• ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه علمی کاربردی

آگهی جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه علمی کاربردی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه علمی کاربردی

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

آگهی جذب سرباز امریه

آگهی 3 خرداد 1402: اعلام فراخوان جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی
به گزارش بازارکار از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرایی­سازی توافق فی­مابین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست­های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام مرداد سال جاری اقدام می کند.
دکتر صدر افزود: ثبت­نام مشمولین  متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت. امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای بکارگیری در حوزه­های مختلف اعم از ستاد مرکزی و واحدهای استانی دانشگاه و در رشته­های مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (تمامی گرایش‌ها)، زبان‌های خارجه (زبان و ادبیات انگلیسی و عربی)،  تربیت بدنی و مشاوره و روانشناسی، حقوق و روابط بین‌الملل، وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت محدود خواهد پذیرفت.
لازم به ذکر است علاقمندان می­توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم مراجعه کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت عتف مورد بررسی اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط منتخبان به ستادکل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد.

ثبت نام

پیش ثبت نام جذب امریه

آگهی 27 اسفند 1401: پیش ثبت نام جذب امریه سربازی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرایی‌سازی توافق فی‌مابین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه قصد دارد نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط برای جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در گروه‌های آموزشی مختلف برای سال 1402 اقدام نماید.
صدر افزود: بر این اساس واجدین شرایط در رشته‌های تحصیلی مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (تمامی گرایش‌ها). زبان‌های خارجه (زبان و ادبیات انگلیسی و عربی)، حقوق بین‌الملل و روابط بین‌الملل، وفق شرایط و ضوابط دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند به پرتال دفتر نوآوری، فناوری و تجاری‌سازی دانشگاه به نشانی مراجعه نموده و فرم پیش‌ثبت‌نام را تکمیل نمایند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در پایان افزود: دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی برخوردار از سوابق علمی و مهارتی مکفی، مشروط به بومی بودن و دارا بودن حد نصاب معدل (کارشناسی ارشد با حداقل معدل 15 و دکتری تخصصی با حداقل معدل ۱۶)، برای به‌کارگیری در حوزه‌های مرتبط ستاد مرکزی و واحدهای استانی دعوت به مصاحبه خواهند شد. 

قوانین و مقررات جذب متقاضیان امریه خدمت مقدس سربازی 

جهت تکمیل فرم کلیک نمایید

آگهی جذب سرباز امریه در دانشگاه علمی کاربردی

آگهی 14 بهمن 1401: فراخوان جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه علمی کاربردی 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش ایسنا، دکتر علی صدر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرایی سازی توافق بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست‌های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام اردیبهشت ماه سال 1402 اقدام می‌کند.
صدر افزود: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به‌کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی در رشته‌های مدیریت (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایش‌ها)، حسابداری (کلیه گرایش‌ها) وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌پذیرد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم مراجعه کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد پالایش اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط، منتخبان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2703080
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد