• ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب سرباز معلم در چندین استان

آگهی جذب سرباز معلم در چندین استان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب معلم وظیفه در آموزش و پرورش استان‌ها

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از اداره کل آموزش و پرورش، فراخوان جذب سرباز معلم 1403 در آموزش و پرورش چندین استان منتشر گردید. داوطلبان متقاضی مس توانند با زدن بر روی نام استان مورد نظر خود، متن کامل فراخوان را مشاهده نمایند.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

استان کرمانشاه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، فردین یاوری با اعلام این خبر، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، به منظور تأمین کادر آموزشی « گروه معلم» مدارس مناطق محروم وکمتر توسعه یافته از بین فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد « با اولویت کارشناسی ارشد» در رشته‌های مورد نیاز، تعدادی از مشمولین وظیفه را برای اعزام به مناطق مذکور به عنوان معلم وظیفه گزینش می‌نماید.
وی افزود: داوطلبان می توانند با ارائه دفترچه آماده به خدمت(برگه اعزام بدون مهر غیبت) که اعتبار آن ۱۴۰۳/۰۴/۰۱باشد، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷جهت ثبت نام به مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش مناطق ذی‌ربط «برابر لیست پیوست» مراجعه نمایند.

استان آذربایجان شرقی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان، در راستای اختصاص تعداد ۸۷  نفر سهمیه برای جذب سرباز معلم در مشاغل آموزشی مناطق استان، ضوابط و مقررات ثبت نام از داوطلبان برنامه جذب معلم وظیفه برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ طبق فایل پیوستی، اعلام گردید.

بر همین اساس، ثبت نام صرفاً در مدیریت‌ها و ادارات آموزش و پرورش استان که سهمیه سرباز معلم به آنان اختصاص یافته است، انجام می‌پذیرد.

ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به مناطقی که متقاضی، مایل به پذیرش و اشتغال در آن منطقه می‌باشد، پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز، صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ مهلت ثبت نام از ۱۳ خرداد ماه آغاز شد و تا پایان وقت اداری، پنجشنبه هفدهم خرداد ماه ادامه می‌یابد و قابل تمدید نمی‌باشد.

متقاضیان می‌توانند برای آگاهی از جزئیات نحوه جذب سرباز معلم به سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مراجعه و فایل پیوستی در اطلاعیه مربوطه را مطالعه فرمایند.

مشاهده اطلاعیه

استان اصفهان

به گزارش ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره‌کل در گفت‌وگو با روابط عمومی اظهار داشت: باتوجه به جذب سهمیۀ سرباز معلم از ستاد کل نیروهای مسلح، فرایند نام‌نویسی داوطلبان در روزهای چهارشنبه ۱۶ و پنجشنبه ۱۷ خردادماه انجام می‌شود.

وی افزود: مشمولان دارای برگ اعزام به تاریخ ۱/ ۴/ ۱۴۰۳ و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان ثبت نام را خواهند داشت و بدین منظور لازم است از ساعت ۱۰ الی ۱۶ روزهای یاد شده، به مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان بهزیستی واقع در خیابان جی، رو به روی خیابان شهید رجایی، جنب دبیرستان محمد رسول الله (ص) مراجعه کنند.

اسدی عنوان داشت: متقاضیان باید مدارک لازم شامل اصل و کپی شناسنامه متقاضی، اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان، کپی تأیید شده حکم پدر و مادر فرهنگی (در صورت وجود)، مدرک ایثارگری پدر یا مادر (در صورت وجود)، اصل برگ اعزام به تاریخ ۱/ ۴/ ۱۴۰۳، برگ دوره ۴۵ روزه بسیج (در صورت گذراندن) و اصل و کپی مدرک تحصیلی با تاریخ فراغت از تحصیل قبل از ۱ تیرماه ۱۴۰۳ را همراه داشته باشند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: نام‌نویسی به منزلۀ انتخاب شخص نخواهد بود و تعیین نفرات نهایی بعد از وصول سهمیه و اعلام ضوابط شیوه‌نامه وزارتی صورت خواهد گرفت.

 مشاهده صفحه جامع استخدام سرباز معلم

استان ایلام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، فرایند جذب سرباز معلم در ادارات کل آموزش و پرورش استان ‌ها آغاز شد.

متقاضیانی که دارای شرایط زیر می باشند با مراجعه به واحد‌های امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خود، نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

شرایط:

۱) افراد دارای برگه اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیر، مرداد و شهریور ماه

۲) نداشتن مهر غیبت در برگه‌های اعزام به خدمت

۳) دارا بودن لیسانس و یا فوق لیسانس به غیر از رشته‌های پیراپزشکی

استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ؛به اطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام متقاضیان ازتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر می باشد. لازم به ذکر است بکارگیری افراد در قسمت های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان ممنوع می باشد.

شرایط جذب سرباز معلم:

داشتن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته های تحصیلی اعلام شده(با اولویت مدرک فوق لیسانس)

داشتن برگه اعزام به خدمت با تاریخ اعزام (١/٤ / ۱۴۰۳ )مشروط بر آن که برگه اعزام به خدمت فاقد مهر غیبت باشد.

نداشتن هرگونه کسری خدمت یا اضافه خدمت

اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند.

امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل(٢٤ ماه تمام) می باشد ، همچنین پس از پذیرش، امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد)

ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف در آموزش و پرورش غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.

اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی جهت طی دوره آموزش نظامی در تاریخ ٠١/٠٤/١٤٠۳ انجام خواهد گرفت.

ثبت نام به منزله پذیرش نهایی داوطلب نمی باشد . اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از اینکه براساس عوامل امتیاز آور در اولویت پذیرش قرارگیرند از طریق پرتال اداره کل آموزش و پرورش قابل رویت خواهد بود . داوطلبانی که اسامی آن ها به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نگردد بایستی در موعد مقرر نسبت به اعزام عادی خود اقدام نمایند. در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد

داوطلبانی که قبلا قسمتی از خدمت وظیفه خود را انجام داده اند ( هر چند کمتر از یک ماه ) مجاز به ثبت نام نمی باشند.

با توجه به اینکه شرایط تعدادی از روستاهای محل خدمت داوطلبان به گونه ای است که امکان رفت و آمد روزانه عملًا مقدور نمی باشد لذا از هم اکنون اعلام می دارد اداره کل آموزش و پرورش استان تعهدی درقبال محل اسکان معلمان وظیفه در شهرها یا روستای محل خدمت و نیز رفت و آمد آنان ندارد.

سهمیه جذب با اولویت داوطلبین نیروهای بومی شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.

در صورتی که صلاحیت اشتغال داوطلب طرح معلم وظیفه از سوی هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان مورد تایید واقع نگردد، موضوع بلافاصله و قبل از تاریخ اعزام داوطلب به وی اعلام می گردد که در این صورت داوطلب موظف است با مراجعه به نظام وظیفه عمومی نسبت به انجام خدمت وظیفه خود در موعد قانونی اقدام نماید.

در صورتی که صلاحیت اشتغال داوطلب طرح معلم وظیفه از سوی هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان مورد تایید واقع نگردد، موضوع بلافاصله و قبل از تاریخ اعزام داوطلب به وی اعلام می گردد که در این صورت داوطلب موظف است با مراجعه به نظام وظیفه عمومی نسبت به انجام خدمت وظیفه خود در موعد قانونی اقدام نماید.

چنانچه هر کدام از داوطلبان طرح معلم وظیفه قبلًا درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی کرده باشد اعزام وی لغو گردیده و از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند. بنابراین لازم است اینگونه داوطلبان، نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام نماید.

مدت خدمت سرباز معلمی با احتساب دو ماه آموزش رزم مقدماتی و یک ماه آموزش دوره معلمی ٢٤ ماه تمام می باشد و برنامه وزارت آموزش و پرورش در انتخاب داوطلبانی است که کسر خدمت ندارند . متقاضیان در صورت ارایه اطلاعات ناصحیح و ناقص ، ملزم به جبران خسارات مادی ناشی از « خروج قبل از پایان سال تحصیلی » و نیز تامین و پرداخت هزینه های دوره آموزشی بدو خدمت به میزانی که از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود ، می باشند. تاکید می گردد داوطلبانی که کسری خدمت دارند به علت عدم امکان استفاده از کسری خدمت در این برنامه ثبت نام ننمایند. در غیر این صورت به هیچ عنوان امکان استفاده از کسری خدمت مذکور برای آنان میسر نخواهد شد. بنابراین از هم اکنون توصیه می شود این قبیل داوطلبان برای استفاده از کسری خدمت خود به صورت عادی به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند.

براساس مقررات فعلی ، اشتغال به عنوان معلم وظیفه در استخدام های آزاد آموزش و پرورش فاقد اولویت استخدامی می باشد.

اولویت اول: پذیرش با بسیجیان فعال و همچنین بسیجیان دارای کارت تکمیلی می باشد.

اولویت دوم: پذیرش با افرادی خواهد بود که علاوه بر داشتن کارت بسیج، دارای معدل بالاتر در مقطع تحصیلی مربوط نیز باشند، حداقل معدل افراد می بایست در دوره کارشناسی ۱۴ باشد.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده توسط ادارات مورد تقاضا اعلام خواهد شد.

١ .اصل و دو سری تصویر آخرین مدرک تحصیلی (دانشنامه یا گواهی موقت)

٢ .اصل و دو سری تصویر تمام صفحات شناسنامه

٣ .اصل و دو سری تصویر کارت ملی

٤ .اصل و یک سری تصویر برگه آماده به خدمت

٥ .چهار قطعه عکس ٤*٣ پشت نویسی شده

٦ .مدارک مربوط به عوامل امتیازآور

٧ .یک عدد پوشه گیره دار سبز رنگ

مشاهده اطلاعیه

استان خراسان جنوبی

اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی برای سال تحصیلی آینده سرباز معلم جذب می نماید: به اطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ لغایت ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۳ صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز و در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می باشد. لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه فرم های الکترونیکی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی (www.eform.skedu.ir) نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند. (لینک ثبت نام مندرج در انتهای اطلاعیه) ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به سامانه فرم های الکترونیکی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و از تاریخ ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۴:۰۰ آغاز خواهد شد. ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد) ارائه اصل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها ( ۰۱/۰۴/۱۴۰۳ ) باشد در زمان ثبت نام الزامی است. تذکر: مشمولینی که تاریخ اعزام آنها ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ و ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ می باشد پس از موافقت اداره کل، بایستی به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه و درخواست تعجیل ارائه نموده و برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۰۱/۰۴/۱۴۰۳ دریافت و به آموزش و پرورش تحویل نمایند، در غیر اینصورت امکان پذیرش امریه میسور نخواهد بود. جذب و بکارگیری معلمان وظیفه، صرفاً در کلاس های درسی و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر می باشد. لذا بکارگیری افراد مذکور در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان امکان پذیر نخواهد بود. اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود. لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند. امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد. ( درخصوص موارد ذکر شده از داوطلبان تعهد اخذ خواهد شد) ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت، غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند. ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد. (اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد بود) اعزام پذیرفته شدگان جهت گذراندن دوره آموزشی نظامی به مراکز اعلام شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ انجام خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روز آخر موکول ننمایند. پس از ثبت نام در سایت، داوطلبان می بایست حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، جهت تایید اطلاعات خود، با همراه داشتن اصل مدارک شناسایی و مدارک امتیاز آور اعلام شده به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

*ضمناً کلیه مراحل بعدی از طریق کانال های اطلاع رسانی مدیریت منابع انسانی و امور اداری و کارشناسی استخدام در پیام رسان های «بله »، «ایتا» و «شاد» به آدرس های ذیل اطلاع رسانی خواهد شد.

عوامل امتیاز آور

استان خراسان رضوی

عبدالله ظریف مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: افراد دارای غیبت و افرادی که قسمتی از خدمت خود را انجام داده‌اند مجاز به ثبت نام در طرح سرباز معلم نیستند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ عبدالله ظریف مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مجوز شماره ۷۱۰/۱۵مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش شرایط جذب سرباز معلم سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

ظریف درخصوص شرایط و ضوابط جذب سرباز معلم افزود: تاریخ اعزام مشمولین می بایست ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ باشد، افراد دارای غیبت و افرادی که قسمتی از خدمت خود را انجام داده‌اند مجاز به ثبت نام نیستند. مدت خدمت ۲۴ماه کامل بوده و افراد دارای کسر خدمت با اخذ تعهد خدمت ۲۴ ماه می توانند ثبت نام کنند.مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده شامل اصل برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۱۴۰۳/۰۴/۰۱، تصویر مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد  تحت تکفل می باشد، رشته های مرتبط با پیراپزشکی امکان ثبت نام ندارند. افرادی که مورد تایید پزشکی و یا هسته گزینش قرار نگیرند از فرایند حذف و بصورت عادی به خدمت اعزام خواهند شد.ادامه تحصیل در حین خدمت مجاز نمی باشد.

وی تصریح کرد: متقاضیان دارای شرایط مذکور صرفا روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ بصورت حضوری و با به همراه داشتن مدارک اعلام شده برای ثبت نام براساس سهمیه منطقه، شهرستان و ناحیه به اداره آموزش و پرورش مربوطه مراجعه کنند.

گفتنی است؛ مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتر از سهمیه منطقه، شهرستان و ناحیه باشد امتیاز بندی انجام و براساس لیست فضلی ازبالاترین امتیاز جذب انجام خواهد شد.

 مشاهده صفحه جامع استخدام سرباز معلم

استان خراسان شمالی

به اطلاع متقاضیان امریه (سرباز معلمی) می رساند آموزش پرورش در نظر دارد به تعداد محدود سرباز معلم از ۰۱/۰۴/۱۴۰۳ بمدت دو سال (۲۴ ماه) با شرایط ذیل جذب کند لذا افراد متقاضی در صورت داشتن شرایط مندرج در این اطلاعیه مدارک لازم و فرمهای پیوستی این اطلاعیه را پرینت گرفته و تا پایان وقت اداری پنچ شنبه ۱۷/۰۳/۱۴۰۳ به این اداره کل به آدرس بجنورد میدان بازرگانی اداره کل آموزش و پرورش اداره امور اداری مراجعه نمایند.

متذکر می گردد ساعت کاری روز چهارشنبه ۶صبح تا ۱۳ و پنجشنبه ۶صبح تا ۱۲ می باشد.

شرایط ثبت نام:

۱- ثبت نام برای رشته های اعلام شده در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت کارشناسی ارشد می باشد و حداقل معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد افراد باید ۱۴ باشد.

* نکته : ثبت نام و تشکیل پرونده به منزله جذب قطعی نخواهد بود و سازماندهی  بر اساس نیاز استان در شهرستان ها و رشته های مورد نیاز بر عهده این اداره کل می باشد.

۲- در فرایند ثبت نام، اولویت با مقطع آموزش ابتدایی و بکارگیری در کلاسهای درس و واحد های آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می باشد و بکارگیری افراد در مناطق شهری و ادارات و مرکز استان (شهرستان بجنورد) ممنوع می باشد.

۳- داوطلبین ثبت نام باید دارای اصل برگه آماده به خدمت به تاریخ (۱/۴/۱۴۰۳) باشند و در تاریخ های اعزامی ۱/۵ و ۱/۶/۱۴۰۳ هم بشرط داشتن برگه واکسیناسیون میتوانند ثبت نام کنند.

۴- مدت خدمت بصورت امریه سرباز معلم ۲۴ ماه تمام و متقاضیان می بایست به هیچ وجه کسر خدمت و غیبت نداشته باشند. همچنین دارای معافیت پزشکی و تحصیلی  نباشند. چنانچه مشمول درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده است، ملزم به ابطال درخواست معافیت خود در نظام وظیفه می باشد.

۵- متقاضیان ثبت نام سرباز معلمی ضمن تهیه و تکمیل فرمهای: درخواست، تعهد نامه و فرم امتیاز بندی و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل  و بهمراه ۴ قطعه عکس و (تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی در صورت تاهل و داشتن فرزند گپی شناسنامه فرزند و همسر را ارائه نمایند) بهمراه یک عدد پوشه کاغذی سفیدرنگ به صورت حضوری به اداره کل آموزش و پرورش (امور اداری)مراجعه نمایند. آخرین فرصت ثبت نام روز ۵شنبه ۱۷/۰۳/۱۴۰۳  می باشد . بدیهی است پس از این تاریخ هیچ پرونده ای پذیرفته نخواهد شد.

۶-در فرم تعهد کارکنان وظیفه، ضامن می بایست کارمند رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش باشد.

تاکید میگردد سازماندهی متقاضیان بر اساس امتیاز مکتسبه در فرم امتیاز بندی با اداره کل آموزش و پرورش استان و با اولویت مناطق محروم و نیاز شهرستانها می باشد.

مشاهده اطلاعیه

استان قزوین

با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش با نیروهای مسلح در خصوص جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ جهت تدریس در مقطع ابتدایی مناطق محروم، فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (کلیه رشته ها به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی) جهت ثبت نام و تشکیل پرونده، تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه با در دست داشتن مدارک به کارشناسی امور اداری اداره کل آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

 بر این اساس، اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، چهار قطعه عکس پرسنلی ۴×۳، اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل برگه سبز اعزام به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ و سایر مدارک امتیاز آور از قبیل: گواهی عضویت در بسیج، مدارک ایثارگری و فرزند فرهنگی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این طرح است.

افراد متقاضی پس از بررسی‌های لازم در صورت داشتن صلاحیت‌های عمومی، وارد فرآیند گزینش خواهند شد و نیروهای مورد نیاز برای امور آموزشی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان به کار  گرفته خواهند شد.

مشاهده اطلاعیه

استان قم

ضوابط  جذب و سازماندهی معلمان وظیفه برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

بر اساس بخشنامه  ۱۵/۷۱۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳  وزارت محترم متبوع، اداره کل آموزش و پرورش استان قم برای سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳  ، از دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در تمامی رشته ها (به جزء رشته های مرتبط با پزشکی و پیراپزشکی) با اولویت مقطع کارشناسی ارشد و رشته های مرتبط بامقطع ابتدایی علاقه مند به تدریس در مقطع ابتدایی مدارس روستایی، با شرایط ذیل اقدام به ثبت نام افراد متقاضی واجد شرائط در برنامه جذب و سازماندهی معلم وظیفه می نماید.

ضوابط و شرایط برنامه جذب و سازماندهی سرباز معلم:

احراز برخورداری ازسلامت کامل جسمی وروحی روانی, اخلاقی واجتماعی متناسب باشغل معلمی از طریق شرکت در مصاحبه تخصصی .
داوطلبان باید  پس از اعلام مسئولین ثبت نام اداره کل ، فرم تعهد نامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی تحویل مسئول ثبت نام نمایند. فرم ها پس از فهرست برداری به هسته گزینش استان تحویل می گردد.
مدت خدمت در برنامه سرباز معلم ۲ سال تمام است و لذا مشمولینی انتخاب می شوند که کسر خدمت ندارند و در این خصوص از متقاضیان تعهد اخذ می گردد. متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت در هنگام ثبت نام و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت، ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از خروج قبل از پایان سال تحصیلی و هزینه دوره آموزشی بدو خدمت و دوره آموزش نظامی می باشند. همچنین ادامه تحصیل در زمان انجام خدمت وظیفه به صورت سربازمعلم ممنوع می باشد.
انصراف پذیرفته شدگان به هر دلیل(جهت ادامه تحصیل و یا ...) مجاز نمی باشد .
ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف، ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.
درصورت پذیرش وتاییدصلاحیت متقاضیان توسط گزینش (مصاحبه عمومی) وموفقیت درمصاحبه تخصصی , پایه خدمت سربازمعلمان از تاریخ اعزام آنها به دوره آموزش نظامی محاسبه خواهد شد.

درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام گردیده و افرادی که از سازمان نظام وظیفه چنین درخواستی داشته اند از لیست سرباز معلمان کنار گذاشته می شوند و این افراد می بایست در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند.
پس از دوره آموزش نظامی ، برای پذیرفته شدگان دوره آموزشی مهارت های معلمی برگزار خواهد گردید که تمامی پذیرفته شدگان ملزم به شرکت در آن دوره خواهند بود.
بر اساس ضوابط و مقررات پذیرش سرباز معلم، محل خدمت پذیرفته شدگان بر اساس نظر اداره کل آموزش و پرورش استان و در سطح استان خواهد بود.
با توجه به استقبال گسترده از برنامه جذب و سازماندهی معلمان وظیفه ، پذیرش نهائی بر اساس امتیاز مکتسبه افراد متقاضی ، کسب امتیاز لازم در مصاحبه تخصصی و اعلام نظر هسته محترم گزینش استان صورت خواهد گرفت.
مدارک لازم برای  ثبت نام اولیه:

موارد مربوط به دارا بودن  دفترچه آماده به خدمت :

الف – تاریخ اعزام،  تیر ماه سال ۱۴۰۳  می باشد.(۱/۴/۱۴۰۳ )      
ب –  دفترچه آماده به خدمت  فاقد مهرغیبت باشد .
پ – مهرواکسیناسیون دردفترچه آماده به خدمت ثبت شده باشد.
ج- چهار  قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده.
چ- ارائه اصل شناسنامه وکارت ملی و دونسخه فتوکپی ازتمام صفحات آن.
ح- ارائه اصل وتصویر مدارک مربوط به  فرم امتیاز بندی
خ-ارائه گواهی بسیج فعال وکارت تکمیلی درصورت دارا بودن

تذکر۱: باتوجه به بکارگیری جذب شدگان سربازمعلمی در مقطع ابتدایی ، اولویت با دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و همچنین دارندگان مدارک تحصیلی در رشته های زیر می باشند : آموزش ابتدایی و روان شناسی (کلیه گرایش ها ) ، روان شناسی شخصیت، علوم تربیتی، مشاوره وراهنمایی، روان شناسی تربیتی ، روان شناسی بالینی، سنجش و اندازه گیری (روان سنجی) سنجش-اندازه گیری ، دبیر امور تربیتی ، روان شناسی عمومی ، امورفرهنگی ،  مشاوره ، فلسفه تعلیم وتربیت ، برنامه ریزی درسی ، تکنولوژی آموزشی و مطالعات خانواده.

تذکر۲ : علاوه بر امتیاز فرم امتیاز  بندی ،شرکت در مصاحبه تخصصی الزامی است ، زمان و مکان مصاحبه تخصصی به صورت تلفنی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید ، لذا در ثبت شماره تلفن دقت فرمایید. در ضمن به مدارک ناقص متقاضیان ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر ۳ : با توجه به اینکه محل خدمت پذیرفته شدگان معلم وظیفه در مناطق روستایی می باشد ، ایاب و ذهاب و هزینه آن برعهده پذیرفته شدگان خواهد بود.

تاریخ ثبت نام:

روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۳  و روز های چهارشنبه   ۱۴۰۳/۰۳/۱۶  وپنج شنبه۱۴۰۳/۰۳/۱۷ درساعت اداری   (مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد)

شیوه ثبت نام:

فقط به صورت حضوری و از طریق مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان قم به آدرس ذیل می باشد.

مشاهده اطلاعیه

استان کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، با اعلام معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استان، دستورالعمل جذب و سازماندهی معلمان وظیفه در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ ابلاغ شد.

منوچهر مخدومی با بیان اینکه در اجرای بند «الف» تبصره ماده ۶۶ الحاقی فصل هشتم قانون خدمت وظیفه عمومی، دستورالعمل ساماندهی امور مشمولین مأمور به دستگاه‌های دولتی و غیرنظامی ابلاغی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، نحوه ثبت نام و پذیرش متقاضیان طرح معلمان وظیفه ی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ ابلاغ شد، اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه پانزدهم خرداد ماه تقاضای خود را از طریق سامانه به انجام برسانند.

شرایط عمومی:

۱) تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲) التزام عملی به احکام و شریعت اسلام
۳) داشتن سلامت جسمانی و روانی کامل و همچنین توانایی و علاقه مندی به شغل معلمی و تدریس در مناطق محروم روستایی

شرایط اختصاصی:

۱- داشتن مدرک تحصیلی " لیسانس یا فوق لیسانس" در یکی از رشته های مرتبط و مورد نیاز مطابق جدول شماره ۱ دستورالعمل

تبصره: حداقل شرط معدل حداقل برای مدرک تحصیلی لیسانس ۱۴ می باشد.

۲- داشتن برگه ی آماده به خدمت فاقد مهر غیبت اول تیرماه ۱۴۰۳ (تاریخ اعزام ۱۴۰۳/۰۴/۰۱)

۳- نداشتن هرگونه کسری خدمت

۳-۱) با توجه به اینکه مدت خدمت در طرح سرباز معلم ۲ سال تمام است؛ لذا مشمولینی انتخاب می شوند که کسر خدمت ندارند و بایستی به استناد بخشنامه ۸۷۸۳۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ معاون اول ریاست جمهور از متقاضیان تعهد اخذ گردد.

۳-۲) به استناد نامه ی شماره ی ۹۷۶۵۶/۱۲۴/۱/۲۲۱۳ مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ستاد کل نیروهای مسلح متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت در هنگام ثبت نام و سپس درخواست استفاده از آن ، ملزم به جبران خسارات مطابق با سند تعهد ماخوذه فوق الذکر می باشند.

 ۳-۳) وفق نامه ۹۸۸۵۱۴/۱۲/۱/۱۱/۲۲۱۳ مورخ ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، ترخیص سرباز معلم به دلیل کسر خدمت در حین سال تحصیلی مقدور نمی باشد.

سایر شرایط و ضوابط:

۱- در ثبت نام متقاضیان، ارتباط رشته تحصیلی دانشگاهی افراد با رشته/ دامنه رشته های مورد پذیرش برابر جدول شماره (۱) رعایت گردد، بدیهی است در صورت وجود هرگونه مغایرت، پذیرش افراد در هر مرحله ای لغو خواهد شد؛ در صورت وجود ابهام در ارتباط گرایش رشته های مورد پذیرش با جدول اعلامی، استعلام و دریافت نظر کتبی کارگروه استانی ملاک عمل خواهد بود . تاکید می گردد از پذیرش رشته های مرتبط با پیراپزشکی (ارتوپدی ، فوریت های پزشکی و ...) خودداری شود.

۲- صرفاً متقاضیان واجد شرایط دارای برگه ی آماده به خدمت بدون غیبت و کسر خدمت که تاریخ اعزام آنها اول تیرماه ۱۴۰۳ باشد، ثبت نام و امتیاز بندی شوند.

تبصره: مشمولینی که تاریخ اعزام آن ها ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ و ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ می باشند بایستی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست تعجیل ارائه نموده و برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ را دریافت و در مهلت زمانی مقرر به آموزش و پرورش تحویل نمایند؛ در غیر این‌صورت امکان پذیرش به عنوان معلم وظیفه میسور نخواهد بود.

۳- مدت خدمت در طرح معلمان وظیفه با احتساب دو ماه آموزش رزم مقدماتی و یک ماه آموزش دوره معلمی ۲۴ ماه تمام می باشد.

براساس مقررات فعلی متقاضی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ الی ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ جهت گذراندن دوره آموزش رزم مقدماتی به مراکز آموزشی سپاه معرفی می گردند و از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ الی ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ دوره های آموزشی لازم برای اشتغال به عنوان معلم در آموزش و پرورش را می گذرانند.

سپس متقاضی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ در شهرستان/ منطقه مورد پذیرش مشغول به تدریس می شوند و در قبال تدریس از حقوق و مزایای پرسنل وظیفه برخوردار می گردند. خدمت قانونی چنین متقاضیانی در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ به اتمام می رسد و پس از اتمام سال تحصیلی گواهی ترخیص آنان برای صدور کارت پایان خدمت مطابق مقررات صادر می گردد.

تبصره: متقاضیانی که دوره تکمیلی بسیج را گذرانده اند نیازی به گذراندن دوره آموزش رزم مقدماتی ندارند.

۴- هر متقاضی صرفاً مجاز به انتخاب یک کد رشته/ محل خدمت (برابر جدول شماره ۱) و ثبت نام در یک شهرستان/ منطقه می باشد؛ بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع توسط متقاضیان، ثبت نام آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد و مسئولیت تبعات بعدی موضوع با متقاضی خواهد بود.

۵- جذب و بکارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته امکان پذیر می باشد؛ لذا بکارگیری افراد مذکور در قسمت های اداری و مرکز استان هیچگونه مجوز قانونی ندارد.

۶- با توجه به بند ۱۷ از فصل سوم دستورالعمل ساماندهی امور مشمولین به دستگاه‌های غیرنظامی ، کارکنان وظیفه مامور در حین خدمت مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و دستگاه بکارگیرنده مجاز به مکاتبه در این خصوص نخواهد بود.

۷- ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت ضرورت، ممنوع است و انجام خدمت ضرورت (گذراندن دوره ی سرباز معلمی) در آموزش و پرورش، هیچگونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی نماید.

۸- بعد از پذیرش معلمان وظیفه هیچ گونه درخواست انصراف از خدمت و یا ترک محل خدمت پذیرفته نخواهد شد. بدیهی است در صورت انصراف یا ترک محل خدمت ، موضوع به¬¬صورت حقوقی( به منظور جبران خسارت مادی و معنوی) از طریق مراجع قانونی ذیربط پیگیری و عواقب تبعی موضوع بر عهده¬ی مشمولین خواهد بود.

۹- پس از ارسال اسامی به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا، هیچ گونه جذب جدید و جایگزین، امکان پذیر نخواهد بود.

۱۰- درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام گردیده و افرادی که از سازمان چنین درخواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه حذف خواهند شد، بنابراین متقاضی می‌بایست تا قبل از تکمیل فرم ثبت نام، نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نماید.

۱۱- ثبت نام در طرح معلمان وظیفه به منزله پذیرش نهایی متقاضی نمی باشد. اسامی پذیرفته شدگان برابر جدول زمانبندی و طی مراحل اداری موضوع ( بررسی لیست فضلی ، مصاحبه تخصصی گروههای آموزشی و مصاحبه هسته گزینش ) اعلام خواهد شد؛ بنابراین متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده ی نهایی اعلام نگردد بایستی در موعد مقرر نسبت به پیگیری فرآیند اعزام عادی خود اقدام نمایند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نخواهد داشت.

۱۲- با توجه به اینکه شرایط تعدادی از روستاهای محل خدمت متقاضیان به گونه ای است که امکان رفت و آمد روزانه عملاً مقدور نمی باشد، لذا از هم اکنون اعلام می دارد اداره کل آموزش و پرورش استان تعهدی درقبال تامین محل اسکان معلمان وظیفه و نیز هزینه رفت و آمد آنان ندارد.

۱۳- درخواست انتقال یا جابجایی معلمان وظیفه در طول دو سال خدمت در آموزش و پرورش میسور نمی باشد و متقاضیان ملزم به خدمت در کد رشته / محل پذیرفته شده خواهند بود.

۱۴- به منظور تسهیل در خدمت و ایجاد انگیزه در معلمان وظیفه، ادامه خدمت ایام تابستان در مدیریت/ اداره آموزش و پرورش محل سکونت این افراد، برابر ضوابط اعلامی این اداره کل و پس از انجام مکاتبات و روال اداری موضوع بین آموزش و پرورش محل خدمت و محل سکونت معلمان وظیفه میسور خواهد بود.

۱۵- در صورتی که صلاحیت اشتغال متقاضی طرح معلم وظیفه از سوی هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان مورد تأیید واقع نگردد ، موضوع بلافاصله و قبل از تاریخ اعزام ، به متقاضی اعلام می گردد؛ در این صورت متقاضی موظف است با مراجعه به حوزه نظام وظیفه عمومی نسبت به انجام خدمت وظیفه خود در موعد قانونی و به صورت عادی اقدام نماید.

۱۶- با توجه به محدودیت زمانی مقرر در بخشنامه وزارتی و لزوم معرفی افراد جایگزین جهت تکمیل سهمیه استان، این اداره کل تعهدی برای آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول گزینش رد و خواهان بررسی مجدد فرآیند تایید صلاحیت فردی گردند نخواهد داشت؛ بدیهی است پیگیری های بعدی متقاضی جهت اصلاح نظر گزینش صرفاً به منظور رفع سوء سوابق فردی خواهد بود؛ در این صورت متقاضی بایستی در موعد مقرر با مراجعه به حوزه نظام وظیفه روال انجام خدمت خود را پیگیری نماید.

۱۷- در شرایط امتیازی یکسان اولویت پذیرش با افرادی خواهد بود که علاوه بر داشتن کارت و گواهی بسیج، دارای معدل بالاتر در مقطع تحصیلی مربوطه نیز باشند.

ملاحظات اجرایی:

۱ - امکان چاپ فرم های درخواست ثبت نام ( فرم شماره ی ۱)، فرم امتیاز بندی (فرم شماره ی ۲) ، فرم ثبت اطلاعات همسر ، فرزند/فرزندان (فرم شماره ۳) ، فرم مصاحبه تخصصی گروه های آموزشی ( فرم شماره ۵) و فرم تعهد خدمت معلمان وظیفه ( فرم شماره ۶ ) توسط مسئول دبیرخانه شهرستانی میسور می باشد.

۲ - متقاضیان باید از سلامت کامل جسمی، روانی و نیز توانایی تخصصی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند؛ به همین منظور فرم مصاحبه تخصصی برای هر متقاضی توسط گروههای آموزشی مربوط (با حضور سرگروه تخصصی مربوط و سرگروه روانشناسی / مشاوره یا کارشناس متخصص در حوزه مشاوره و روانشناسی) در هر شهرستان / منطقه (فرم شماره ۵) تکمیل گردد.

۳ - اعزام پذیرفته شدگان نهایی به مراکز آموزش نظامی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ انجام خواهد گرفت، لذا باید در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم توسط آموزش و پرورش شهرستان / منطقه انجام گردد.

۴- اشتباه در ثبت مشخصات پذیرفته‌شدگان (به‌ویژه کد ملی و ...) موجب حذف فرد/ افراد گردیده و مسئولیت آن به عهده مدیریت/ اداره آموزش و پرورش شهرستان/ منطقه می باشد. (در هنگام درج کدملی در فایل اکسل برای جلوگیری از بروز اشکال در کدهای ملی که با عدد صفر آغاز می‌شوند از نوع متن - text- استفاده کنید)

۵- لازم است در هنگام ثبت نام متقاضیان متاهل ، اطلاعات افراد تحت پوشش (همسر و فرزند) به منظور صدور دفترچه درمانی ( در صورت پذیرش نهایی) اخذ گردد. ( فرم شماره ی ۳)

۶- مسئولیت بررسی، صحت سنجی ، انطباق و برابر با اصل نمودن کلیه مدارک و نیز امتیازات منظور شده برای متقاضیان در سامانه و نیز پرونده فیزیکی این افراد برابر زمانبندی اعلامی بر عهده کارگروه شهرستانی می باشد.

۷- شایسته است شهرستان ها و مناطق استان برابر جدول زمانبندی اعلامی نسبت به ارسال مستندات لازم در قالب مکاتبه رسمی اداری اقدام فرمایند. بدیهی است به اطلاعاتی که بعد از تاریخ مذکور توسط دبیرخانه این اداره کل واصل گردد به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد و مسئولیت عواقب بعدی موضوع، متوجه آن مدیریت / اداره خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و تشکیل پرونده فیزیکی:

۱- ارایه اصل برگه اعزام به خدمت (تاریخ اعزام تیر ۱۴۰۳ مورد قبول است)

۲ - اصل مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس یا اصل گواهی موقت فارغ التحصیلی 

۳- ارائه مدرک معتبر جهت استفاده از امتیاز بومی با لحاظ موارد ذیل

الف: شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه متقاضی و یا همسر وی با محل مورد تقاضا برای خدمت طرح معلمان وظیفه یکی باشد.

ب: متقاضی حداقل چهار سال از دوره های تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان / منطقه محل مورد تقاضا برای خدمت طرح معلمان وظیفه گذرانده باشد.

متقاضیانی که محل تولد آنان طبق شناسنامه در حوزه فرمانداری شهرستان/ منطقه محل خدمت انتخابی قرار دارد نیازی به ارایه مدارک ندارند ولی متقاضیانی که طبق بند (ب) برای محل خدمت سربازمعلمی بومی شناخته می شوند بایستی نسبت به ارایه مدارک مورد نظر اقدام نمایند.

۴- تصویر کلیه صفحات شناسنامه متقاضی (دو سری)

۵- تصویر کارت ملی متقاضی (دو سری پشت و رو)

۶- شش قطعه عکس ۴×۳ ( با درج مشخصات متقاضی در پشت عکس) 

۷- تصویر کلیه صفحات شناسنامه همسر (یک سری)

۸- تصویر صفحه اول شناسنامه فرزند / فرزندان (یک سری)

۹- ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای اعضای درجه یک خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و نیز گواهی معتبر از فرماندهی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و یا معاونت توسعه جهادکشاورزی استان برای واجدین شرایط رزمندگان ( سایر گواهی های ارائه شده قابل قبول نخواهد بود )

۱۰- ارائه گواهی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کسانی که عضو پایگاه مقاومت بسیج باشند. (بسیج فعال)

۱۱- ارائه گواهی نامه دوره تکمیلی بسیج برای متقاضیانی که دوره های مقدماتی و تکمیلی بسیج را گذرانده اند.

۱۲- ارائه گواهی ازکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان/منطقه برای متقاضیانی که تحت پوشش کمیته هستند.

۱۳- ارائه گواهی یا حکم کارگزینی برای فرزندان فرهنگی 

۱۴– ارائه کپی برابر با اصل کارت واکسیناسیون 

۱۵- ارائه گواهینامه مهارت های هفتگانه ICDL

۱۶- ارائه گواهینامه معتبر کسب مقام های ورزشی (مخصوص متقاضیان رشته تربیت بدنی)

۱۷- ارائه گواهینامه معتبر کسب مقام در مسابقات علمی، علمی کاربردی، جشنواره های هنرهای تجسمی، جشنواره های مهارتهای هنری و ... (مخصوص متقاضیان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش) 

۱۸- چاپ فرم درخواست ثبت نام (فرم شماره ی ۱) توسط مسئول دبیرخانه شهرستانی 

۱۹- چاپ فرم امتیازبندی (فرم شماره ی ۲) توسط مسئول دبیرخانه شهرستانی (بعد از تایید نهایی امتیازات توسط استان)

۲۰- چاپ فرم ثبت اطلاعات همسر ، فرزند / فرزندان ( فرم شماره ۳ ) توسط مسئول دبیرخانه شهرستانی

۲۱- تکمیل دو سری از فرم اطلاعات فردی گزینش (فرم شماره ی ۴) با الصاق عکس توسط متقاضی

۲۲- چاپ فرم تعهد خدمت معلمان وظیفه ( فرم شماره ۶ ) توسط مسئول دبیرخانه شهرستانی

۲۳- چاپ فرم الصاقی به پرونده ( فرم شماره ۷) ( این فرم توسط آموزش و پرورش شهرستان / منطقه و بر روی پوشه حاوی پرونده متقاضی الصاق شود)

مراحل ثبت نام

مرحله اول: فرآیند پیش ثبت نام در سامانه

در این مرحله متقاضیان به سامانه تحت وب استانی به آدرس زیر مراجعه و نسبت به ثبت درخواست، تکمیل فرم ها و بارگذاری مدارک و مستندات لازم حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ اقدام نمایند.

ثبت نام در این مرحله به منزله پذیرش متقاضی نمی باشد

مرحله دوم: تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه

۱-درصورت کسب احراز شرایط و تایید نیاز استان به رشته تحصیلی متقاضی امکان تکمیل فرآیند ثبت نام برای کاربر فراهم می گردد.

۲-درصورت وجود نیاز در رشته تحصیلی متقاضی، ضروری است کاربر با مراجعه به سامانه نسبت به تکمیل فرم ها و بارگذاری مدارک لازم این مرحله ( برگه اعزام به خدمت، کارت واکسیناسیون، مدارک مربوط به امتیاز بومی و انتخاب رشته / محل مرتبط با رشته تحصیلی خویش ) حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ اقدام نماید.

در صورت عدم تایید نیاز در رشته تحصیلی متقاضی فرآیند پذیرش کان لم یکن تلقی خواهدشد.

مرحله سوم : تحویل فیزیکی مدارک

ضروری است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام ، متقاضی نسبت به ارائه مدارک و مستندات فیزیکی بارگذاری شده در سامانه جهت بررسی و صحت سنجی به مدیریت / اداره آموزش و پرورش شهرستان / منطقه ای که در سامانه توسط متقاضی انتخاب شده است حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ مراجعه نماید.

عدم مراجعه به آموزش و پرورش و عدم بررسی مدارک و تکمیل پرونده فیزیکی به منزله انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد

تاکید می گردد متقاضیان از مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان جهت تحویل مدارک خودداری فرمایند.

مرحله چهارم : اعلام نتایج اولیه

پس از بررسی و تایید نهایی مدارک و امتیازات توسط شهرستان/ منطقه ، لیست فضلی امتیازات براساس رشته / محل توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام می گردد.

مرحله پنجم : معرفی به هسته گزینش

نفرات اول براساس سهمیه اعلامی در هر رشته / محل جهت انجام مصاحبه به هسته گزینش استان معرفی خواهند شد.

درصورت تایید صلاحیت توسط هسته گزینش استان این افراد با وضعیت اعزام سرباز معلم جهت گذراندن دوره آموزش رزم مقدماتی به ستاد نیروهای مسلح معرفی می گردند.

درصورت رد صلاحیت شایسته است متقاضی با مراجعه به حوزه نظام وظیفه عمومی نسبت به انجام خدمت خود در موعد قانونی و با وضعیت اعزام عادی اقدام نماید.

مرحله ششم : اعلام نتایج

لیست نهایی پذیرفته شدگان متعاقباً توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام می گردد.

شایسته است متقاضیان پذیرفته نشده با مراجعه به آموزش و پرورش محل ثبت نام نسبت به دریافت پرونده فیزیکی ( با ارائه رسید تحویل مدارک ) اقدام و نسبت به پیگیری اعزام بصورت عادی اقدام نمایند.

محل ثبت نام:

مدیریت / اداره آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کردستان ( نشانی و شماره تماس محل های ثبت نام پیوست می باشد)

تذکرات :

۱-در هر بازه ی زمانی که برای این اداره کل محرز گردد متقاضی حقایق را کتمان نموده و یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نمی باشد ، در هر مرحله ای از پذیرش و یا در حین خدمت، از ادامه خدمت محروم و پرونده وی جهت بررسی تخلف و جبران خسارت مادی و معنوی ناشی از موضوع به مقامات حقوقی و قضایی ارجاع داده خواهد شد.

۲- به منظور جلوگیری از ثبت نام همزمان متقاضیان طرح معلم وظیفه در آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی و هدررفت سهمیه تخصصی، ضروری است در هنگام ثبت نام علاوه بر اخذ تعهد از متقاضی، نسبت به دریافت و ضبط اصل برگه سبز اعزام وی و درج آن در پرونده ایشان تا زمان اعلام نتایج نهایی اقدام و از دریافت تصویر (کپی) برگه های اعزام و گواهی های دیگر تحت هر شرایطی خودداری گردد.

مشاهده اطلاعیه

استان گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، براساس ماده (۳۳) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و در اجرای بند «الف» تبصره ماده ۶۶ الحاقی فصل هشتم قانون خدمت وظیفه عمومی و دستورالعمل ساماندهی امور مشمولین مامور به دستگاه‌های دولتی و غیرنظامی ابلاغی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و  به استناد بخشنامه شماره ۱۵/۷۱۰ مورخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۳ وزارت آموزش‌ و پرورش در اجرای برنامه بکارگیری معلمان وظیفه، از مشمولین واجد شرایط بر اساس نیاز، طبق شرایط ذیل ثبت نام بعمل می آید:

الف) صرفا داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (با اولویت کارشناسی ارشد) مشروط به دارا بودن برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام مندرج در برگه اعزام آنها  ۰۱/۰۴/۱۴۰۳  می باشد، می توانند پس از ارائه درخواست کتبی ثبت نام گردند.

ب) به جهت رعایت عدالت در فرآیند جذب سرباز معلم، ضمن اطلاع رسانی عمومی، فرم امتیاز بندی بر اساس مولفه های موثر بر صلاحیت شغل معلمی و داشتن شرایط احراز تهیه شده که توسط متقاضیان تکمیل گردد و بر حسب نیاز از بین افراد با بالاترین امتیاز انتخاب گردند.

ج) جذب و بکارگیری افراد طبق سهمیه اختصاص یافته بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی و رشته تدریس بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل معلمان بخشنامه ۱۱/۷۱۰- ۱۷/۰۶/۹۴ صورت پذیرد.

د) رشته های پیراپزشکی به هیچ عنوان اجازه ثبت نام در پرسنل وظیفه را ندارند.

نکات مهم:

آموزش‌ و پرورش استان گلستان صرفا در بخش های روستایی در شهرستانهای آق‌قلا، علی آباد، کردکوی، کلاله، گنبدکاووس، مراوه تپه، گمیشان و گالیکش سرباز معلم جذب می کند.
زمان ثبت نام  و تحویل مدارک:  از ۱۴۰۳/۰۳/۱۳   تا پایان وقت اداری۱۴۰۳/۰۳/۱۷
متقاضیان در صورت دارا بودن این  شرایط به واحد امور اداری آموزش و پرورش شهرستان جهت تشکیل پرونده مراجعه نمایند.

مشاهده اطلاعیه

استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان دارای برگ اعزام بدون غیبت به تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان ثبت نام را خواهند داشت.

متقاضیان باید مدارک لازم شامل: اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر شناسنامه همسر و فرزندان، تصویر تأیید شده حکم پدر/ مادر فرهنگی (در صورت وجود)، مدرک ایثارگری پدر(در صورت وجود)، اصل برگ اعزام به تاریخ ۱/ ۴/ ۱۴۰۳، برگ دوره ۴۵ روزه بسیج (در صورت گذراندن) و اصل و تصویر مدرک تحصیلی را همراه داشته باشند.

نکات مهم:

الف: جذب افراد در مدارس ابتدایی( آموزگار ابتدایی) با اولویت مدرک کارشناسی ارشد و براساس فرم امتیاز بندی صورت می پذیرد.
ب: به کارگیری افراد در مناطق صعب العبور ادارات مذکور صورت می پذیرد.
ج : مدت خدمت در طرح سرباز معلم ۲سال (۲۴ ماه) تمام است. اعمال کسر خدمت به هیچ عنوان مقدور نیست.
د: ادامه اشتغال سربازان معلم پس از انجام خدمت سربازی ممنوع است و انجام خدمت ضرورت سربازی در آموزش و پرورش هیچگونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی کند.

استان مرکزی

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان مرکزی منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

 مشاهده صفحه جامع استخدام سرباز معلم

منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2866441
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد