• ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

مشکلی در استخدام افراد دارای معافیت پزشکی نیست

مشکلی در استخدام افراد دارای معافیت پزشکی نیست

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اصلاح نظام جامع اداری در دستور کار دولت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرده است: مشکلی در استخدام افراد دارای معافیت پزشکی نیست.

اصلاح نظام جامع اداری در دستور کار دولت
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، گفت: اصلاح نظام جامع اداری کشور در دستور کار دولت دوازدهم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جمشید انصاری در جمع خبرنگاران گفت: بر این اساس قرار است ما به سمت جوان‌تر کردن مدیریت کشور در همه سطوح پیش برویم.

انصاری با بیان اینکه در سطح ادارات کشور حدود ۹۰ هزار مدیر در سطوح مختلف وجود دارد گفت:اگر ۵ سال سن مدیریت کشور را جوان‌تر کنیم شاهد تحرک، پویایی و ابتکار عمل بیشتری خواهیم بود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی افزود: بهره گیری بیشتر از ظرفیت زنان بخصوص در پست‌های مدیریتی از دیگر محورهای این برنامه است و قرار است ظرفیت مدیران زن در ادارات کشور به ۲۰ درصد و در یک زمان مشخص دیگر به ۳۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه مقررات زدایی، حذف مقررات زائد، توسعه دولت الکترونیک از محورهای دیگر این طرح است افزود: افزایش بهره وری و استفاده از حداکثر ظرفیت اداری و انسانی دستگاههای اجرایی از محورهای اجرایی این برنامه خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کسانی که معافیت پزشکی دارند برای استخدام شدن در ادارات دولتی و خصوصی دچار مشکل می‌شوند گفت: استفاده از کسانی که دارای معافیت پزشکی هستند و این معافیت مانع انجام وظیفه شغل تخصصی آن‌ها نمی‌شود در دستگاه دولتی منع قانونی ندارد و ما در اعلامیه‌های استخدامی خود یکی از شروط متولدین مرد متقاضی را داشتن کارت پایان خدمت، معافیت پزشکی و یا کفالت اعلام می‌کنیم.

وی گفت: البته ممکن است کسی دچار کم بینایی باشد و طبیعی است که برای مشاغلی نظیر تایپ مناسب تشخیص داده نشود و بهتر است از این شخص در مشاغل متناسب با شرایط جسمانی وی استفاده شود که البته این موارد بسیار محدود است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی نیروی خود را با ضوابط خاص خود بکار می‌گیرد و ما نمی‌توانیم به آن‌ها امر و نهی کنیم گفت: اتفاقا یکی از مشکلات ما با بخش خصوصی بکار گیری فراریان از خدمت است.

انصاری افزود: ما همچنین در دولت بر اساس قانون باید سه درصد سهمیه استخدامی خود را به معلولان اختصاص دهیم که این اتفاق در دولت می‌افتد./

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=796724
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k