نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار استخدامی

جذب 8 هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی طی شش ماه آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌ اجتماعی از جذب 8 هزار نیرو در سازمان تامین اجتماعی طی شش ماه آینده خبر داد.

29 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 550 نیروی جدید در سازمان محیط زیست

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از جذب 550 نیروی جدید در سازمان محیط زیست در سال جاری خبر داد.

29 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

خبر استخدام 72 هزار معلم در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال جاری در دستگاه تعلیم و تربیت 72 هزار معلم استخدام می شوند.

29 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اصلاحیه آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور منتشر و مهلت ثبت نام تمدید شد، داوطلبان متقاضی جهت مشاهده اصلاحیه و ثبت نام به لینک های زیر مراجعه...

29 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 200 هزار نیرو در آموزش و پرورش طی مدت دو سال

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در دو سال اخیر در وزارت آموزش و پرورش 200 هزار ردیف استخدامی انجام شده است.

29 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

فردا روز برگزاری آزمون استخدام دبیری و هنرآموز 1403

خبر 27 اردیبهشت 1403: معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال 1403 در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه در سراسر کشور خ...

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

تعیین تکلیف داوطلبان آزمون استخدام آموزگاری تا تیرماه 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان پذیرفته شده آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پروش تا تیرماه تعیین تکلیف خواهند شد.

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

زمان اعلام نتایج آزمون های استخدامی کیفیت بخشی و آموزگاری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری حیات، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش به تشریح جزئیات در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون های استخدامی آموزش و پرورش پرداخت.

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدام دبیری در هفته سوم خردادماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایمنا، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش در هفته سوم خردادماه اعلام می گردد.

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام در دستگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون امکان ندارد!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون سیاسی قوه قضائیه با بیان اینکه دیگر استخدام بدون ضابطه در کشور نداریم، گفت: استخدام در دستگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون امکان ندارد و سازمان استخدامی...

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

خبر استخدام 10 هزار نفر در شوراهای حل اختلاف

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: امسال در شوراهای حل اختلاف 10 هزار نفر با اولویت همکاران استخدام می شوند.

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

شروع به خدمت نومعلمان از اول مهرماه 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نو معلمان پس از پذیرفته شدن نهایی بلافاصله دوره های کارآموزی خود را شروع خواهند کرد.

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 21 هزار پرستار در وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به اکنون در وزارت بهداشت و درمان 21 هزار نفر پرستار استخدام شده اند.

27 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

موضوع 3 مرحله آزمون استخدامی وزارت بهداشت منتفی است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت اعلام کرده برای سال ۱۴۰۳، جذب 25 هزار نیروی انسانی را پیش بینی کرده است؛ در حالی که قرار بود ظرف سال گذشته و امسال، سه مرحله آزمون استخدامی برگزار ش...

26 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

جذب 205 هزار ردیف استخدامی برای آموزش‌ و‌ پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از جذب بیش از 205 هزار ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش خبر داد.

26 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری حیات، نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای 70 درصد یک ماه بعد از آزمون اعلام خواهد شد.

26 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

انجام ارزیابی‌های تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش در حال انجام است.

26 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدام دبیری یک ماه بعد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزیر آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش یک ماه بعد خبر داد.

26 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون کانون وکلا در دهه اول خردادماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون وکلا در دهه اول خردادماه خبر داد.

26 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

نیاز مجدد آموزش و پرورش به نیروی پرورشی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزیر آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام 19 هزار نیروی پرورشی در آموزش و پرورش خبر داد.

26 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر