• ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

اجرای طرح کسر خدمت سربازان از اواخر آبان یا اوایل آذرماه

اجرای طرح کسر خدمت سربازان از اواخر آبان یا اوایل آذرماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کسر خدمت یک ماهه برای سربازان ماهر اجرا می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اجرای طرح کسر خدمت سربازی از اواخر آبان یا اوایل آذرماه اجرا خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح آخرین وضعیت اجرای طرح اعطای کسرخدمت یک ماهه به سربازان ماهر را تشریح کرد.

سردار محمدجواد زاده‌کمند در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح کسر خدمت یک ماهه به سربازان ماهر گفت:‌ قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح همواره به دنبال مشوق‌هایی برای افزایش تمایل سربازان و مشمولان سربازی برای کسب مهارت‌های تخصصی و نیز خوشایندسازی دوران خدمت سربازی بوده است. در همین راستا نیز طرح‌های مختلفی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه یکی از این تسهیلات اعطای کسر خدمت یک ماهه به سربازان دارای مهارت بود، گفت: بر این اساس اگر سربازی تا پیش از ورود به دوره خدمت سربازی مهارتی را آموزش دیده باشد و به عبارتی بهتر با یک مهارت تخصصی وارد خدمت سربازی شده باشد، می‌تواند از تسهیلات کسر خدمت یک ماهه بهره‌مند شود. 

چگونه می‌توان از کسرخدمت یک ماهه سرباز ماهر بهره‌مند شد؟
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح درباره اینکه نحوه استفاده از این کسر خدمت چگونه است، گفت: برای اجرای طرح به سامانه جامع سرباز ماهر نیاز داشتیم که این سامانه ایجاد و تکمیل شده است. متقاضیان باید تا قبل از اعزام به خدمت سربازی مدارک خود را در این سامانه بارگذاری کرده و پس از صحت‌سنجی کسرخدمت یک ماهه به این افراد تعلق خواهد گرفت.

زاده‌کمند درباره زمان اجرای طرح کسرخدمت سرباز ماهر نیز گفت:‌ کسر خدمت یک ماهه سرباز ماهر از اواخر آبان یا اوایل آذرماه اجرا می‌شود. قبل از آن ما نیاز داشتیم تا چند مرحله کار زیرساختی از جمله همین تکمیل سامانه انجام شود که خوشبختانه انجام شد.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه آیا با توجه به کاهش سه ماهه طول خدمت سربازی، کسرخدمت یک ماهه سربازان ماهر اجرا می‌شود یا خیر هم به ایسنا گفت: با کاهش سه ماهه طول مدت خدمت سربازی، طرح کسر خدمت یک ماهه سربازان ماهر نیز اجرا خواهد شد و کاهش سه ماهه طول مدت خدمت سربازی، مانعی برای اجرای کسرخدمت یک ماهه سربازان ماهر نیست. کما اینکه امکان استفاده از دیگر کسرخدمت‌های تصویب شده در قوانین و مقررات سربازی نیز وجود دارد.

وی درباره اینکه آیا ممکن است کسر خدمت سربازان ماهر از یک ماه به دو ماه افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آنچه که اجرا می‌شود کسر خدمت یک ماهه برای سربازان ماهر است که همانطور که گفتم از اواخر آبان یا اوایل آخر اجرایی خواهد شد و متقاضیان باید پیش از اعزام به خدمت سربازی به سامانه جامع سرباز ماهر رفته و مدارک مهارت تخصصی خود را در آنجا ثبت کنند تا پس از راستی آزمایی نسبت به اعطای آن اقدام شود.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2805099
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k