• ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد تا پایان سال جاری

جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد تا پایان سال جاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تحقق هدف دانشگاه آزاد در جذب ۲۵ هزار عضو هیأت علمی تا پایان سال ۹۵ گفت: برای سال جاری جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی جدید در دستور کار قرار دارد.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


مجتبی علوی فاضل در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به تعداد اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بیش از ۳۰ هزار نفر بوده که در برنامه دانشگاه قرار است تعداد استادیاران افزایش یابد.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: فرایند جذب اساتید از طریق جذب اعضای هیأت علمی جدید با مدرک دکتری انجام می شود که در این مسیر فارغ التحصیلان دوره های دکتری و اعصای هیأت علمی که مشغول به تحصیل هستند و ارتقا می یابند، جذب خواهند شد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه فرایند جذب هیأت علمی در دانشگاه آزاد ادامه دارد، گفت: در سال گذشته جذب بیش از ۴ هزار نفر در سال گذشته محقق شده که برای سال جاری نیز جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی جدید در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال ۹۵ به هدفی که از پیش تعیین شده، دست پیدا کنیم.
علوی فاضل به اعتبارات لازم برای جذب اعضای هیأت علمی جدید اشاره کرد و گفت: بودجه جذب اعضای هیأت علمی جدید دیده شده، فرخوان جذب هم انجام شده ضمن اینکه رئیس دانشگاه آزاد بر روی موضوع جذب اعضای هیأت علمی تأکید جدی دارد که امیدواریم در افق کوتاه مدت به این مهم برسیم.
به گزارش پانا، دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت حمیدمیرزاده رئیس فعلی این دانشگاه تعهد کرده سالانه ۵ هزار عضو هیأت علمی جدید را با مدرک دکتری جذب کرده به طوری که تا پایان سال جاری ۲۵ هزار عضو هیأت علمی جدید در این دانشگاه جذب شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=641924
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد