• ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا

استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا

۰۳ دی ۱۴۰۰
استخدام کارشناس و منشی فروش برای شرکت مبتکران دنیای فردا در تهران

آگهی استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا در تهران شرکت تجهیزات پزشکی مبتکران دنیای فردا در تهران جهت گسترش بخش فروش و تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش ارتباط اجتماعی قوی قدرت پیگیری بالا آمادگی سفر به شهرستان ها انگیزه درامد بالا تعداد: 3 نفر 2 منشی فروش روابط عمومی قوی علاقه به مکالمات تلفنی، شبکه های اجتماعی قدرت پیگیری بالا متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ دی ۱۴۰۰
استخدام منشی فروش برای شرکت مبتکران دنیای فردا در تهران

آگهی استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا در تهران شرکت تجهیزات پزشکی مبتکران دنیای فردا در تهران جهت گسترش بخش فروش و تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز منشی فروش روابط عمومی قوی علاقه به مکالمات تلفنی، شبکه های اجتماعی قدرت پیگیری بالا متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام منشی فروش مسلط به کامپیوتر جهت مجموعه مبتکران دنیای فردا در تهران

استخدام مجموعه مبتکران دنیای فردا در تهران مجموعه مبتکران دنیای فردا در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز منشی فروش مسلط به کامپیوتر و شبکه های اجتماعی ارتباط کلامی و تلفنی خوب متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ اسفند ۱۳۹۷
استخدام 3 ردیف شغلی در شرکت مبتکران دنیای فردا

آگهی استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا شرکت مبتکران دنیای فردا در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 پیک موتوری تخصصی ما به یک راننده موتوری خوش پوش، خوش قامت با روابط عمومی بالا و دارای موتور تمیز نیازمندیم. ایشان لازم است کار انتقال بسته های محصولات، جمع آوری اطلاعات میدانی و ارائه کاتالوگ و کارت ویزیت را برای محصولات انجام دهند. 2 کارشناس تولید محتوا و شبکه های اجتماعی این شخص لازم است که با بخش های فروش و بازاریابی هماهنگ باشد و محتوای مورد نیا...

مشاهده بیشتر
۱۵ اسفند ۱۳۹۷
استخدام پیک موتوری تخصصی در شرکت مبتکران دنیای فردا

آگهی استخدام شرکت مبتکران دنیای فردا شرکت مبتکران دنیای فردا در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 پیک موتوری تخصصی ما به یک راننده موتوری خوش پوش، خوش قامت با روابط عمومی بالا و دارای موتور تمیز نیازمندیم. ایشان لازم است کار انتقال بسته های محصولات، جمع آوری اطلاعات میدانی و ارائه کاتالوگ و کارت ویزیت را برای محصولات انجام دهند. معرفی شرکت: شرکت مبتکران دنیای فردا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه واردات تجهیزات پزشکی،پوست و زیبایی و فیزیوتراپی اغاز کرد. این شرکت اساس کار خود ر...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2461255
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد