• ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام سازمان انرژی اتمی ایران

استخدام سازمان انرژی اتمی ایران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۱۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دعوت به همکاری سازمان انرژی اتمی ایران

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

افزایش ۳ برابری تعداد نیروی سازمان انرژی اتمی تا هفت سال آینده

خبر 5 شهریور 1402: افزایش ۳ برابری تعداد نیروی سازمان انرژی اتمی تا هفت سال آینده
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ظرفیت نیروی انسانی سازمان انرژی اتمی تا 7 سال آینده سه برابر خواهد شد.

ادامه خبر

استخدام سازمان علمی و تحقیقاتی - 6 بهمن 99

آگهی 6 بهمن 99: استخدام سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری
سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در نظر دارد تا با توجه به مجوزهای اخذ شده، به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز به صورت قراردادی، آزمون استخدامی را برگزار نماید. لذا متقاضیان سراسر کشور می توانند درصورت داشتن شرایط اعلم شده برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.

شرایط عمومی (مشاهده)
1 -داشتن تابعیت ایران
2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
3 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4 -عدم اعتیاد به مواد مخدر
5 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر و عدم محکومیت به فساد عقیده
6 -دارا بودن سلامتی جسمی و روانی و توانایی برای انجام وظایف کاری که بکارگیری می شوند
7 -دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت قانونی برای متقاضیان مرد
8 -نداشتن بیش از 45 سال تمام با رعایت قانون اصلاح حداکثر سن متقاضیان استخدام مصوب 22/ 01/ 1371 ملاک عمل برای محاسبه سن افراد اولین روز ثبت نام آزمون
9 -دارا بودن شرایط الزم برای احراز شغل مورد نظر 10 -عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصالح
موارد ذيل به شرط ارائه مدارک و مستندات الزم از مراجع ذيربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- میزان مدت خدمت ضرورت؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/ 11/ 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
امتیازات و سهمیه های قانونی (مشاهده)

الف) سهمیه ايثارگران
جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در آزمون و رقابت بین تمامی متقاضیان ایثارگر در هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد براساس نمره مکتسبه در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت سازوکارهای ذیل صورت میپذیرد:
1 -در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت میپذیرد.
2 -ایثارگران متقاضی بهرهمندی از سهمیه استخدامی 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدماترسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجايا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید گردد.
3 -کسب حد نصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه 25 و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمیباشد. بدیهی است در سایر موارد کسب حدنصاب نمره آزمون الزامی است.
4 -آن د سته از فرزندان شاهد، جانبازان ازکارافتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه 25 در صد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکت سبه در سهمیه آزاد پذیرفته می شوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
5 -استخدام مازاد بر سهمیه ا ستخدامی (25 در صد و 5 در صد) ایثارگران در صورت ک سب حد ن صاب آزمون، از طریق رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفاً در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از مرحله مصاحبه استخدامی در همان گروه شغل جنسیت صورت میپذیرد.
تذکر: درصورتیکه متقاضی ایثارگری براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در همان گروه شغل جنسیت به عنوان متقاضی آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان متقاضی سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.

افراد مشمول ايثارگران سهمیه بیست و پنج (25%) درصد:

سهمیه 25 درصد
جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

افراد مشمول ايثارگران سهمیه پنج (5%) درصد:

سهمیه 5 درصد
رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ه
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

ب) سهمیه معلولین:
جذب معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور، از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در آزمون، کسب حد نصاب و رقابت بین تمامی متقاضیان معلول در همان گروه شغل بر اساس نمره مکتسبه در آزمون (به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
1 -معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.
2 -بر اساس ماده (5) آیین نامه شماره 88384/ 44178 مورخ 22/ 04/ 1389 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آنها نباشد، بلامانع میباشد.
3 -استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی 3 در صد معلولین از طریق رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب در همان گروه شغل جنسیت صورت میپذیرد.
تذکر:
- در صورتی که متقاضی معلول براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در همان گروه شغل جنسیت به عنوان متقاضی آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان متقاضی سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
- چنانچه در طول هر یک از مراحل آزمون مشخص شود که متقاضی در حال ادامه تحصیل (دانشجو) در مقاطع بالاتر باشد، از ادامه فرآیند استخدامی ممانعت بعمل خواهد آمد.
- ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام دوره خدمت ضرورت تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت و همچنین در خصوص معافیت دائم تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم آخرین روز ثبت نام آزمون می باشد و ملاک عمل برای محاسبه سن افراد اولین روز ثبت نام (6/ 11/ 1399 )خواهد بود.

مراحل ثبت نام (مشاهده)
متقاضی استخدام باید در زمان ثبت نام آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این راهنما را داشته باشد.
مدارک لازم برای ثبت نام
1 -پرداخت وجه ثبت نام
2 -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی
3 -فایل عکس اسکن شده با مشخصات ذیل:
عکس 4×3 باید در سال جاری تهیه شده باشد (عکس تمام رخ) و با فرمت JPG ذخیره شده باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 باشد. تصویر متقاضی باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 1 :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمیباشد و متقاضیان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 2 :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3 :در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام متقاضی باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
تذکر مهم:
با توجه به مشکلاتبه وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثرا برای متقاضیانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس متقاضی دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون هیچ حقی را برای متقاضی جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
پرداخت وجه ثبت نام (مشاهده)
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 6/ 11/ 1399 لغایت روز یک شنبه مورخ 12/ 11/ 1399 انجام خواهد پذیرفت و مدت ثبت نام به هیچ وقت قابل تمدید نخواهد بود. متقاضیان واجد شرایط میبایست برای پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون ریال (1/000/000 ریال) به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به پرداخت این مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال میباشد، در این آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.
متقاضیان بایستی پس از پایان ثبت نام، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل اعلام نتایج آزمون نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آن فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود. به ثبت نام های ناقص و تکمیل نشده و مدارک فاقد شرایط، ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد. لازم به تاکید مجدد است که ثبت نام در آزمون مذکور به منزله ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمیباشد.
صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اجرای آزمون توسط واحدهای اداری مربوطه بررسی خواهد شد و در صورت مغایرت مدارک با شرایط آگهی استخدامی، از ادامه روند استخدامی منع خواهند شد.
نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام (مشاهده)
- در ردیفهای 1 ،2 و 3 ،متقاضی باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)
- در ردیف 4 ،متقاضی باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً متقاضیانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطالع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای 66707131 - 021 تماس حاصل نمایند.
- در ردیف 5 ،متقاضی باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
- در ردیف 6 ،متقاضی باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
- در ردیف 7 ،متقاضی باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
- در ردیف 8 ،متقاضی باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
- در ردیف 9 ،متقاضی باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره 2 مندرج درصفحه 12 مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیف 10 ،متقاضی باید با عالمتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
- در ردیف 11 ،متقاضیان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.
- در ردیف 12 ،متقاضیان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.
- در ردیف 13 ،متقاضی متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه 25 درصد و 5 درصد در این بند علامتگذاری نماید.
- در ردیف 14 ،متقاضیان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.
- در ردیف 15 ،متقاضی معلول باید نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید.
- در ردیف 1-15 ،متقاضی معلول چنانچه نیازمند منشی می باشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
- در ردیف 16 ،متقاضی باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید (براساس ضوابط مندرج در این راهنما)
- در ردیف 17 ،متقاضی باید عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیف 18 ،متقاضی باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
- در ردیف 19 ،متقاضی باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
- در ردیف 20 ،متقاضی باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
- در ردیف 21 ، متقاضی باید کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره 2 مندرج در صفحه 12 مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیف 22 ،متقاضی باید کد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
- در ردیف 23 ،متقاضی شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
- در ردیف 24 ،متقاضی شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
- در ردیف 25 ،متقاضی متقاضی می تواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.
- در ردیف 26 ،متقاضی میبایست آدرس محل سکونت خود را در این محل درج نماید.
- در ردیف 27 ،متقاضی باید عنوان شغل و شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است، در این قسمت مشخص نماید. (براساس ضوابط مندرج در این راهنما)
تذکر مهم: متقاضیان باید در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، محل خدمت، جنس، ظرفیت پذیرش و شرایط احراز توجه نمایند.
زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون (مشاهده)
کارت شرکت در امتحان مذکور از روز سه شنبه مورخ 19/ 12/ 1399 برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری سال 1399 در روز پنجشنبه مورخ 21/ 12/ 1399 در تهران و اصفهان برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی متقاضیان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی متقاضیان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کسب حدنصاب علمی (مشاهده)
انتخاب متقاضیان استخدام جهت سیر مراحل استخدام، کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی به عنوان شرط لازم (و نه کافی) در آزمون بوده و براساس ترتیب نمرات مکتسبه و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مطابق شرایط ذیل میباشد:
- پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفكیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب، معادل کسب حداقل پنجاه (50) درصد امتیاز مكتسبه به تفكیک هر دستگاه توسط نفر اول با ارزش وزنی چهل (40) درصد برای حیطه عمومی و شصت (60) درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل معرفی داوطلبان قرار میگیرد.
- رقابت بین کلیه داوطلبان آزاد به میزان سه برابر ظرفیت و بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد براساس نمره مكتسبه در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی معرفی میشوند.
تبصره: کسب حدنصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمی باشد.
پس از تعیین حد نصاب در آزمون:
الف( متقاضیان فاقد حد نصاب از سایر مراحل تبدیل وضعیت حذف خواهند شد. ب( کسب حد نصاب نمره علمی در آزمون کتبی، هیچگونه حق تبدیل وضعیت برای متقاضیان ایجاد نمیکند.
مصاحبه و سایر مراحل و انتخاب افراد پذیرفته شده براساس نمره کل نهایی (مشاهده)
پس از برگزاری مصاحبه و سایر مراحل استخدامی بر اساس آئین نامه های استخدامی، ضوابط و دستورالعمل های مربوطه دستگاه، پذیرش نهایی متقاضیان بر اساس تاثیر نمرات آزمون کتبی و مصاحبه اختصاصی خواهد بود.
مواد آزمون (مشاهده)
به هر یک از متقاضیان، یک دفترچه سوال تخصصی تحویل می شود که مواد آزمون آن از بین دروس پیشنهاد شده سازمان سنجش و انتخاب مواد آزمون از طریق آن سازمان به شرح جداول می باشد. همچنین یک دفترچه مجموعه سوالات عمومی نیز تحویل می شود.
تذكر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (1) می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
الف – مواد آزمون دروس عمومي به شرح ذیل مي باشد:
1 -فناوری اطلاعات(مهارتهای هفتگانه ICDL 2 )
-ریاضی و آمار مقدماتی
3 -زبان و ادبیات فارسی
4 -معارف اسلامی
5 -زبان انگلیسی – عمومی
6 -اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
7 -هوش و توانمندی های عمومی
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در اینصورت نمره مکتسبه این متقاضیان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
نکته مهم: تاکید میگردد مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون که محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور قرارداد استخدامی، قرارداد مزبور لغو و بلااثر میشود.

استخدام سازمان انرژی اتمی ایران - 18 بهمن 96

آگهی 18 بهمن 96: استخدام سازمان انرژی اتمی ایران
سازمان انرژی اتمی ایران در نظر دارد به تعداد محدود از بین  دانشجویان و فارغ التحصیلان  دانشگاههای برتر در مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد در انجام طرح های تحقیقاتی به عنوان بخشی از خدمت دوره ضرورت (کسر خدمت) در رشته های تحصیلی زیر دعوت به همکاری نماید.

رشته های مورد نیاز
مهندسی برق (کلیه گرایشها)، مهندسی مکانیک (کلیه گرایشها)، مهندسی صنایع، مهندسی‌ عمران، مهندسی‌ معدن، مهندسی مواد، مهندسی شیمی، مهندسی هسته ای (کلیه گرایشها)، فیزیک (کلیه گرایشها)، ژئو فیزیک (گرایش زلزله)، مدیریت اجرائی MBA و DBA

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند رزومه تحصیلی و کاری خود را به آدرس اینترنتی Amriyeh@aeoi.org.ir و یا آدرس پستی تهران خیابان کارگر شمالی سازمان انرژی اتمی ایران اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه – صندوق پستی 1339- 14155ارسال نمایند.

توضیحات (مشاهده)

جذب نیروی انسانی در سازمان انرژی اتمی ایران:

معاونت توسعه مدیریت و منابع پاسخگوی نیاز سازمان در دو حوزه کلی توسعه و تعالی مدیریت و برنامه‌ریزی و تامین منابع انسانی، مالی و تجهیزاتی می‌باشد. سعی ما این است تا با تعامل سازنده با واحدهای مختلف درون و برون سازمانی و طراحی ساختار سازمانی متناسب با ماموریت سازمان، از طریق جذب منابع انسانی شایسته و متعهد، آموزش و توسعه و استقرار نظام جبران خدمت مبتنی بر عملکرد و ایجاد انگیزه های مادی و معنوی در حفظ و نگهداری منابع انسانی نخبه و با اخلاق همواره کوشا باشیم و محیط کار با نشاط همراه با فرصتهای رشد و تعالی در مسیر شغلی برای آنان فراهم نماییم.

بیانیه چشم انداز

معاونت توسعه مدیریت و منابع در نظر دارد در حوزه‌های زیرساختی، منابع انسانی شایسته و کارآمد، برنامه­ریزی تلفیقی، تامین و توزیع عادلانه منابع مالی مورد نیاز برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان برای ایجاد، حفظ و توسعه ظرفیت­های فناوری هسته‌ای در منطقه و جهان پشتیبانی لازم را به عمل آورد.

اهداف عمده معاونت توسعه مدیریت و منابع

– تأمین نیروی انسانی مجرب و کارآمد سازمان و واحدهای تابعه.

– توسعه ظرفیتهای علمی و فنی منابع انسانی.

– جبران خدمات منابع انسانی بر اساس عمکرد و شایستگی.

– رفاه، سلامتی و بهبود کیفیت زندگی حرفه‌ای و فردی.

– تامین و توزیع عادلانه منابع مالی برای تحقق ماموریت، پروژه ها و فعالیتهای فناوری هسته‌ای.

– برنامه ریزی تلفیقی، مدیریت عملکرد و ارتقای تعالی و بهره وری سازمانی.

– پشتیبانی و اصلاح زیرساختهای تجهیزاتی و فناوری بخشهای مختلف سازمان.

معاونت توسعه مدیریت و منابع

این معاونت از پنج اداره کل به شرح زیر تشکیل شده است:

اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه

اداره کل امور مالی و ذیحسابی

اداره کل تلفیق برنامه و هماهنگی بودجه

اداره کل مهندسی، املاک و پشتیبانی

اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات

اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه

جذب نیروی انسانی

جذب فارغ ­التحصیلان دانشگاهی(جهت خدمت نظام وظیفه-امریه)

الف) شرایط و ملاحظات جذب نیروهای مورد نیاز سازمان در قالب نیروی امریه

– ارائه تصویر برگه اعزام به خدمت، حداقل 65 روز قبل از اعزام به دبیرخانه الزامی است.

– ارسال مدارک به منزله پذیرش متقاضی برای بهره­مندی ازاخذ امریه نمی­باشد.

-پذیرش امریه فقط به منظور گذراندن دوره خدمت نظام وظیفه می­باشد و متضمن هیچگونه تعهدی جهت  استخدام فرد در سازمان و واحدهای تابعه نمی­باشد.

– در صورت ناقص بودن تقاضا و عدم ارائه مدارک درخواستی، نام متقاضی در لیست معرفی قرار نخواهد گرفت.

– متقاضی نبایستی دارای غیبت از نظام وظیفه، سابقه خدمت قبلی در یکی از یگانهای نظامی و هیچ نوع کسر خدمتی باشد.

– مدت خدمت و حقوق و مزایای پرداختی به کارکنان وظیفه مطابق با دستورالعمل­های صادره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح می­باشد.

– در طول دوره خدمت، نیروی امریه تقاضای جابجایی محل خدمت را ننماید، و موظف است تمام طول خدمت را در محلی که در هنگام پذیرش برای ایشان تعیین شده است بگذراند.

–  در طول دوره خدمت، نیروی امریه موظف است کلیه قوانین و مقررات سازمان را رعایت نماید و هرگونه رفتاری که خلاف شئونات اخلاقی، اسلامی و مقررات جاری سازمان باشد، بعمل نیاورد.

– امور محوله از سوی مسؤولین به نیروی امریه را مطابق شرح وظایف، بدون هیچ­گونه کاستی به انجام رساند.

– بدلیل محدودیت­های سازمان در فراهم نمودن امکانات خوابگاهی برای نیروهای امریه، در صورت پذیرش خصوصاً در سایت­های استان تهران و البرز که خارج از محل سکونت متقاضی می­باشد سازمان به هیچ وجه، خوابگاه در اختیار متقاضی قرار نمی­دهد و در سایر سایت­ها نیز بنا به امکانات موجود برای متقاضیان واجد شرایط محل زیست مناسب فراهم می­نماید.

حوزه های تحصیلی مورد نیاز (مشاهده)

– رشته­ های علوم پایه

– رشته ­های فنی مهندسی

– رشته­ های علوم انسانی حسب نیاز

مدارک مورد نیاز (مشاهده)

ـ فرم تکمیل شده تقاضای انجام خدمت نظام وظیفه  به همراه تصویر آن لینک فرم pdf –  لینک فرم Word

ـ تصویر معرفی‌نامه دانشگاه به حوزه نظام وظیفه(با ذکر معدل)

ـ تصویر تمام صفحات شناسنامه

ـ تصویر کارت ملی

– در صورت دریافت برگه اعزام، ارائه تصویر آن حداقل 65 روز قبل از اعزام به اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه

نحوه ارسال مدارک توسط متقاضیان (مشاهده)

-ارسال پستی(آدرس: تهران، انتهای کارگر شمالی، سازمان انرژی اتمی ایران، اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه، صندوق پستی: 1339-14155)

-مراجعه حضوری به اداره کل منابع انسانی سازمان به آدرس پیش گفته

جذب نخبگان کشوری برای انجام پروژه­ های تحقیقاتی (مشاهده)

پروژه­ های تحقیقاتی در سازمان به دو روش انجام می­گیرد:

-معرفی فرد نخبه از سوی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به سازمان

-مراجعه حضوری فرد نخبه به سازمان

جذب کارآموز (مشاهده)
این سازمان آمادگی پذیرش دانشجویان دانشگاه‌ها را به منظور انجام کارآموزی در رشته‌های تحصیلی و مقاطع مختلف دارد. لذا متقاضیان جهت انجام کارآموزی ابتدا با اداره کل توسعه منابع انسانی هماهنگ نمایند و سپس با در دست داشتن معرفی نامه از دانشگاه به سازمان مراجعه نمایند.
جذب و استخدام نیروی انسانی (مشاهده)
این سازمان در حال حاضر برنامه‌ای جهت جذب و استخدام نیروی انسانی ندارد و در صورت اخذ مجوز استخدام به طریق مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

+ جهت مشاهده فرم تکمیل شده تقاضای انجام خدمت نظام وظیفه  به همراه تصویر آن لینک فرم pdf  اینجا کلیک کنید
+ جهت مشاهده فرم تکمیل شده تقاضای انجام خدمت نظام وظیفه  به همراه تصویر آن لینک فرم Word اینجا کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=698333
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k