• ۱۴۰۴/۰۸/۰۷
  • 4.8k نظر «نمایش»

استخدام بانک پاسارگاد

استخدام بانک پاسارگاد (ثبت نام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: 4.8k (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

استخدام بانک پاسارگاد بدون آزمون

 

استخدام بانک پاسارگاد، بدون آزمون و از طریق ارسال رزومه به ایمیل و یا تکمیل فرم استخدامی انجام می‌پذیرد. با توجه به اینکه استخدام بانک پاسارگاد در عناوین مختلف شغلی و در چند استان انجام می‌پذیرد، علاقمندان به استخدام در این بانک، می‌توانند جهت مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی هر شغل و نحوه ثبت نام بدون آزمون به ادامه این صفحه مراجعه نمایند.

 

کتاب جامع مصاحبه و گزینش بانک‌ها

شامل دو بخش اصلی ارزیابی تکمیلی و گزینش
مباحث مصاحبه عمومی، تخصصی و روانشناسی
مباحث عقیدتی، احکام و مسائل سیاسی

خرید و دانلود

دعوت به همکاری بانک پاسارگاد 1404

بانک پاسارگاد با هدف تأمین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز، در چندین عنوان شغلی از طریق "تکمیل فرم استخدام" و "ارسال رزومه" دعوت به همکاری می‌نماید.

 

استخدام مسئول دفتر

شرایط عمومی

سلامت کامل جسم و روان، بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).

شرایط اختصاصی

خانم ها متولد 01-01-1376 به بعد، آقایان متولد 01-01-1374 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)

برای شغل "منشی" حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.

رشته‌های مورد تایید

زبان انگلیسی (گرایش: کلیه گرایش ها)
زبان و ادبیات فارسی (گرایش: کلیه گرایش ها)
روابط عمومی (گرایش: کلیه گرایش ها)
روانشناسی (گرایش: کلیه گرایش ها)
علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش: کلیه گرایش ها)
علوم تربیتی (گرایش: کلیه گرایش ها)
زبان فرانسه (گرایش: کلیه گرایش ها)
زبان عربی (گرایش: کلیه گرایش ها)
جامعه شناسی (گرایش: کلیه گرایش ها)

استان موردنیاز

تهران (شهرهای: تهران)

تکمیل فرم مسئول دفتر

 

استخدام بانکدار

شرایط عمومی

سلامت کامل جسم و روان، بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).

شرایط اختصاصی

خانم ها متولد 01-01-1376 به بعد، آقایان متولد 01-01-1374 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)

برای شغل "بانکدار" حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.

رشته‌های مورد تایید

حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)

استان موردنیاز

سیستان و بلوچستان (شهرهای: زاهدان , چابهار)
هرمزگان (شهرهای: جزیره کیش , جزیره قشم)
تهران (شهرهای: تهران , اسلامشهر)
اصفهان (شهرضا)
مازندران (شهرهای: ساری)
خوزستان (شهرهای: اهواز , بندر ماهشهر , آبادان)
فارس (شهرهای: کازرون)
کرمان (شهرهای: کرمان)
خراسان رضوی (شهرهای: مشهد , سبزوار , نیشابور)
خراسان شمالی (شهرهای: بجنورد)

تکمیل فرم بانکدار

 

استخدام کارشناس امور حقوقی

شرایط عمومی

سلامت کامل جسم و روان، بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).

شرایط اختصاصی

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد، آقایان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)

در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.

برای شغل "کارشناس امور حقوقی" حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.

رشته‌های مورد تایید

حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)

استان موردنیاز

تهران (شهرهای: تهران)
خوزستان (شهرهای: اهواز)

تکمیل فرم کارشناس امور حقوقی

 

استخدام نگهبان

شرایط عمومی

سلامت کامل جسم و روان، بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).

شرایط اختصاصی

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور
متولدین 1376/01/01 به‌بعد
دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط
برای شغل "نگهبان" مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه و یا فوق‌دیپلم
عدم اشتغال به تحصیل و یا دارا‌بودن مدرک در مقاطع بالاتر از فوق‌دیپلم
دارا بودن کارت پایان‌خدمت نظام‌وظیفه (گذراندن دوره خدمت وظیفه عمومی الزامی بوده و هیچ نوع معافیتی پذیرفته نیست)
تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله، طبق تأیید پزشک معتمد بانک و دارای تناسب‌اندام و حداقل قد 168 سانتیمتر
عدم اشتغال (رسمی و پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان‌ها، دستگاه‌ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تأیید مراجع ذی‌صلاح
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
پذیرفته‌شدن در مصاحبه حضوری مطابق با روند جذب سرمایه انسانی بانک

استان موردنیاز

تهران (شهرهای: تهران)

تکمیل فرم نگهبان

 

استخدام کارشناس انفورماتیک

شرایط عمومی

سلامت کامل جسم و روان، بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).

شرایط اختصاصی

خانم ها متولد 01-01-1365 به بعد، آقایان متولد 01-01-1363 به بعد

برای شغل "کارشناس انفورماتیک" حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.

رشته‌های مورد تایید

مهندسی کامپیوتر (گرایش: کلیه گرایش ها)
مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
علوم کامپیوتر (گرایش: کلیه گرایش ها)

استان موردنیاز

تهران (شهرهای: تهران)

تکمیل فرم کارشناس انفورماتیک

 

مدارک موردنیاز استخدام بانک پاسارگاد

فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند (برای آقایان)
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد

 

مراحل و نحوه ثبت نام بانک پاسارگاد

برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

یادآوری نکات مهم

هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

سایر نکات مهم

کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در "سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری " ثبت نمایند.
ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.

 

نحوه تکمیل فرم استخدام بانک پاسارگاد

علاقمندان به استخدام در بانک پاسارگاد، لازم است پس از مطالعه شرایط اختصاصی هر شغل، نسبت به تکمیل فرم استخدام اقدام نمایند. راهنمای تصویری نحوه تکمیل فرم به شرح زیر است:

مراحل تکمیل فرم ثبت نام

برای شروع فرآیند تکمیل فرم، ابتدا وارد سایت اصلی بانک پاسارگاد شوید. (لینک مستقیم ورود به صفحه تکمیل فرم استخدام بانک پاسارگاد در ادامه این صفحه قرار داده شده است.)

 مرحله اول: ورود به صفحه فرصت‌های شغلی

پس از ورود به سایت اصلی بانک پاسارگاد، صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و سپس، روی گزینه "دعوت به همکاری" کلیک نمایید.

 مرحله دوم: بررسی شرایط ثبت نام و انتخاب موقعیت شغلی

پس از کلیک روی گزینه دعوت به همکاری، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود که در آن شرایط عمومی ثبت نام و فرصت های شغلی بانک پاسارگاد ذکر شده است.

 مرحله سوم: بررسی شرایط اختصاصی و راهنمای ثبت‌نام

در این مرحله پس از بررسی شرایط اختصاصی شغل انتخابی، مراحل ثبت نام و مدارک موردنیاز، تیک گزینه مربوطه را فعال کرده و سپس روی دکمه "ثبت نام" کلیک نمایید.

 مرحله چهارم: ثبت اطلاعات ایمیل و کدملی

در این مرحله باید پست الکترونیک، کد ملی و کد امنیتی را وارد کرده و سپس روی دکمه "دریافت کد" کلیک نمایید.

 مرحله پنجم: بررسی لینک ثبت‌نام و شرایط ارسال

در این مرحله توضیحات مربوط به لینک ارسال شده به پست الکترونیک ارائه شده و شرایط ارسال لینک ثبت نام ثبت توضیح داده می شود.

 مرحله ششم: ورود به صفحه تکمیل فرم

در این مرحله با ورود به ایمیل و کلیک روی لینک ارسال شده از سوی بانک پاسارگاد، فرآیند ادامه ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

 مرحله هفتم: ثبت اطلاعات شخصی

در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، محل تولد و.. را وارد نمایید.

جهت مشاهده کامل نحوه تکمیل فرم بانک پاسارگاد، به لینک زیر مراجعه نمایید.

مشاهده کامل آموزش

 

پیگیری استخدام بانک پاسارگاد

داوطلبان گرامی چنانچه تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، بازیابی کدرهگیری و یا پیگیری وضعیت ثبت نام خود دارید؛ با کلیک بر روی هریک از گزینه های زیر می توانید نسبت به انجام هریک از این موارد اقدام نمایید.

ویراش اطلاعات | بازیابی کد رهگیری | پیگیری وضعیت ثبت نام

 

کتاب جامع مصاحبه‌های استخدامی

آموزش صفر تا صد مصاحبه های استخدامی
توضیح مباحث مهم عقیدتی و سیاسی

کتاب دانلودی - تعداد صفحات: 593

خرید کتاب

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=11609
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
نظرات کاربران 4.8k