• ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آتیه سازان آوین

استخدام شرکت آتیه سازان آوین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

آگهی استخدام شرکت آتیه سازان آوین

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت آتیه سازان آوین - 26 دی 1400

آگهی 26 دی 1400: استخدام شرکت آتیه سازان آوین
شرکت آتیه سازان آوین به منظور تامین تعداد ۷ نفر نیروی شرکتی مورد نیاز برای به کارگیری در پروژه های طرف پیمان در صنعت برق شهرستان رودبار در استان گیلان در نظر دارد: از طریق آزمون علمی کتبی، آزمون سلامت جسمانی و روانشناسی، مصاحبه مهارتی و گزینش نسبت به جذب نیرو بصورت تامین نیرو با قرارداد مدت معین اقدام نماید. لذا از کلیه متقاضیان بومی که حائز شرایط ذیل میباشند دعوت به همکاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا 8 بهمن تا 15 بهمن تا 18 بهمن 1400 می باشد.

شرایط عمومی
۱) داشتن تابعیت ایران
۲) اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴) انجام خدمت سربازی یا معافیت دائم غیر پزشکی (ملاک عمل برای محاسبه تاریخ کارت پایان خدمت زمان برگزاری آزمون می باشد 1400/11/21)
تبصره ۱ :تحت هیچ شرایطی کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.
۵) عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
۶) نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۷) بومی بودن
۸) داشتن سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل و توانایی لازم برای انجام کاری که برای آن بکار گرفته می شوند.
۹) دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با نیازهای اعلام شده
۱۰) نداشتن منع قانونی برای اشتغال و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها
۱۱) احراز صلاحیتهای عمومی با تائید گزینش پس از قبولی در آزمونهای مورد نظر
شرایط اختصاصی
1) حداکثر سن تا تاریخ 1400/11/21، بیست و هشت (28) سال (متولدین 1372/11/21 به بعد) می باشد.
تبصره 2 :متقاضیانی که دارای سوابق کاری مرتبط در صنعت آب و برق وابسته به وزارت نیرو باشند با ارائه گواهی سابقه به همراه تائیدیه معتبر بیمه پردازی سازمان تأمین اجتماعی که در آن نام کارگاه شرکتهای مذکور قید شده باشد، سوابق آنها به شرح ذیل به سن اضافه می گردد.
توضیح: در صورت تشخیص مرتبط بودن سوابق مربوطه حداکثر 5 سال به شرط سنی افزوده خواهدشد. بدیهی است تشخیص مرتبط بودن سابقه، در اختیار این شرکت بوده و متقاضیان در این رابطه هیچ گونه ادعایی نخواهندداشت و لازم است فرم شماره 1 پیوست را تکمیل نمایند.
2) داشتن مدرک تحصیلی حداقل فوقدیپلم متناسب با رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در شرایط ثبت نام از یکی از دانشگاهها یا موسسات آموزشی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
توجه مهم: شرکت متقاضیان دارای مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر از سطح فوق دیپلم در آزمون بلامانع بوده لیکن هیچ گونه امتیازی در مرحله گزینش، جذب و همچنین در زمان بکارگیری و بعد از آن اعطا نخواهد شد و حقوق و مزایا با رعایت مفاد قانون کار متناسب با سطح نیاز تحصیلی فوق دیپلم محاسبه خواهد شد. در اجرای این بند متقاضیان بایستی فرم شماره 2 تعهد نامه پیوست را امضا و همراه مدارک ثبت نام ارسال نمایند.
3) متقاضیان باید متولد یکی از شهرستان های استان گیلان بوده و یا حداقل ده سال سابقه اقامت یا تحصیل در استان را داشته و در حال حاضر در استان سکونت داشته باشند. برای این موضوع گواهی اقامت/ تحصیلی باید همراه سایر مدارک ثبت نامی ارائه شود.
4) مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر بمدت 24 ماه به شرط تایید مراجع ذی صلاح به حداکثر سن افزوده خواهد شد.
توجه : لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلب حداقل فوق دیپلم، کارت پایان خدمت وظیفه و معافیت قانونی دائم غیر پزشکی، باید در زمان ثبت نام صادر شده و اصل آن در زمان تطبیق مدارک ارائه گردد.
5) انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.
6) انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود، لذا قبولی در آزمون کتبی ، به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد.
تذکر: مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمون ، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و قبولی ایشان مبلغی و به لحاظ طولانی بودن این فرایند اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.
7) دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبین رشته شغلی راننده و آتش نشان الزامی است.
تبصره 3: به حداکثر سن داوطلبان رشته شغلی راننده و آتش نشان (دارای گواهینامه رانندگی پایه یک) بمیزان دو (2) سال افزوده خواهد شد.
مواد آزمون
1- سوالات آزمون در یک دفترچه شامل سوالات عمومی و سوالات تخصصی طراحی گردیده و مواد (دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط در جدول نیازهای جذب نیرو در آگهی درج شده است.
2- آزمون دارای نمره ی منفی بوده ، هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق می گیرد.
چگونگی ثبت نام
1- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 1400/10/25 حداکثر تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 1400/11/08 از طریق سایت اینترنتی پژوهشگاه نیرو واحد آموزشی و پژوهشی گیلان اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2- داوطلبان می بایست مبلغ 1/000/000 ریال (یک میلیون ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.
تبصره 4: پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، وجه واریزی مسترد نمی گردد.
راهنمای ثبت نام

1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد
3- از زدن کلید Enter در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر از کلید فاصله (space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت jpg و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده شود.  عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
- اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
- حتى الأمکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 5: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 6: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود، رخ داده است و تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
7- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی میباشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید. لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملا مراقبت نمایید.
8- پس از تکمیل اطلاعات ، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمنا امکان چاپ اطلاعات نیز وجود دارد.
تذکر: به مدارک ناقص، ارسال عکس غیر معتبر و ثبت نام های ناقص یا مدارکی که پس از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا متقاضیان باید قبل از ثبت نام شرایط عمومی، اختصاصی و عناوین رشته و گرایش های تحصیلی را به دقت مطالعه نمایند. ضمنأ وجوه پرداختی و مدارک ارائه شده به هیچ وجه مسترد نمی شود.
و) رشته و گرایش تحصیلی مورد قبول و متناسب با شغل:
باتوجه به شرایط احراز شغل فقط داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و با بالاتر در رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی اعلام شده به شرح جدول ذیل هستند می توانند در این آزمون شرکت نمایند و افرادی که فارغ التحصیل رشته و گرایش تحصیلی قید شده نیستند اجازه شرکت و ثبت نام ندارند.
لذا اگر داوطلبی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط خارج عناوین مندرج در جدول در آزمون شرکت نماید قبولی در آزمونها و اشتغال وی لغو و در هر مرحله که باشد از ادامه کار وی ممانعت به عمل خواهد آمد. همچنین خسارت ناشی از اتلاف وقت، فرصت از دست رفته و سایر هزینه های تحمیل شده ناشی از آن، به تشخیص شرکت محاسبه و از وی مطالبه خواهد شد. به هر حال داوطلب با تکمیل فرم ثبت نام حق هرگونه اعتراضی (در این رابطه) را از خود سلب می نماید.

رشته شغلی رشته های تحصیلی تعداد
مورد
نیاز
جنسیت
مرد زن
- راننده و آتش نشان
- خدمات فنی
فوق دیپلم و بالاتر در کلیه رشته هاو گرایش های: برق، مکانیک،
تاسیسات حرارتی و برودتی، بهداشت حرفه ای و ایمنی و
حفاظت کار
4 -
- خدمات اداری
- خدمات عمومی
فوق دیپلم و بالاتر در کلیه ی رشته های علوم اداری، مالی و
مدیریت
3
مواد آزمون کتبی و ضرایب
رشته / مقطع عنوان درس تعداد
سوال
ضرایب
دروس عمومی ادبیات و زبان فارسی 10 1
زبان انگلیسی عمومی 10 1
فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) 10 1
هوش و استعداد تحصیلی 10 1
ریاضی 10 1
دروس اختصاصی مقطع فوق دیپلم
رشته مکانیک
استاتیک 15 4
مقاومت مصالح 15 4
ترمودینامیک و انتقال حرارت 10 4
حرارت مرکزی با هوا و آب گرم، تهویه مطبوع
سیستم های کنترل تاسیسات
10 4
دروس اختصاصی مقطع فوق دیپلم
رشته برق
مدارهای الکتریکی 15 4
ماشین های الکتریکی 15 4
الکترونیک 10 4
سیستمهای قدرت 10 4

 

رشته / مقطع عنوان درس تعداد
سوال
ضرایب
دروس اختصاصی مقطع فوق دیپلم
رشته های ایمنی، بهداشت و آتش
نشانی
اصول ایمنی 15 4
ایمنی حریق (حوادث و آتش سوزی) 10 4
عوامل فیزیکی و شیمیایی محیط کار 10 4
بهداشت محیط کار 15 4
دروس اختصاصی مقطع فوق دیپلم
کلیه گرایش های رشته های مالی
اصول حسابداری 15 4
اقتصاد خرد و کلان 10 4
تئوری های سازمان و مدیریت 10 4
حسابداری دولتی 15 4
دروس اختصاصی مقطع فوق دیپلم
کلیه گرایش های رشته های
علوم اداری و مدیریت
مدیریت رفتار سازمانی 15 4
تئوری های سازمان و مدیریت 15 4
اصول حسابداری 10 4
حقوق اداری و قانون کار 10 4
دریافت کارت ورود به جلسه، زمان و مکان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 1400/11/19 لغایت 1400/11/20 انجام خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز پنج شنبه مورخ 1400/11/21 برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاب شده بر روی کاغذ) بهمراه اصل کارت ملی یا شناسنامه هنگام ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
ج) حدنصاب آزمون و نحوه محاسبه ضریب و امتیاز:
1) امتیاز کل آزمون دروس عمومی و اختصاصی به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. دروس عمومی با ضریب یک (1) و دروس اختصاصی با ضریب (4) لحاظ و امتیاز کل آزمون علمی کتبی محاسبه خواهد شد. امتیاز کل علمی این مرحله 40% امتیاز کل نهایی می باشد.
2) حد نصاب مورد پذیرش بر اساس امتیاز حاصله آزمون دروس اختصاصی و امتیاز کل تعیین خواهد شد.
3) داوطلبان دارای حد نصاب مذکور به میزان سه برابر ظرفیت در هر رشته شغلی وارد مراحل سنجش میزان آمادگی و توانایی جسمانی و روانی متناسب با شغل خواهند شد.
4) داوطلبان دارای حد نصاب آزمون علمی که براساس نتایج سنجش جسمانی و روانی شرایط متناسب شغلی را داشته باشند به میزان دو برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه مهارتی دعوت خواهند شد.
تطبیق مدارک
پس از مشخص شدن نتایج آزمون علمی کتبی و تعیین داوطلبانی که حدنصاب را کسب نموده اند فعالیت تطبیق مدارک انجام می گیرد. در این مرحله از داوطلب دارای شرایط مذکور دعوت می شود تا نسبت به ارائه اصل مدارک درخواستی در زمان ثبت نام در تاریخ مشخص اقدام نماید. برای تسهیل و تسریع در کار، زمان تطبیق مدارک هم زمان و به صورت پیش نیاز با مرحله سنجش آمادگی و توانمندی جسمانی و روانی صورت گیرد. بدیهی است داوطلبانی که نتوانند اصل مدارک لازم را ارائه نمایند در این مرحله از ادامه فرایند باز خواهند ماند و نفرات بعدی دارای شرایط و حدنصاب لازم جایگزین خواهند شد.
مرحله مصاحبه مهارتی

داوطلبان به منظور سنجش میزان دانش، مهارت، توانمندی و شایستگی های فردی و اجتماعی متناسب با شغل ارزیابی می گردند، این سنجش تحت عنوان «مصاحبه مهارتی» توسط مسئولین ذیربط انجام خواهد شد و بر آن اساس فرآیند نهایی خواهد شد، لذا میزان تأثیرگذاری آن در جمع کل امتیازات 60% خواهد بود. بنابراین داوطلبان دارای حدنصاب آزمون علمی که براساس نتایج سنجش جسمانی و روانی، شرایط متناسب شغلی را داشته باشند به مرحله مصاحبه مهارتی دعوت خواهند شد.
داوطلبان لازم است کلیه مستندات و مدارک معتبر دوره های آموزشی و مهارتی خود را در هنگام مصاحبه ارائه نمایند.
نتایج مصاحبه مهارتی مطابق فرم مربوطه تنظیم و با لحاظ نمودن مجموع امتیازات علمی (به نسبت 40%) ، امتیازات مصاحبه (به نسبت 60%) و کسب حدنصاب مصاحبه یا امتیاز نهایی نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش مشخص و صورت جلسه می گردد. در شرایط مساوی الویت با دارندگان مهارت های مورد نیاز خواهد بود.
*نتایج آزمون حداکثر دو هفته پس از برگزاری آزمون از طریق سایت آزمون قابل دسترسی می باشد*
*رعایت پروتکل های بهداشتی برای داوطلبان شرکت کننده در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد*
*جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33534817-013 شرکت آتیه سازان آوین تماس حاصل نمایید.*

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2492857
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد