• ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر

استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر

۱۲ دی ۱۴۰۲
استخدام کارشناس دفتر فنی با مدرک عمران در شرکت سد و عمران پارس گستر

استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر شرکت سد و عمران پارس گستر جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دفتر فنی جنسیت: آقامقطع تحصیلی: کارشناسیرشته تحصیلی: عمرانحقوق: از ۱۵ الی ۲۰ میلیوناستان مورد نیاز: فارسشهر مورد نیاز: شیرازحداقل یک سال سابقه مرتبط به دفتر فنیمزایا:اسکان بیمه بیمه تکمیلی صبحانه ناهار هدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمای...

مشاهده بیشتر
۲۰ مرداد ۱۴۰۱
استخدام حسابدار آقا برای مجموعه سد و عمران پارس گستر

مجموعه سد و عمران پارس گستر در شیراز جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار آقا حداقل حداکثر سن 35 سال مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری حداقل سابقه کارمرتبط 3 سال آشنا به سیستم مالی راهکاران و کار با Excel آشنا به ثبت صورت وضعیت های پیمانکاری و ثبت اسناد تنخواه و صندوق متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام انباردار برای شرکت سد و عمران بارس گستر در شیراز

دعوت به همکاری شرکت سد و عمران بارس گستر شرکت سد و عمران بارس گستر برای تکمیل کادر خود در استان فارس (شیراز) به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار آقا حداکثر سن 40 سال ترجیحا لیسانس حسابداری دوسال سابقه کار مرتبط با انباداری آشنا به نرم افزار راهکاران و مجموعه آفیس متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ دی ۱۴۰۰
استخدام حسابدار آقا آشنا به نرم افزار راهکاران سیستم در شرکت سد و عمران پارس گستر

آگهی استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر شرکت سد و عمران پارس گستر در راستای تکمیل کادر پروژه در زنجان از واجدین شرایط زیر دعوت به همکرای می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار جنسیت: آقا با حداقل 5 سال سابقه کار مالی با تحصیلات حداقل لیسانس آشنا به نرم افزار راهکاران سیستم متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند. اولویت بررسی رزومه ها ، با رزومه های ارسال شده از طریق واتساپ می باشد.

مشاهده بیشتر
۰۷ مهر ۱۴۰۰
استخدام حسابدار آقا آشنا به نرم افزار راهکاران در شرکت سد و عمران پارس گستر

آگهی استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر شرکت سد و عمران پارس گستر واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود از "شهر شیراز" با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز حسابدار جنسیت: آقا تعداد مورد نیاز: یک نفر با مدرک کارشناسی حسابداری تسلط کامل به گزارشات 169 و ارزش افزوده با 3 سال سابقه کار آشنایی با نرم افزار راهکاران آشنایی به نرم افزار Excel و توان تحلیل دادها متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ یا ایمیل ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ شهریور ۱۴۰۰
استخدام حسابدار آقا در شرکت سد و عمران پارس گستر

آگهی استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر شرکت سد و عمران پارس گستر در زنجان افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار جنسیت: آقا تعداد: یک نفر با حداقل 5 سال سابقه کار مالی جهت کار در پروژه این شرکت در شهر زنجان با تحصیلات حداقل لیسانس آشنا به نرم افزار راهکاران سیستم شهرهای موردنیاز: زنجان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند. اولویت بررسی رزومه ها، با رزومه های ارسال شده از طریق واتساپ می باشد.

مشاهده بیشتر
۲۲ تیر ۱۴۰۰
استخدام حسابدار در شرکت سد و عمران پارس گستر

آگهی استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر شرکت سد و عمران پارس گستر در زنجان افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار یک نفر آقا با حداقل 5 سال سابقه کار مالی جهت کار در پروژه این شرکت با تحصیلات حداقل لیسانس آشنا به نرم افزار راهکاران سیستم شهرهای موردنیاز: زنجان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند. اولویت بررسی رزومه ها، با رزومه های ارسال شده از طریق واتساپ میباشد.

مشاهده بیشتر
۲۱ خرداد ۱۴۰۰
استخدام حسابدار و انباردار در شرکت سد و عمران پارس گستر

دعوت به همکاری شرکت سد و عمران پارس گستر شرکت سد و عمران پارس گستر در شیراز از رده های شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 حسابدار آقا حداکثر سن 36 سال لیسانس حسابداری دوسال سابقه کار مرتبط آشنا به نرم افزار راهکاران و مجموعه آفیس 2 انباردار آقا حداکثر سن 40 سال ترجیحا لیسانس حسابداری دوسال سابقه کار مرتبط آشنا به نرم افزار راهکاران و مجموعه آفیس متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ خرداد ۱۴۰۰
استخدام انباردار در شرکت سد و عمران پارس گستر

دعوت به همکاری شرکت سد و عمران پارس گستر در شیراز شرکت سد و عمران پارس گستر در شیراز از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار آقا حداکثر سن 40 سال ترجیحا لیسانس حسابداری دوسال سابقه کار مرتبط آشنا به نرم افزار راهکاران و مجموعه آفیس متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ خرداد ۱۴۰۰
استخدام حسابدار جهت شرکت سد و عمران پارس گستر در شیراز

آگهی استخدام شرکت سد و عمران پارس گستر شرکت سد و عمران پارس گستر در شیراز از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار آقا حداکثر سن 36 سال لیسانس حسابداری دوسال سابقه کار مرتبط آشنا به نرم افزار راهکاران و مجموعه آفیس متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2539783
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد