• ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

آزمون استخدامی طرح شهید همدانی

آزمون استخدامی طرح شهید همدانی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدام طرح شهید همدانی

 

در دولت سیزدهم و با نامگذاری مجوزهای استخدامی به نام شهدا، طرح شهید همدانی به منظور جذب و استخدام نیروی مورد نیاز دستگاه های اجرایی؛ به استان های سراسر کشور ابلاغ شده است. در ادامه به منظور اطلاع از شرایط و نحوه بکارگیری، این صفحه را همواره پیگیری نمایید.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون استخدامی طرح شهید همدانی

خبر 24 دی 1402: خبر برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید همدانی

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: این استان مجوز جذب ۳۰ نفر را در قالب طرح شهید همدانی دارد.

ناهید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای طرح استخدامی شهید همدانی، اظهار کرد: براساس بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور سازمان اداری و استخدامی در ۹ نامه به برخی وزارتخانه و سازمان‌ها، اجازه جذب نیروی پیمانی داده است.

وی با بیان اینکه جذب نیروها در قالب طرح شهید همدانی و به‌صورت پیمانی خواهد بود، افزود: این طرح به مدت یک سال از تاریخ صدور، فرصت اجرا و جذب دارد و جذب نیروها با آزمون‌های جامع فراگیر استخدامی و تحت نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود.

او ادامه داد: سازمان‌های بنیاد شهید در سراسر کشور اجازه جذب ۲۰۰ نفر نیروی پیمانی را دارند که سهمیه استان زنجان ۶ نفر است. ۹ نفر نیز از سهمیه ۶۰۰ نفری بانک کشاورزی به استان زنجان اختصاص دارد و از ۱۹ سهمیه استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نفر در این استان جذب خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه استان زنجان در مجموع ۳۰ نفر سهمیه جذب دارد، اظهار کرد: در این طرح هشت نفر در اداره‌ کل راه و شهرسازی، ۲ نفر در بانک مسکن و چهار نفر در بانک ملی جذب خواهند شد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب طرح شهید همدانی ۲۵۹۷ نفر جذب می‌شوند، افزود: استان زنجان سهمیه جذبی در انتقال خون، اداره‌ کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد. 

او اضافه کرد: اطلاعات دقیق درباره شرایط عمومی و تخصصی آزمون در فراخوانی به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است بر اساس اخبار منتشر شده در آبان ماه، روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرده بود: مجوز استخدامی ایثارگران شهرداری‌های کشور با همکاری دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد 93 نفر در قالب طرح شهید همدانی صادر شد. زمان برگزاری آزمون توسط این سازمان و بنیاد شهید و امو ر ایثارگران اعلام خواهد شد.

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2830695
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k