اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 5 تیر 98

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

> شرایط و ضوابط شغل بانکدار

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار:
1- حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
2- اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
4- مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
5- آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
6- ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)
7- حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
8- مهندسی کامپیوتر (گرایش: سخت افزار, نرم افزار)
9- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار:
1- هرمزگان (شهرهای : جزیره کیش , جزیره قشم )
2- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم )
3- مازندران (شهرهای : تنکابن , سلمانشهر )
4- اصفهان (شهرهای : اصفهان , شاهین شهر , نجف آباد )
5- خوزستان (شهرهای : اهواز , بندر ماهشهر )
6- آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز , مرند )
7- قزوین (شهرهای : قزوین )
8- گیلان (شهرهای : لنگرود )
9- چهارمحال و بختیاری (شهرهای : شهرکرد )
10- لرستان (شهرهای : خرم آباد )
11- خراسان (شهرهای : مشهد )
12- آذربایجان غربی (شهرهای : خوی )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل بانکدار اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای: سمنان , شاهرود)
2- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
3- تهران (شهرهای: تهران)
4- مازندران (شهرهای: تنکابن , ساری)
5- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
6- خوزستان (شهرهای: اهواز)
7- مرکزی (شهرهای: اراک)
8- گلستان (شهرهای: گرگان)
9- گیلان (شهرهای: رشت)
10- کرمان (شهرهای: کرمان)
11- قم (شهرهای: قم)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک

خانم ها متولد 01-01-1367 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1365 به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل کارشناس انفورماتیک اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
4- روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
5- علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
6- علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
7- زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
8- زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
9- جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای: آمل)
2- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس فنی تأسیسات

برای شغل کارشناس فنی تأسیسات حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
دارا بودن 10 سال سابقه کار مرتبط و مفید
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
مهندسی مکانیک (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس فنی تاسیسات اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

 سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام


  لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی        راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی   
      درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی     دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی   
  سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید      معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام   
اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)


اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : مسعود

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:42

    کد دیدگاه : 2308547

    دلخوش نکنین
    من بالای ۲ سال هست که ثبت نام کردم
    هرهفته هم چک میکنم
    ولی دریغ از یه تماس

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ...

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:18

    کد دیدگاه : 2308102

    باسلام قسمت ثبت سوابق تحصیلی باید فقط لیسانس رو برا بانکداری کامل کنیم؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : MNO

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:05

    کد دیدگاه : 2308087

    به پیر به پیغمبر آزمون ورودی نداره
    متن آگهی رو نه اما حداقل به نظرات یه نگاه بندازین دیگه…..!

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 01:06

    کد دیدگاه : 2307914

    سلام دوستان
    کسی میدونه دردس عمومیش و تخصصی حسابداری چی هست و تاریخ آزمون چه زمانیه؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : Bahar

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 21:21

    کد دیدگاه : 2307603

    تا کی وقت داره؟آزمونم داره؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : a

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 02:23

      کد دیدگاه : 2307968

      آزمون نداره، فقط ثبت نام می کنید.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 21:19

    کد دیدگاه : 2307601

    تا کی وقت داره؟آزمونم داره؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : اذر-تهران

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:02

    کد دیدگاه : 2307307

    سلام، یعنی من از کرج نمیتونم برای تهران شرکت کنم به هیچ عنوان؟
    یعنی چون کرج نزدیکه تهرانه بازم گیر میدن؟
    اصلا از کجا میفهمن؟ از ما مدارک سکونت ک نمیخوان

    پاسخ دهید
  • نویسنده : لیلا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:04

    کد دیدگاه : 2307082

    من تمامی شرایط شغل منشی گری رو دارم، فقط مدرک icdl اماده نیست.میتونم ثبت نام کنم؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : پشمک

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 10:38

      کد دیدگاه : 2308204

      اره میتونی نگران نباش تا بنت بزنگن هف هش ماه طول میکشه شاید هیچوقت نزنگن

      پاسخ دهید
  • نویسنده : علی از یاسوج

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:00

    کد دیدگاه : 2306949

    سلام.
    خوشا به سعادت تان حداقل اینکه شهر تان نیرو میخواد….🤢

    پاسخ دهید
  • نویسنده : شادی مهروزان

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:49

    کد دیدگاه : 2306914

    سلام .بخاطرخدا شرایط سنی روتغییر بدین …بیاریدپایین شرایط سن رو ….بابا چن سال کوچکتر یابزرگتر نداره ملاک توانایی شخص توی مصاحبه است…

    پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا بیرانوند

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:35

    کد دیدگاه : 2306873

    من متولد2/12/70 هستم می تونم واسه شغل بانکداری ثبت نام کنم.؟؟؟اخه گفتن شرایط سنی تغییر کرده

    پاسخ دهید
  • نویسنده : فرخنده دهقانپور

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:33

    کد دیدگاه : 2306861

    چراشرایط ازمون هارو اینقدر سخت می کنید،یه چند ماه شرایط سنی رو بیارید پایین …..

    پاسخ دهید
    • نویسنده : بانکدار

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 14:59

      کد دیدگاه : 2306948

      گویا یکسال اضافه شده

      پاسخ دهید
  • نویسنده : فرخنده دهقانپور

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:30

    کد دیدگاه : 2306853

    سلام. من بخاطر 28روز نمی تونم توی این ازمون شرکت کنم…بخدا بی انصافی…تورو خداشرایط سنی رو یه چندماه بیارید پایین

    پاسخ دهید
  • نویسنده : محمد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:17

    کد دیدگاه : 2306818

    سلام کسی خبر داره..کرمان شغل بانکدار نمیگیرن.چرا؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : Mostafa

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:09

    کد دیدگاه : 2306584

    برای شغل مهندسی تاسیسات قسمت رشته ها گزینه مکانیک نداره و گرایش ها.
    چکار باید بکنیم مدیر ایران استخدام ممنونم اگه پاسخ بدید یا پیگیری بفرمایید.
    چکار کنیم الان

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin (علی احمدزاده)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 14:54

      کد دیدگاه : 2306933

      اینطور که نوشته فقط برای تهران است:
      رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
      مهندسی مکانیک (گرایش : کلیه گرایش ها)
      استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس فنی تأسیسات :
      تهران (شهرهای : تهران )

      پاسخ دهید
      • نویسنده : Mostafa

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 17:11

        کد دیدگاه : 2307234

        بله متوجه م ، من ساکن تهرانم ، برای وارد کردن رشته تحصیلی چه باید بکنم؟!
        گزینه مکانیک نداره

        پاسخ دهید
  • نویسنده : آسمان

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 11:27

    کد دیدگاه : 2306490

    سلام.ادمین محترم یا هر کدوم از بچه ها میدونید لطفا بهم جواب بدید.من قبلا برای شغل بانکدار ثبت نام کرده بودم.الان میخواستم کارشناس حقوقی ثبت نام کنم.امکانش هست؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:12

    کد دیدگاه : 2306352

    سلام
    لطفا برای شغل بانکدار رشته مدیریت هتلداری را هم لحاظ بفرمایید.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : حامد علیزاده

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:50

    کد دیدگاه : 2306315

    سلام آقا اینا چرا یکم رو گذاشتن آمون ها فکر نمیکنند بابا من دو سال بخاطر درس نمیتونم تو این آزمون ها شرکت کنم من خرداد امتحانام تموم میشه لیسانس میگیرم ولی اینا آزمونارو گذاشتن و بعدم میگن موقع ثبت نام باید فایل مدرک لیسانس اسکن شده باشه خب من یک ماه دیگ میگیرم چرا الان آزمون گذاشتن؟ بخدا ۲ ساله دارم عذاب میکشم

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 14:22

      کد دیدگاه : 2308617

      شما دو ساله عذاب میکشی ،من کارشناسیمو گرفتم ،سربازیمم تموم کردم ،الان چند ماهه بیکارم ،یواش یواش عادت میکنی

      پاسخ دهید
  • نویسنده : مجید

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:06

    کد دیدگاه : 2306269

    سلام
    چرا باید برای معافیت بزنن غیر پزشکی ؟ هر شغلی رو که نباید بزنن غیر پزشکی ….
    وقتی کسی میتونه هم کار کنه و هم بخونه برای ازمون چه ربطی داره …
    بعدشم شاید کسی کارت پزشکی اون مال ۷_.۸ سال پیش بوده والان بهبود پیدا کرده….

    پاسخ دهید
  • نویسنده : الیاس مشیری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 05:16

    کد دیدگاه : 2306200

    سلام من تمام شرایط ثبت نام جهت شغل منشی را دارا می باشم منتها مدرک icdl من هنوز آماده نیست. آیا امکان ثبت نام هست با این فرجا که بعدا در صورت پذیرفته شدن مدرک خود را ضمیمه پرونده کنم ؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : MNO

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 10:57

      کد دیدگاه : 2306430

      سلام
      اره تو ثبت نام کن در طی جذبت باید ارائه ش کنی

      پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...