• ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

آخرین خبر از حقوق ایثارگران ۱۴۰۳

آخرین خبر از حقوق ایثارگران ۱۴۰۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آخرین خبر افزایش حقوق جانبازان و ایثارگران

حقوق ایثارگری به افرادی تعلق می‌گیرد که حداقل یک سال حضور در جبهه داشته باشند و سپس تاییدیه لازم را از بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفته و کارت ایثارگری خود را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر این اساس ایران استخدام در این صفحه اطلاع‌رسانی های لازم را در مورد اخبار حقوق ایثارگران انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

میزان افزایش حقوق ایثارگران

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرده است: تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان 20 درصد افزایش داشته است. 

نحوه دریافت حقوق ایثارگران سپاه

جهت دریافت حقوق ایثارگران سپاه ابتدا باید از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار درخواست خود را ثبت نموده و پس از طی فرایندهای داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت ایثارگری چاپ شده و از طریق پست به درب منزل جامعه هدف ارسال می گردد.

 نکات مهم دریافت حقوق ایثارگری سپاه

افرادی که حین خدمت وظیفه عمومی، احتیاط و ذخیره به سبب انجام وظیفه یا شرکت در عملیات رزمی و یا قیود خدمتی شهید یا فوت یا معلول شوند، حقوق ایثارگری سپاه و مستمری آنان پرداخت خواهد شد.

در صورتی که مشمولین قبل از ورود به خدمت وظیفه از کارمندان یا یا سازمان‌های تابع یا وابسته به دولت بودند و آخرین حقوق دریافتی آنان از سازمان‌های مربوط از میزان حقوقی که برابر این قانون به آنان تعلق می‌گیرد بیشتر باشد، حقوق آن ها بر اساس آن حقوق بیشتر پرداخت خواهد شد.

نحوه دریافت حقوق ایثارگران ارتش

حقوق ایثارگری ارتش برای تمام رزمندگان ارتشی که 3 ماه به بالا سابقه خدمت در جبهه دارند تعلق می گیرد.

افرادی که هنوز کارت ایثارگری ارتش را ندارند باید به آخرین یگان مخل خدمت مراجعه نمایند و پس از طی شدن مراحل اداری این حقوق کارت ایثارگری ارتش برای آنها از تهران صادر می شود.

نحوه دریافت حقوق ایثارگران ناجا

افراد برای دریافت حقوق ایثارگری نیروی انتظامی لازم است اطلاعات خود را در سامانه ایثارگری ناجا بارگذاری کرده و کارت خود را دریافت نمایند. پس از دریافت تاییدیه های لازم کارت ایثارگری منتشر شده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

لازم به ذکر است: حقوق ایثارگری ناجا برای افزاد بازنشسته به این صورت است که این عزیزان باید به آخرین یگانی که کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده اند مراجعه کنند.

آخرین اخبار حقوق ایثارگران

در ادامه "آخرین اخبار حقوق ایثارگران و جانبازان" بصورت لحظه به لحظه توسط کارشناسان ایران استخدام اطلاع رسانی می‌گردد، شما می‌توانید با زدن بر روی عنوان هر خبر، جزئیات کامل آن را مشاهده نمایید.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
پرداخت مابه‌التفاوت کمک معیشت فروردین ایثارگران

پرداخت مابه‌التفاوت کمک معیشت ایثارگران در انتظار آیین نامه محمود پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت ایرنا در خصوص افزایش حقوق ایثارگران نیز بیان کرد: امسال برای اولین بار افزایش‌های قانونی حقوق ایثارگران در فروردین ماه اعمال شد. معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: افزایش حقوق شهدای غیرمستخدم مردمی و جانبازان تبصره یک معادل ۲۰ درصد براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، افزایش حقوق شهدای دستگاه‌های اجرایی مط...

مشاهده بیشتر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
جزئیات پرداخت پاداش پایان خدمت و معوقات ایثارگران

مستمری والدین شهدا افزایش می یابد مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح جزئیات افزایش حقوق ایثارگران گفت: مستمری والدین شهدا به ۱۵ میلیون تومان رسید. به گزارش ایسنا، سید باقر سیدرضایی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ با تلاش و پیگیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت توسعه بنیاد شهید و همکاری سازمان برنامه و بودجه، ۳۵ هزار میلیارد ریال برای پرداخت پاداش پایان خدمت ایثارگران پیش‌بینی...

مشاهده بیشتر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
میزان افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 چقدر است؟

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟ به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال 1403، حقوقشان را در فروردین با افزایش 35 درصدی دریفت کردند. وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از 7 میلیون تومان...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2858243
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k