخصی است که با اجازه قانون به صورت ثبت شرکت تجاری ایجاد شده و یا به حکم دادگاه صالحه ملی شده و یا مصادره شده و به عنوان شرکتی دولتی شناخته شده باشد و تمامی و یا بیش از ۵۰ درصد سرمایه آن متعلق به دولت باشد.
به ازای تاهل به میزان یک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یك (۱) سال و حداكثر تا سقف پنج (۵) سال (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)؛
تبصره ۴: ملاك عمل برای محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، اتمام خدمت دوره ضرورت و یا معافیت دائم داوطلبان دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، ملاك عمل برای محاسبه اولین روز ثبت نام خواهد بود. 
شرایط اختصاصی
مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی میباشد ملاک عمل خواهد بود.
ارائه گواهی انجام خدمات قانونی (طرح موظف اجباری) و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان تا آخرین روز اولین بازه زمانی اخذ مدارک قبل از انجام مصاحبه استخدامی الزامی میباشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
مدارک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این دفترچه قابل پذیرش خواهد بود.
تبصره ۱: سازمان هیچگونه تعهدی به اعمال مدرک تحصیلی مقطع بالاتر افراد ندارد و ارائه هرگونه مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا پس از استخدام در سازمان منوط به احراز شرایط مقرر در ضوابط مربوطه خواهد بود.
تبصره ۲: ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمیگیرد.
داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آن ها عینًا در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند. ضمنا مدارک تحصیلی آندسته از متقاضیان آزمون که دارای عبارات کارشناسی حرفه ای، مهندسی فناوری، مهندسی فناوری ارشد، علمی-کاربردی، مهندسی تکنولوژی و کارشناسی حرفه ای می باشند نیز به عنوان رشته های تحصیلی مندرج در آگهی مورد قبول می باشد.
معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تایید واحد طب کار استان مربوطه (عندالزوم کمیسیون پزشکی استان) مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
دانلود اصل سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی
دانلود نمونه سوالات شناخت تامین اجتماعی
دانلود اصل سوالات جهاد دانشگاهی
دانلود جزوه اطلاعات عمومی
دانلود جزوه هوش و استعداد تحصیلی
دانلود جزوه آموزشی فناوری اطلاعات و کامپیوتر
سفارش کتاب ریاضی و آمار مقدماتی
سفارش کتاب هوش و استعداد شغلی و تحصیلی
ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در "مراکز استانها" برگزار خواهد شد.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مواد آزمون
آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی عبارتند از:

حیطه ها مواد آزمون سهم در آزمون کتبی
حیطه عمومی معارف اسلامی %6
زبان و ادبیات فارسی %4
ریاضی و آمار مقدماتی %5
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی %4
زبان انگلیسی عمومی %4
هوش و استعداد شغلی %6
فناوری اطلاعات %5
شناخت تامین اجتماعی %6
مجموع حیطه عمومی %40

تبصره۱: منبع سوالات معارف اسلامی از کتابهای: اندیشه های سیاسی مقام معظم رهبری - معارف اسلامی در آثار شهید مطهری (ره) - اخلاق اسلامی (برگرفته از آثار آیت اله محمد تقی مصباح یزدی) خواهد بود.
تبصره۲: جزوه «آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی» به عنوان بخش «شناخت تامین اجتماعی» در پروفایل داوطلبان بارگذاری گردیده است.

آزمون اختصاصی و تخصصی
- علاوه برآزمون عمومی، آزمون اختصاصی و تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد. منابع آزمون اختصاصی و تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر مندرج در همین دفترچه صورت میپذیرد.
تذکر: کل یه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای میباشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات (عمومی و اختصاصی و تخصصی) یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
جهت مشاهده جداول مربوط به مواد آزمون تخصصی و اختصاصی اینجا کلیک نمایید.

سایر مراحل استخدامی و نحوه اعلام نتیجه

مراحل تعیین حد نصاب علمی و معرفی افراد جهت سایر مراحل به شرح ز یر صورت می پذیرد:

الف) تعیین حدنصاب علمی
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی می باشد. حدنصاب کتبی عبارت است از کسب حداقل پنجاه درصد (٪۵۰) می انگین امتیاز سه نفر برتر در هر شغل پس از اعمال ضرایب تبصره ذیل.
تبصره: امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی چهل (۴۰) درصد برای دروس عمومی و شصت (۶۰) درصد برای دروس تخصصی محاسبه می گردد.

ب) معرفی لیست حداکثر ۳ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی
انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (در صورت وجود داوطلب واجدشرایط) از میان داوطلبان دارای حد نصاب علمی در هر شغل محل، جنسیت، سهمیه با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می پذیرد.

ج) اعلام لیست حداکثر سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حد نصاب آزمون علمی
انتخاب داوطلبان سه برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه، صرفا از بین داوطلبانی که مدارک آنان بررسی و مورد تائید قرار گرفته است، در هر شغل محل صورت می پذیرد.
تبصره: آن دسته از متقاضیانی که نتوانند حداقل ۶۰ درصد نمره مصاحبه را کسب نمایند از ادامه فرآیند استخدام خارج (مردود) خواهند شد.

د) معرفی به گزینش به میزان دو برابر ظرفیت
پس از برگزاری مصاحبه، معرفی کلیه داوطلبان (سهمیه های آزاد، ایثارگر و معلولین) به گزینش براساس مجموع نمره کل نهایی مکتسبه آنان با وزن شصت (۶۰ درصد) برای آزمون کتبی و چهل درصد (۴۰ درصد) برای مصاحبه و به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش خواهد بود.
تذکر: در صورت مساوی بودن مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی و مصاحبه، اولویت معرفی به گزینش با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 
+ مشاهده اصلاحیه شماره (1) 
+ مشاهده اصلاحیه شماره (2) 
+ مشاهده اصلاحیه شماره (3)
+ دانلود جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی
+ دانلود فرم استشهاد محل سکونت


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 13 اسفند 1402
دریافت کارت آزمون: 28 فروردین 1403
زمان برگزاری آزمون: 31 فروردین 1403


منابع آزمون:
دانلود اصل سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی
دانلود نمونه سوالات شناخت تامین اجتماعی
دانلود اصل سوالات جهاد دانشگاهی
دانلود جزوه اطلاعات عمومی
دانلود جزوه هوش و استعداد تحصیلی
دانلود جزوه آموزشی فناوری اطلاعات و کامپیوتر
سفارش کتاب ریاضی و آمار مقدماتی
سفارش کتاب هوش و استعداد شغلی و تحصیلی


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کلیک نمایید

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=25410
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 141k