• ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

ادامه فعالیت معلمان مدارس غیردولتی مشروط به توانمندسازی

ادامه فعالیت معلمان مدارس غیردولتی مشروط به توانمندسازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: ادامه فعالیت معلمان در مدارس غیردولتی مشروط به شرکت در دوره های توانمدسازی و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای است.

احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان مدارس غیردولتی اظهار کرد: دوره‌های آموزش ضمن خدمت در قالب 6 دوره به میزان 360 ساعت مصوب شد که نخستین دوره به میزان 60 ساعت در سال تحصیلی جاری در حال اجراست.

وی افزود: 2.5 میلیون دانش‌آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند بنابراین آموزش معلمان در این مدارس یک ضرورت است، پیگیری لازم در حوزه صلاحیت عمومی که مربوط به گزینش است، انجام شد و تفاهم‌نامه‌ای را با گزینش آموزش و پرورش داشتیم براین اساس فرایند گزینش معلمان مدارس غیردولتی از 15 روز به 4 ماه افزایش یافت.

برگزاری دوره‌های اعتقادی و بصیرتی توسط حوزه علمیه

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به توانمندسازی معلمان بیان کرد: برای تحقق این موضوع، تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه فرهنگیان منعقد شد البته بخشی از کار که مربوط به دوره‌های بصیرتی، اعتقادی و موضوعاتی مانند نماز و حجاب به میزان 45 ساعت است، توسط حوزه علمیه انجام می‌شود.

محمودزاده مطرح کرد: امسال نخستین دوره توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی به میزان 60 ساعت در حال اجراست که آسیب‌شناسی از آن هم انجام شد، ادامه فعالیت معلمان در مدارس غیردولتی مشروط به شرکت در این دوره‌ها و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای است.

انتقادات نسبت به کیفیت دوره

وی در پاسخ به این پرسش که چه آسیب‌هایی احصا شده است، گفت: به دلیل بالا بودن حجم کار برخی مطرح کردند که دانشگاه فرهنگیان به تنهایی از عهده کار بر نمی‌آید چون وظایف دیگری هم بر عهده دارد بنابراین نیاز است تا سایر بخش‌ها هم در برگزاری دوره کمک کنند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: برخی از کیفیت دوره‌های آموزشی گلایه داشتند؛ موارد احصا شده در آسیب‌شناسی در ادامه مسیر و طراحی سایر پودمان‌ها مدنظر خواهد بود.

محمودزاده درباره گلایه معلمان از دریافت هزینه بابت برگزاری دوره‌های توانمندسازی مطرح کرد: براساس ماده 27 قانون تاسیس مدارس غیردولتی منابع این دوره‌ها از دو محل مؤسسان مدارس و معلمان است، بر این اساس منابع مالی لازم برای برگزاری دوره‌ها با پرداخت 40 درصد هزینه توسط معلمان و 60 درصد توسط مؤسسان تامین می‌شود.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2839914
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد