• ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • 22k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری های کشور

استخدام شهرداری های کشور (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۱,۸۱۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۲ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ الی ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

آخرین وضعیت: در حال ثبت نام

استخدام شهرداری 1403

شهرداری های 17 استان در سال 1403 آزمون استخدامی برگزار می‌کنند. در ادامه به منظور اطلاع از شرایط و نحوه بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری های استان های خراسان‌جنوبی، زنجان، سیستان‌وبلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی، هرمزگان، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان این صفحه را همواره پیگیری نمایید.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

برخی از نکات مهم آزمون

- نکات مهم الحاقیه
تغییر در تقویم آزمون
- مهلت ثبت نام در آزمون تا روز 15 فروردین ماه 1403 می باشد.
- زمان برگزاری آزمون به روز 10 خرداد ماه 1403 موکول گردید.
تعداد 10 استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان به استان‌های مورد جذب اضافه شدند.
سایر استان های مورد نیاز: خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی، هرمزگان
نکته مهم (1): داوطلبانی که در بخش اول ثبت نام این آزمون، اقدام به ثبت نام نموده اند، میتوانند از بین شغل محل های قبلی و شغل محل های الحاقیه، اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نموده و امکان ویرایش همه اطلاعات خود را خواهند داشت.
نکته مهم (2): داوطلبانی هم که با توجه به اطلاعات الحاقیه، قصد ثبت نام جدید در این آزمون را دارند، صرفا از بین شغل محلهای موجود در الحاقیه، امکان انتخاب خواهند داشت.
داوطلبانی که قبلا ثبت نام نموده و هزینه آزمون را پرداخت نموده اند، از پرداخت مابه التفاوت معاف میباشند.
- نکات مهم دفترچه
شغل محل:
برای این آزمون یک شغل محل اصلی (اجباری) و حداکثر سه شغل محل دیگر (اختیاری) قابل انتخاب می باشد.
نکته: محل‌های انتخابی یک داوطلب، همگی مربوط به شغل انتخاب شده و در یک استان خواهد بود.
حداقل سن 20 و حداکثر سن 40 سال و برای متقاضیان با مدرک دکتری 45 سال می باشد.
شرایط سنی متقاضیان شغل کاردانی و کارشناسی آتش‌نشانی به شرح زیر اعلام شده است:
دارا بودن حداکثر 30 سال تمام برای دارندگان مدرک کاردانی و حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر
نکته: ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.
مقاطع تحصیلی و رشته‌های تحصیلی مجاز:
فارغ‌التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای آزمون یکسان باشد.
مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نمی باشد.
شرط معدل: ندارد
شرط بومی:
همه داوطلبان واجد شرایط میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند اما به نمره مکتسبه کتبی داوطلبان بومی شهرستان امتیاز بومی تعلق پیدا می کند. البته مراکز استانها استثنا هستند و همه داوطلبان با هم برابر هستند و هیچ فردی امتیاز بومی ندارد حتی اگر بومی مرکز استان باشد.
مواد آزمون:
این آزمون شامل دو بخش مواد آزمون عمومی و مواد آزمون تخصصی به تفکیک هریک از عناوین شغلی می باشد.
جهت مشاهده مواد آزمون عمومی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده مواد آزمون تخصصی اینجا کلیک نمایید.

استخدام شهرداری ها

آگهی 26 اسفند 1402: آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های 10 استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، انجام می گیرد. قابل ذکر است در مرحله قبلی ثبت نام آزمون استخدامی برای استان های "خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان" انجام شد.
مهلت ثبت نام تا 15 فروردین 1403 می باشد.

تذکر: داوطلبانی که در بخش اول ثبت نام این آزمون، اقدام به ثبت نام نموده اند، میتوانند از بین شغل محل های قبلی و شغل محل های الحاقیه، اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نموده و امکان ویرایش همه اطلاعات خود را خواهند داشت.
داوطلبانی هم که با توجه به اطلاعات الحاقیه، قصد ثبت نام جدید در این آزمون را دارند، صرفا از بین شغل محل های موجود در الحاقیه، امکان انتخاب خواهند داشت.

شرایط عمومی
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلامی یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
دارا بودن دانشنامه / گواهینامه موقت فراغت از تحصیل برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛ 
دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون بکارگیری شهرداری های ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون بکارگیری، حداکثر تا یک سال (12 ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به شهرداری ها اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند بکارگیری آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی می شود. همچنین انعقاد قرارداد کار معین در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشد.
داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند؛
عدم اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روانگردان؛
نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاه های اجرایی باشند؛ 
دارا بودن حداقل بیست (20) سال (متولدین قبل از 1382/07/26) تمام برای کلیه داوطلبان و حداکثر چهل (40) سال (متولدین بعد از 1362/07/26) تمام برای دارندگان مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و چهل و پنج (45) سال (متولدین بعد از 1357/07/26) تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری براساس بند الف ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری.
تبصره 1: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
تبصره 2: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر در «بند ذ» اضافه خواهند شد؛
پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها؛ 
به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5) سال مشروط به اینکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند، بالای 2.5 نباشد؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوان ی جمعیت)
تبصره 3: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود. 
شرایط اختصاصی
رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل خواهد بود. مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.
مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره 1: مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نمی باشد.
داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون یکسان باشد. در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت "همه گرایش ها" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند و در صورتی که یک رشته تحصیلی با عبارت "بدون گرایش" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت شده باشد، صرفا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مد نظر می باشد. بدیهی است در هر مرحله از فرآیند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره 2: چنانچه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنابر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته های تحصیلی دانشگاهی، تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ این تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش می باشد.
معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون بکارگیری کتبی پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
تبصره 3: دارندگان معافیت پزشکی، حق ثبت نام در رشته شغلی مشاغل عملیاتی آتش نشانی (آتشنشان) را ندارند.

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شهرداری ها
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

الزامات و سهمیه های قانونی

الف) سهمیه ایثارگران
- جذب ایثارگران مورد تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق شرکت در آزمون و از محل سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد از مجموع مجوزهای هر یک از دستگاه های اجرایی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می پذیرد:
با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه بکارگیری مربوط به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشخص گردیده است. داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 25 درصد را انتخاب نمایند.
ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه بکارگیری 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهرهمندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید گردد. در صورت عدم تأیید بنیاد مذکور داوطلبان مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی باشند.
جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می باشند.
آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کارافتاده کلی، آزادگان از کارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه 25 درصد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد پذیرفته می شوند، می توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهرهمند گردند.
سهمیه بکارگیری مربوط به مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 5 درصد را انتخاب نمایند.
کسب حد نصاب نمره آزمون کتبی برای مشمولین سهمیه 25 و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمی باشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه ها در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
بکارگیری مازاد بر سهمیه بکارگیری (25 درصد و 5 درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از معرفی افراد به مرحله ارزیابی تکمیلی در همان شغل محل جنسیت امکان پذیر می باشد.
تذکر:
معرفی نهایی ایثارگران در سهمیه بکارگیری مربوط به آنها صرفا از میان آن دسته از ایثارگران واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه ایثارگران صورت گرفته باشد.
در صورتی که داوطلب ایثارگری براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند بکارگیری خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
پس از انجام ارزیابی تکمیلی، اعلام نتایج نهایی داوطلبان بر مبنای سهمیه معرفی شده داوطلب، در مرحله ارزیابی تکمیلی انجام خواهد پذیرفت.
ب) سهمیه معلولین 
- جذب معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور از طریق شرکت در آزمون کتبی و از محل سهمیه قانونی سه (3) درصد (قانون جامع حمایت از معلولان) از مجموع مجوزهای هر یک از دستگاه های اجرایی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می پذیرد:
سهمیه بکارگیری مربوط به مشمولین سهمیه 3 درصد معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشخص گردیده است. داوطلبان معلول تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند.
معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن بکارگیری می شوند را داشته باشند.
بر اساس ماده (5) آیین نامه شماره 44178/88384 مورخ 1389/04/22 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، بکارگیری معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از ماموریت کاری آنها نباشد، بلامانع می باشد.
بکارگیری مازاد بر سهمیه بکارگیری 3 درصد معلولین در صورت کسب حد نصاب، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از معرفی افراد به مرحله ارزیابی تکمیلی در همان شغل محل جنسیت امکانپذیر می باشد.
تذکر:
معرفی نهایی معلولین در سهمیه بکارگیری مربوط به آنها صرفا از میان آن دسته از معلولین واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه معلولین صورت گرفته باشد.
در صورتی که داوطلب معلول براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند بکارگیری خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
پس از انجام ارزیابی تکمیلی، اعلام نتایج نهایی داوطلبان بر مبنای سهمیه معرفی شده داوطلب، برای مرحله ارزیابی تکمیلی انجام خواهد پذیرفت.
ج) سایر امتیازات
بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها)
داوطلبان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها) نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت می باشند. اولویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد. «نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی (مجموع وزن چهل درصد (%40) برای حیطه عمومی و شصت درصد (%60) برای حیطه تخصصی و اختصاصی) با ضریب «یک و چهاردهم» (1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.»
تذکر: امتیاز مطروحه پس از تعیین حد نصاب و قبل از معرفی افراد مشمول برای سایر مراحل بکارگیری، محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو (2) درصد، مجموعا حداکثر تا ده (10) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می شود.
تذکرات:
امتیازات مطروحه در بند فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون کتبی می باشد. 
امتیاز مطروحه پس از تعیین حد نصاب و قبل از معرفی افراد مشمول برا ی سایر مراحل بکارگیری، محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
با توجه به اینکه اعمال امتیازات فوق الذکر بر اساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان می باشد، در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، از سایر فرآیند بکارگیری حذف می شود.

مواد آزمون

الف) آزمون عمومی
زبان و ادبیات فارسی
معارف اسلامی
زبان انگلیسی عمومی
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
فناوری اطلاعات (مهارت های Word ،PowerPoint ،Excel ،Internet)
ریاضی و آمار
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش نهم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شهرداری ها
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

نحوه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ در مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)
+ دانلود الحاقیه استان‌های جدید


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 15 فروردین 1403
دریافت کارت آزمون: 7 خرداد 1403
زمان برگزاری آزمون: 10 خرداد 1403


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شهرداری ها
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


ثبت نام

نمونه سوالات

واحد آموزشی سایت ایران استخدام در جهت بهبود عملکرد، افزایش سطح علمی و آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان اقدام معرفی نمونه سوالات آزمون استخدامی شهرداری‌ ها نموده است.

نمونه سوالات آزمون استخدام شهرداری‌ ها

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شهرداری ها مشاهده
دانلود اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی مشاهده
دانلود جزوات و درسنامه های آموزشی مشاهده
سفارش کتاب درسنامه دروس عمومی ایران استخدام مشاهده
سفارش کتاب نمونه سوالات استخدامی 10 سال اخیر مشاهده

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=14080
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 22k