• ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کنارک برودت

استخدام شرکت کنارک برودت

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت کنارک برودت


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت کنارک برودت به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۰۱ مرداد ۱۴۰۱
استخدام دامپزشک در شرکت بسته بندی ماهی و میگو کنارک برودت

شرکت بسته بندی ماهی و میگو کنارک برودت در شهرستان کنارک واقع در استان سیستان و بلوچستان در راستای تکمیل کادر خود در سراسر کشور از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی کارخانه در شهرستان کنارک می باشد و حضور الزامی است مزایا: بیمه، محل اسکان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.تماس تلفنی پاسخگو نیست.پس از بررسی رزومه ها با شما تماس گرفته خواهد شد.

مشاهده بیشتر
۲۴ تیر ۱۴۰۱
استخدام مدیر تولید با سابقه آقا برای شرکت کنارک برودت در چابهار

شرکت کنارک برودت واقع در چابهار (سیستان و بلوچستان) جهت تکمیل کادر تولید خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت یه همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر تولید تعداد: یک نفر جنسیت: آقا سابقه کاری: 3 سال مقطع تحصیلی: کارشناسی مسلط به عمل آوری و بسته بندی انواع آبزیان دریایی حقوق: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ تیر ۱۴۰۱
استخدام نیروی فنی با سابقه آقا در شرکت کنارک برودت

شرکت کنارک برودت واقع در چابهار (سیستان بلوچستان) جهت تکمیل کادر فنی خود در کنارک از افراد واجد شرایط زیر دعوت یه همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی تعداد: یک نفر جنسیت: آقا در زمینه سیستم های برودتی، الکتریکی و مکانیکی دارای حداقل 5 سال سابقه کار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ تیر ۱۴۰۱
استخدام دکتر دامپزشک آقا برای شرکت کنارک برودت از سراسر کشور

شرکت کنارک برودت یک شرکت بسته بندی ماهی و میگو در استان سیستان بلوچستان (شهرستان کنارک) در راستای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر از سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز دکتر دامپزشک جنسیت: آقا به عنوان مسئول فنی حقوق براساس تعرفه نظام دامپزشکی مزایا: بیمه، محل اسکان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.(تماس تلفنی پاسخگو نیست، پس از بررسی رزومه ها با شما تماس گرفته خواهد شد).

مشاهده بیشتر
۱۹ خرداد ۱۴۰۱
استخدام دکتر دامپزشک در شرکت کنارک برودت از سراسر کشور

مجموعه کنارک برودت یک شرکت بسته بندی ماهی و میگو در استان سیستان بلوچستان (شهرستان کنارک) در راستای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر از سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز دکتر دامپزشک آقا بصورت حضوری و تمام وقت جهت مسئول فنی حقوق براساس تعرفه نظام دامپزشکی مزایا: بیمه، محل اسکان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.(تماس تلفنی پاسخگو نیست).

مشاهده بیشتر
۱۳ خرداد ۱۴۰۱
استخدام تکنسین فنی برق برای کارخانه کنارک برودت از سراسر کشور

کارخانه کنارک برودت وقع در چابهار (سیستان و بلوچستان، شهرک صنعتی کنارک) برای تکمیل کادر خود از سراسر کشور با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین فنی برق جنسیت: آقا یک نفر تکنسین فنی و آگاه به امور برقی نوع همکاری: حضوری بصورت تمام وقت سابقه کار حداقل 3 سال حقوق: از 7 میلیون تومان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
دعوت به همکاری دکتر دامپزشک برای شرکت کنارک برودت از سراسر کشور

شرکت کنارک برودت یک شرکت بسته بندی ماهی و میگو برای تکمیل کادر خود در استان سیستان و بلوچستان (شهرستان کنارک) به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی برای یک شرکت بسته بندی ماهی و میگو حقوق براساس تعرفه نظام دامپزشکی مزایا: بیمه، محل اسکان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را فقط به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند. (تماس تلفنی پاسخگو نیست)

مشاهده بیشتر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام تکنسین فنی برق در کارخانه کنارک برودت از سراسر کشور

کارخانه کنارک برودت واقع در سیستان بلوچستان (چابهار شهرک صنعتی کنارک) از واجدین شرایط زیر از سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین فنی برق جنسیت: آقا یک نفر آگاه به امور برقی نوع همکاری: حضوری بصورت تمام وقت سابقه کار حداقل 3 سال حقوق: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.(تماس تلفنی پاسخ داده نمیشود.)

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۴۰۰
استخدام دکتر دامپزشک در مجموعه کنارک برودت از سراسر کشور

استخدام مجموعه کنارک برودت مجموعه کنارک برودت در کنارک (سیستان بلوچستان) در راستای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر از سراسر کشور دعوت به همکار ی می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز دکتر دامپزشک آقا بصورت حضوری و تمام وقت به عنوان مسئول فنی در یک شرکت بسته بندی ماهی و میگو حقوق براساس تعرفه نظام دامپزشکی مقطع تحصیلی: دکتری مزایا: بیمه، محل اسکان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند. (تماس تلفنی پاسخگو نیست).

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۴۰۰
استخدام تکنسین فنی آقا در کارخانه کنارک برودت از سراسر کشور

آگهی استخدام کارخانه کنارک برودت کارخانه کنارک برودت وقع در چابهار (سیستان و بلوچستان، شهرک صنعتی کنارک) برای تکمیل کادر خود از سراسر کشور با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز تکنسین فنی جنسیت: آقا آگاه به امور برقی نوع همکاری: حضوری و تمام وقت سابقه کاری: 3 سال حقوق از 7 میلیون تومان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را فقط به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند. (تماس تلفنی پاسخ داده نمیشود)

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2508644
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد