• ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آرمان نیروی سبلان

استخدام شرکت آرمان نیروی سبلان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۷۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدام شرکت آرمان نیروی سبلان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام نیروگاه سبلان اردبیل

خبر 3 بهمن 1401: استخدام نیروگاه سبلان اردبیل
شرکت آرمان نیروی سبلان، در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود، جهت اشتغال در نیروگاه سبلان اردبیل تعداد 25 نفر از آقایان را از بین دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد کارگری موقت با شرایط ذیل جذب می نماید.
مهلت ثبت نام تا 20 بهمن 1401 تا 27 بهمن 1401 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط (PDF)

خبر 18 بهمن 1401: اصلاحیه شرایط سنی آزمون استخدام شرکت آرمان نیروی سبلان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ حداكثر 33 سال براي دارندگان مقطع کارشناسی (متولدین 1368/11/28 به بعد) ضمناً مدت انجام خدمت سربازي، تا 24 ماه به حداكثر سن فوق الذكر اضافه خواهد شد.

شرایط عمومی (مشاهده)
1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم.
تبصره: تحت هیچ شرایطی کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.
3- عدم اعتیاد به مواد مخدر، روان گردان ها، دخانیات و مشروبات الکلی.
4- نداشتن سابقه محکومیت کیفری وارائه گواهی عدم سو پیشینه.
5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که جذب می شوند.
6- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه.
7- دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی.
8- عدم عضویت در هیات مدیره یا مدیر عامل شرکت های پیمانکاری دیگر.
9- نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی یا خصوصی.
10- احراز صلاحیت های مورد نظر و تأیید گزینش شرکت، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
شرایط اختصاصی (مشاهده)
1- دارا بودن گواهینامه مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر مرتبط بر اساس اعلام نیاز های استخدامی:
توضیح: داشتن مدرک تحصیلی بالاتر به هیج وجه عنوان مزیت تلقی نخواهد شد.
2- برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و عدم استعمال دخانیات.
3- نداشتن مشکل بینایی، شنوایی، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به استفاده از پلاتین دراعضای بدن شده باشد.
4- داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون به شرح ذیل: 
4-1- حداکثر 30 سال برای دارندگان مقطع کارشناسی (متولدین 1371/11/28 به بعد)
4-2- در صورت داشتن سابقه کارمرتبط و نیروگاهی، مدت سابقه (حداکثر 5 سال) بر حسب سوابق پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی به سقف سنی افزوده خواهد شد.
4-3- در مورد فرزندان شاهد، جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان و فرزندان آنها در صورت ارائه مدارک به میزان 5 سال به حداکثر سن فوق الذکر افزوده خواهد شد.
5- در راستای تکریم وارج نهادن به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مطابق مفاد ماده 21 قانون خدمات رسانی، بیست و پنج در صد جذب شرکت، به خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، فرزندان آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت، اسرا و برادر شاهد تخصیص می یابد.
همچنین پنج درصد سهمیه ی جذب نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و فرزندان آنها و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص می یابد.
5-1- کلیه افراد واجد شرایط مذکور می بایست در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت بپردازند انتخاب این داوطلبان در سقف سهمیه قانونی، به ترتیب نمره اکتسابی و مصاحبه انجام خواهد شد.
5-2- گواهی های مربوط به بندهای3-4 و 5 صرفا" از سوی سازمان ها و ارگانهای متولی و مجاز مورد پذیرش می باشد.
6- پس از کسر سهمیه های فوق الذکر، باقیمانده ظرفیت استخدامی به داوطلبان آزاد اختصاص می یابد.
7- بومی استان اردبیل در اولویت می باشد.
توضیح: بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
7-1- محل تولد داوطلب یا همسر وی در استان محل درخواستی باشد.
7-2- حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی ویا دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در محل درخواستی طی شده باشد.
7-3- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در محل درخواستی برای استخدام را داشته باشند.
7-4- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان محل درخواستی برای استخدام آنان یکی باشد.
8- انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.
9- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود لذا قبولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد. 
10- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بکارگیری در دیگر نقاط تحت پوشش حوزه عملیاتی شرکت با اختیارات شرکت، اخذ خواهد گردید.
11- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو(شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبور لغو خواهد گردید.
مواد آزمون (مشاهده)
1-سوالات در یک دفترچه شامل 120سوال و برای 120دقیقه طراحی گردیده و مواد (دروس) آزمون و جزئیات مربوط در جدول نیازهای جذب نیرو درج شده است.
2- آزمون دارای نمره ی منفی بوده، هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق می گیرد.
3- محاسبه پذیرفته شدگان نهایی با احتساب 60 %آزمون کتبی و 40 %مصاحبه حضوری خواهد بود.
نحوه ثبت نام (مشاهده)
- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/11/10 حداکثر تا ساعت 24 روزپنجشنبه مورخ 1401/11/20 از طریق سایت اینترنتی مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان - پژوهشگاه نیرو اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
- داوطلبان میبایست مبلغ 1/500/000 ریال معادل صد و پنجاه هزار تومان را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند. مبلغ هزینه ثبت نام به هیج وجه مسترد نمی گردد.
راهنمای ثبت نام (مشاهده)
1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
3- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله(Space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر70 کیلوبایت استفاده شود. عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود، رخ داده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
7- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
8- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی آذربایجان از تاریخ 1401/11/24 لغایت 1401/11/27 انجام خواهد پذیرفت
2- آزمون در روز جمعه مورخ 1401/11/28 برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
سایر نکات (مشاهده)

1- آزمون مذکور مختص آقایان بوده و داوطلبان بومی استان اردبیل در اولویت می باشد.
2- پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز و با هزینه شرکت خواهند بود بدیهی است هزینه های مربوطه در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضوردر دور ه ی آموزشی عینا اخذ خواهد شد.
3- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
4- قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت مقرر، قرار داد موقت کار توسط شرکت آرمان نیروی سبلان مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
5- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آنها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی مسموع نخواهد بود.
6- در صورت وجود هر گونه ابهام با شماره 32893042-041 تماس حاصل نمایید.

جدول عناوین شغل، مقطع، تعداد مورد نیاز و منابع آزمون جذب نیرو 

ردیف شغل رشته تحصیلی گرایش مقطع تعداد
(نفر)
تعداد سوال مواد آزمون
1 کارشناسی برق برق قدرت کارشناسی یا بالاتر 7 120 زبان تخصصی- مدارهای الکتریکی، ماشینهای الکتریکی بررسی سیستم های قدرت، حفاظت و رله، ایمنی در برق
2 کارشناس مکانیک مکانیک 1 -حرارت و سیالات
2-بهره برداری نیروگاه
3 -تاسیسات حرارتی و برودتی
کارشناسی یا بالاتر 10 120 زبان تخصصی، استاتیک و مقاومت مصالح،
ترمودینامیک، انتقال حرارت، دینامیک و ارتعاشات، مکانیک سیالات، ماشینهای دوار، بهره برداری از تجهیزات نیروگاهها
3 کارشناس اپراتور شیمی شیمی کلیه گرایش ها کارشناسی یا بالاتر 4 120 زبان تخصصی، انتقال حرارت و ترمودینامیک،
مکانیک سیالات، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، خوردگی، تصفیه آب و پساب صنعتی
4 کارشناس ابزار دقیق و کنترل کنترل ابزاردقیق - برق الکترونیک 1- الکترونیک
2- کنترل و ابزار دقیق
کارشناسی یا بالاتر 4 120 زبان تخصصی، کنترل خطی، مدارهای الکتریکی، عملگرها، ابزاردقیق پیشرفته، سیستم های کنترل هوشمند

استخدام شرکت آرمان نیروی سبلان - 1 مهر 96

آگهی 1 مهر 96: استخدام شرکت آرمان نیروی سبلان
شرکت آرمان نیروی سبلان، در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز نیروگاه سیکل ترکیبی و با استناد به مجوز صادره بر اساس موافق هیئت مدیریه شرکت، تعداد 39 نفر از آقایان را از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قراردادی استخدام می کند.

شرایط عمومی (مشاهده)

1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم

تصبره: تحت هیچ شرایط کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.

3- عدم اعتیاد به مواد مخدر، روان گردان ها، دخانیات و مشروبات الکلی

4- نداشتن سابقه محکومیت کیفری و جزائی موثر

5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

6- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه

7- دارا بودن شرایط احراز شغل مناسب با نیازهای استخدامی

8- عدم داشتن منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان های و رشکت های دولتی یا خصوصی

9- احراز صلاحیت های مورد نظر سازمان به تایید گزینش این شرکت، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

شرایط اختصاصی (مشاهده)

1- داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون به شرح ذیل: (ملاک محاسبه سن از تاریخ شروع ثبت نام 96/07/01 می باشد)

2- حداکثر 30 سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از تاریخ 1366/06/31)

3- حداکثر 32 سال برای مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر (متولدین بعد از تاریخ 1364/06/31)

مواد آزمون: سوالات آزمون در یک دفترچه به عنوان دفترچه تخصصی با 120 سوال بر اساس رشته های شغلی طراحی گردیده و مواد (دروس) هر یک از رشته های شغلی و جزئیات مربوط درجدول نیازهای استخدامی درج شده است.

چگونگی ثبت نام: داوطلبان گرامی پس ازمطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از صبح روز شنبه مورخ 96/7/01 حداکثر تا ساعت 24 مورخ 96/07/12 از طریق سایت اینترنتی اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

داوطلبان می بایست مبلغ 660/000 (ششصد  و شصت هزار) ریال را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (سامانه خرید کارت ثبت نام) و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند.

*** محل تولد داوطلب باید استان اردبیل باشد.

زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون (مشاهده)

1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون بصورت اینترنتی از تاریخ 1396/07/23 لغایت 1396/07/25 انجام خواهد پذیرفت.

2- آزمون در روز جمعه مورخ 1396/07/28 برگزار خواهد شد. ساعت و آدرس حوزه آزمونبر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.

3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگان ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر این صورن از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.

جدول نیازهای استخدامی و مواد امتحانی
ردیف شغل رشته تحصیلی گرایش مقطع تعداد (نفر) مواد آزمون
1 کارشناسی برق برق قدرت- الکترونیک- کنترل و ابزار دقیق کارشناسی یا بالاتر 13 زبان تخصصی- مدارهای الکتریکی- ماشین های الکتریکی- الکترونیک- بررسی سیستم های قدرت- کنترل خطی- ابزاردقیق- حفاظت و رله
2 کارشناس مکانیک مکانیک حرارت و سیالات- بهره برداری نیروگاه- تاسیسات حرارتی و برودتی- ساخت و تولید کارشناسی یا بالاتر 16 زبان تخصصی- استاتیک و مقاومت مصالح- ترمودینامیک- انتقال حرارت- دینامیک و ارتعاشات- مکانیک سیالات و ماشین های دوار- بهره براداری از تجهیزات نیروگاه ها
3 کارشناس اپراتور شیمی شیمی کلیه گرایش ها کارشناسی یا بالاتر 10 زبان تخصصی- انتقال حرارت و ترمودینامیک- مکانیک سایلات- شیمی تجزیه- شیمی فیزیک- خوردگی- تصفیه آب و پساب صنعتی

در صورت بروز مشکل با شماره 32899041-041 تماس حاصل نمایید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=853726
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k