• ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
  • 1k نظر «نمایش»

جذب ۸ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی طی شش ماه آینده

جذب ۸ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی طی شش ماه آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام 8 هزار نیرو در تامین اجتماعی ظرف شش ماه

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌ اجتماعی از جذب 8 هزار نیرو در سازمان تامین اجتماعی طی شش ماه آینده خبر داد.

علی محمودی، در مورد برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی با حدود ۷۰ هزار کارمند، یک سازمان بسیار بزرگ به حساب می‌آید و با جذبی که امسال در دو مرحله اتفاق می‌افتد، طی ۶ ماه آتی حدود ۸ هزار نفر به جمع این خانواده بزرگ اضافه می شوند. این ۸ هزار نفر معدل جوانی جمعیت سازمان را ارتقا و کیفیت کار را افزایش می‌دهد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود اصل سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی
دانلود نمونه سوالات شناخت تامین اجتماعی
دانلود اصل سوالات جهاد دانشگاهی

وی افزود: از طرفی سازمان از نسل‌های مختلف و متنوعی تشکیل شده که لازم است با توجه به راهبرد جوانی جمعیت، بازنگری نسبت به آن اتفاق بیفتد. از همین جهت همت ما این است که کارمندان محترم بتوانند با کمترین دغدغه نسبت به ارایه خدمات اقدام کنند.

محمودی در ادامه گفت: مسکن‌دار شدن بخشی از دغدغه‌های افراد برای تشکیل خانواده و تأهل فرزندان و دوران بازنشستگی است که رابطه مستقیم با افزایش و رونق تولید در کشور دارد. لذا تلاش ما این است که نهضت تأمین مسکن همکاران سازمان را آغاز کنیم و این رویکرد ما برآمده از یکی از راهبردهای اصلی دولت محترم است و در این راستا از ظرفیت‌های داخلی و خارجی سازمان استفاده می‌کنیم. در واقع توجه به معیشت خانواده، موجب ایجاد فراغت در خانواده‌ها نسبت به این امر بسیار مهم می‌شود که در افزایش بهره‌وری آن ها مؤثر است. از این رو تلاش می‌کنیم اولاً همکاران و در ادامه بازنشستگان سازمان بتوانند از مواهب مسکن تعاونی برخوردار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: در راستای توسعه خدمات رفاهی کارکنان شریف سازمان تأمین‌اجتماعی نیز تلاش می‌شود تا امکانات و خدمات رفاهی ما در مراکز پرتردد متمرکز شده و سازماندهی جدید پیرامون این موضوع در دستور کار قرار بگیرد. نوسازی و هتلینگ مراکز رفاهی سازمان نیز در دستور کار است تا خدمات‌رسانی به همکاران محترم به بهترین نحو انجام شود.

 صفحات مرتبط

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان تامین اجتماعی

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام سازمان تامین اجتماعی

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2861435
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k