• ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سامانه پرداز دلتا

استخدام شرکت سامانه پرداز دلتا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت سامانه پرداز دلتا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت سامانه پرداز دلتا به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۶ اسفند ۱۴۰۰
استخدام حسابدار مسلط به سپیدار در شرکت سامانه پرداز دلتا

آگهی استخدام شرکت سامانه پرداز دلتا شرکت معتبر سامانه پرداز دلتا در تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوانش غلی شرایط احراز حسابدار تعداد: یک نفر جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: 3 سال مقطع تحصیلی: کارشناسی مسلط به نرم افزار سپیدار (انبار) حقوق: توافقی ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 18 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و یا شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ آذر ۱۴۰۰
استخدام مونتاژکار، کابلاژ کار و کیسینگ کار در شرکت معتبر سامانه پرداز دلتا

اگهی استخدام شرکت معتبر سامانه پرداز دلتا شرکت معتبر سامانه پرداز دلتا در زمینه الکترونیک واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر استخدام می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مونتاژ کار قطعات DIP و SMD با تجربه جوان و با انگیزه 2 کابلاژ کار و کیسینگ کار با تجربه و منظم ساعت کاری از ۸:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ پنجشنبه ها تعطیل محل خدمت حکیمیه، دفتر مرکزی نارمک شهرهای موردنیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ث...

مشاهده بیشتر
۱۵ آذر ۱۴۰۰
استخدام انباردار و مسئول خرید با تجربه در شرکت معتبر سامانه پرداز دلتا

اگهی استخدام شرکت معتبر سامانه پرداز دلتا شرکت معتبر سامانه پرداز دلتا در زمینه الکترونیک واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار و مسئول خرید با تجربه آشنا به قطعات الکترونیک و نرم افزار انبارداری ساعت کاری از ۸:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ پنجشنبه ها تعطیل محل خدمت حکیمیه، دفتر مرکزی نارمک شهرهای موردنیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۴۰۰
استخدام تکنسین مونتاژ قطعات الکترونیک باتجربه در مجموعه سامانه پرداز دلتا

استخدام مجموعه سامانه پرداز دلتا مجموعه سامانه پرداز دلتا جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین مونتاژ قطعات الکترونیک تعدادی محدود خانم و آقا باتجربه جوان با انگیزه و مسلط به مونتاژ DIP و SMD جهت فعالیت در بخش مونتاژ قطعات الکترونیک و کابلاژ از پذیرش افراد مبتدی معذوریم. ساعت کار از ۸ صبح الهی ۵ عصر پنجشنبه ها ۸ صبح الی ۱۲ظهر بیمه دارد حقوق توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگ...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2449183
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد