نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار کارگران

تصویب افزایش 35 درصدی حقوق و دستمزد کارگران

تصویب افزایش 35 درصدی حقوق و دستمزد کارگران

29 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

حداقل دریافتی کارگران به 15 میلیون تومان برسد!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، محسن باقری، عضو کارگری شورایعالی کار گفت: باید حداقل حقوق و دستمزد کارگران به 15 میلیون تومان برسد.

28 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

تلاش برای نهایی سازی رقم دستمزد کارگران قبل از عید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، در صورتی که اعضای شورای عالی کار در خصوص دستمزد سال آینده کارگران به اتفاق نظر برسند، رقم دستمزد تا قبل از عید نهایی خواهد شد.

28 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

ادامه جلسات تعیین دستمزد کارگران به 28 اسفند موکول شد!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، به دلیل عدم توافق دولت و کارگر و کارفرما در تعیین مبلغ دستمزد، ادامه مذاکرات به روز دوشنبه 28 اسفندماه 1403 موکول شده است.

28 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

حق عائله مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حق عائله مندی به فیش حقوقی کارگران در سال 1403 اضافه می شود.

28 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

بررسی تعیین دستمزد کارگران در شورای عالی کار ادامه دارد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، نماینده کارگری در جلسات شورای عالی کار گفت: ادامه بررسی تعیین دستمزد کارگران عصر امروز با حضور اعضا در شورای عالی کار ادامه خواهد یافت.

28 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

حقوق کارگران در سال آینده حداقل 30 درصد افزایش پیدا کند!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، نماینده مردم فراشبند در مجلس گفت: حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده باید حداقل 30 درصد افزایش یابد.

27 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

افزایش حقوق کمتر از 40 درصد قابل قبول نیست!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد داریم حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده کمتر از 40 درصد افزایش نداشته باشد.

27 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

پیشنهاد افزایش 22 درصدی دستمزد کارگران توسط وزیر کار!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، صولت مرتضوی, وزیرکار گفت: پیشنهاد داریم دستمزد کارگران برای سال آینده با افزایش 22 درصدی همراه باشد اما شورای عالی کار مجدداً‌ برای بررسی افزایش مزد جلسه تشکیل...

27 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

تعیین دستمزد 1403 کارگران به فردا موکول شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، در جلسه شورای عالی کار دستمزد کارگران در سال 1403 تعیین نشد و به روز یکشنبه 27 اسفندماه موکول شد.

27 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

دستمزد کارگران بر اساس نرخ تورم واقعی محاسبه شود!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عیدی، حقوق و دستمزد و مزایای کارگران باید بر اساس نرخ تورم واقعی محاسبه شود.

26 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

امروز مستقیم روی حداقل دستمزد کارگران بحث می‌شود!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، جوانی نماینده کارفرمایان گفت: در روز شنبه 26 اسفندماه در خصوص حداقل دستمزد کارگران بصورت مستقیم بحث خواهد شد.

26 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

برگزاری جلسه بعدی تعیین دستمزد کارگران در شنبه ۲۷ اسفندماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه شورای عالی کار در خصوص تعیین دستمزد کارگران بی نتیجه ماند و جلسه بعدی بدون در نظر گرفتن سبد معیشت در شنبه 27 اسفندماه تشکیل می شود.

24 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

انتظار افزایش 50 درصدی حقوق کارگران برای سال آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: انتظار داریم حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده با افزایش 50 درصدی همراه باشد.

22 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

تعیین حداقل دستمزد کارگران در هفته آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسات تعیین دستمزد سال 1403 کارگران از هفته آینده تشکیل خواهد شد.

17 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

معافیت مددجویان از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق بیمه کارفرمایی کارگران ساختمانی معاف شدند.

16 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

پایه حقوق و دستمزد کارگران برای یکبار اصلاح و به روز شود!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: تاکید میکنیم تا پایه حقوق و دستمزد کارگران اصلاح شود تا بتوان هزینه های زندگی را جبران نمود.

16 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

لزوم افزایش حقوق 30 درصدی حقوق کارگران در سال آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس گفت: باید برای سال آینده حقوق کارگران 30 درصد افزایش یابد.

15 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

تشکیل جلسه تعیین دستمزد کارگران در روز سه شنبه 15 اسفند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، تشکیل جلسه تعیین دستمزد کارگران در سال 1403 روز سه شنبه پانزدهم اسفندماه انجام می پذیرد.

14 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

مبنای افزایش دستمزد کارگران تورم انتظاری سال آینده است!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: جهت تعیین مبلغ افزایش دستمزد کارگران در سال آینده، تورم انتظاری را در نظر خواهیم گرفت.

14 اسفند 1402 جزئیات بیشتر