• ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت امید آوران پارسا

استخدام شرکت امید آوران پارسا

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت امید آوران پارسا


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت امید آوران پارسا - 13 بهمن 1401

آگهی 13 بهمن 1401: استخدام شرکت امید آوران پارسا
شرکت امید آوران پارسا در نظر دارد به منظور انجام بخشی از فعالیت های خود نسبت به بکارگیری نفرات مورد نیاز بصورت حجمی و در قالب شرکت پیمانکاری در شغل امور دفتری، اداری و دبیرخانه ای (3 نفر مرد) و از طریق برگزاری آزمون كتبی، مصاحبه و گزینش اقدام نماید.
مهلت ثبت نام از 15 الی 30 بهمن 1401 می باشد.

شرایط عمومی
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به مواد مخدر، روان‌گردان‌ها، دخانیات و مشروبات الکلی.
نداشتن سابقه محکومیت کیفری و جزائی موثر با ارائه گواهی عدم سوءپیشینه.
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله و ارائه گواهینامه سلامت از طب کار
دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس شرایط مندرج در این دفترچه.
عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت، پیمانی و یا کار مشخص با دستگاههای اجرایی در زمان ثبت نام.
احراز صلاحیت‌های مورد نظر و گزینش ، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.
شرایط اختصاصی

شرایط تحصیلی:
داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر (در تمام گرایش ها) (جدول شماره یک)
در صورت داشتن مدرک بالاتر، مدرک لیسانس افراد برای حقوق و مزایا محاسبه میگردد.
پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صـورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود که در روز تطبیق مدارک بررسی میگردد.
شرایط نظام وظیفه:
تذکر 1: انجام خدمت دوره نظام وظیفه یا معافیت قانونی
تذکر2: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ پایان خدمت، روز برگزاری آزمون  می باشد.
تذکر3: کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه کلیه داوطلبان باید تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده و در موعد مقرر ارائه گردد. در صورت عدم ارائه کارت ، گواهی خدمت نظام وظیفه در زمان اعتبار قابل قبول بوده و متقاضی مکلف است پیش از پایان مرحله گزینش نسبت به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی اقدام نماید.
شرایط سنی:
داشتن شرایط سنی حداکثر 28 سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و 30 سال برای لیسانس
ملاک محاسبه حداکثر سن تاریخ روز استخدام آزمون می باشد توجه داشته باشید که بجز موارد عنوان شده زیر سن ایشان به هیچ عنوان نباید از حداکثر سن مقرر تجاوز نماید.
سابقه کار مرتبط حداکثر5 سال(60 ماه) مشروط به ارائه گواهی سابقه کار (یا قرارداد) از شرکت یا سازمان مربوطه وهمچنین تاییدیه گواهی پرداخت حق بیمه توسط سازمان تامین اجتماعی، به حداکثر سن مقرر در آگهی اضافه می شود.
مدت خدمت سربازی: مدت خدمت سربازی انجام شده حداکثر 24 ماه به سقف سنی یاد شده افزوده می گردد
انتخاب افراد صرفا از بین افراد بومی شهرستان می باشد. به این معنی که فرد در شهرستان کرمانشاه سکونت داشته و مقیم باشد. (بدیهی است هر زمان محرز شود فرد ساکن شهرستان کرمانشاه نیست ، متقاضی از ادامه مراحل آزمون حذف خواهد شد و حتی اگر مشغول به کار باشد قرارداد وی لغو می گردد)
شرایط انتخاب افراد:
انتخاب داوطلبان برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افراد است که به ترتیب بالاترین مجموع نمرات آزمون اختصاصی و عمومی انجام خواهد شد.
انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت به نشانی پژوهشگاه نیرو (مرکز منطقه ای غرب) به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و دفترچه آزمون و ثبت نام در سایت به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه  محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده ، از انجام مراحل بعدی بکارگیری محروم گردیده و حتـــی در صورت بکارگیری ، لغو و بلا اثر میگردد و از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل می آید.
پذیرفته شدن کلیه متقاضیان مشروط به دارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز برای شغل مربوطه می باشد .
زمان ثبت نام:
داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی باید از تاریخ 15/11/1401 لغایت 30/11/1401 با مراجعه به سایت پژوهشگاه نیرو (مرکز منطقه ای غرب) نسبت به انجام امور ثبت نام اقدام نمایند
اصل مدارک مورد نیاز به همراه تصویر داوطلبان جهت تطبیق مدارک که در صورت قبولی و تایید در سایت باید در روز مصاحبه همراه داشته باشند:
1- کارت ملی
2‏- شناسنامه
3‏- مدرک تحصیلی
4‏- کارت پایان خدمت
داوطلبان باید از طریق درگاه اینترنتی سایت نسبت به پرداخت مبلغ 1900000 ریال معادل یکصد و نود هزار تومان (بعنوان هزینه شرکت در آزمون) اقدام نمایند.
لازم به ذکر است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد. (از داوطلبان گرامی درخواست می گردد قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه آزمون را به دقت مطالعه نمایند و درصورت نداشتن شرایط از واریز وجه خودداری نمایند)

مراحل ثبت نام

از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
برای ارسال عکس، از فایل اسکن شده پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت jpeg و با حجم حداكثر 80 كیلوبایت استفاده نمایید. عكسهای غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
عکس تمامی فایل مدارک در سایت بارگزاری شود
تبصره 1: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 2: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.

زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون

جهت دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون باید از تاریخ 1401/12/01 لغایت 1401/12/03 با مراجعه به سایت اینترنتی پژوهشگاه نیرو (مرکز منطقه ای غرب) نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند.
آزمون در تاریخ 1401/12/04 در شهرستان کرمانشاه برگزار میگردد . محل و ساعت برگزاری آزمون متعاقبا در کارت ورود به جلسه اعلام میگردد
ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) و كارت ملی هنگام ورود به حوزه الزامی است در غیر این صورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون و یا تعویق زمان برگزاری ، اطلاع رسانی لازم فقط از طریق پایگاه اینترنتی پژوهشگاه نیرو (مرکز منطقه ای غرب) بعمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن، رعایت و انجام آن ها می باشند.
(پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون از طریق سایت مرکز منطقه ای غرب پژوهشگاه نیرو به نشانی پژوهشگاه نیرو (مرکز منطقه ای غرب) بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد)
*****زمان و محل دقیق برگزاری آزمون در کارت ورود  به جلسه آزمون درج و از طریق پایگاه اینترنتی پژوهشگاه نیرو (مرکز منطقه ای غرب) اعلام می گردد*****

نحوه اعلام نتیجه
تعیین حد نصاب علمی: شرط لازم انتخاب داوطلبان جهت معرفی به مصاحبه و سایر مراحل ، کسب رتبه لازم در آزمون کتبی می باشد. پس از تعیین رتبه در آزمون، داوطلبان فاقد شرایط و رتبه، از سایر مراحل حذف می گردد.
اعلام لیست اولیه حداکثر دو برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از طریق سایت آزمون صورت میگیرد.
اعلام تاریخ و زمان مصاحبه به داوطلبان از طریق سایت آزمون صورت میگیرد.
انجام مصاحبه تئوری وعملی به صورت حضوری انجام خواهد شد.
معرفی به گزینش: پس از برگزاری مصاحبه، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی و با در نظر گرفتن امتیازات پذیرش خواهند شد.
سایر موارد
قبولی در آزمون به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل تطبیق مدارک، آمادگی جسمانی، انجام مصاحبه،گزینش، مـعاینات پزشکی، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح نیز الزامی می باشد.
پذیرفته شدگان نهایی باید آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهاو بخش های استان حوزه فعالیت شرکت برابر قرارداد را داشته باشند.
پذیرفته شدگان این آزمون برای همکاری با شركت پیمانکار و در قالب قرارداد منعقده در چهارچوب ضوابط و مقررات قانون کار بوده و هیچگونه تعهد استخدامی در مجموعه شرکت های کارفرما و یا تـمدید قرارداد در سالهای بعد، ایجاد نخواهد کرد.
دارندگان مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در آزمون را ندارند. بدیهی است عقد قرارداد با پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی می باشد و هیچ گونه حقی جهت اعمال مدرک تحصیلی مقاطع بالاتر برای پذیرفته شدگان نهائی وجود ندارد.
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان بعد از برگزاری آزمون کتبی توسط شرکت و مجری آزمون بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارک داوطلبان به ویژه مدارک بومی بودن و سابقه اشتغال غیر رسمی برای محاسبه حداکثر سن، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضا نامه ثبت نام باشد، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نشده و در هر مرحله از آزمون شامل اعلام نتیجه اولیه، مصاحبه، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب از ادامه فرآیند بکارگیری حذف شده و حق هرگونه اعتراض را از خود ســــلب مینماید. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب بوده و در هر مرحله از آزمون و بکارگیری محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده است و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مرحله بـعدی محروم گردیده و در صورت عقد قرارداد، قرارداد لغو و بلا اثر می شود. عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی از محل نیروهای ذخیره اقدام می نماید.
لازم بذکر است این آزمون بنا به درخواست شرکت امید آوران پارسا  و با استناد به قوانین درخواستی مندرج در دفترچه آزمون برگزار می گردد و  مرکز منطقه ای غرب پژوهشگاه نیرو فقط مجری برگزاری آزمون می باشد.
جدول عنوان شغلی
شهرستان محل خدمت عنوان شغل مدرک تحصیلی و گرایش

جنسیت
پذیرش

تعداد پذیرش
حوزه  استان کرمانشاه امور دفتری، اداری و دبیرخانه ای داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) مرد 3
دروس آزمون
ردیف رشته شغلی دروس عمومی تعداد سوالات ضریب
1 سوالات عمومی ادبیات فارسی و آئین نگارش 15 1
هوش و استعداد ریاضی 15
مبانی کامپیوتر 15
سوالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات 15 2
پایگاه داده 15
هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی دارد

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2699530
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k