• ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس - سال ۹۴

استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس - سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس اینجا کلیک نمایید


خبر 21 خرداد 96: دعوت از پذیرفته شدگان ذخیره استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس سال 92 

قابل توجه داوطلبین باقیمانده در لیست ذخیره آزمون سال 1392 شرکت نفت ستاره خلیج فارس

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 21 اردیبهشت 96: اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله دوم استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

بر اساس تصمیمات اتخاذشده از آنجاكه تعدادی از داوطلبین همکاری در شرکت به دلایل مختلف از حضور در زمان مقرر خودداری نموده اند و يا در آموزشهاي تخصصي موفق نگرديده اند، به اطلاع آن تعداد از داوطلبین مرحله دوم لیست ذخیره ( به شرح اسامی پیوست) که بومی بوده و یا در شهر بندرعباس مقیم می باشند ( توضیح اینکه مشکل اقامت در شهر بندرعباس نداشته باشند) می رساند بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مقرر است کلاس­های آموزش مرحله دوم کارآموزان بلافاصله بعد از اتمام ماه مبارک رمضان در واحد آموزش پالایشگاه برگزار گردد،

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 15 مهر 95: اعلام اسامی ۹۰ برگزیده استخدامی پالایشگاه ستاره خلیج فارس (منبع: خبرگزاری تسنیم)

از شهریورماه سال 93 تا میانه مهرماه سال جاری، این تعداد جوان تحصیل کرده که حدود 400 نفر هستند، نه تنها مشغول به کار نشدند بلکه وزارت نفت، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت پالاش نفت ستاره خلیج فارس هیچ پاسخ روشنی به آنها و خانواده هایشان در خصوص سرنوشت استخدام آنها ندادند تا اینکه اسامی 90 برگزیده استخدامی این پالایشگاه از میان 400 برگزیده اولیه اعلام شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 12 مهر 95: زمان شروع دوره کارآموزی و آموزشی استخدامی شرکت نفت ستاره  

نظر به اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است با یاری خداوند سبحان دوره کارآموزی و آموزش گروه سوم داوطلبان عزیز از روز شنبه مورخ 95/08/01 در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس آغاز گردد، لذا از داوطلبان عزیز در لیست نفرات اعلام شده که کماکان مایل به همکاری در شرکت نفت ستاره خلیج فارس می باشند، درخواست میگردد رأس ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 95/08/01 در محل پالایشگاه نفت ستاره با همراه داشتن مدارک مشروحه ذیل به آدرس بندرعباس- کیلومتر 14 اسکله شهید رجایی- دوراهی خون سرخ- جنب پالایشگاه نفت بندرعباس مراجعه نمائید، بدیهی است عدم حضور در تاریخ ذکر شده بمنزله انصراف داوطلب از همکاری با این شرکت تلقی خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس- 28 مرداد 94

شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش HSE (ایمنی آتش نشانی، بهداشت و محیط زیست) در رشته های تحصیلی مرتبط (بشرح جدول ذیل) بصورت قراردادی مدت موقت و بصورت آزمایشی و بر اساس قانون کار و سازمان تأمین اجتماعی ، فقط از بین داوطلبان ذکور در الویت اول نیروهای بومی ساکن بندرعباس (ترجیحاً دارای حداقل ۲ تا ۳ سال سابقه کار مرتبط) از طریق برگزاری مصاحبه فنی/تخصصی دعوت به همکاری می نماید.
داوطلبان واجد شرایط در صورت تمایل لازم است، مدارک مورد نیاز اعلام شده را همراه با فرم تکمیل شده پیوست از طریق پست پیشتاز حداکثر تا تاریخ 94/05/31 به صندوق پستی ۱۹۱۹۸۳۸۴۱۱ ارسال نمایند.
بدیهی است به مدارک ناقص و یا مدارک تحصیلی غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً هرگونه اطلاع رسانی بعدی از طریق سایت اعلام خواهد شد. (داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مشابه آن در بسیج الزامی است) لطفا فرم استخدام را از قسمت آلبوم تصاویر , قسمت استخدام تهیه و تکمیل بفرمایید .
مشخصات :
۱کارشناس /کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی( آتش نشانی ) – تعداد مورد نیاز ۲ نفر حداکثر سن ۳۵ سال
۲کارشناسی/کارشناس ارشد بهداشت حرفه ای – تعداد مورد نیاز ۲ نفر حداکثر سن ۳۵ سال
۳کارشناسی / کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست    – تعداد مورد نیاز ۱    نفر حداکثر سن ۳۵ سال
۴ کارشناسی/ کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی    – تعداد مورد نیاز ۱ نفر حداکثر سن    ۳۵ سال
۵ کارشناسی/ کارشناسی ارشد بهداشت و تغذیه    – تعداد مورد نیاز ۱    نفر حداکثر سن ۳۵ سال
مدارک مورد نیاز :
۱. تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲ . تصویرسوابق کار
۳.تصویرکارت پایان خدمت/ معافیت دائم
۴. تصویر کارت ملی

 جهت دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس اینجا کلیک نمایید

https://iranestekhdam.ir/?p=619794
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد