• ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
  • 2k نظر «نمایش»

استخدام بانک ایران زمین

استخدام بانک ایران زمین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱,۹۲۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

استخدام بانک ایران زمین 

بانک ایران زمین در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. بانک ایران زمین بطور معمول نیروی مورد نیاز خود را از طریق انتشار فراخوان دعوت به همکاری در سایت و یا از طریق برگزاری آزمون کتبی، و طی مراحل مصاحبه و گزینش جذب می نماید.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دعوت به همکاری بانک ایران زمین - 30 مرداد 1402

آگهی 30 مرداد 1402: دعوت به همکاری بانک ایران زمین در سال 1402
بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز حوزه فناوری اطلاعات در واحدهای ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 12 شهریور 1402 می باشد.

دانلود کتاب جامع راهنما مصاحبه‌های استخدامی به همراه نکته و تست

شرایط عمومی
تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
توجه: به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تبصره 1: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانائی انجام کار الزامی است.
تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تائید پزشک معتمد)
نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 تمام می باشد.
متقاضیان باید بومی و ساکن استان تهران باشند.
تبصره 2: بومی به شخصی اطلاق می گردد که دارای حداقل یک شرط از سه شرط ذیل باشد:
محل تولد وی یکی از شهرهای استان تهران باشد.
حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان تهران ساکن بوده باشد (با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری داوطلب استخدامی)
حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان و یا دانشگاه) را بصورت متوالی در یکی از شهرهای استان تهران طی کرده باشد.
نکته بسیار مهم: کلیه داوطلبان پذیرفته شده هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی (یا گواهینامه موقت معتبر) می باشند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.
استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک می باشد. لذا ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می‌باشد.
نحوه ثبت نام – دریافت کد رهگیری – مهلت ثبت نام
ثبت نام: صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (در صورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
دریافت کد رهگیری: برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
مهلت ثبت نام: از روز یکشنبه مورخ 1402/05/29 لغایت پایان روز یکشنبه مورخ 1402/06/12 می باشد.
دریافت کد رهگیری: برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
تبصره 2: پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
تبصره 3: ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
توجه: لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

دانلود کتاب جامع راهنما مصاحبه‌های استخدامی به همراه نکته و تست

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری
فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه (برای آقایان)
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
فایل رزومه
توجه: حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif و رزومه pdf ذخیره شده باشد.
شرایط و ضوابط اختصاصی شغل

رشته‌های مورد تائید صرفاً در مقاطع کارشناسی و یا بالاتر دانشگاه دولتی /آزاد
مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایشها)
مهندسی نرم افزار (کلیه گرایشها)
مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط 

جدول شرایط (مشاهده)
شرایط و ضوابط اختصاصی شغل
ردیف عنوان شغلی (آقا و خانم) حداقل سابقه كار مرتبط حداکثر سن رشته های مرتبط تخصص‌های موردنیاز
1 کارشناس پشتیبانی نرم افزار حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط 32 سال مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) - آشنایی با قوانین و مقررات بانکی
- مسلط به کار با نرم افزارهای بانکی‌
- آشنایی با برنامه‌ نویسی
- مسلط به کار با دیتا بیس‌ها
- آشنایی با ITI1
- مسلط به نرم افزارهای Office
- تسلط به زبان انگلیسی(متوسط به بالا)
2 کارشناس توسعه نرم افزار حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط حداکثر 32 مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) - مسلط به مفاهیم شیء گرایی -تجربه در UI/UX -تسلط به استفاده از APIها و وب سرویس ها‌
-آشنایی با مفاهیم Material Design -داشتن نمونه کار قابل ارائه -شنایی با GIT -برنامه نویس asp.net -ASP.Net ، .Net Core -سلط به یکی از یایگاه داده SQL Server یا oracle -تسلط به Web Services و Web APIs -تسلط کامل به برنامه نویسی تحت وبAsp.net Core و یا زبان# C -تسلط به Mvc و مفاهیم OOP و اصول حرفه ای طراحی و برنامه نویسی تحت وب - آشنا به HTML5 ،CSS5 ، Java Scripts ،J Query ، ootstrap -مسلط به GIT پیشرفته -توانایی تجزیه و تحلیل -داشتن روحیه کار تیمی
3 کارشناس برنامه نویس ASP.net 1 سال 30 سال مهندسی نرم افزار ( کلیه گرایش‌ها) - تسلط به مفاهیم شی گرایی - مسلط به Rest API - مسلط به GIT
- آشنایی با روش های توسعه نرم افزار به ویژه اسکرام و متدولوژی Agile - مسلط به SQL: توانایی کوئری نویسی و کار با پایگاه داده
- مسلط به ORM به ویژه Entity Framework: آشنایی با Dapper ، mighty - آشنایی با REDIS - آشنایی و توانایی کار با Docker - آشنایی با Unit Test و TDD - آشنایی به رویکرد DDD و معماری های مانند Event - Driven و CQRS و Micro Service و الگوهای طراحی - آشنایی با تکنولوژی Messaging مثل Rabbit MQ یا KAFKA - تسلط به زبان انگلیسی( متوسط به بالا)
4 کارشناس برنامه نویس فرایندی 1 سال 30 سال مهندسی نرم افزار ( کلیه گرایش‌ها) - تسلط به زبان برنامه نویسی جاوا یا asp.net - تسلط به طراحی و پیاده سازی در فریم ورک Camunda جهت استفاده در پروژه های بانکی -مدلسازی و اجرای فرایندهای نرم افزاری بانکی
- مسلط به مدل سازی فرایندهای کسب و کار با استاندارد BPMN 2.0 - مسلط به ابزارهای Camunda و Git و Camunda modeler
- آشنا به Activiti - مسلط به مفاهیم شی گرایی - ترجیحا دارای تجربه فعالیت در camunda - تسلط به زبان انگلیسی( متوسط به بالا)
5 کارشناس اسکرام مستر (scrum master) 1 سال 30 سال مهندسی نرم افزار ( کلیه گرایش‌ها) - پیاده‌سازی و نظارت بر فرآیندهای اسکرام در تیم فنی و محصول - پیگیری تسک ها و برنامه ریزی در روند توسعه محصول - هدایت کردن تیم فنی در راستای خود سازماندهی و همچنین ایجاد طرز تفکر چابک در تیم فنی - پیگیری و ایجاد هماهنگی بین کارهای مختلف توسعه محصول و تیم های مرتبط به یکدیگر - مشارکت با مالک محصول در تدوین، ایجاد و نگه‌داری بک‌لاگ محصول و اسپرینت ها و تهیه گزارش های آن - ایجاد فضای تعامل، همفکری، همکاری و ارتقای روحیه کار تیمی - مدیریت و برنامه ریزی انواع جلسات اسکرام (Daily Scrum ,Sprint Planning، Backlog Refinement، Sprint Review، Sprint Retrospective) - شناسایی نقاط ضعف و پیگیری حل مشکلات در روند فعالیت تیم محصول جهت رسیدن به اهداف محصول - همراهی با مالک محصول در تعریف User Stories - ارائه گزارشات از روندکار، بازدهی، سرعت تیم فنی و درصد پیشرفت محصول به مدیر محصول و مدیران ارشد - بررسی و تحلیل عملکرد تیم فنی و ارائه فیدبک به اعضای تیم فنی - تسلط به زبان انگلیسی( متوسط به بالا)
6 کارشناس پایگاه داده 1 سال 32 سال مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات - تسلط به سیستم‌عامل‌های Windows و Linux - تسلط به مدیریت (DBA) ، Tuning، HA، طراحی و راه‌اندازی انواع پایگاه داده‌ها مانند SQL Server ،MySQL, Oracle - آشنایی با ساختار و ابزارهای کلان داده‌ - آشنایی با متدهای query ساخت‌یافته و غیر ساخت‌یافته. - python - تسلط به پشتیبان گیری و بازیابی داده‌ها
7 کارشناس NOC 1سال 34 سال مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) و مهندسی مخابرات - آشنایی با مفاهیم ITIL و الزامات مطرح شده در استانداردها در خصوص مرکزداده - آشنایی با سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس و سرویس‌های پایه و پیشرفته مبتنی بر آن‌ها - توانائی شناسائی، تشخیص و ارزیابی مشکلات سرویس‌ها کسب و کار با استفاده از ابزار مانیتورینگ - تسلط بر مفاهیم CCNA و تجهیزات شبکه - تسلط بر مفاهیم پروتکل‌ها و ابزارهای مانیتورینگ از قبیل Zabbix, PRTG و سایر آشنایی با مفاهیم Virtualization and storage
8 مسئول دفتر مدیریت امور مهندسی زیرساخت 1سال 30 سال مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش‌ها) - سامانه مکاتبات - مایکروسافت آفیس در حد ICDL (علی الخصوص word, excel, powerpoint, Outlook) - آشنایی کامل با مفاهیم WBS از مبحث PMBOK - آشنایی کامل با استخراج گزارش از داده ها با ابزار Power BI
9 کارشناس برنامه ریزی استراتژیک - - مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط - تدوین نقشه استراتژی، جاری‌سازی استراتژی و استقرار نظام برنامه‌ریزی عملیاتی. - تهیه گزارش های تحلیلی از بیرون و درون سازمان با نگاه استراتژی و عملیات با هدف تصمیم سازی برای مدیران. -تهیه برنامه های عملیاتیِ استراتژی های تعیین شده با مذاکره با واحدهای ذیربط. - پایش دوره ای برنامه ها، ارزیابی اقدامات عملیاتی و بروزرسانی برنامه ها. -بررسی حوزه های مختلف کسب و کاری سازمان و ارایه راهکار با هدف تصمیم سازی برای ایجاد تغییر یا توسعه در حوزه های کسب و کاری و آماده سازی زیرساخت های آن. -آشنایی با مفاهیم مالی و اقتصادی و تحلیل های کسب و کاری و تجزیه و تحلیل صورت های مالی.
10 کارشناس مدیریت طرح و پروژه - - مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -تسلط بر فرآیندهای برنامه ریزی و کنترل فرآیند ارایه خدمات و محصول - توانمند در طراحی داشبوردهای مدیریتی - آشنا به فرآیند زمان سنجی، ظرفیت سنجی و امکان سنجی فرآیند ارایه خدمات و محصول -پیش‌بینی اهداف پروژه و اتمام آن‌ها -مسلط به فرآیند تدوین و پیاده‌سازی ساختار شکست کار و برنامه زمانبندی - آشنایی با مدیریت زنجیره تامین/ ایجاد تعامل اثربخش با کلیه واحدهای سازمانی - آشنایی با استاندارد PMBOK
11 کارشناس مطالعات بازار - - مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -انجام تحقیقات پیرامون بازار محصول یا خدمات مربوط به کسب و کار به صورت کمی یا کیفی -گردآوری داده ها از مشتریان، رقبا و شرایط بازار -ارزیابی اثر بخشی برنامه ها و استراتژی های بازاریابی -طراحی روش‌های تحقیق خاص مانند پرسشنامه -تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌ها برای شناسایی الگوها و راه‌حل‌ها با نرم‌افزار آماری -اطلاع از روندهای بازار جهت ارائه و اجرای بهترین شیوه‌ها -بحث در مورد نتایج تحقیقات با مشتریان و مدیران
12 کارشناس طراحی خدمات/ محصولات - - مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -ارزیابی طرح ها و کسب و کارها و تهیه گزارش ارزیابی کسب و کارها -انجام مطالعات اولیه امکان سنجی و تحقیقات بازار جهت طراحی محصول و ارایه خدمات جدید - تدوین طرح توجیهی براساس مطالعات و اهداف استراتژیک سازمان -آشنایی با مفاهیم مالی و اقتصادی و تحلیل های کسب و کاری و تجزیه و تحلیل صورت های مالی
13 کارشناس طراحی ساختار سازمانی - - مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط -توانمندی در ارایه ساختار، روش و دستورالعمل های سازمانی -آشنا به مدل های مدیریت و تضمین کیفیت -توانمندی در مدلسازی و راهکارهای بهبود فرآیند، ساختار و سازماندهی -آشنا به مدل های EFQM و ITIL و ساختارهای حاکمیت سازمانی

اطلاعات آگهی

  مشاهده متن کامل آگهی 


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 12 شهریور 1402


منابع آگهی:
دانلود کتاب جامع راهنما مصاحبه‌های استخدامی به همراه نکته و تست


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت بانک ایران زمین کلیک نمایید

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 11 تیر 1402: تمدید مهلت دعوت به همکاری بانک ایران زمین در سال 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ مهلت دعوت به همکاری بانک ایران زمین تا 14 تیرماه 1402 تمدید شد.

دعوت به همکاری بانک ایران زمین

آگهی 4 تیر 1402: دعوت به همکاری بانک ایران زمین در سال 1402
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای عنوان شغلی مربوطه، براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 10 تیر ماه 1402 تا 14 تیرماه 1402 می باشد.

دانلود کتاب جامع راهنما مصاحبه‌های استخدامی به همراه نکته و تست

شرایط عمومی (مشاهده)
تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
توجه: به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تبصره 1: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانائی انجام کار الزامی است.
تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تائید پزشک معتمد)
نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 تمام می باشد.
نکته بسیار مهم: کلیه داوطلبان پذیرفته شده هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی (یا گواهینامه موقت معتبر) می باشند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.
استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک می باشد. لذا ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می‌باشد.
نحوه ثبت نام، دریافت کد رهگیری و مهلت ثبت نام (مشاهده)
ثبت نام: صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (در صورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
دریافت کد رهگیری: برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
مهلت ثبت نام: از روز پنجشنبه مورخ 1402/04/01 لغایت پایان روز شنبه مورخ 1402/04/14 می باشد.دریافت
کد رهگیری: برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
تبصره 2: پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
تبصره 3: ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
توجه: لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

دانلود کتاب جامع راهنما مصاحبه‌های استخدامی به همراه نکته و تست

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری (مشاهده)
فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
فایل رزومه
توجه: حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif و رزومه pdf ذخیره شده باشد.
شرایط و ضوابط اختصاصی شغل (مشاهده)

رشته‌های مورد تائید صرفاً در مقاطع کارشناسی و یا بالاتر دانشگاه دولتی /آزاد
مهندسی برق، كامپیوتر یا IT (كلیه گرایش‌ها غیر از برق قدرت)

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل آگهی در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آگهی

  مشاهده متن کامل آگهی 


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 14 تیر 1402


منابع آگهی:
دانلود کتاب جامع راهنما مصاحبه‌های استخدامی به همراه نکته و تست


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت بانک ایران زمین کلیک نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=38090
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 2k