• ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

احتمال برگزاری آزمون استخدام ۳۷۰ محیط‌بان در تیر یا مرداد‌ماه

احتمال برگزاری آزمون استخدام ۳۷۰ محیط‌بان در تیر یا مرداد‌ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب 370 محیط بان در تیر و مردادماه از طریق آزمون استخدامی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: احتمالا در تیر یا مردادماه، آزمون استخدام 370 محیط بان برگزار خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از تعویق جذب ۳۷۰ محیط‌بان به دلیل عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: احتمالاً در آزمون استخدامی تیر یا مرداد ماه امسال جذب محیط‌بان لحاظ می‌شود.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چارت سازمانی محیط‌بان در سازمان محیط زیست نزدیک به هشت هزار نفر است در واقع اگر مجوز استخدام صادر و مسائل مالی آن تأمین شود ما برای استخدام هشت هزار محیط‌بان در قالب رسمی و پیمانی آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه روند جذب محیط بانان به دلیل محدودیت‌های موجود از سوی سازمان اداری و استخدامی، سهمیه‌های اندکی که به سازمان محیط زیست داده می‌شود و مباحث مالی سازمان برنامه و بودجه استخدام محیط‌بان به طور کامل اجرایی نشده، افزود: نگاه ما این بود که در آزمون استخدامی اخیر که برای دستگاه‌های اجرایی دولتی فراخوان شد جذب محیط‌بان هم در آن گنجانده شود اما علی رغم آنکه مجوز جذب ۳۷۰ نفر از سوی سازمان اداری و استخدامی تهیه شد به دلیل عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به زمان دیگری موکول شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور تأکید کرد: در حالی که چارت سازمانی محیط‌بان در سازمان محیط زیست باید هشت هزار نفر باشد اما در حال حاضر چهار هزار نفر نیرو تحت سازمان محیط زیست مشغول به کار هستند و متأسفانه آمار محیط‌بانان ما تنها نیمی از چارت سازمانی است.

محبت‌خانی با اشاره به اینکه نیاز حداقلی ما در محیط‌بانی تأمین هشت هزار نفر نیرو است، متذکر شد: محیط‌بانان ما دو برابر توان خود کار می‌کنند تا بتوانند خلأ کمبود چهار هزار نفر نیرو را جبران کنند، اینکه یک محیط‌بان به قدر حداقل دو نیرو کار کند منصفانه نیست.

همسان‌سازی حقوق محیط‌بانان با نیروهای مسلح در دستور کار

وی ادامه داد: در حال حاضر مجوز جذب ۳۷۰ نفر نیرو صادر شده و سهمیه استان‌ها هم مشخص است اما به دلیل عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، از آزمون استخدامی جای ماندیم و احتمالاً در آزمون استخدامی تیر یا مرداد ماه سال جاری جذب محیط‌بان لحاظ می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به تلاش سازمان محیط زیست برای ارتقای معیشت محیط‌بانان اشاره کرد و توضیح داد: در سال‌های اخیر برای بهبود معیشت محیط‌بانان اقدامات مختلفی انجام شده و امروز اگر یک محیط‌بان به حوزه ستادی محیط زیست منتقل شود با کاهش حقوق مواجه می‌شود.

محبت‌خانی، خواستار همسان‌سازی محیط‌بانان با کارکنان نیروهای مسلح شد و گفت: برای بهبود معیشت محیط‌بانان باید دریافتی و مسائل رفاهی این قشر با دریافتی و رفاهیات نیروهای مسلح تطابق پیدا کند چراکه محیط‌بانان هم درجه و سلاح دارند و خدمت آن‌ها نیز در قالب شیفت و عملیاتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2733021
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k