• ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

ارائه وام ۳۰ میلیونی به هفت هزار فرهنگی استان اصفهان

ارائه وام ۳۰ میلیونی به هفت هزار فرهنگی استان اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

امکان درخواست وام فرهنگیان اصفهان تا پایان بهمن ماه 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شرایط برای اعطای وام 30 میلیونی به هفت هزار فرهنگی اصفهان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهدی منتجب اظهار داشت: پس از پیگیری‌های انجام شده و مذاکرات صورت گرفته با مسئولان بانک ملی، شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به همکاران فرهنگی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله به هفت هزار نفر از متقاضیان، وام پرداخت می‌شود، افزود: این میزان در مقایسه با مرحله قبل پرداخت وام ۱۲ درصدی رشد سه تا چهار برابری داشته است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: سهمیه هریک از مناطق آموزش و پرورش استان بر اساس تعداد شاغلان مشخص شده و طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

منتجب در خصوص سیر مراحل پرداخت این وام ابراز داشت: ابتدا همکاران از طریق تلفن همراه وارد سامانه شده و پس از تکمیل اطلاعات و معرفی یک ضامن فرهنگی اقدام به تهیه و امضای سفته الکترونیکی می‌کنند؛ در نهایت پس از طی مراحل اداری وام به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که امکان درخواست این وام تا پایان بهمن ماه فراهم شود.

به گفته منتجب فرهنگ کارت از دیگر خدمات ارائه شده به فرهنگیان است که برای دریافت این کارت باید درخواست خود را به حوزه تعاون اداره محل خدمت خود ارائه دهند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این کارت از دوم تا هشتم هر ماه شارژ خواهد شد و اعتبار هزینه شده در اقساط ۱۰ ماهه از حساب همکاران کسر می‌شود.

منتجب افزود: با استفاده از این کارت که در دستگاه آموزش و پرورش استان اصفهان با نام فرهنگ کارت و در سایر مراکز نظیر ذوب آهن و فولاد مبارکه با نام‌های دیگری تعریف شده امکان خرید از ۴۰۰ فروشگاه طرف قرارداد در سراسر استان فراهم است.

وی با بیان اینکه به تازگی فروشگاه سرای ایرانی نیز به مجموعه فروشگاه‌های طرف قرارداد فرهنگ کارت اضافه شده است، خاطرنشان کرد: طی تفاهم انجام شده با این مجموعه در دهه مبارک فجر، به فرهنگیان استفاده کننده از فرهنگ کارت با خرید ۱۰۰ میلیون ریال از گروه کالای خواب یا خرید ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر گروه‌های کالایی، ۱۰ میلیون ریال تخفیف تعلق خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2701751
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد