• ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
  • 2k نظر «نمایش»

آموزش بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام دبیری در سامانه کارا

آموزش بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام دبیری در سامانه کارا

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱,۶۱۶ (نمایش)

آموزش بارگذاری مدارک استخدامی آموزش و پرورش
(دبیر و هنرآموز)

 
ضمن عرض تبریک ایران استخدام خدمت داوطلبان آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش، متقاضیان دعوت شده به مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرایند سنجش و ارزیابی تکمیلی لازم است جهت اقدامات بعدی به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) مراجعه نموده و اعلام آمادگی کنند. بر این اساس ایران استخدام نحوه بارگذاری مدارک در سامانه کارا را بصورت کامل آموزش داده است.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

سامانه کارا

داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظف هستند بر اساس اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش و همچنین سامانه گزینش و استخدام (کارا) در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

عدم مراجعه به سامانه در معلت تعیین شده جهت تکمیل "نمون‌برگ های خوداظهاری" به منزله انصراف از استخدام آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

اطلاعیه اعلام نتایج

نکته مهم: داوطلبان می‌بایست از روز سه شنبه 29 خردادماه تا تاریخ 3 تیرماه نسبت به بارگذاری مدارک خوداظهاری خود اقدام نمایند.

فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت.

جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

سامانه کارا

آموزش تصویری بارگذاری مدارک

داوطلب پذیرفته شده در مرحله اول آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش، می‌بایست از روز سه شنبه 29 خردادماه حداکثر تا تاریخ 2 تیرماه با مراجعه به درگاه سامانه مای مدیو (بخش گزینش و استخدام کارا) جهت تکمیل کاربرگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید.

در ادامه آموزش تصویری بارگذاری مدارک خوداطهاری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز در سامانه کارا ارائه شده است، جهت مشاهده، این صفحه را تا انتها بررسی نمایید.

 

قدم اول: ورود به سامانه

پس از ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش از طریق سامانه کارا، صفحه زیر برایتان قابل مشاهده خواهد شد.

بخش ورود والدین/عموم/فرهنگیان (ورود از درگاه دولت) را انتخاب نمایید.

 

قدم دوم: ورود به درگاه دولت

در این مرحله پنجره ملی خدمات هوشمند دولت باز می‌شود.

شماره تلفن همراه و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه ارسال رمز یکبار مصرف بزنید تا پیامک رمز ورود برایتان ارسال شود.

 

قدم سوم: کد تایید

پس از زدن بر روی ارسال رمز یکبار مصرف، و ارسال کد تایید پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از طریق پیامک، کد ارسال شده را وارد نمایید.

توجه داشته باشید تا در زمان تعیین شده کد را بزنید.

 

قدم چهارم: احراز هویت داوطلب

در این مرحله احراز هویت داوطلب انجام می‌پذیرد.

در فیلدهای مربوطه، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد نمایید و سپس بر روی ثبت اطلاعات بزنید.

توجه داشته باشید: کد ملی وارد شده باشد 10 رقمی باشد.

اطلاعات تکمیلی بارگذاری مدارک

پس از انجام احراز هویت و ورود به سامانه، برای هر داوطلب حساب کاربری شخصی ایجاد خواهد شد.

 

نکته اول

اطلاع رسانی برخی موارد (زمان، مکان مراجعه و ...) از طریق حساب کاربری داوطلب صورت می‌پذیرد اما در بخش "اطلاعیه‌ها" در سامانه نیز موراد عمومی برای همه داوطلبان بارگذاری خواهد شد.
داوطلبان جهت کسب اطلاع از فرایند انجام امور ضروری، همواره به بخش اطلاعیه‌ها در سامانه کارا مراجعه نمایند.

نکته دوم

تاکید می‌شود داوطلبان قبل از شروع فرایند تکمیل نمون‌برگ‌های خوداظهاری، تمامی اسناد و مدارک لازم را جمع آوری نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌ها و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

نکته سوم

اطلاعات بارگذاری شده نادرست (سهوی یا عمدی) و یا عدم بارگذاری مدارک و مستندات لازم و یا بارگذاری اشتباه در جای دیگری از سامانه کارا، ترتیب اثر داده نمی‌شود و مسئولیت به عهده داوطلب است.
محل بارگذاری مدارک، باتوجه به نوع مارکی که باید بارگذاری شود، در سامانه کارا برای معرفی شدگان مشخص شده است.

نکته چهارم

اطلاعات بارگذاری شده در درایو شخصی داوطلب به منزله تکمیل اطلاعات نبوده و مورد بررسی نخواهد گرفت، بنابراین تاکید می‌شود که مدارک و مستندات باید در محل خواسته شده از داوطلب به درستی و صحیح بارگذاری شود.

مراحل چهارگانه

مراحل چهارگانه «بررسی مدارک، معاینات پزشکی، سنجش و ارزیابی تکمیلی و گزینش» در ادامه بصورت خلاصه شرح داده شده است:

 

مرحله اول: تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری مدارک

داوطلب لازم است در زمان تعیین شده در بخش تذکر مهم، با ورود به سامانه گزینش و استخدام (کارا) در کارپوشه تعریف شده برای وی، نسبت به تکمیل نمون برگ های خوداظهاری و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک لازم اقدام نمایند.
عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد. بر این اساس داوطلب از فرایند استخدام در آموزش و پرورش حذف خواهد شد.
با توجه به اینکه مقرر است تکمیل نمون‌برگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه گزینش و استخدام (کارا) انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان تعیین شده به سامانه مذکور مراجعه نموده و نسبت به تکمیل دقیق نمون‌برگ اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
ضروری است از نمون برگ اطلاعات فردی تکمیل شده یک نسخه پرینت تهیه شده و ضمن الصاق یک قطعه عکس پرسنلی به آن، پرینت مزبور در مرحله بررسی اسناد و مدارک تحویل همکاران گزینش گر مستقر در محل شود.

جهت مشاهده توضیحات کامل مراحل چهارگانه اینجا کلیک نمایید.

جهت مشاهده دو مرحله دیگر که مربوط به فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش می‌باشد، اینجا کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز تکمیل نمون‌برگ‌ها

مدارک مورد نیاز جهت تکمیل نمون‌برگ‌های سامانه گزینش و استخدام (کارا) و زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان و بررسی شرایط احراز، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر است:

 

اصل و تصویر شناسنامه پدر و فرزندان
اصل شناسنامه و کارت ملی
اصل و تصویر سند ازدواج برای داوطلبان متأهل (مطابق مفاد دفترچه آزمون)
اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)
اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ٥ درصد ایثارگران
اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند)
اصل گواهی مربوط به فعالیت های آموزشی، پژوهشی و جهادی و.. مطابق مفاد دفترچه آزمون
جهت مشاهده توضیحات کامل مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید.

 

نمون‌برگ‌های مورد نیاز جهت تکمیل و بارگذاری مدارک خوداظهاری، در صفحه "مدارک و فرم‌های مصاحبه استخدامی" آموزش و پرورش ایران استخدام گردآوری شده است، جهت دانلود نمون‌برگ‌ها به لینک زیر مراجعه نمایید.

دانلود نمون‌برگ‌ها

ویدیو آموزش بارگذاری مدارک

در این بخش نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش در قالب ویدئو ارائه شده است. داوطلبان دعوت شده به مرحله بررسی مدارک جهت تسلط کامل می‌توانند ویدیو را مشاهده نمایند.

کتاب ارزیابی تکمیلی و مصاحبه

کارشناسان ایران استخدام، کتاب جامع راهنمای ارزیابی آموزش و پرورش را جهت آموزش صفر تا صد تمام رویدادهای مصاحبه آماده نموده اند. این کتاب به صورت جامع به توضیح هر یک از مراحل ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش و همچنین تشریح اهمیت و نحوه اجرای هر مرحله پرداخته است.

منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2781605
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 2k