• ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان

استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان (مراحل استخدام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۳۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ الی ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۰۹/۱۳

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۰۹/۱۷

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

آگهی استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اعلام نتایج آزمون

خبر 4 بهمن 1402: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان اعلام گردید.

مشاهده نتایج

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 2 آذر 1402: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون استخدام شركت رادیس نیرو پارسه برای اجرای قرارداد خود در شركت برق منطقه ای سمنان تا روز سه شنبه 7 آذرماه 1402 تمدید شد.

استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان - 13 آبان 1402

آگهی 13 آبان 1402: استخدام شرکت برق منطقه ای سمنان
شركت رادیس نیرو پارسه در نظر دارد برای اجرای قرارداد خود در شركت برق منطقه ای سمنان، نسبت به برگزاری آزمون و تامین نیرو در بخشهای اپراتوری تاسیسات و پستهای انتقال و فوق توزیع برق در استان سمنان به تعداد 17 نفر مرد (بصورت حجمی) از میان افراد واجد شرایط و از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) به شرط دارا بودن شرایط ذیل پس از طی فرایند مربوطه اقدام نماید.
لازم به ذكر است با توجه به پایان مدت قرارداد پیمانكاران طرف قرارداد شركت برق منطقه ای سمنان در موعد مقرر پیمانكار بعدی كه با شـركت برق منطقه ای سمنان قرارداد جدید منعقد خواهد كرد به عنوان پیمانكار جدید نسـبت به ادامه فرایند استخدام مربوط به این دفترچه و همچن ین عقد قرارداد با پذیرفته شدگان، در صورت وجود شرایط لازم اقدام می نماید.
مهلت ثبت نام تا 2 آذر 1402 تا 7 آذر 1402 می باشد.

شرایط عمومی
1- داشتن تابعیت ایران
2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (معافیت دائم پزشكی غیر تاثیرگذار به تشخیص كارفرما قابل قبول می باشد)
5- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
6- نداشتن سابقه محكومیت كیفری
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه بكارگیری می شوند به تشخیص كارفرما
8- داشتن مدرك تحصیلی مرتبط با شرایط احراز شغل
9- عدم وجود منع قانونی برای فعالیت ، تعهد خدمتی و همچنین عدم اشتغال بصورت رسمی، ثابت، پیمانی و قرارداد انجام كار مشخص، قراردادهای كارگری و ... در سایر دستگاهها و شركتها در زمان عقد قرارداد و بكارگیری در صورت پذیرفته شدن در آزمون (اپراتورهای شاغل در ایستگاههای برق انتقال و فوق توزیع در محدوده تحت مدیریت شركت برق منطقه ای سمنان مجاز به شركت در آزمون نمی باشند).
شرایط اختصاصی
1. داشتن شرایط سنی حداكثر:
- 30 سال تمام برای متقاضیان فوق دیپلم (متولدین بعد از تاریخ 1372/09/17)
- 32 سال تمام برای متقاضیان لیسانس (متولدین بعد از تاریخ 1370/09/17)
(توجه: تاریخ آزمون ملاك محاسبه حداكثر سن داوطبان می باشد).
تبصره1: مدت انجام خدمت نظام وظیفه، حداكثر به مدت 24 ماه، به شرط ارائه تاییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح، به حداكثر سن مجاز افزوده می شود.
تبصره2: در صورت داشتن سابقه مربوط به حوزه برق مشروط به بیمه پردازی مدت مذكور در یكی از صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی یا بازنشستگی كشوری و همچنین عدم سوء سابقه یا عملكرد منفی در سوابق كاری ارائه شده، حداكثر 4 سال به حداكثر سن مجاز اضافه می شود.
تبصره3: مطابق ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل و داشتن هر فرزند، 1 سال تا حدكثر 5 سال به حداكثر سن مجاز اضافه می شود.
تذكر: با اعمال تبصره های فوق مجموع سن متقاضیان دارای مدارك تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس نمی بایست حداكثر به ترتیب از 36 و 38 سال بیشتر باشد.
2. مدارك تحصیلی ارائه شده فقط در صورت مطابقت با رشته های تحصیلی مندرج درجدول نیازهای این دفترچه مورد پذیرش خواهد بود.
3. كارفرما میتواند با توجه به نیاز شبكه و وظایف محوله، نسبت به جابجایی پذیرفته شدگان در سراسر استان سمنان اقدام نموده و پذیرفته شدگان نهایی میبایست ضمن آمادگی خدمت و اشتغال به كار ، در محل خدمت نیز ساكن شوند.
4. پذیرفته شدگان به صورت نوبت كار( شیفت كار) به فعالیت خواهند پرداخت.
5. بومی بودن: داوطلب باید متولد یا ساكن با سابقه ده سال سكونت در همان شهرستان باشد. بومی بودن متقاضیان شركت كننده در آزمون از طریق ذیل احراز می گردد:
1. شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یكی باشد.
تذكر: با توجه به تغییرات تقسیمات كشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاك عمل، نظر اداره كل ثبت احوال استان سمنان خواهد بود.
2. حداقل ده سال سكونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم شماره 1) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا كلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا
تبصره1: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سكونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساكن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاك محاسبه قرار گیرد.
تبصره2: گواهی اشتغال به كار رسمی، پیمانی، قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه می تواند بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سكونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساكن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاك محاسبه قرار گیرد.
تبصره3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات كشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
تذكر: با عنایت به نزدیكی و همجواری برخی شهرستان ها در سطح استان و همچنین نزدیكی برخی از پستهای برق با شهرستانهای مذكور مطابق آنچه در ستون منطقه (بومی) جدول اعلام نیاز نیروی انسانی آمده است ، متناسب با هر ردیف، شهرستان ها در یك مجموعه بومی تعریف می گردند مثلا: شهرستان های گرمسار و آرادان هردو شهرستان قابلیت بومی بودن در هر یك از شهرستان های ذكر شده را دارند. ساكنین در شهرستان محل قرارگیری پست برق برای جذب نیروی انسانی در اولویت خواهند بود .
تبصره4: كارفرما می تواند در صورت به حد نصاب نرسیدن سهمیه متقاضیان هر شهرستان (محل قرارگیری پست برق) مطابق جدول نیازها، به ترتیب اولویت های ذیل از سایر متقاضیان دعوت بعمل آورد:
الف: نزدیكترین شهرستان یا محل قرارگیری پست برق مطابق جدول نیازها
ب: مجموع امتیازات آزمون 
ثبت نام
داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند ازساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 1402/08/13 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخه 1402/09/02 از طریق سایت اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

سایر موارد
1. صرفاً فارغ التحصیلان رشته، گرایش ها و مقاطع تحصیلی مشخص شده در جدول نیازها مجاز به شركت در آزمون می باشند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایشهای غیر مرتبط امكانپذیر نمی باشد . لازم به ذكر است در صورت بكارگیری داوطلب، ملاك صدور قرارداد یا حكم كارگزینی افراد صرفا بر اساس مقطع تحصیلی اعلام شده در جدول نیازها بوده و كارفرما در مدت قرارداد هیچ گونه مسئولیتی در قبال پذیرش مدارك تحصیلی بالاتر از مدارك قید شده در دفترچه و برقراری امتیازات مربوطه نخواهد داشت.
2. در صورتیكه مدارك داوطلب مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه بوده یا اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام دارای نقص باشد یا اطلاعات / مدارك بصورت عمد یا غیر عمد خلاف واقع ارائه گردد، درهر مرحله از فرایند (شامل آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و... حتی پذیرش نهایی) داوطلب از ادامه مراحل محروم و در صورت بكارگیری نیز قرارداد منعقده و یا احكام صادره، لغو و بلا اثر گردیده و هیچگونه اعتراضی قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین به لحاظ طولانی نمودن فرایند بكارگیری و اعمال هزینه های اضافی ، اقدام لازم به تشخیص كارفرما به عمل خواهد آمد.
3. به داوطلبان محترم توصیه می شود كه رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازها، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرك تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را كاملاً مطالعه و بررسی نموده و فایل عكس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بخش راهنما و نحوه ثبت نام آماده نمایند. ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت كارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مكان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.
4. ثبت نام در ساعات كم ترافیك، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موكول نشود.
5. قبولی در آزمون به منزله بكارگیری قطعی نمیباشد بلكه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشكی، روانشناسی ، گواهی سلامت، اخذ عدم سوء پیشینـه از مراكز ذیصـلاح، طی دوره های آموزشی توجیهی و اخذ گواهینامه ذیربط و ... نیز الزامی میباشـد.
تبصره: چنانچه فردی دوره های مورد نیاز را در مراكز آموزشی مورد تأیید وزارت نیرویا سازمان فنی و حرفهای گذرانده باشد، نیازی به تكرار دورههای مذكور وجود ندارد.
6. چنانچه متقاضی از سوی گروه مصاحبه كننده یا روانشناس فاقد شرایط لازم تشخیص داده شود، فرآیند استخدام متوقف خواهد شد.
7. گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، پایان خدمت نظام وظیفه، معافیت و مدارك ایثارگری بایستی حداكثر تا آخرین روز ثبت نام اخذ شده باشد و به همراه سایر تاییدیه ها در روز تطبیق مدارك ارائه گردد.
8. مهلت ارائه اصل مدارك لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرك تحصیلی، شناسنامه، كارت ملی، مدرك وضعیت نظام وظیفه، مدرك بومی، ایثارگری و سایر مدارك، به منظور تطبیق مدارك و تكمیل پرونده برای انجام مصاحبه، حداكثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون كتبی می باشد و عدم ارایه مدارك فوق الذكر در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
محل تحویل مدارك متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی مذكور یا ارسال پیامك اعلام می گردد.
9. در زمان حضور برای آزمون دانش مهارتی (مصاحبه تخصصی و روانشناسی و...) اصل و تصویر مدارك فوق و سایر گواهینامه های آموزشی، مهارتی، كارآموزی، كارورزی و سوابق كاری مرتبط و... را به همراه داشته باشید.
10.در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یك رشته- محل ثبت نام نماید.
11. زمان بكارگیری پذیرفته شدگان نهایی به تدریج و با توجه به نیاز شبكه برق می باشد.
12. در صورت پذیرفته شدن و اشتغال، قرارداد بصورت موقت كارگری بوده و كلیه حقوق و دستمزد بر اساس قانون كار پرداخت میشود.لازم به ذكر است هیچگونه تعهدی مبنی بر عقد قرارداد بصورت كارگری دائم و یا قرارداد انجام كار مشخص، پیمانی و رسمی آزمایشی/قطعی با كارفرما یا شركت های تابعه و وابسته وزارت نیرو وجود نخواهد داشت.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 7 آذر 1402
دریافت کارت آزمون: 13 الی 15 آذر 1402
ویرایش ااطلاعات: 11 و 12 آذر 1402
زمان برگزاری آزمون: 17 آذر 1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام وزارت نیرو 
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت اصلی کلیک نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2472339
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k